WebHunter Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 (edited) [NEWS_IMG=AMD DMM2: PhysX για όλους, ανεξαρτήτως κατασκευαστή]http://reviews.hwbox.gr/news/amd.jpg[/NEWS_IMG]Το περασμένο Σεπτέμβριο η AMD δήλωσε πως θα προχωρήσει στην υποστηρίξει μιας νέας προοπτικής, ώστε να αντιμετωπίσει τις ιδιωτικές υλοποιήσεις των nVidia PhysX και Intel Havok δημιουργώντας ένα καθαρό, ανοιχτό πρότυπο που θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν όλοι ανεξαρτήτως κατασκευαστή hardware. Σήμερα έρχεται με μια έξοχη πρόταση με όπλα από τις Pixelux Entertainment και Bullet Physics, ώστε να δώσει το δικό της στίγμα και να υποστηρίξει τις τεχνολογίες που ενσωματώνουν οι κάρτες της, DirectCompute και OpenCL, με κάτι παραπάνω από λόγια! Για να είμαστε πιο ακριβείς, η AMD βασιζόμενη στα Bullet Physics, ως το κυρίως σώμα απεικόνισης φυσικών στα γραφικά, ενσωμάτωσε την μηχανή Digital Molecular Matter 2 (DMM2) της Pixelux για προηγμένη επιτάχυνση στην δημιουργία τους. Αυτό το σύμπλεγμα θα ωφελήσει κάθε παιχνίδι που θα βασίζεται σε OpenCL ή DirectCompute αρχιτεκτονική να προβάλει Physics. “Θεμελιώνοντας ένα ανοιχτό και προσιτό περιβάλλον ανάπτυξης Physics είναι μια σημαντική δέσμευση τόσο για τους game developers, όσο και για τους ίδιους τους gamers, σηματοδοτώντας μια κίνηση απομάκρυνσης από τις κατʼ εξαίρεση και ιδιωτικές προσεγγίσεις,” ανέφερε ο Eric Demers, chief technology officer, AMD Graphics Division. “Η ενσωμάτωση της Bullet Physics ως συνεργάτη, όχι μόνο οδηγεί στην ευρεία υιοθέτηση των physics στα παιχνίδια, αλλά διαβεβαιώνει πως όταν αυτά τα παιχνίδια καταλήξουν στην αγορά, όλοι οι gamers ανεξαρτήτως hardware θα μπορούν να επωφεληθούν από την ρεαλιστική εμπειρία που αυτά προσφέρουν.” Πέρα από την αναβάθμιση στα Bullet Physics, η AMD θα προσφέρει δωρεάν ένα πακέτο ανάπτυξης DMM2 που θα μπορέσει να χρησιμοποιηθεί σε τίτλους για PC. Η έκδοση αυτή θα διαθέτει τα βασικά εργαλεία που χρειάζονται για τα περισσότερα παιχνίδια, ωστόσο για εκείνους που θα θέλουν να δημιουργήσουν για περισσότερες πλατφόρμες θα χρειαστούν να προχωρήσουν στην αγορά της Premium έκδοσης της μηχανής. [img_ALT=Bullet Physics] http://www.hwbox.gr/images/imagehosting/1354b9507d00aade.png[/img_ALT] Διαβάστε περισσότερα εδώ . . . Edited March 8, 2010 by WebHunter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fladramon Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 "μηχανή Digital Molecular Matter 2 (DMM2) της Pixelux" Αυτό θα είναι τσιπάκι που θα το χει όποια εταιρεία επιθυμεί να το ενσωματώσει ή software που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλες τις κάρτες μέχρι σήμερα (και μεταγενέστερες) ή software που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλες τις κάρτες στο μέλλον (σε όσα παιχνίδια το υποστηρίζουν); Link to comment Share on other sites More sharing options...
WebHunter Posted March 8, 2010 Author Share Posted March 8, 2010 Software είναι, όπως το CryEngine στο Crytek, και παίζει με το OpenCL και DirectCompute που θα το έχουν όλες οι μελλοντικές κάρτες, όπως και η σειρά 5000 της AMD/ATi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fladramon Posted March 8, 2010 Share Posted March 8, 2010 Software είναι, όπως το CryEngine στο Crytek, και παίζει με το OpenCL και DirectCompute που θα το έχουν όλες οι μελλοντικές κάρτες, όπως και η σειρά 5000 της AMD/ATi. Nice :'(.... έχω την 5770, πρόλαβα :lol Link to comment Share on other sites More sharing options...
WebHunter Posted March 8, 2010 Author Share Posted March 8, 2010 Καλά, κάτσε να γραφτεί κανά παιχνίδι...μας βλέπω για σειρά 6000 και νωρίς ελπίζω να έχει απείχηση! Link to comment Share on other sites More sharing options...