Stelaras Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 (edited) Εχουμε και λεμε ... Compressor : Hitachi Rotary 12000btu Condenser : 1HP Evap & Suction : Littledevil Χρησιμοποιηθηκε R507A . Και οι απαραιτητες θερμοκρασιες και πιεσεις . Σε λειτουργια εχουμε αυτο ... Mια ματια στη χαμηλη πιεση ... Μεγαλη υποπιεση της ταξης των 15" . :D Και η δοκιμη σε φορτιο 250W μας εδωσε αυτο : Το οποιο αντιστοιχει σε αυτο . Δε δοκιμασα με 170W φορτιο , γιατι απλα δεν ειχε νοημα . IMG_3862.JPG IMG_3873.JPG IMG_3886.JPG IMG_3887.JPG IMG_3854.JPG IMG_3855.JPG IMG_3857.JPG IMG_3859.JPG IMG_3860.JPG Edited July 4, 2011 by Stelaras Link to comment Share on other sites More sharing options...
crio Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Πολύ δύναμη.Μπράβο ρε Στέλιο.340W παίζει να δοκιμάσεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_o/c Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 LittleDevil εγγύηση, χαίρομαι που ήμουν ο πρώτος beta tester Ποιανού είναι αυτό το κτήνος ωρέ; -50*C @ 250W Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boton Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Φοβερό εργαλείο..Μπράβο Στέλιο...:D Μπορώ να πω ότι ζηλεύω.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelaras Posted November 12, 2010 Author Share Posted November 12, 2010 Πολύ δύναμη.Μπράβο ρε Στέλιο.340W παίζει να δοκιμάσεις? Τα δοκιμασα Ηταν 3 βαθμους κατω , δηλαδη στους -47C . LittleDevil εγγύηση, χαίρομαι που ήμουν ο πρώτος beta tester Ποιανού είναι αυτό το κτήνος ωρέ; -50*C @ 250W Το evap δειχνει καλο . Εαν ειχα χρονο , θα ηθελα να κανω μια αλλαγη με ενα eleven και να δω διαφορες . Ομως το μηχανημα επρεπε να το παραδωσω σημερα και επισης το λυπομουν να το χαλασω . Ο τρελος που το πηρε , λογικα θα εμφανιστει κατα το βραδακι . Επισης προχθες εκανα δοκιμες με R410 . Εβγαλα idle -65C (Ειδα και -73C σε δοκιμες πριν την τελικη φορτιση) . Τα 250W τα ειχε στους -53C και τα 340W στους -49C . Ομως το λυπηθηκα γιατι το κελυφος του μοτερ ειχε πιασει 110C . Αρα επρεπε αναγκαστικα να παω σε R507 . Η 2η θερμοκρασια του fluke μετραει στο κελυφος του μοτερ . Μεχρι 85C εφτασα να δω , οποτε ειναι αψογο για rotary . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelaras Posted November 12, 2010 Author Share Posted November 12, 2010 Φοβερό εργαλείο..Μπράβο Στέλιο...:DΜπορώ να πω ότι ζηλεύω.... Ουσιαστικα , μονο ενα evaporator διαφορα εχετε . Στο ειχα πει και τοτε εαν θυμασαι για το δικο σου evap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_o/c Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Τα δοκιμασα Ηταν 3 βαθμους κατω , δηλαδη στους -47C . Το evap δειχνει καλο . Εαν ειχα χρονο , θα ηθελα να κανω μια αλλαγη με ενα eleven και να δω διαφορες . Ομως το μηχανημα επρεπε να το παραδωσω σημερα και επισης το λυπομουν να το χαλασω . Ο τρελος που το πηρε , λογικα θα εμφανιστει κατα το βραδακι . Επισης προχθες εκανα δοκιμες με R410 . Εβγαλα idle -65C (Ειδα και -73C σε δοκιμες πριν την τελικη φορτιση) . Τα 250W τα ειχε στους -53C και τα 340W στους -49C . Ομως το λυπηθηκα γιατι το κελυφος του μοτερ ειχε πιασει 110C . Αρα επρεπε αναγκαστικα να παω σε R507 . Η 2η θερμοκρασια του fluke μετραει στο κελυφος του μοτερ . Μεχρι 85C εφτασα να δω , οποτε ειναι αψογο για rotary . -47*C στα 340W, niiiiiiiiiice Δεν το ήξερα ότι με το R410 ζεσταίνεται τόσο πολύ το μοτέρ. Άρα υπάρχει περιθώριο να μπει σε τέτοιο μηχάνημα R410 και απλά να βάλεις μεγαλύτερο condenser για χαμηλότερες θερμοκρασίες; Ή γενικότερα το αποφεύγουν στα rotary; Άσε μην πεις άλλη κουβέντα, τώρα μου ήρθε στο μυαλό ποιος το πήρε. Εντάξει από το προηγούμενο μηχάνημα που είχε ανέβηκε 50*C αλλά τουλάχιστον τώρα θα μπορεί να μιλά στο τηλέφωνο ενώ bench-άρει :D Ουσιαστικα , μονο ενα evaporator διαφορα εχετε . Στο ειχα πει και τοτε εαν θυμασαι για το δικο σου evap. Χμμμ, του Boton τι evap έχει; Eleven; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boton Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 (edited) Dimas είναι το evap μας και το condeser 1/2hp... Edited November 12, 2010 by Boton Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeetleJuice Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 ρε στελαρα , απιστευτη κατασκευη, πολυ ομορφη δουλεια , περιποιημενη μπραβο ρε bro γιατι δεν μας λες καμια τιμουλα να ξερουμε ποσο πηγε? το evap μονο του ποσο εχει μηπως τελειωσω το θηριο στο μπαλκονι μου? Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_o/c Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 (edited) 38mm evap + hold-down + backplate + 1.2m suction line = 160? shipped από τον LittleDevil (Σλοβενία) //EDIT: Εγώ σου είπα την τιμή όλου του πακέτου sorry. Ο Στέλιος νομίζω έχει μιλήσει με τον Alles και ξέρει πόσο πάει μόνο του το evap Edited November 12, 2010 by George_o/c Link to comment Share on other sites More sharing options...
crio Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Βοτον το evap είναι Dimas V5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeetleJuice Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 38mm evap + hold-down + backplate + 1.2m suction line = 160? shipped από τον LittleDevil (Σλοβενία) //EDIT: Εγώ σου είπα την τιμή όλου του πακέτου sorry. Ο Στέλιος νομίζω έχει μιλήσει με τον Alles και ξέρει πόσο πάει μόνο του το evap xm τσιμπημενο θαλεγα κανα 70αρι δεν εχει του dimas? ολο μαζι το θελω οπως τοπες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
crustytheclown Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Καλά τρομερή δουλειά ρε...τα σπάει ΑΨΟΓΟΣ και πάρα πολύ αποδοτικό το τερατάκι ΜΠΡΑΒΟ ρε μαν Link to comment Share on other sites More sharing options...
crio Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 (edited) Του dimas κάνει 150? και είναι χάλια σε απόδοση σε σχέση με του Elevel/LittleDevil Edited November 12, 2010 by crio Link to comment Share on other sites More sharing options...
dread77 Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Άλλη μια επαγγελματική δουλειά από τον Στέλιο. Μέχρι και τη μόνωση, την κάνεις να δείχνει αισθητικά ωραιά... Μπράβο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelaras Posted November 12, 2010 Author Share Posted November 12, 2010 Ευχαριστω παιδια . Προσπαθω να τα προσεχω λιγο στον τομεα της εμφανισης. Μενει τωρα να βρω μια καλη επιλογη σε οποιον το θελει κλειστο με μεταλλικο καπακι ( Εδω πρεπει να μιλησω με Κοπριτη ) Το evap του boton ειναι του dimas . To condenser δε δημιουργει καποιο θεμα . Και το 1/2 ειναι υπεραρκετο . Εμεις θελαμε να μπορουμε να αναβαθμισουμε σε cascade εαν χρειαστει , χωρις να αλλαζουμε βαση και condenser. Του littledevil το συνολο βγαινει περιπου 160 Ευρω με τα μεταφορικα μαζι . Οπως το εγραψε ο george_o/c . George_o/c ... Δε βρηκες ποιανου ειναι . Δεν τον ξερεις για να πω την αληθεια . Ποσταρει εδω βεβαια ... Το 410 ειναι δυσκολο αεριο . Το προβλημα δεν ειναι το condenser , αλλα η μεγαλη υποπιεση που πιανουν τα μεγαλα rotary με αποτελεσμα να μην υπαρχει καλη ψυξη του μοτερ . Οσο πιο μεγαλη υποπιεση υπαρχει , τοσο πιο αραιο ειναι το αεριο που κυκλοφορει και δεν ψυχει καλα το μοτερ στην επιστροφη . Το 507 δουλευει πιο ευκολα . Δινει με αλλα λογια , χαμηλοτερο βαθμο συμπιεσης (Κατι που κανει το μοτερ να δουλευει πιο ανετα.) Εαν ειχαμε ενα μικροτερο μοτερ , το οποιο δε θα δουλευε τοσο χαμηλα σε υποπιεση , κατα 90% θα μπορουσαμε να βαλουμε 410 ... με την προυποθεση οτι το condenser το αντεχει . Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_o/c Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 (edited) xm τσιμπημενο θαλεγακανα 70αρι δεν εχει του dimas? ολο μαζι το θελω οπως τοπες... Kοίτα τώρα που έχουμε πάρει μερικά θα μας κόψει κάτι ακόμα, πες ένα 150αράκι με τα μεταφορικά, δηλαδή όσο και του dimas. Από όσα μου έχει πει ο Στέλιος και διάφορα παιδιά που μιλάμε, του dimas που ουσιαστικά κοστίζει το ίδιο χάνει κάμποσους βαθμούς. Επίσης του LittleDevil είναι καλύτερο και από του Chilly1, χωρίς ωστόσο να γνωρίζουμε τι κάνει εν συγκρίση με eleven & piotres. Το μόνο που χρειάζεται είναι να στουμπωθεί με γόμα πάνω από την κεφαλή (έχει armaflex) και να περαστεί με λίγο ακόμα armaflex πάνω από το hold-down γιατί την πρώτη φορά που το λειτούργησα και άνοιξε ο Στέλιος να δει τι συμβαίνει έφυγε μπόλικο νεράκι στο πάτωμα Ευχαριστω παιδια . Προσπαθω να τα προσεχω λιγο στον τομεα της εμφανισης.Μενει τωρα να βρω μια καλη επιλογη σε οποιον το θελει κλειστο με μεταλλικο καπακι ( Εδω πρεπει να μιλησω με Κοπριτη ) Το evap του boton ειναι του dimas . To condenser δε δημιουργει καποιο θεμα . Και το 1/2 ειναι υπεραρκετο . Εμεις θελαμε να μπορουμε να αναβαθμισουμε σε cascade εαν χρειαστει , χωρις να αλλαζουμε βαση και condenser. Του littledevil το συνολο βγαινει περιπου 160 Ευρω με τα μεταφορικα μαζι . Οπως το εγραψε ο george_o/c . George_o/c ... Δε βρηκες ποιανου ειναι . Δεν τον ξερεις για να πω την αληθεια . Ποσταρει εδω βεβαια ... Το 410 ειναι δυσκολο αεριο . Το προβλημα δεν ειναι το condenser , αλλα η μεγαλη υποπιεση που πιανουν τα μεγαλα rotary με αποτελεσμα να μην υπαρχει καλη ψυξη του μοτερ . Οσο πιο μεγαλη υποπιεση υπαρχει , τοσο πιο αραιο ειναι το αεριο που κυκλοφορει και δεν ψυχει καλα το μοτερ στην επιστροφη . Το 507 δουλευει πιο ευκολα . Δινει με αλλα λογια , χαμηλοτερο βαθμο συμπιεσης (Κατι που κανει το μοτερ να δουλευει πιο ανετα.) Εαν ειχαμε ενα μικροτερο μοτερ , το οποιο δε θα δουλευε τοσο χαμηλα σε υποπιεση , κατα 90% θα μπορουσαμε να βαλουμε 410 ... με την προυποθεση οτι το condenser το αντεχει . Γαμώτο ΠΟΙΟΣ είναι; Ευχαριστώ για τις εξηγήσεις, όπως πάντα κατατοπιστικότατος Άντε να φτιαχτεί και κάνα κουτάκι να μπαίνει για όποιον θέλει, σκέτο κόσμημα θα βγαίνουν! Edited November 12, 2010 by George_o/c Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeetleJuice Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Kοίτα τώρα που έχουμε πάρει μερικά θα μας κόψει κάτι ακόμα, πες ένα 150αράκι με τα μεταφορικά, δηλαδή όσο και του dimas. Από όσα μου έχει πει ο Στέλιος και διάφορα παιδιά που μιλάμε, του dimas που ουσιαστικά κοστίζει το ίδιο χάνει κάμποσους βαθμούς. Επίσης του LittleDevil είναι καλύτερο και από του Chilly1, χωρίς ωστόσο να γνωρίζουμε τι κάνει εν συγκρίση με eleven & piotres. Το μόνο που χρειάζεται είναι να στουμπωθεί με γόμα πάνω από την κεφαλή (έχει armaflex) και να περαστεί με λίγο ακόμα armaflex πάνω από το hold-down γιατί την πρώτη φορά που το λειτούργησα και άνοιξα να δω τι συμβαίνει έφυγε μπόλικο νεράκι στο πάτωμα οποιος εχει δει εργοστασικα ss απο μεσα θα συμφωνησει οτι του στελαρα ειναι καλυτερο απο οποιοδηποτε εργοστασιακο ss η ποιοτητα και η εμφανιση ειναι top of the top τελεια και παυλα και οποιος εχει κανει remake ξερει ποσο δυσκολο ειναι να μην εξεχει τιποτα , να μην ειναι ασχημο τιποτα κτλ κτλ ειναι μερακλιδικη η δουλεια και υπερπροσεγμενη οσο και να πουληθηκε τα αξιζει μεχρι τελευταια δεκαρα καποτε το Prometeia ειχε 1000 ευρω , και δεν μετραγε μια μπροστα του τι λεμε τωρα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_o/c Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Σ' αυτό έχεις δίκιο σκαθάρι, τέτοια μηχανήματα τα αξίζουν τα χρήματά τους και με το παραπάνω! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelaras Posted November 12, 2010 Author Share Posted November 12, 2010 Κωσταντινε θα σε προσλαβω για διαφημιστη ! Ευχαριστω για τα καλα σου λογια !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeetleJuice Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 εχω να ακουσω το ονομα μου κατι χρονια σαυτα τα φορουμ ! χαχαχα το θυμοσουν ! βασικα βρηκα τωρα πατημα να πω και κατι αλλο εμεις οι ελληνες φημιζομαστε οτι ειμαστε πατεντιαριδες συχνα ομως ειμαστε και τσαπατσουλιδες κανουμε μια μοντα , την κανουμε σωστα αλλα ρε παιδι μου δεν βλεπεται και λεμε το κλασικο "ελα μωρε δεν βαριεσαι αφου δουλευει καλα" εγω προσωπικα το εκανα συχνα και πασχιζω χρονια τωρα να μην το κανω η δουλεια του στελαρα ειναι για φωτογραφιση κυριολεκτικα αν ηταν απο εργοστασιο θα ηταν χειροτερο προσφατα ρε φιλε ανοιξα το mig-mag μου να δω τι εχουν κανει μεσα οι αμερικανοι ε σιγα την δουλεια ουτε καν χαρακας για να μετρηθουν οι τρυπες να πανε ολα ισια μα θα μου πεις γιατι να πανε ισια ρε φιλε παιζει ρολο? παιζει ! ειναι ποιοτητα κατασκευης γιαυτο και η recarro το τιμονι το ραβει "στο χερι" , τυχαιο ? δεν νομιζω ! στελαρας , κοπριτης , 2 Modders που τους βγαζω το καπελο και ο γερο-γοριλλας ηταν καλος μην κοιτας τωρα που μου εγινε με πουρο και Mohito στη χαβαη Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGEORGE2500 Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Uploaded with ImageShack.us Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_o/c Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Άτσααααααααα Μεγειές Γιώργο, μεγειές Link to comment Share on other sites More sharing options...
AGEORGE2500 Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 ευχαριστω . πρωτες δοκιμες πριν απο λιγο αλλα εγκατελειψα γρηγορα γιατι ειδα να σχηματιζετε παγος στα περιθορια της γομας . Aυριο θα παω να αγορασω και αλλη να προσθεσω και να βαλω και ποιο μεγαλο κοματι αρμαφλεξ μεταξυ γομας και evap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelaras Posted November 12, 2010 Author Share Posted November 12, 2010 Βασικα χρειαζεσαι ροη αερα . Δυνατους ανεμιστηρες γυρω απο το socket δηλαδη . Link to comment Share on other sites More sharing options...