Recommended Posts

Εχουμε και λεμε ...

Compressor : Hitachi Rotary 12000btu

Condenser : 1HP

Evap & Suction : Littledevil

Χρησιμοποιηθηκε R507A .

attachment.php?attachmentid=4972&stc=1&d=1289572564

attachment.php?attachmentid=4973&stc=1&d=1289572564

attachment.php?attachmentid=4974&stc=1&d=1289572564

Και οι απαραιτητες θερμοκρασιες και πιεσεις . :)

Σε λειτουργια εχουμε αυτο ...

attachment.php?attachmentid=4976&stc=1&d=1289572564

Mια ματια στη χαμηλη πιεση ...

attachment.php?attachmentid=4977&stc=1&d=1289572564

Μεγαλη υποπιεση της ταξης των 15" . :D:D

attachment.php?attachmentid=4978&stc=1&d=1289572564

Και η δοκιμη σε φορτιο 250W μας εδωσε αυτο :

attachment.php?attachmentid=4979&stc=1&d=1289572564

Το οποιο αντιστοιχει σε αυτο .

attachment.php?attachmentid=4980&stc=1&d=1289572564

Δε δοκιμασα με 170W φορτιο , γιατι απλα δεν ειχε νοημα . :hehe:

IMG_3862.JPG

IMG_3873.JPG

IMG_3886.JPG

IMG_3887.JPG

IMG_3854.JPG

IMG_3855.JPG

IMG_3857.JPG

IMG_3859.JPG

IMG_3860.JPG

IMG_3862.JPG

IMG_3873.JPG

IMG_3886.JPG

IMG_3887.JPG

IMG_3854.JPG

IMG_3855.JPG

IMG_3857.JPG

IMG_3859.JPG

IMG_3860.JPG

IMG_3862.JPG

IMG_3873.JPG

IMG_3886.JPG

IMG_3887.JPG

IMG_3854.JPG

IMG_3855.JPG

IMG_3857.JPG

IMG_3859.JPG

IMG_3860.JPG

IMG_3862.JPG.e380d47b3d2a0746e26137c2dc1

IMG_3873.JPG.9671fbf759a4aeb0063ca61530d

IMG_3886.JPG.c68f79973532660204a33efe50f

IMG_3887.JPG.7320a82be08381f3b00411f8356

IMG_3854.JPG.2d5b99c58a7d185ce2fcba8f862

IMG_3855.JPG.e222b113dd363e363e75fbeda4a

IMG_3857.JPG.765f1097804427ae5a3fde59922

IMG_3859.JPG.0feea5071bdf800958bd83cc581

IMG_3860.JPG.4bd5890bb73f816bc54ff2aff2d

Edited by Stelaras
Link to comment
Share on other sites

Πολύ δύναμη.Μπράβο ρε Στέλιο.340W παίζει να δοκιμάσεις?

Τα δοκιμασα :D

Ηταν 3 βαθμους κατω , δηλαδη στους -47C .

LittleDevil εγγύηση, χαίρομαι που ήμουν ο πρώτος beta tester :P

Ποιανού είναι αυτό το κτήνος ωρέ; -50*C @ 250W :drool:

Το evap δειχνει καλο . Εαν ειχα χρονο , θα ηθελα να κανω μια αλλαγη με ενα eleven και να δω διαφορες . Ομως το μηχανημα επρεπε να το παραδωσω σημερα και επισης το λυπομουν να το χαλασω .

Ο τρελος που το πηρε , λογικα θα εμφανιστει κατα το βραδακι . :hehe:

Επισης προχθες εκανα δοκιμες με R410 . Εβγαλα idle -65C (Ειδα και -73C σε δοκιμες πριν την τελικη φορτιση) .

Τα 250W τα ειχε στους -53C και τα 340W στους -49C . Ομως το λυπηθηκα γιατι το κελυφος του μοτερ ειχε πιασει 110C . Αρα επρεπε αναγκαστικα να παω σε R507 . Η 2η θερμοκρασια του fluke μετραει στο κελυφος του μοτερ . Μεχρι 85C εφτασα να δω , οποτε ειναι αψογο για rotary .

Link to comment
Share on other sites

Φοβερό εργαλείο..Μπράβο Στέλιο...:D:D

Μπορώ να πω ότι ζηλεύω....:P

Ουσιαστικα , μονο ενα evaporator διαφορα εχετε . Στο ειχα πει και τοτε εαν θυμασαι για το δικο σου evap.

Link to comment
Share on other sites

Τα δοκιμασα :D

Ηταν 3 βαθμους κατω , δηλαδη στους -47C .

Το evap δειχνει καλο . Εαν ειχα χρονο , θα ηθελα να κανω μια αλλαγη με ενα eleven και να δω διαφορες . Ομως το μηχανημα επρεπε να το παραδωσω σημερα και επισης το λυπομουν να το χαλασω .

Ο τρελος που το πηρε , λογικα θα εμφανιστει κατα το βραδακι . :hehe:

Επισης προχθες εκανα δοκιμες με R410 . Εβγαλα idle -65C (Ειδα και -73C σε δοκιμες πριν την τελικη φορτιση) .

Τα 250W τα ειχε στους -53C και τα 340W στους -49C . Ομως το λυπηθηκα γιατι το κελυφος του μοτερ ειχε πιασει 110C . Αρα επρεπε αναγκαστικα να παω σε R507 . Η 2η θερμοκρασια του fluke μετραει στο κελυφος του μοτερ . Μεχρι 85C εφτασα να δω , οποτε ειναι αψογο για rotary .

-47*C στα 340W, niiiiiiiiiice :T: Δεν το ήξερα ότι με το R410 ζεσταίνεται τόσο πολύ το μοτέρ. Άρα υπάρχει περιθώριο να μπει σε τέτοιο μηχάνημα R410 και απλά να βάλεις μεγαλύτερο condenser για χαμηλότερες θερμοκρασίες; Ή γενικότερα το αποφεύγουν στα rotary;

Άσε μην πεις άλλη κουβέντα, τώρα μου ήρθε στο μυαλό ποιος το πήρε. Εντάξει από το προηγούμενο μηχάνημα που είχε ανέβηκε 50*C αλλά τουλάχιστον τώρα θα μπορεί να μιλά στο τηλέφωνο ενώ bench-άρει :D:D

Ουσιαστικα , μονο ενα evaporator διαφορα εχετε . Στο ειχα πει και τοτε εαν θυμασαι για το δικο σου evap.

Χμμμ, του Boton τι evap έχει; Eleven;

Link to comment
Share on other sites

ρε στελαρα , απιστευτη κατασκευη, πολυ ομορφη δουλεια , περιποιημενη

μπραβο ρε bro

γιατι δεν μας λες καμια τιμουλα να ξερουμε ποσο πηγε?

το evap μονο του ποσο εχει μηπως τελειωσω το θηριο στο μπαλκονι μου?

Link to comment
Share on other sites

38mm evap + hold-down + backplate + 1.2m suction line = 160? shipped από τον LittleDevil (Σλοβενία) ;)

//EDIT: Εγώ σου είπα την τιμή όλου του πακέτου sorry. Ο Στέλιος νομίζω έχει μιλήσει με τον Alles και ξέρει πόσο πάει μόνο του το evap :)

Edited by George_o/c
Link to comment
Share on other sites

38mm evap + hold-down + backplate + 1.2m suction line = 160? shipped από τον LittleDevil (Σλοβενία) ;)

//EDIT: Εγώ σου είπα την τιμή όλου του πακέτου sorry. Ο Στέλιος νομίζω έχει μιλήσει με τον Alles και ξέρει πόσο πάει μόνο του το evap :)

xm τσιμπημενο θαλεγα

κανα 70αρι δεν εχει του dimas?

ολο μαζι το θελω οπως τοπες...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω παιδια . Προσπαθω να τα προσεχω λιγο στον τομεα της εμφανισης.

Μενει τωρα να βρω μια καλη επιλογη σε οποιον το θελει κλειστο με μεταλλικο καπακι ( Εδω πρεπει να μιλησω με Κοπριτη )

Το evap του boton ειναι του dimas . To condenser δε δημιουργει καποιο θεμα . Και το 1/2 ειναι υπεραρκετο . Εμεις θελαμε να μπορουμε να αναβαθμισουμε σε cascade εαν χρειαστει , χωρις να αλλαζουμε βαση και condenser.

Του littledevil το συνολο βγαινει περιπου 160 Ευρω με τα μεταφορικα μαζι . Οπως το εγραψε ο george_o/c .

George_o/c ... Δε βρηκες ποιανου ειναι . Δεν τον ξερεις για να πω την αληθεια . Ποσταρει εδω βεβαια ... :D

Το 410 ειναι δυσκολο αεριο . Το προβλημα δεν ειναι το condenser , αλλα η μεγαλη υποπιεση που πιανουν τα μεγαλα rotary με αποτελεσμα να μην υπαρχει καλη ψυξη του μοτερ . Οσο πιο μεγαλη υποπιεση υπαρχει , τοσο πιο αραιο ειναι το αεριο που κυκλοφορει και δεν ψυχει καλα το μοτερ στην επιστροφη .

Το 507 δουλευει πιο ευκολα . Δινει με αλλα λογια , χαμηλοτερο βαθμο συμπιεσης (Κατι που κανει το μοτερ να δουλευει πιο ανετα.)

Εαν ειχαμε ενα μικροτερο μοτερ , το οποιο δε θα δουλευε τοσο χαμηλα σε υποπιεση , κατα 90% θα μπορουσαμε να βαλουμε 410 ... με την προυποθεση οτι το condenser το αντεχει .

Link to comment
Share on other sites

xm τσιμπημενο θαλεγα

κανα 70αρι δεν εχει του dimas?

ολο μαζι το θελω οπως τοπες...

Kοίτα τώρα που έχουμε πάρει μερικά θα μας κόψει κάτι ακόμα, πες ένα 150αράκι με τα μεταφορικά, δηλαδή όσο και του dimas. Από όσα μου έχει πει ο Στέλιος και διάφορα παιδιά που μιλάμε, του dimas που ουσιαστικά κοστίζει το ίδιο χάνει κάμποσους βαθμούς. Επίσης του LittleDevil είναι καλύτερο και από του Chilly1, χωρίς ωστόσο να γνωρίζουμε τι κάνει εν συγκρίση με eleven & piotres. Το μόνο που χρειάζεται είναι να στουμπωθεί με γόμα πάνω από την κεφαλή (έχει armaflex) και να περαστεί με λίγο ακόμα armaflex πάνω από το hold-down γιατί την πρώτη φορά που το λειτούργησα και άνοιξε ο Στέλιος να δει τι συμβαίνει έφυγε μπόλικο νεράκι στο πάτωμα :D

Ευχαριστω παιδια . Προσπαθω να τα προσεχω λιγο στον τομεα της εμφανισης.

Μενει τωρα να βρω μια καλη επιλογη σε οποιον το θελει κλειστο με μεταλλικο καπακι ( Εδω πρεπει να μιλησω με Κοπριτη )

Το evap του boton ειναι του dimas . To condenser δε δημιουργει καποιο θεμα . Και το 1/2 ειναι υπεραρκετο . Εμεις θελαμε να μπορουμε να αναβαθμισουμε σε cascade εαν χρειαστει , χωρις να αλλαζουμε βαση και condenser.

Του littledevil το συνολο βγαινει περιπου 160 Ευρω με τα μεταφορικα μαζι . Οπως το εγραψε ο george_o/c .

George_o/c ... Δε βρηκες ποιανου ειναι . Δεν τον ξερεις για να πω την αληθεια . Ποσταρει εδω βεβαια ... :D

Το 410 ειναι δυσκολο αεριο . Το προβλημα δεν ειναι το condenser , αλλα η μεγαλη υποπιεση που πιανουν τα μεγαλα rotary με αποτελεσμα να μην υπαρχει καλη ψυξη του μοτερ . Οσο πιο μεγαλη υποπιεση υπαρχει , τοσο πιο αραιο ειναι το αεριο που κυκλοφορει και δεν ψυχει καλα το μοτερ στην επιστροφη .

Το 507 δουλευει πιο ευκολα . Δινει με αλλα λογια , χαμηλοτερο βαθμο συμπιεσης (Κατι που κανει το μοτερ να δουλευει πιο ανετα.)

Εαν ειχαμε ενα μικροτερο μοτερ , το οποιο δε θα δουλευε τοσο χαμηλα σε υποπιεση , κατα 90% θα μπορουσαμε να βαλουμε 410 ... με την προυποθεση οτι το condenser το αντεχει .

Γαμώτο ΠΟΙΟΣ είναι; :hehe:

Ευχαριστώ για τις εξηγήσεις, όπως πάντα κατατοπιστικότατος ;) Άντε να φτιαχτεί και κάνα κουτάκι να μπαίνει για όποιον θέλει, σκέτο κόσμημα θα βγαίνουν! :drinks:

Edited by George_o/c
Link to comment
Share on other sites

Kοίτα τώρα που έχουμε πάρει μερικά θα μας κόψει κάτι ακόμα, πες ένα 150αράκι με τα μεταφορικά, δηλαδή όσο και του dimas. Από όσα μου έχει πει ο Στέλιος και διάφορα παιδιά που μιλάμε, του dimas που ουσιαστικά κοστίζει το ίδιο χάνει κάμποσους βαθμούς. Επίσης του LittleDevil είναι καλύτερο και από του Chilly1, χωρίς ωστόσο να γνωρίζουμε τι κάνει εν συγκρίση με eleven & piotres. Το μόνο που χρειάζεται είναι να στουμπωθεί με γόμα πάνω από την κεφαλή (έχει armaflex) και να περαστεί με λίγο ακόμα armaflex πάνω από το hold-down γιατί την πρώτη φορά που το λειτούργησα και άνοιξα να δω τι συμβαίνει έφυγε μπόλικο νεράκι στο πάτωμα :D

οποιος εχει δει εργοστασικα ss απο μεσα θα συμφωνησει οτι του στελαρα ειναι καλυτερο απο οποιοδηποτε εργοστασιακο ss

η ποιοτητα και η εμφανιση ειναι top of the top τελεια και παυλα

και οποιος εχει κανει remake ξερει ποσο δυσκολο ειναι να μην εξεχει τιποτα , να μην ειναι ασχημο τιποτα κτλ κτλ

ειναι μερακλιδικη η δουλεια και υπερπροσεγμενη

οσο και να πουληθηκε τα αξιζει μεχρι τελευταια δεκαρα

καποτε το Prometeia ειχε 1000 ευρω , και δεν μετραγε μια μπροστα του τι λεμε τωρα!

Link to comment
Share on other sites

εχω να ακουσω το ονομα μου κατι χρονια σαυτα τα φορουμ ! χαχαχα το θυμοσουν !

βασικα βρηκα τωρα πατημα να πω και κατι αλλο

εμεις οι ελληνες φημιζομαστε οτι ειμαστε πατεντιαριδες

συχνα ομως ειμαστε και τσαπατσουλιδες

κανουμε μια μοντα , την κανουμε σωστα αλλα ρε παιδι μου δεν βλεπεται

και λεμε το κλασικο "ελα μωρε δεν βαριεσαι αφου δουλευει καλα"

εγω προσωπικα το εκανα συχνα και πασχιζω χρονια τωρα να μην το κανω

η δουλεια του στελαρα ειναι για φωτογραφιση

κυριολεκτικα αν ηταν απο εργοστασιο θα ηταν χειροτερο

προσφατα ρε φιλε ανοιξα το mig-mag μου να δω τι εχουν κανει μεσα οι αμερικανοι

ε σιγα την δουλεια

ουτε καν χαρακας για να μετρηθουν οι τρυπες να πανε ολα ισια

μα θα μου πεις γιατι να πανε ισια ρε φιλε παιζει ρολο? παιζει ! ειναι ποιοτητα κατασκευης

γιαυτο και η recarro το τιμονι το ραβει "στο χερι" , τυχαιο ? δεν νομιζω !

στελαρας , κοπριτης , 2 Modders που τους βγαζω το καπελο

και ο γερο-γοριλλας ηταν καλος μην κοιτας τωρα που μου εγινε με πουρο και Mohito στη χαβαη

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω . πρωτες δοκιμες πριν απο λιγο αλλα εγκατελειψα γρηγορα γιατι ειδα να σχηματιζετε παγος στα περιθορια της γομας . Aυριο θα παω να αγορασω και αλλη να προσθεσω και να βαλω και ποιο μεγαλο κοματι αρμαφλεξ μεταξυ γομας και evap

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now