exeliktikos

Επιστροφή Προιόντος

Recommended Posts

Έχω την εξής απορία σχετικά με κάτι που δεν έχω καταλάβει ξεκάθαρα..

Οταν αγοράζεις ένα πριόν , πχ λαπτοπ , έχεις το δικαίωμα να το επιστρέψεις χωρίς αιτία ?

Και αν ναι μέσα σε πόσες μέρες?

Και επίσης τι πέρνεις πίσω? Χρήματα ή πιστωτικό?

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται μπορείς να το γυρίσεις έως 5-7 εργάσιμες μέρες και να πάρεις κάτι άλλο.

Είναι μου φαίνεται ανάλογα τι τακτική ακολουθεί το μαγαζί.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά υπάρχει ΝΟΜΟΣ που σου επιτρέπει να επιστρέψεις ένα προϊόν ( είτε στο κουτί του, είτε ανοιγμένο, αλλά σε καλή κατάσταση το προϊόν φυσικά ) μέχρι και 15 μέρες από την μέρα εκτύπωσης της απόδειξης αγοράς, και να πάρεις πίσω τα ΧΡΗΜΑΤΑ σου στο ακέραιο.

Link to comment
Share on other sites

δεν το λεω με κακη εννοια, αλλα βρες τον και ποσταρε τον.

το λεω επειδη καποτε πολλα ακουγα για νομους και RMA και τελικα, τα μισα που ακουγα ηταν μπαρουφες :(

Κι εγω εχω ακουσει οτι μπορεις να επιστρεψεις ενα προιον μεσα σε Χ διαστημα, αλλα δεν ξερω τι λεει ο νομος ακριβως:

1) Σε ποσες μερες?

2) Εργασιμες ή μη?

3) Σε τι κατασταση το προιον? (ακριβη περιγραφη)

4) Τι δικαιουσαι (ακριβως, οχι ή χρηματα ή πιστωτικο ή αλλο προϊον κτλ)

Link to comment
Share on other sites

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του:

  1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες.
  2. να μειώσει το τίμημα.
  3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

Βασίλη, σχετικός νόμος, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν υπάρχει. Υπάρχουν "παραθυράκια" και αυτά έγκεινται στην παραπάνω υπογραμμισμένη φράση (συνομολογημένη ιδιότητα).

Είναι πολύ φλου η κατάσταση και όλα εξαρτώνται από την "διάθεση" του πωλητή και το φιλότιμο του αγοραστή.

Αλλά, όχι, δεν μπορώ να αγοράσω καινούργιο προϊόν και να το επιστρέψω απαιτώντας μια από τις πιο πάνω 3 επιλογές και να έχω και τη στήριξη του νόμου.

ΥΓ. Για να γίνω λίγο πιο σαφής... Αν πχ ο exeliktikos αγοράσε το laptop βάσει της περιγραφής που είχε αναρτημένη το "A" online κατάστημα ή το ταμπελάκι που είχε πάνω στο ράφι του καταστήματος το οποίο έγραφέ "Φτιάχνει και φρέντο καπουτσίνο" αλλά όταν πήγε σπίτι είδε ότι δεν φτιάχνει φρέντο αλλά μόνο ζεστό καπουτσίνο... τότε ΝΑΙ, η συνομολογημένη ιδιότητα του laptop παρουσιάζει μια βασική έλλειψη οπότε ο πελάτης έχει το δικαίωμα να διεκδικήσει βάσει νόμου τα δικαιώματα του.

Edited by dread77
Link to comment
Share on other sites

Το ότι υπάρχει ο σχετικός νόμος υπάρχει, αλλά άντε θυμήσου ποιός ήταν.

Λογικά με ένα αίτημα στο υπουργείο(?) εμπορίας θα λάβει κανείς την πιο επίσημη απάντηση νομικά ( αν και με τα λαμόγια που έχουμε πάνω από τα κεφάλια μας δεν ξέρεις από που θα σου έρθει ).

Πάντως το ότι το έχει δεχτεί 3 φορές το e-shop, 1 το Πλαίσιο και 2-3 ξένα καταστήματα ( εντός ΕΕ ) δίχως μα και μου, λογικά υπάρχει κάποιος ευρωπαϊκός νόμος περί αυτού ( παλιότερα που το είχα ψάξει παραπάνω κάτι είχα βρει ).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now