DirectX 11 από τη Microsoft - Οι πρώτες λεπτομέρειες

O γίγαντας που ακούει στο όνομα Microsoft ανακοίνωσε χτες τις πρώτες λεπτομέρειες για το DirectX 11, την τελευταία έκδοση του δημοφιλούς ΑΡΙ για τα γραφικά των PC Games.
O γίγαντας που ακούει στο όνομα Microsoft ανακοίνωσε χτες τις πρώτες λεπτομέρειες για το DirectX 11, την τελευταία έκδοση του δημοφιλούς ΑΡΙ για τα γραφικά των PC Games.

Όπως και το DirectX 10, έτσι και το 11 θα είναι διαθέσιμο μόνο στα Windows Vista και στα μελλοντικά λειτουργικά της Microsoft. Τα νέα χαρακτηριστικά που θα φέρει μαζί του, είναι απλά επαναστατικά, σύμφωνα με ορισμένους ειδικούς του χώρου, που δείχνουν ήδη ενθουσιασμένοι.

Καταρχάς το DirectX 11 θα προσθέσει μια νέα τεχνολογία υπολογιστικών Shaders που θα επιτρέπει στο λειτουργικό να χρησιμοποιήσει πολλαπλές GPU, όχι μόνο για τα παιχνίδια και τα 3D γραφικά, αλλά θα επιτρέπει στους Developers να χρησιμοποιούν τις κάρτες γραφικών ως παράλληλους επεξεργαστές.

Ένα ακόμα σημαντικό feature του DirectX 11 είναι η υποστήριξη Tesselation, κάτι που εν τέλει μπορεί να βοηθήσει τους Developers στα κοντινά πλάνα των 3D Models, κάνοντάς τα να φαίνονται "ομαλότερα" και πιο ρεαλιστικά.

Το DirectX πλέον επίσημα υποστηρίζει πολυπύρηνη διαχείριση, που σημαίνει φυσικά ότι τα παιχνίδια που θα βασίζονται σε αυτό θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν όλους τους πυρήνες του επεξεργαστή μας, με σημαντικά λιγότερο κόπο από τους Developers.

Η Microsoft επίσης ανακοίνωσε ότι το DirectX 11 θα προσθέσει νέες δυνατότητες στο ήδη υπάρχον hardware που είναι συμβατό με το DirectX 10, αν και δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο το ποια θα είναι αυτά τα νέα features.

Φυσικά, ήταν πολύ νωρίς για τη Microsoft έτσι ώστε να μας δώσει μια ημερομηνία κυκλοφορίας, αν και πολλοί περιμένουν στο άμεσο μέλλον η εταιρεία να φροντίσει να μας ενημερώσει και για αυτό.


Η επίσημη λίστα με τα νέα χαρακτηριστικά του DirectX 11:


  • Full support (including all DX11 hardware features) on Windows Vista as well as future versions of Windows
  • Compatibility with DirectX 10 and 10.1 hardware, as well as support for new DirectX 11 hardware
  • New compute shader technology that lays the groundwork for the GPU to be used for more than just 3D graphics, so that developers can take advantage of the graphics card as a parallel processor
  • Multi-threaded resource handling that will allow games to better take advantage of multi-core machines
  • Support for tessellation, which blurs the line between super high quality pre-rendered scenes and scenes rendered in real-time, allowing game developers to refine models to be smoother and more attractive when seen up close