Το Hitman 3 ίσως τρέχει καλύτερα σε Intel CPUs

Η IO Interactive ανακοίνωσε ότι συνεργάζεται με την Intel για την βελτιστοποίηση του Hitman 3 σε πολυπύρηνα συστήματα.

 

Η εταιρία συνεργάζεται με την Intel για τη βελτιστοποίηση του επερχόμενου Hitman 3 από την ημέρα κυκλοφορίας και μετά, με ενημερώσεις, τροποποιήσεις και βελτιώσεις που θα έρθουν καθ' όλη τη διάρκεια του 2021. Η συνεργασία των δύο θα βελτιώσει την εμπειρία σε high end  συστήματα και σε Intel επεξεργαστές που διαθέτουν πολλούς πυρήνες και είναι η πρώτη και βαρυσήμαντη μετά από αρκετό διάστημα.

Αυτές οι βελτιστοποιήσεις στο Hitman 3 θέλουν να αναδείξουν τις δυνατότητες των πολυπύρηνων συστημάτων της Intel με 8 ή περισσότερους, ενώ στο παιχνίδι θα δούμε και το χαρακτηριστικό Variable Rate Shading (VRS), μια τεχνική που δίνει διαφορετική προτεραιότητα στο rendering στοιχείων που ανανεώνονται πιο συχνά, απ' ότι για παράδειγμα πράγματα στην περιφερειακή μας όραση. Αναμένεται επίσης και το Ray Tracing μέσα στο 2021, ως update στον τίτλο χωρίς να αναφέρονται πληροφορίες για το εάν θα υποστηρίζει και τις δύο εταιρίες AMD και NVIDIA, μιας και σημειώνεται ότι πλέον φέρουν support για το σημαντικό χαρακτηριστικό που βλέπουμε όλο και περισσότερο μέσα στο έτος. Περισσότερα που αφορούν το επερχόμενο Hitman 3 αναμένονται μέσα στον μήνα, ενώ περιμένουμε την κυκλοφορία του στις 20 Ιανουαρίου του 2021.

 

47_Dartmoor-2048x1152.thumb.jpg.80834b933293841036b71e592f80f200.jpg

 

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social: fb.png.1537ea4510ab3e974329f5d517730fcb.pngigram.png.2e83a1b2ece699220a0c9fb4eb1075cd.pngytube.png.e87f621f0db4c5d7de63b48f09b46c13.png

intel, optimization , ray tracing , Variable Rate Shading , Hitman 3, IO Interactive

Διαβάστε περισσότερα στο Φόρουμ...