• GIGABYTE RTX 20 Series SUPER GAMING OC GPUs Review

    GIGABYTE RTX 20 Series SUPER GAMING OC GPUs Review

  • Deepcool Assassin III CPU Cooler Review

    Deepcool Assassin III CPU Cooler Review

  • Deepcool Macube 550 Case & Fryzen Cooler Review

    Deepcool Macube 550 Case & Fryzen Cooler Review

  • AORUS CV27F 165Hz Gaming Monitor Review

    AORUS CV27F 165Hz Gaming Monitor Review

  • Review: Cooler Master ML240P Mirage Cooler & 3 Περιφερειακά

    Review: Cooler Master ML240P Mirage Cooler & 3 Περιφερειακά

  •  Μια 'διαφορετική' camo έκδοση της RX 5700 XT λανσάρει η HIS

    Μια 'διαφορετική' camo έκδοση της RX 5700 XT λανσάρει η HIS

  •  Φήμες θέλουν τον ερχομό μιας AMD Radeon RX 5600 XT το 2020

    Φήμες θέλουν τον ερχομό μιας AMD Radeon RX 5600 XT το 2020

  •  Η λευκή ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti κυκλοφορεί

    Η λευκή ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti κυκλοφορεί

  •  BIOS βελτιώνει το Overclocking στους Intel Cascade Lake X CPUs

    BIOS βελτιώνει το Overclocking στους Intel Cascade Lake X CPUs

  •  Το socket sTRX4 της AMD ήρθε για να μείνει

    Το socket sTRX4 της AMD ήρθε για να μείνει

  •  Και η GIGABYTE λανσάρει τις δικές της TRX40 μητρικές

    Και η GIGABYTE λανσάρει τις δικές της TRX40 μητρικές

  •  Graviton2: Νέο ανταγωνιστικό server SoC από την Amazon

    Graviton2: Νέο ανταγωνιστικό server SoC από την Amazon

  • 'Άφαντος' ο Ryzen 9 3950X - Οδηγεί τη τιμή του στα ύψη

    'Άφαντος' ο Ryzen 9 3950X - Οδηγεί τη τιμή του στα ύψη

  •  Το 2020 οι 64 πυρήνες του Ryzen Threadripper 3990X

    Το 2020 οι 64 πυρήνες του Ryzen Threadripper 3990X

  •  Featured Build: Cooler Master Cosmos II Ultra by HRC

    Featured Build: Cooler Master Cosmos II Ultra by HRC

  •  Featured Build: SL600Mi by Timeplay

    Featured Build: SL600Mi by Timeplay

  •  Featured Build: Project P|NNED

    Featured Build: Project P|NNED

AMD Ryzen 5 2600: Με μικρές αυξήσεις στους χρονισμούς

Το εν λόγω μοντέλο εμφανίστηκε στη βάση δεδομένων του SiSoft Sandra επάνω σε μια ASUS ROG Crosshair VII Hero.

Ο νέος εξαπύρηνος της AMD θα περιέχει τις μικρές βελτιώσεις όσον αφορά τους χρονισμούς που προκύπτουν από την μείωση της λιθογραφίας στα 12nm LP της Globalfoundries. Το δείγμα του επεξεργαστή εμφανίστηκε στη βάση δεδομένων της σουίτας μετροπρογραμμάτων SiSoft Sandra και από την ονομασία του αντλούμε στοιχεία όπως τους χρονισμούς του.

Όπως και με τη πρώτη γενιά Ryzen, έτσι και τα δείγματα των Ryzen+ έρχονται με μια ονομασία τύπου ZD2600BBM68AF_38/34_Y, όπου οι δύο τελευταίοι διψήφιοι αριθμοί αποτελούν την Boost και την Base συχνότητα λειτουργίας. Ο Ryzen 5 2600 όπως πιθανόν θα ονομάζεται το συγκεκριμένο CPU θα χρονίζεται στα 3.4GHz έχοντας boost στα 3.8GHz, μια αύξηση 200MHz από τον τωρινό Ryzen 5 1600. Για την ώρα δεν υπάρχει κάποια άλλη πληροφορία σχετικά με τον επεξεργαστή πέρα από την προκαθορισμένη ημερομηνία κυκλοφορίας τον προσεχή Μάρτιο - Απρίλιο, όμως αξίζει να σημειώσουμε πως οι δοκιμές έγιναν στην ακυκλοφόρητη ακόμα Crosshair VII Hero μητρική της ASUS.

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social:  twitter.jpggplus.jpgfb.jpginsta.jpgyt.png

FeelsBadMan

Members
2018-01-18T13:22:10Z

Δεν φαίνεται και τόσο εντυπωσιακό δυστυχώς! Όμως ίσως δούμε κάποιο ipc increase στα πρότυπα της intel!

gdp77

Members
2018-01-18T14:49:32Z
Δεν φαίνεται και τόσο εντυπωσιακό δυστυχώς! Όμως ίσως δούμε κάποιο ipc increase στα πρότυπα της intel!
Δεν υπάρχουν αρχιτεκτονικές βελτιώσεις και άρα το ipc θα είναι ιδιο. Ρολόγια μόνο θα ανεβάσουν. Φυσικά αν μιλάμε για 200 ΜΗz θα είναι μια απογοήτευση.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

asder

Members
2018-01-18T15:07:00Z

η είδηση είναι αυτή ¨Crosshair VII Hero

Farkadonitis

Members
2018-01-18T15:12:23Z

με γυαλιά του είδες η χωρίς; :D

Σωστό σε βρίσκω όμως

asder

Members
2018-01-18T15:46:48Z

με κιάλια:shades:

 

Αντιγράφουμε βλέπω κι αλλάξαμε εικόνα προφίλ:evil:

MetallicGR

Administrator
2018-01-18T15:48:49Z

Επιβεβαιώνονται αυτά που είχαμε πει πριν καιρό. Μικρές αλλά θετικές βελτιώσεις από τη πρώτη γενιά. :)

Farkadonitis

Members
2018-01-18T17:40:43Z
1 hour ago, asder said:

με κιάλια:shades:

 

Αντιγράφουμε βλέπω κι αλλάξαμε εικόνα προφίλ:evil:

 Ναι.. Εβαλα τα καλα μου!!!:P

FeelsBadMan

Members
2018-01-18T18:42:54Z
2 hours ago, MetallicGR said:

Επιβεβαιώνονται αυτά που είχαμε πει πριν καιρό. Μικρές αλλά θετικές βελτιώσεις από τη πρώτη γενιά. :)

Ακούσαμε και για μείωση του latency όσο αναφορά τις μνήμες ! Και τα 12nm μπορεί να σημαίνουν και καλύτερες δυνατότητες όσο αναφορά το overclocking που ελπίζω αυτή τη φορά να ξεπερνάνε η τουλάχιστον να φτάνουν τα 4.5ghz.

STORM1978

HWBoxed Overclocker
2018-01-18T20:35:25Z

Τελικά θα μπαίνουν σε Χ370 μητρικές? :confused:

asder

Members
2018-01-18T20:38:26Z
2 minutes ago, STORM1978 said:

Τελικά θα μπαίνουν σε Χ370 μητρικές? :confused:

ναι βρε τα ΄παμε αυτά

STORM1978

HWBoxed Overclocker
2018-01-18T20:42:12Z

Χμμμμ, τότε καλώς να έρθουν να τους δούμε και αυτούς...

lyk

Members
2018-01-18T21:16:52Z

θα βγει και καμιά έκδοση Ryzen 5 2600να σταματήσω να τρώγομαι? (δεν μου αρκεί ο 5 2400G).

MetallicGR

Administrator
2018-01-19T08:44:59Z

4.5GHz δύσκολο. :P

asder

Members
2018-01-19T09:04:17Z

απ' ότι εχει λεχθεί πάντως θα΄χουν πολύ καλύτερο IMC

FeelsBadMan

Members
2018-01-19T11:08:04Z
2 hours ago, MetallicGR said:

4.5GHz δύσκολο. :P

Άσε με να ελπίζω!

cabdik

Members
2018-01-22T07:05:12Z
On 19/1/2018 at 11:04 AM, asder said:

απ' ότι εχει λεχθεί πάντως θα΄χουν πολύ καλύτερο IMC

 

Εγω θα σου πω παντως......... Μην ελπιζεις σε τρελα πραγματα...!!    

 

το τι λεγεται και το τι ελπιζει ο καθενας,  μπορει να μην εχει καμια σχεση με την πραγματικοτητα....!!   

 

δεν περιμενω ΚΑΜΙΑ τρομερη βελτιωση στο IPC, γιατι δεν αλλαζει κατι σε αρχιτεκτονικη. 

που βασιζονται οι αποψεις οτι θα εχει, και μαλιστα ΠΟΛΥ, καλυτερο IPC, εγω δεν το καταλαβαινω.....!!!! 

 

το να βελτιωσουν χρονισμους, διαχειριση ενεργειας, συμβατοτητες με RAM, και γενικα βελτιωση συνολικα της πλατφορμας, ωστε να μην εχει τα αρχικα Bugs... ειναι απολυτως λογικο.  αλλα μεχρι εκει. 

 

ο,τι βελτιωσεις εχουν να κανουν σε σχεση με την αρχιτεκτονικη, θα γινει στην RYZEN 2 γενια....!!!  

gdp77

Members
2018-01-22T07:08:13Z
 
Εγω θα σου πω παντως......... Μην ελπιζεις σε τρελα πραγματα...!!    
 
το τι λεγεται και το τι ελπιζει ο καθενας,  μπορει να μην εχει καμια σχεση με την πραγματικοτητα....!!   
 
δεν περιμενω ΚΑΜΙΑ τρομερη βελτιωση στο IPC, γιατι δεν αλλαζει κατι σε αρχιτεκτονικη. 
που βασιζονται οι αποψεις οτι θα εχει, και μαλιστα ΠΟΛΥ, καλυτερο IPC, εγω δεν το καταλαβαινω.....!!!! 
 
το να βελτιωσουν χρονισμους, διαχειριση ενεργειας, συμβατοτητες με RAM, και γενικα βελτιωση συνολικα της πλατφορμας, ωστε να μην εχει τα αρχικα Bugs... ειναι απολυτως λογικο.  αλλα μεχρι εκει. 
 
ο,τι βελτιωσεις εχουν να κανουν σε σχεση με την αρχιτεκτονικη, θα γινει στην RYZEN 2 γενια....!!!  
Υπάρχουν βελτιώσεις στον imc που δεν αφορούν μόνο στη συμβατότητα με μνήμες, αλλά latencies κτλ. Το ipc θα είναι καλυτερο. Οριακά, αλλά θα είναι. Όντως δεν περιμένουμε πολλά από εκεί, αλλά βελτιώσεις θα υπάρχουν και θα είναι και ορατές.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

cabdik

Members
2018-01-22T07:13:07Z

που λεω κατι διαφορετικο?    

 

το   "πολυ καλυτερο IPC" ηταν αυτο που καυτηριασα εγω..!!   

 

δεν καταλαβαινω γιατι εχει δημιουργηθει η πεποιθηση οτι θα εχει μεχρι και 15% καλυτερο IPC...!!!   

asder

Members
2018-01-22T07:31:13Z
16 minutes ago, cabdik said:

που λεω κατι διαφορετικο?    

 

το   "πολυ καλυτερο IPC" ηταν αυτο που καυτηριασα εγω..!!   

 

δεν καταλαβαινω γιατι εχει δημιουργηθει η πεποιθηση οτι θα εχει μεχρι και 15% καλυτερο IPC...!!!   

δεν μίλησα ποτέ για IPC allα ΙΜC (Integrated Memory Controller)

cabdik

Members
2018-01-22T11:39:45Z
4 hours ago, asder said:

δεν μίλησα ποτέ για IPC allα ΙΜC (Integrated Memory Controller)

σορρυ, εχεις δικιο ... απλα το ειδα για IPC..!!     

 

γεραματα...............  παω για οφθαλμιατρο.... 

STORM1978

HWBoxed Overclocker
2018-01-22T20:16:44Z
8 hours ago, cabdik said:

σορρυ, εχεις δικιο ... απλα το ειδα για IPC..!!     

 

γεραματα...............  παω για οφθαλμιατρο.... 

Άστα γεράσαμε και μας την λένε τα νεούδια κιόλα φίλτατε... :hehe: