Το 3DMark Vantage χρησιμοποιεί Ray Tracing

Παρόλο που ο Larrabee της Intel είναι σχεδόν ένα με ενάμιση χρόνο μακριά, το νέο benchmark της Futuremark 3DMark Vantage, ήδη χρησιμοποιεί την τεχνολογία την οποία τόσον καιρό η Intel "διαφήμιζε" ως την τεχνολογία του μέλλοντος στα γραφικά των παιχνιδιών...το Ray Tracing.
Παρόλο που ο Larrabee της Intel είναι σχεδόν ένα με ενάμιση χρόνο μακριά, το νέο benchmark της Futuremark 3DMark Vantage, ήδη χρησιμοποιεί την τεχνολογία την οποία τόσον καιρό η Intel "διαφήμιζε" ως την τεχνολογία του μέλλοντος στα γραφικά των παιχνιδιών...το Ray Tracing.

Στο γνωστό πλέον New Calico Test (Graphics Test 2) με τη διαστημική μάχη, το 3DMark Vantage μας προσφέρει υπέροχα γραφικά σε μια σκηνή η οποία δεν έχει ούτε ένα ακίνητο αντικείμενο. Όλα τα αντικείμενα κινούνται και υπόκεινται σε εφέ του Ray Tracing, όπως το Parallax Occlusion Mapping, True Impostors και Volumetric Fog.

Αν μάλιστα δώσετε προσοχή στα σκάφη στο demo αυτό, κάθε ένα από αυτά είναι ray-traced. Προς το παρόν, η nVIDIA δείχνει να έχει το πάνω χέρι σε σχέση με την ATi, μιας και η GeForce αρχιτεκτονική είναι ικανή να χειριστεί το ray tracing πολύ καλά. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι η nVIDIA είναι ο ιδιοκτήτης της εταρείας Mental Imagew, της παραγωγού του Mental Ray ray-tracer.