• AORUS CV27F 165Hz Gaming Monitor Review

    AORUS CV27F 165Hz Gaming Monitor Review

  • Review: Cooler Master ML240P Mirage Cooler & 3 Περιφερειακά

    Review: Cooler Master ML240P Mirage Cooler & 3 Περιφερειακά

  • AMD Ryzen 5 3400G & 3600X CPU Review

    AMD Ryzen 5 3400G & 3600X CPU Review

  • GIGABYTE AORUS X570 Master, Pro & AORUS Gen 4 SSD Review

    GIGABYTE AORUS X570 Master, Pro & AORUS Gen 4 SSD Review

  • MSI MEG X570 Ace Motherboard Review

    MSI MEG X570 Ace Motherboard Review

  •  Ταχύτερες μνήμες η μόνη αλλαγή στην NVIDIA GTX 1660 Super

    Ταχύτερες μνήμες η μόνη αλλαγή στην NVIDIA GTX 1660 Super

  •  Η AMD λανσάρει τις νέες Radeon RX 5500 Series GPUs

    Η AMD λανσάρει τις νέες Radeon RX 5500 Series GPUs

  •  Φήμες για την 'RX 5500' της AMD στην επιφάνεια

    Φήμες για την 'RX 5500' της AMD στην επιφάνεια

  • Teaser της TRX40 AORUS μητρικής από τη GIGABYTE

    Teaser της TRX40 AORUS μητρικής από τη GIGABYTE

  •  Αυτά είναι τα specs του budget B550 chipset της AMD

    Αυτά είναι τα specs του budget B550 chipset της AMD

  •  Η MSI διέρρευσε κατά λάθος μητρική των Threadripper 3000

    Η MSI διέρρευσε κατά λάθος μητρική των Threadripper 3000

  •  Intel: Ελλείψεις σε CPU επηρεάζουν μεγάλους OEMs

    Intel: Ελλείψεις σε CPU επηρεάζουν μεγάλους OEMs

  • Ο Ryzen 9 3950X ξεπερνά με άνεση τον Threadripper 2950X

    Ο Ryzen 9 3950X ξεπερνά με άνεση τον Threadripper 2950X

  •  Η λίστα των Ryzen Threadripper 3ης γενιάς

    Η λίστα των Ryzen Threadripper 3ης γενιάς

  •  Featured Build: Bitfenix Enso by TodMod

    Featured Build: Bitfenix Enso by TodMod

  •  Featured Build: Project Red Dead Redemption 2

    Featured Build: Project Red Dead Redemption 2

  •  Featured Build: Sentry by JP Modified

    Featured Build: Sentry by JP Modified

Real time ray-tracing σε Games είναι το "όνειρο" της NVIDIA

Σε συνεργασία με την Microsoft η NVIDIA φέρνει cinematic ray tracing σε DirectX εφαρμογές ενώ έχει ήδη πάρει πολλούς developers με το μέρος της.

Πρακτικά το νέο RTX της NVIDIA ενσωματώνεται στην πλατφόρμα GameWorks και δίνεται η ευκαιρία στους developers να εκμεταλλευτούν τις νέες δυνατότητες. Ο Tony Tomasi της NVIDIA αναφέρει σχετικά με το project: "Είναι κάτι που εμείς στην βιομηχανία των γραφικών ονειρευόμασταν εδώ και δύο δεκαετίες. Πρακτικά θα κάνουμε τα πρώτα μεγάλα βήματα για ray-tracing σε πραγματικό χρόνο σε παιχνίδια".

Επισημαίνεται πως η υποστήριξη από πλευράς hardware ενσωματώνεται ήδη στις Volta based κάρτες γραφικών της εταιρίας χωρίς να αναφέρονται παλιότερες γενιές, ενώ είναι κάτι που θα περάσει και στις επόμενες αρχιτεκτονικές της NVIDIA πρακτικά αφήνοντας έξω την μεγάλη μάζα των χρηστών. Οι δύο εταιρίες παρουσίασαν επίσης τους συνεργάτες που θα συμμετέχουν στο εν λόγω πρόγραμμα όπως την EA Games, την Epic, την Remedy και την 4A Games, όλες τους γνωστές για μεγάλες AAA επιτυχίες τα τελευταία χρόνια.

Πηγή.

Βρείτε μας στα Social:  twitter.jpggplus.jpgfb.jpginsta.jpgyt.png

dragontech

Members
2018-03-20T09:21:37Z

ασε nvidia, σε προλαβαν αλλοι, 10 χρονια πριν!

https://www.techpowerup.com/64104/radeon-hd4800-series-supports-a-100-ray-traced-pipeline?64104
JulesWorld will be releasing OTOY and LightScape, two distinctive technologies that could shape the future of movie and games production. The company developed a ray-tracer that uses elements of the DirectX 9 API as well as its own high-level code that uses Tessellation and anti-aliasing algorithms.

Urbach further added that ray-tracing in real time became a reality with the Radeon 2900XT – which was used for a series of trailers for last summer's hit-move Transformers. All those Transformers teaser trailers were rendered on a GPU and - more importantly - directed in real-time. The producer of these trailers had complete freedom to play around with a "virtual lens" and direct the trailer in his own way.

In terms of performance, the Radeon 2900XT 1GB rendered Transformers scenes in 20-30 frames per second, in 720p resolution and no Anti-Aliasing. With the Radeon 3870, the test scene jumped to 60 fps, with a drop to 20 fps when the proprietary Anti-Aliasing algorithm was applied. Urbach mentioned that the Radeon 4870 hits the same 60 fps – and stays at that level with Anti-Aliasing (a ray-tracer is not expecting more than 60 fps.) JulesWorld’s technology also works on Nvidia GeForce 8800 cards and above, but the lack of a tessellation unit causes a bit more work on the ray-tracer side.

Σε καμια 10αρια χρονια το ξανασυζηταμε xD

stavros

Members
2018-03-21T14:40:01Z

 

FeelsBadMan

Members
2018-03-21T17:43:53Z

Επίσης ανακοινώθηκε την ίδια ημέρα το ίδιο από την AMD:

 

 

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on