• Testing: Game Loading Times σε HDD, SATA SSD, NVMe SSD

    Testing: Game Loading Times σε HDD, SATA SSD, NVMe SSD

  • Sapphire Radeon RX 5600 XT Pulse 6GB GPU Review

    Sapphire Radeon RX 5600 XT Pulse 6GB GPU Review

  • Sapphire Radeon RX 5500 XT Pulse 8GB GPU Review

    Sapphire Radeon RX 5500 XT Pulse 8GB GPU Review

  • AORUS CV27Q & FI27Q-P 165Hz Gaming Monitors Review

    AORUS CV27Q & FI27Q-P 165Hz Gaming Monitors Review

  • GIGABYTE RTX 20 Series SUPER GAMING OC GPUs Review

    GIGABYTE RTX 20 Series SUPER GAMING OC GPUs Review

  •  Η Νέα mini RTX 2060 της ASUS κοντράρει την AMD Radeon RX 5600 XT

    Η Νέα mini RTX 2060 της ASUS κοντράρει την AMD Radeon RX 5600 XT

  •  Προβλήματα θερμοκρασίας σε κάποιες ASUS STRIX RX 5700 XT GPUs

    Προβλήματα θερμοκρασίας σε κάποιες ASUS STRIX RX 5700 XT GPUs

  •  77 τυχεροί θα κερδίσουν μια NVIDIA RTX 2080 Ti 'Cyberpunk 2077 Edition'

    77 τυχεροί θα κερδίσουν μια NVIDIA RTX 2080 Ti 'Cyberpunk 2077 Edition'

  •  Αρκετές μητρικές Ζ490 εμφανίζονται για τους Intel Comet Lake

    Αρκετές μητρικές Ζ490 εμφανίζονται για τους Intel Comet Lake

  •  ASUS ROG Zenith II Extreme Alpha με νέα VRM για Threadripper

    ASUS ROG Zenith II Extreme Alpha με νέα VRM για Threadripper

  •  Overclocker εγκατέστησε 1TB RAM σε μια X299 μητρική

    Overclocker εγκατέστησε 1TB RAM σε μια X299 μητρική

  • AMD: Windows 10 Pro & Linux προτείνει για τον Threadripper 3990X

    AMD: Windows 10 Pro & Linux προτείνει για τον Threadripper 3990X

  •  Μοντέλα χωρίς γραφικά και στους 10th Gen Intel Core CPUs

    Μοντέλα χωρίς γραφικά και στους 10th Gen Intel Core CPUs

  •  Πολλά νέα specs των Intel Comet-Lake στην επιφάνεια

    Πολλά νέα specs των Intel Comet-Lake στην επιφάνεια

  •  Featured Build: Bitfenix Dawn by Tech4Gaming

    Featured Build: Bitfenix Dawn by Tech4Gaming

  •  Featured Build: SR21BF by Oracle Mods

    Featured Build: SR21BF by Oracle Mods

  •  Featured Build: Pure Pastel by Mod 83

    Featured Build: Pure Pastel by Mod 83

Far Cry New Dawn Performance Overview

Περιεχόμενα Άρθρου

 

 

Ως antialiasing, ορίζουμε το φίλτρο που προστίθεται μετά το rendering της σκηνής και βοηθά στην εξομάλυνση των ακρών στα αντικείμενα. Παλιότερα είχαμε δημιουργήσει ένα άρθρο σχετικά με τους περισσότερους τύπου που κυκλοφορούν, στο οποίο μπορείτε να ρίξετε μια ματιά εδώ. Όσον αφορά το φιλτράρισμα των σκηνών έχουμε το SMAA ή αλλιώς το Subpixel Morphological Anti-Aliasing που εμφανίστηκε κάποια στιγμή το 2011 ως μια βελτιωμένη εκδοχή του MLAA και το TAA που είναι ένα Temporal Antialiasing. Μιας και πρόκειται για μια γρήγορη μέθοδο το SMAA θεωρείται ‘ελαφρύ’ για τις τωρινές midrange GPUs και παράγει μια εικόνα κοντά στα επίπεδα του MSAA x2 ή x4, με μικρότερο θόλωμα απ’ ότι άλλα ‘γρήγορα’ φίλτρα όπως για παράδειγμα το FXAA που δεν υπάρχει στο μενού του New Dawn, αλλά μπορούμε να το ενεργοποιήσουμε καθολικά από τον driver μιας NVIDIA κάρτας γραφικών. Ακόμα και με το φίλτρο ανοικτό υπάρχουν πολύ λίγες διαφορές σε σχέση με το antialiasing τελείως κλειστό όμως φαίνεται πως το SMAA επηρεάζει αρκετά την βλάστηση και την κάνει αρκετά πιο θολή από τα υπόλοιπα σημεία.

 

 

 

antialiasing comparison 2

 

 

 

Το TAA αποτελεί ίσως την καλύτερη επιλογή για κάποιον που θέλει ομαλές άκρες στα αντικείμενα ακόμα και σε μεγάλο βάθος, αλλά βλέπουμε πως τα textures που βρίσκονται σε μακρινά αντικείμενα δείχνουν πιο θολά παρά την διατήρηση της ανάλυσης στα ίδια επίπεδα. Σε υψηλές αναλύσεις, εκεί όπου υπάρχει μεγάλος όγκος pixel για να δουλέψει ο αλγόριθμος βλέπουμε πως λειτουργεί άψογα και παραθέτει μια αξιοπρεπή εικόνα.

 

 

antialiasing performance 2060

 

 

 

Για να σχολιασετε πατηστε εδω...

OC on first boot

  • Follow us on