• Loukas Kouvelis
  • GPUs

Sapphire Radeon RX 5500 XT Pulse 8GB GPU Review

Περιεχόμενα Άρθρου

 

 

 

Το argument με τις δύο υλοποιήσεις είναι αρκετά απλό και απαντάται με το κατά πόσο είμαστε διατεθημένοι να ρίξουμε τη ποιότητα των γραφικών στα παιχνίδια μας ούτως ώστε να περιορίσουμε τη χρήση της μνήμης. Πλέον υπάρχουν δεκάδες παιχνίδια που ακόμα και στην 'κανονική' ανάλυση του Full HD ξεπερνούν τα 4GB και έτσι περιορίζουν τις επιδόσεις ή παρουσιάζουν διάφορα προβλήματα που αμαυρώνουν την εμπειρία μας κυρίως γιατί η μνήμη δε προλαβαίνει να 'αδειάσει' προτού γεμίσει με άλλα χρήσιμα δεδομένα. Ένας τρόπος να 'στρεσάρουμε' τη κάρτα μας για αντίστοιχα προβλήματα είναι, έχοντας το Afterburner ανοικτό και μετρώντας το ποσοστό χρήσης της μνήμης ενώ την ίδια στιγμή τρέχουμε στον χάρτη του παιχνιδιού, αναγκάζοντάς την έτσι να φορτώσει δεδομένα με ταχύτερο ρυθμό. Στη περίπτωση του Red Dead Redemption 2, στο ενσωματωμένο benchmark και με τις ίδιες ρυθμίσεις που τρέχουμε στην Full HD ανάλυση συναντήσαμε τα παρακάτω φαινόμενα:

 

 

 RDR2 2019 12 12 11 40 31 305

RDR2 2019 12 12 11 44 35 029

 

RDR2 2019 12 12 11 44 37 049

 

 

4gb vs 8gb

 

 

 

 

 

 

gaming, performance, gpu, review, micron, graphics, παρουσίαση, sapphire, midrange, gddr6, δοκιμή, Full HD, 1080p gaming , 2019, 7nm tsmc, rdna, 5500 xt, radeon rx 5500 xt, 8gb vs 4gb, μετρήσεις

stavros

Members
2019-12-12T15:58:02Z

? για το review και τις GPU, και "δροσερές"! Αλλά δε βλέπω το λόγω να μη δώσει κάποιος 10 ευρώ παραπάνω να πάρει την καλύτερη 1660 ή να κάνει την υπέρβαση των 30 ευρώ παραπάνω για την πολύ καλύτερη 1660 super. 

Διαβάστε περισσότερα στο Φόρουμ...

HwBox - PC Hardware Enthusiasts

HwBox | PC Hardware Enthusiasts | Copyright © 2020