NVIDIA GeForce RTX 30 GPUs Review feat. Gigabyte

Σελίδα 1 από 11

Οι enthusiasts έχουν έναν ακόμη λόγο για να αναβαθμίσουν και οι RTX 30 είναι ένας από τους τρόπους για το 2020.

 

 intro

 

 

 

 

 

 

 

intro

 

Δεν είναι κρυφό το γεγονός ότι η NVIDIA έκανε φέτος κάτι που έρχεται σε αντίθεση με αυτά που βλέπουμε συνήθως σε ένα τυπικό λανσάρισμα. Οι RTX 30 Series GPUs αύξησαν τα θερμικά όρια, αύξησαν τα διαθέσιμα transistors και με στρατηγικές αλλαγές στο εσωτερικό κάθε SM, διπλασίασαν σχεδόν την επεξεργαστική ισχύ από την προηγούμενη γενιά. Και όλα αυτά σε τρία νέα προϊόντα που καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος της αγοράς, κυρίως του high end με την μικρότερη GPU να φλερτάρει ιδιαίτερα με την mainstream κατηγορία. Η NVIDIA με τη νέα σειρά των GeForce RTX 30 ξέφυγε από τη πεπατημένη και μας φέρνει κάρτες γραφικών που διαθέτουν αρκετά περισσότερους CUDA cores και μεγάλα μεγέθη πυρήνων με την υπόσχεση ότι οι επιδόσεις θα είναι κάτι παραπάνω από υψηλές. Για να έχουμε μια πλήρη εικόνα της νέας σειράς καρτών γραφικών στη σημερινή παρουσίαση έχουμε ολόκληρο το lineup αποτελούμενο από την: Gigabyte GeForce RTX 3070 Gaming OC, ενώ για να συμπληρωθεί η σειρά προμηθευτήκαμε και μερικές ASUS: Τις GeForce RTX 3080 Strix και GeForce RTX 3090 Strix. Οι GPUs συνοδεύονται και από μια νέα αρχιτεκτονική, την Ampere που αποτελεί σημαντικό βήμα εξέλιξης από το παρελθόν, ενώ βασίζονται και στη νέα φωτολιθογραφική μέθοδο των 8nm της Samsung που μπαίνει επίσημα σε αυτή την αγορά με ένα custom node που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την NVIDIA. Δεν είναι η πρώτη φορά που η Samsung ασχολείται με ένα τόσο ‘μεγάλο’ chip. Στο παρελθόν η Samsung είχε προσπαθήσει και το αποτέλεσμα ήταν η GTX 1050, μια χαμηλών επιδόσεων κάρτα γραφικών με μικρές ενεργειακές απαιτήσεις και ίσως μέχρι σήμερα αποτελούσε το μεγαλύτερο chip που είχε κυκλοφορήσει η εταιρία, για λογαριασμό της NVIDIA στην προκειμένη. 

 

 

 

RTX3094

 

Το lineup που ανακοινώθηκε περιλάμβανε τις εξής GPUs:

Η GeForce RTX 3070 που βρίσκεται στην αρχική θέση με θεωρητικές επιδόσεις 20.3 TFLOPs (FP32). Ο πυρήνας εδώ ονομάζεται GA104 και ενσωματώνει 5888 CUDA Cores, 3328 περισσότερους απ’ ότι η RTX 2070 SUPER που αντικαθιστά, η οποία στο εσωτερικό της είχε 2560 CUDA Cores. Οι χρονισμοί στην Founders Edition RTX 3070 υλοποίηση είναι 1725MHz για το Boost Clock ωστόσο η (πραγματική) reference της εταιρίας είναι διαφορετική από την FE και δε διατίθεται στην αγορά. Οι περισσότερες custom υλοποιήσεις όπως αυτή που έχουμε στην τωρινή παρουσίαση ενδέχεται να έχουν υψηλότερες Boost συχνότητες λειτουργίας. Η GPU συνοδεύεται από 8GB μνήμη GDDR6 και όχι GDDR6X όπως οι άλλες δύο κάρτες γραφικών του lineup ενώ σε σχεδόν όλα τα μοντέλα χρονίζονται στα 14000MHz. Το εύρος του memory controller εδώ είναι 256-bit και με αυτή τη συχνότητα το υποσύστημα επιτυγχάνει bandwidth 448GB/s και στο σύνολό του, η NVIDIA υπόσχεται ότι ο παραπάνω συνδυασμός είναι αρκετός για να φέρει την 3070 στις ίδιες επιδόσεις ή και σε υψηλότερες από την RTX 2080 Ti. Στις διαφορές της σε σχέση με την GPU που αντικαθιστά τοποθετούμε και την έλλειψη NVLink για χρήση πολλών ίδιων σε multi-GPU διάταξη.

 

RTX3094

 

  

Στη συνέχεια έχουμε την GeForce RTX 3080, την πρώτη GPU που αξιοποιεί τον GA102 πυρήνα της νέας γενιάς. Ονοματολογικά, η NVIDIA διατηρούσε τον xx102 πυρήνα της για τις κορυφαίες κάρτες γραφικών της όπως την RTX 2080 Ti αλλά και την TITAN RTX. Εδώ βλέπουμε ότι η NVIDIA φέρνει τον xx102 πυρήνα της σε ένα ακόμα προϊόν και η RTX 3080 εφοδιάζεται με τον υπερυψηλό αριθμό πυρήνων των 8704 CUDA Cores, ενώ όπως και η RTX 3070 συνοδεύεται από τα δεύτερης γενιάς RT Cores (68 στην 3080) και τα τρίτης γενιάς Tensor Cores (272 στην 3080). Η μνήμη εδώ έχει μέγεθος 10GB και είναι οι νέες GDDR6X οι οποίες περιλαμβάνουν το χαρακτηριστικό EDR (Error Detection and Replay), που αντιλαμβάνεται πιθανά λάθη στη δια μεταγωγή δεδομένων που προκαλούνται από το overclocking των μνημών και ρίχνει τεχνητά τις επιδόσεις. Αυτός ο τρόπος αποσφαλμάτωσης θα αποτρέψει άμεσα κρασαρίσματα και απλοποιεί τη διαδικασία του tweaking της κάρτας γραφικών. Το NVLink λάμπει δια της απουσίας του και εδώ και θα το βρούμε μονάχα στην RTX 3090. 

 

 

RTX3094

RTX3094

 

 

Η κορυφαία του lineup GeForce RTX 3090 παίρνει τα ηνία των επιδόσεων από την TITAN RTX που αντικαθιστά και με τον αυξημένο αριθμό πυρήνων (10496) στέφεται νικήτρια από πλευράς specs. Ο μεγάλος αριθμός CUDA cores, μαζί με τα άφθονα RT Cores (82) σχηματίζουν μια αρκετά δυνατή GPU, ωστόσο ο αριθμός των Tensor cores σε σχέση με την GPU που αντικαθιστά είναι μειωμένος στους 328 Cores έναντι 576 Tensor Cores που είχε η TITAN RTX. Εκεί είναι το μεγάλο ποντάρισμα της NVIDIA αφού ουσιαστικά η RTX 3090 προορίζεται μεν για extreme gaming σε αναλύσεις μεγαλύτερες του 4K, όμως θα χάσει σε όσες εφαρμογές εκμεταλλεύονται αυτού του είδους τα workloads από την παλιά Turing GPU της εταιρίας. Στις επόμενες σελίδες μαθαίνουμε περισσότερα για τη νέα γενιά καρτών γραφικών όπως και για την Ampere αρχιτεκτονική.

 

 

RTX3094

 

 

 

 

 

GIGABYTE GeForce RTX 3070 Gaming OC 8G
Σελίδα

high end, gaming, performance, gpu, review, micron, graphics, παρουσίαση, δοκιμή, 2020, μετρήσεις, GeForce RTX 3080, GeForce RTX 3090, geforce rtx 3070

stavros

Members
2020-11-08T11:18:04Z

Μου κάνει εντύπωση πως καμία από τις κάρτες δεν έχει λάβει Rating - Award: Editor's choice 🙄

 

Το λέω έχοντας δεδομένο πως δόθηκαν στις:

  • AORUS GeForce RTX 2080 Ti XTREME 11G
  • Sapphire Radeon RX 5500 XT 4GB - 8GB
  • Sapphire Radeon RX 5600 XT 6G Pulse
  • etc.

ενώ στις κάρτες του παρόντος review έχουμε άλματα επιδόσεων και σε πολύ καλές τιμές.

 

Edit: η ποιότητα και η αξιοπιστία του review είναι δεδομένη 👌 και στο εξής δεν θα αναφέρομαι σε αυτήν 🙂

MetallicGR

Members
2020-11-09T07:06:13Z

Τα ratings έχουν μικρότερη σημασία πλέον. Το ότι πήρε editor's choice μια 2080 Ti και μια 5500XT δε σημαίνει ότι το παίρνει λόγω επιδόσεων και μόνο. Η 2080 Ti που δοκιμάσαμε υπήρχε σε 4 υλοποιήσεις - θυμάμαι - διαθέσιμη σε αρκετά μαγαζιά που μίλησα, το ίδιο και η 5500XT και ο λόγος για αυτό το "χρυσό ταμπελάκι" ήταν στο γεγονός ότι είχαμε μια αποδοτική και νέα αρχιτεκτονική μετά από πολλά χρόνια στην entry level κατηγορία με αξιοπρεπείς επιδόσεις - και όχι τις καλύτερες δυνατές. Θυμίζω ότι η AMD σε αυτή την αγορά πουλάει ακόμα κάρτες του 2012.

 

Το να βάλεις έναν αριθμό ή ένα badge κάπου δεν έχει να λέει, οπότε προτιμώ να δείξω στο κείμενο ή στο βίντεο το κατά πόσο αξίζει το κάθε προϊόν και να κρατήσω το badge ως έναν γρήγορο τρόπο για να δείξω εάν αξίζει την προσοχή του αγοραστή αυτό το προϊόν.

 

Επί της παρούσης, εάν δεν έγινε αρκετά ξεκάθαρο, flat η διαθεσιμότητα είναι σχεδόν 0 και για τις τρεις κάρτες με μικρές εξαιρέσεις να προκύπτουν με την 3070, ενώ η 3080 είναι η λογική αναβάθμιση για κάποιον που είχε 2070, 2070S, 2080 και θέλει να μένει ενημερωμένος με την τελευταία τεχνολογία. Όσοι έχουν παλιότερες κάρτες όπως την 1080, η 3070 είναι τέλεια αναβάθμιση, το ίδιο φυσικά και η 3080 για όσους το αντέχουν και τέλος, η 3090 είναι ένα niche προϊόν όπως όλες οι high end κάρτες τα τελευταία 10 σχεδόν χρόνια.

 

Όλα αυτά αναιρούνται όταν φτάνουμε στη διαθεσιμότητα, οπότε γι' αυτό και προτείνω υπομονή για κάποιον που θέλει να πάρει κάποια κάρτα, να περιμένει έστω μέχρι και τα μέσα Δεκέμβρη πριν κάτι οτιδήποτε.

akhs187

Members
2020-11-17T04:28:23Z

καλημέρα... γιατί κανένα Ελληνικό site δεν αναφέρετε στα προβλήματα που παρουσιάζουν?

Quote

 

Οι κάρτες γραφικών NVIDIA GeForce RTX 3080/3090 αντιμετωπίζουν προβλήματα Crash To Desktop (CTD)

Ενώ ήδη αντιμετωπίζουμε προβλήματα σχετικά με την διαθεσιμότητα στην Παγκόσμια αγορά, λόγο κακού marketing θεωρώ από την εταιρεία στο launch, τα προβλήματα δεν μένουν μόνο εκεί.

15 Σεπτεμβρίου: Η Colorful είναι ο πρώτος κατασκευαστής που ανέφερε τα προβλήματα αστάθειας (ανεπίσημα μέσω email):

17 Σεπτεμβρίου +: Οι πρώτοι πελάτες που αγόρασαν κάρτες σειράς RTX 30 αρχίζουν να αναφέρουν τα προβλήματα. Εξίσου γνωρίζουμε, κανένας κριτής δεν ανέφερε τα προβλήματα.

23 Σεπτεμβρίου: Το ComputerBase έκανε το πρώτο άρθρο για το Crash to Desktop. Την ίδια ημέρα, το VideoCardz.com κάνει την πρώτη αγγλική αναφορά.

25 Σεπτεμβρίου: Ο Igor Wallosek (igor’sLAB) δημοσιεύει την πρώτη ανάλυση του προβλήματος, υποδηλώνει ότι οι πυκνωτές ενδέχεται να είναι ο ένοχος.

26 Σεπτεμβρίου: Οι εταίροι του διοικητικού συμβουλίου κάνουν τις πρώτες επίσημες δηλώσεις,

Το πρόβλημα

Το ζήτημα σχετίζεται πιθανώς με τους πυκνωτές που είναι εγκατεστημένοι στο πίσω μέρος της GPU. Σε αυτήν τη γενιά (GeForce RTX 30), αυτό είναι πραγματικά πολύ εύκολο να το δούμε, καθώς οι περισσότεροι κατασκευαστές δεν κάλυψαν αυτήν την περιοχή με οπίσθια πλάκα. Υπάρχουν έξι απαραίτητοι πυκνωτές που είναι υπεύθυνοι για το φιλτράρισμα τάσεων NVVDD / MSVDD GPU. Όσο καλύτερο είναι το φιλτράρισμα, τόσο λιγότερο πιθανό είναι να αντιμετωπίσει η κάρτα προβλήματα σε υψηλές συχνότητες (π.χ. overclocking από το εργοστάσιο).

 

Το πρόβλημα αναφέρθηκε για πρώτη φορά όταν οι προσαρμοσμένες πίνακες έφτασαν τις ταχύτητες ρολογιού 2,0 GHz + κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μια ξαφνική συντριβή σε προβλήματα επιφάνειας εργασίας χωρίς καμία προειδοποίηση. Όσο χειρότερο είναι το φιλτράρισμα τάσης και όσο υψηλότερη ήταν η ταχύτητα ρολογιού του προσαρμοσμένου σχεδιασμού, τόσο πιο πιθανό ήταν να αντιμετωπίσουν αυτό το πρόβλημα οι χρήστες.

 

Το ζήτημα σχετίζεται κυρίως (τουλάχιστον από αυτό που αναφέρεται τώρα) με την επιλογή των πυκνωτών. Οι AIBs πρέπει να ακολουθούν τις οδηγίες NVIDIA για να χρησιμοποιούν είτε POSCAP (Conductive Polymer Tantalum Solid Capacitors) - ή MLCCs (Multilayer Ceramic Chip Capacitor) Ένας συνδυασμός και των δύο είναι επίσης δυνατός και χρησιμοποιείται ενεργά σε πολλές κάρτες (συμπεριλαμβανομένης της Founders Edition).

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ισχυρίζεται ότι αυτά δεν είναι POSCAP (στην πραγματικότητα καμία από τις κάρτες RTX 30 δεν τις χρησιμοποιεί). Αυτά ονομάζονται SP-Caps

Οι μάρκες που επέλεξαν περισσότερα MLCC αντί για POSCAP βλέπουν λιγότερες αναφορές για ζητήματα αστάθειας. Ένας πλήρης κατάλογος όλων των καρτών, συμπεριλαμβανομένων των διατάξεων πυκνωτών, συγκεντρώθηκε από τον Nestledrink (συντονιστής NVIDIA Subreddit) σε αυτήν την ανάρτηση.

 

Ωστόσο, επειδή η κάρτα χρησιμοποιεί MLCC αντί για POSCAP, αυτό δεν σημαίνει ότι ο σχεδιασμός είναι κακός. Σε τελική ανάλυση, δεν γνωρίζουμε εάν το ζήτημα προκαλείται μόνο από τους ίδιους τους πυκνωτές.

 

Οι πλήρεις λίστες των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων δόθηκαν από έναν ηλεκτρολόγο μηχανικό Mirrormaster85 στο Reddit, ο οποίος ειδικεύεται στη σχεδίαση PCB.

 

 

Quote

NVIDIA

 

 

Όσον αφορά τα σχέδια πλακέτας συνεργατών, οι συνεργάτες μας προσαρμόζουν τακτικά τα σχέδιά τους και συνεργαζόμαστε στενά μαζί τους στη διαδικασία. Ο κατάλληλος αριθμός ομάδων POSCAP έναντι MLCC μπορεί να ποικίλει ανάλογα με το σχεδιασμό και δεν είναι απαραίτητα ενδεικτικός της ποιότητας.

 

 

 EVGA

 

Πρόσφατα έγινε κάποια συζήτηση για τη σειρά EVGA GeForce RTX 3080

 

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μαζικής παραγωγής QC ανακαλύψαμε ότι μια πλήρης λύση 6 POSCAPs δεν μπορεί να περάσει τον έλεγχο πραγματικών εφαρμογών. Χρειάστηκε σχεδόν μια εβδομάδα προσπάθειας Ε & Α για να βρει την αιτία και να μειώσει τα POSCAP σε 4 και να προσθέσει 20 MLCC πριν από την αποστολή των πινάκων παραγωγής, γι 'αυτό καθυστέρησε η κυκλοφορία της σειράς EVGA GeForce RTX 3080 FTW3. Δεν είχαν αποσταλεί 6 POSCAP παραγωγή EVGA GeForce RTX 3080 FTW3.

 

Ωστόσο, λόγω της χρονικής κρίσης, ορισμένοι από τους κριτικούς στάλθηκαν σε μια έκδοση πριν από την παραγωγή με 6 POSCAP, συνεργαζόμαστε με αυτούς τους αναθεωρητές για να αντικαταστήσουμε τους πίνακες τους με εκδόσεις παραγωγής.

Η σειρά EVGA GeForce RTX 3080 XC3 με 5 POSCAPs + 10 MLCC συνδυάζεται με τις προδιαγραφές XC3 χωρίς προβλήματα.

 

Σημειώστε επίσης ότι έχουμε ενημερώσει τις εικόνες προϊόντων στο EVGA.com για να αντικατοπτρίζει τα στοιχεία παραγωγής που αποστέλλονται σε παίκτες και λάτρεις από την πρώτη ημέρα της κυκλοφορίας του προϊόντος. Μόλις λάβετε την κάρτα που μπορείτε να συγκρίνετε μόνοι σας, η EVGA βρίσκεται πίσω από τα προϊόντα της!

- Jacob Freeman, EVGA Forums

 

 

 ASUS

 

Όλες οι κάρτες γραφικών ROG Strix και TUF Gaming GeForce RTX 3080 και 3090 χρησιμοποιούν μόνο πυκνωτές MLCC .

Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης, ανακαλύψαμε τη βελτίωση που επιφέρει σε RTX 3090 και 3080 overrooming headroom, οπότε κάναμε αλλαγές προδιαγραφών πριν ξεκινήσουμε την αποστολή καρτών σε αναθεωρητές και πελάτες. Λάβετε υπόψη ότι ορισμένες από τις εικόνες προϊόντων που χρησιμοποιήθηκαν σε ιστότοπους etail και στις σελίδες προϊόντων μας ήταν από δείγματα πρώιμης ανάπτυξης, οπότε δεν είναι τελικές. Όλες οι εικόνες θα ενημερωθούν σύντομα.

Σας παρακαλώ, αντέξτε!

 

 

 MSI

 

Η MSI γνώρισε αναφορές από πελάτες, αναθεωρητές και ολοκληρωτές συστημάτων ότι ενδέχεται να υπάρχει αστάθεια όταν τα ρολόγια πυρήνων καρτών γραφικών GeForce RTX 30 Series ξεπέρασαν ένα ορισμένο ποσό. Το πιο πρόσφατο πρόγραμμα οδήγησης GeForce (456.55) περιλαμβάνει διορθώσεις για το ζήτημα. Ως εκ τούτου, η MSI συνιστά στους ιδιοκτήτες των καρτών γραφικών GeForce RTX 30 Series να ενημερώνονται στην πιο πρόσφατη έκδοση προγράμματος οδήγησης, η οποία μπορεί να ληφθεί από τον ιστότοπο NVIDIA GeForce.

 

Η MSI υποστηρίζει τις σχεδιαστικές αποφάσεις της για τον κατάλογο καρτών γραφικών GeForce RTX 30 Series που αποτελείται από μοντέλα GAMING και μοντέλα VENTUS. Η MSI χρησιμοποιεί μια μικτή ομάδα πυκνωτών στα σχέδιά της για να επωφεληθεί από τα πλεονεκτήματα τόσο των SP-Caps όσο και των MLCC. Όλες οι κάρτες MSI GeForce RTX 30 Series που έχουν αποσταλεί από την αρχή της παραγωγής, οι οποίες περιλαμβάνουν δείγματα αναθεώρησης πολυμέσων, διαθέτουν τις διαμορφώσεις PCB όπως φαίνεται στις παρακάτω ενημερωμένες εικόνες. Η MSI θα ήθελε να εκφράσει την εκτίμησή της στους πελάτες, τους αναθεωρητές και τους ολοκληρωτές συστημάτων που ευαισθητοποίησαν το ζήτημα και στη NVIDIA για τη συνεργασία για την ταχεία επίλυση του προβλήματος.

 

Quote

ZOTAC

 

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ GEFORCE RTX 3080

 

Αγαπητοί Αξιότιμοι Πελάτες,

 

Έχουμε δει πολλές αναφορές από χρήστες των γραφικών GeForce RTX 3080 (συμπεριλαμβανομένης της κάρτας γραφικών 3080 Trinity) να καταρρέουν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Έχει κυκλοφορήσει μια νέα έκδοση προγράμματος οδήγησης GeForce 456.55 και καλούμε όλους να επανεγκαταστήσουν τα προγράμματα οδήγησης της κάρτας γραφικών σας, καθώς πιστεύουμε ότι θα βελτιώσει τη σταθερότητα.

 

Θα θέλαμε να διαβεβαιώσουμε τους πελάτες μας που είτε διαθέτουν κάρτα γραφικών ZOTAC GAMING GeForce RTX 30 Series είτε έχουν υποβάλει μια παραγγελία στον τοπικό σας λιανοπωλητή ή etailer Να να συνεχίσουν να έχουν εμπιστοσύνη σε εμάς και τα προϊόντα μας. Οι κάρτες γραφικών μας έχουν υποβληθεί σε αυστηρούς ελέγχους και ποιοτικούς ελέγχους στο σχεδιασμό και την κατασκευή για να διασφαλιστεί η ασφάλεια και η εξαιρετική απόδοση. Στην ZOTAC, η ποιότητα των προϊόντων και η ικανοποίησή σας είναι πάντα πολύ σημαντικά για εμάς.

 

Επικοινωνήστε με το τοπικό κέντρο εξυπηρέτησης ή την ομάδα υποστήριξής μας σε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε περαιτέρω ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα μας.

 

Σας ευχαριστούμε για τη συνεχή υποστήριξή σας!

 

 

 GALAX (αυτόματη μετάφραση από κινέζικα)

 

Σχετικά με τους πυκνωτές SP-CAP και τους πυκνωτές MLCC των προϊόντων GALAXY RTX 3080/3090

 

Αγαπητοί φίλοι παικτών:

 

Γεια σε όλους. Πρόσφατα, πολλοί χρήστες ήρθαν να ρωτήσουν σχετικά με τη συγκεκριμένη χρήση των πυκνωτών στο πίσω μέρος της σειράς GALAXY RTX 3080/3090. Μετά την επαλήθευση, σχετικά με το RTX 3080/3090 που κυκλοφόρησε από την GALAXY. Οι πυκνωτές που χρησιμοποιούνται στο πίσω μέρος του μοντέλου chip είναι οι εξής:

 

1. GALAXY RTX 3080 Heijiang / Metal Master προϊόν, ο αριθμός των πυκνωτών SP-CAP στο πίσω μέρος του τσιπ: 5, ο αριθμός των πυκνωτών MLCC: ένα σύνολο 10. Αυτή η έκδοση είναι προς πώληση και είναι η αρχική εμπορική έκδοση .

 

2. GALAXY RTX 3090 General / Metal Master προϊόν, ο αριθμός των πυκνωτών SP-CAP στο πίσω μέρος του τσιπ: 4, ο αριθμός των πυκνωτών MLCC: δύο ομάδες των 20. Αυτή η έκδοση είναι προς πώληση αυτή τη στιγμή και είναι η αρχική εμπορική έκδοση .

 

3. Δείγματα δοκιμαστικής παραγωγής GALAX RTX 3090 GAMER, επί του παρόντος μόνο 6 κομμάτια βρίσκονται στα χέρια των μέσων και της KOL. Η πρώτη παρτίδα αυτού του δείγματος χρησιμοποιεί 6 πυκνωτές SP-CAP. Μετά την επιβεβαίωση, τα προϊόντα GAMER που παράγονται και πωλούνται επίσημα θα χρησιμοποιηθούν για υλικά πυκνωτή. Κάντε βελτιώσεις βελτιστοποίησης. Σημείωση: Αυτό το προϊόν δεν πωλείται προς το παρόν.

 

Είμαι πολύ ευγνώμων στους παίκτες και τους φίλους μου για την υποστήριξη και την αγάπη τους για το GALAXY. Η GALAXY είναι επίσης συνεπής στην αναζήτηση ποιότητας προϊόντος. Είναι η ένδοξη αποστολή μας να σας παρέχουμε καλύτερο και δυνατότερο υλικό. Επιπλέον, η τρέχουσα πλήρη γκάμα προϊόντων της κάρτας γραφικών GALAXY υποστηρίζει τριετή εγγύηση και προσωπική υπηρεσία εγγύησης. Εάν έχετε άλλες αμφιβολίες ή ερωτήσεις, μη διστάσετε να μας αφήσετε ένα μήνυμα για συζήτηση, ευχαριστώ!

Πηγή

 

 

 GAINWARD (αυτόματη μετάφραση από κινέζικα)

 

Ανακοίνωση σχετικά με τους πυκνωτές SP-CAP και τους πυκνωτές MLCC των προϊόντων καρτών γραφικών της σειράς Gainsun 30 Series

 

Αγαπητοί παίκτες καταναλωτών Gainward:

 

Χάρη στους φίλους που αγόρασαν και υποστήριξαν τον Gainward. Πρόσφατα, λάβαμε τη φωνή των ερευνών των παικτών της αγοράς. Πολλοί παίκτες ανησυχούν πολύ για τα προϊόντα της σειράς μας που μόλις κυκλοφόρησαν 30 σειρές. Όσον αφορά τη συγκεκριμένη χρήση των πυκνωτών στο πίσω μέρος του τσιπ, εξηγούμε την παρούσα κατάσταση:

 

Όλες οι κάρτες γραφικών RTX 3080 10GB που κυκλοφόρησε η Gainward χρησιμοποιούν επί του παρόντος 5 πυκνωτές SP-CAP στο πίσω μέρος του τσιπ και 10 πυκνωτές MLCC. Οι εκδόσεις που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά είναι όλες οι αρχικές εμπορικές εκδόσεις.

 

Όλες οι κάρτες γραφικών RTX 3090 που κυκλοφόρησε η Gainward χρησιμοποιούν επί του παρόντος 4 πυκνωτές SP-CAP στο πίσω μέρος του τσιπ και 20 πυκνωτές MLCC. Οι εκδόσεις που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά είναι όλες οι αρχικές εμπορικές εκδόσεις.

 

Ως μακροχρόνιος συνεργάτης της AV της Nvidia, η Gainward ακολουθούσε πάντα το πρότυπο προϊόντος για να σχεδιάσει και να παράγει πλήρως σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Nvidia. Επομένως, επί του παρόντος οι παίκτες ανησυχούν για το πρόβλημα των πυκνωτών και των αποτυχιών νέων προϊόντων στο Διαδίκτυο. Προς το παρόν, ο Gainward δεν έχει δημιουργήσει τέτοια σχόλια. .

 

Επιπλέον, όλα τα προϊόντα της κάρτας γραφικών Gainward υποστηρίζουν τριετή εγγύηση και προσωπική υπηρεσία εγγύησης. Ευχαριστούμε τους καταναλωτές και τους παίκτες για την υποστήριξη και την αγάπη σας για τον Gainward.

 

Quote

GIGABYTE

Σε απάντηση στις πρόσφατες αναφορές που εικάζουν ότι η χρήση πυκνωτών POSCAP στις κάρτες γραφικών GeForce RTX 3080/3090 θα μπορούσε να οδηγήσει σε προβλήματα σταθερότητας και διακοπής λειτουργίας, θα θέλαμε να διευκρινίσουμε το ζήτημα με την ακόλουθη δήλωση:

1. Είναι ψευδές ότι οι πυκνωτές POSCAP θα μπορούσαν ανεξάρτητα να προκαλέσουν σφάλμα υλικού. Το εάν μια κάρτα γραφικών είναι σταθερή ή όχι απαιτεί μια ολοκληρωμένη αξιολόγηση του συνολικού σχεδιασμού κυκλώματος και παροχής ισχύος, όχι μόνο τη διαφορά στους τύπους πυκνωτών. Τα POSCAP και τα MLCC έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και χρήσεις, επομένως δεν είναι αλήθεια να υποστηρίζεται ότι ένας τύπος πυκνωτή είναι καλύτερος από τον άλλο.

2. Οι κάρτες γραφικών GIGABYTE GeForce RTX 30 έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές NVIDIA και έχουν περάσει όλες τις απαιτούμενες δοκιμές, επομένως η ποιότητα του προϊόντος είναι εγγυημένη. Οι κάρτες γραφικών GIGABYTE GeForce RTX 3080/3090 GAMING OC και EAGLE OC χρησιμοποιούν πυκνωτές υψηλής ποιότητας, χαμηλού ESR 470uF SP-CAP, οι οποίοι πληρούν τις προδιαγραφές που ορίζει η NVIDIA και παρέχουν συνολική χωρητικότητα 2820u από την άποψη της ισχύος πυρήνα GPU, υψηλότερη από τον μέσο όρο της βιομηχανίας. Το κόστος των πυκνωτών SP-CAP δεν είναι χαμηλότερο από αυτό των MLCC. Η GIGABYTE εκτιμά ιδιαίτερα την ακεραιότητα του προϊόντος και σίγουρα δεν μειώνει το κόστος χρησιμοποιώντας φθηνά υλικά.

Η NVIDIA κυκλοφόρησε ένα πρόγραμμα οδήγησης (έκδοση 456.55) στις 29 Σεπτεμβρίου 2020 που βελτιώνει τη σταθερότητα. Συνιστάται στους χρήστες να κάνουν ενημέρωση στο πιο πρόσφατο πρόγραμμα οδήγησης για βελτιστοποιημένη απόδοση. Για χρήστες που αντιμετωπίζουν προβλήματα σχετικά με την ισχύ με τις κάρτες γραφικών της σειράς GIGABYTE GeForce RTX 30, η GIGABYTE θα παρέχει δωρεάν αντικατάσταση προϊόντος.

Η GIGABYTE βελτιώνει συνεχώς και βελτιστοποιεί την ποιότητα των προϊόντων, ειδικά όσον αφορά τα θερμικά σχέδια, για να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία παιχνιδιού στους καταναλωτές εδώ και δεκαετίες. Για την τελευταία σειρά της κάρτας γραφικών AORUS GeForce RTX 30, έχουμε επίσης δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην απόδοση ψύξης και έχουμε εισαγάγει κορυφαίες λύσεις στον κλάδο, όπως MAX-Covered Cooling, για να διασφαλίσουμε ότι η λειτουργία κάθε εξαρτήματος είναι σταθερή.

 

 

Μετάφραση από: videocardz

MetallicGR

Members
2020-11-17T06:30:13Z

Έψαξες καλά τα ελληνικά site;

https://www.hwbox.gr/news/vga/43523-gamers-rtx-3080-gpus.html

https://www.hwbox.gr/news/vga/43529-gpus-rtx-3080.html

https://www.hwbox.gr/news/vga/43539-clocks-nvidia-rtx-3080.html

 

Από εκεί και έπειτα δεν έχει αναφερθεί ξανά άλλο πρόβλημα σχετικό με κρασαρίσματα, παρά μόνο κατασκευαστικά θέματα που δεν έχουν να κάνουν με πυκνωτές όμως. Των μεγάλων εταιριών που αναφέρεις τις δηλώσεις τις έχουμε μεταφέρει σε άρθρα και έχουν υπάρξει και updates από κάποιες στην πορεία. Το βασικότερο 'φιξ' ήρθε για σχεδόν όλες (πλην κάποιων Zotac όπου η εταιρία έκανε κίνηση για RMA αλλά κατέβασε το post σαν κυνηγημένη) με την μείωση των core clocks και μεις κάναμε το review με τον 'διορθωμένο' driver που σημαίνει ότι καμία κάρτα δεν κράτησε core clock άνω των 2000MHz για πολλή ώρα, οπότε όλες τους ήταν σταθερότατες τις 2 εβδομάδες που τις είχα σε παρατεταμένα loads.

 

Η EVGA είπε μάλιστα ότι καθυστέρησε την κυκλοφορία γιατί δεν είχε εντελώς έτοιμες κάρτες και αυτό δεν πολυ-έπαιξε μιας και είναι πληροφορία εκ των έσω. Πάντως ναι, η αρχή ήταν σίγουρα περίεργη και το γεγονός ότι δεν υπήρχαν (και ούτε υπάρχουν σε αφθονία) πολλές κάρτες στην αγορά ίσως είναι για καλό.

stavros

Members
2020-11-17T11:00:59Z

Νομίζω πως όλα τα γνωστά εξειδικευμένα ελληνικά sites έχουν αναφερθεί στις "παιδικές αρρώστιες" της σειράς RTX 3000.

 

Edit: Αντιθέτως, θα έλεγα πως τα ξένα sites που έκαναν τα πρώτα reviews ήταν αυτά που δεν ανέφεραν κάτι, αλλά άρχισαν να αναφέρονται, με στόμφο μάλιστα (σε επίπεδο clickbate), αφού άρχισαν οι πρώτοι καταναλωτές να διαμαρτύρονται.

Διαβάστε περισσότερα στο Φόρουμ...