katsu

Dragon Age Inquisition - Μια ματιά στο τι μας περιμένει

Recommended Posts

[NEWS_IMG=Dragon Age Inquisition - Μια ματιά στο τι μας περιμένει]http://www.hwbox.gr/images/imagehosting/46150698967c01d0.png[/NEWS_IMG]Αν είστε RPG fan και περιμένετε πως και πως το νέο Dragon Age: Inquisition, τότε έχω πολλά και ευχάριστα νέα.

Αν δεν έχετε παίξει κανένα από τα δύο προηγούμενα, τότε τι περιμένετε; Έτσι κι αλλιώς έχετε άπλετο χρόνο στα χέρια σας μέχρι το 2014! Όπως ήδη γνωρίζετε, πριν από μερικές μέρες ξεκίνησε μια από τις μεγάλες εκδηλώσεις στο χώρο του gaming, η PAX Prime. Αν και γενικά, η Bioware δεν ήταν πολύ ανοιχτή με τις πληροφορίες γύρω από τον τίτλο μέχρι να υπάρχει κάτι χειροπιαστό για παρουσίαση, το πλήρωμα του χρόνου ήρθε και οι πληροφορίες είναι ουκ ολίγες. Τι περιμένω λοιπόν; Ας μπούμε στο ψητό!

Ας ξεκινήσουμε από την υπόθεση και το σενάριο. Το Inquisition τοποθετείται χρονολογικά μερικά χρόνια μετά από τα γεγονότα των προκατόχων του, σε ένα κόσμο ρημαγμένο από τη διαμάχη μεταξύ των Templars και των Mages, ενώ κάτι πιο μεγάλο παραμονεύει... Και δεν αργεί να εμφανιστεί, καθώς ήδη από την αρχή του παιχνιδιού, θα δούμε να εξαφανίζεται κάθε διαχωριστικό ανάμεσα στην πραγματικότητα και το Fade(τον κόσμο των ονείρων και την πηγή της μαγείας). Κάποιος όμως θα είναι υπεύθυνος για αυτό. Με σκοπό την αποκάλυψη της αλήθειας δημιουργείται μια νέα οργάνωση, η Inquisition, με τον χαρακτήρα μας ως αρχηγό της. Αν και στην αρχή είχε ανακοινωθεί ότι θα περιοριζόμασταν μόνο στην ανθρώπινη φυλή, τώρα τα δεδομένα άλλαξαν. Εκτός από άνθρωπος, αυτή τη φορά, ο χαρακτήρας μας θα μπορεί να είναι είτε Elf είτε Dwarf. Ενώ για πρώτη φορά στις playable races προστίθενται και οι Qunari! Φυσικά δεν θα είμαστε μόνοι μας. Ανάμεσα στους χαρακτήρες που θα μας ακολουθήσουν, βρίσκεται ο Varic Tethras(ο νάνος που διηγείται την ιστορία στο Dragon Age 2), η Cassandra Pentaghast(η Seeker που ανακρίνει το Varic), ενώ πρώτη εμφάνιση κάνει η Vivienne, μία μάγισσα από το Orlais.

Πάμε να δούμε από άποψη μάχης τι αλλαγές έχουν γίνει. Όπως και στα προηγούμενα, έτσι και εδώ χειριζόμαστε μια ομάδα από 4 άτομα, σε 3rd person οπτική. Επιστρέφει όμως και το tactical view, όπως το θυμάστε από το πρώτο Dragon Age. Θα μπορούμε να εκτελέσουμε chain attacks, ενώ για πρώτη φορά, τα spells θα προκαλούν, σε κάποιο βαθμό, καταστροφή του περιβάλλοντος. Κάτι άλλο που επίσης επιστρέφει είναι και τα Tactics, πως δηλαδή θα συμπεριφέρεται το friendly AI, ενώ θα υπάρχει και πιθανότητα friendly fire από τα spell για όποιον θέλει να το ενεργοποιήσει. Όσο αφορά το health regeneration, θα είναι αρκετά περιορισμένο. Αν ταξιδεύουμε για μεγάλο χρονικό διάστημα, θα πρέπει να έχουμε εξασφαλίσει τα κατάλληλα health supplies, ή να έχουμε κάποιο μάγο με τα κατάλληλα spell. Τέλος, το περιεχόμενο δεν θα ανεβαίνει σε δυσκολία όσο αυξάνεται το επίπεδο του χαρακτήρα μας. Για παράδειγμα, κάποιες περιοχές θα είναι off-limits μέχρι να γίνουμε πιο δυνατοί. Και για το τέλος το καλύτερο! Δε γίνεται ένα game ονόματι Dragon Age να μην έχει δράκους! Θα υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός μέσα στο παιχνίδι και θα έχουν το ρόλο boss σε ορισμένες περιοχές.

Ένα άλλο σημαντικό κομμάτι του Dragon Age είναι τα conversations και η αλληλεπίδραση με τους χαρακτήρες και την ιστορία. Όπως και πριν, θα υπάρχει το dialogue-wheel, με τη διαφορά ότι το παιχνίδι θα προσφέρει μερικές πληροφορίες σχετικά με τις συνέπειες της κάθε επιλογής. Όπως και με τον Champion στο Dragon Age 2, ο χαρακτήρας μας θα έχει δικιά του φωνή!

Ο κόσμος που θα κληθούμε να εξερευνήσουμε, να ερευνήσουμε και να προστατεύσουμε δεν είναι τίποτα παρόμοιο με την εμπειρία μας από τα 2 προηγούμενα. Είναι μεγαλύτερος από κάθε άποψη. Αν και ακουγόταν ότι πρόκειται για open world, μην περιμένετε να είναι όπως και το Skyrim. Ο χάρτης του Dragon Age, θα αποτελείται από ξεχωριστές περιοχές, οι οποίες όμως θα είναι αχανείς και τεράστιες και θα περιέχουν, πόλεις, χωριά, φρούρια, σπηλιές και μπουντρούμια. Το τμήμα του χάρτη του Thedas που θα καλύπτει το παιχνίδι θα περιλαμβάνει τα Ferelden, Orlais, Nevarra και τα Free Marches. Σε κάθε μία από αυτές τις περιοχές, θα υπάρχει και από μία πύλη στο Fade που θα πρέπει να κλείσουμε.

Τα φρούρια που θα υπάρχουν σε κάθε περιοχή δεν θα υπάρχουν μόνο για να διακοσμούν το χώρο και να ενισχύουν τη μεσαιωνική αίσθηση. Όταν φτάνουμε σε κάθε περιοχή θα κληθούμε να κατακτήσουμε ένα φρούριο για το Inquisition. Για να επιτευχθεί αυτό, θα πρέπει να ολοκληρώσουμε κάποια μικρά objectives και στο τέλος θα υπάρχει μια σύντομη πολιορκία. Αφού γίνει δικό μας, θα πρέπει να διαλέξουμε τη λειτουργικότητά του. Αν θα είναι, δηλαδή, κέντρο κατασκοπίας, εμπορικό κέντρο και κέντρο συναλλαγών ή ένα πολεμικό φρούριο. Το καθένα θα έχει τα δικά του πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, ενώ θα επηρεάζουν άμεσα το χαρακτήρα του Inquisition σαν οργάνωση. Θα γίνεται μία καταστροφική πολεμική δύναμη ή κάτι πιο ύπουλο; Πέρα από αυτό όμως, θα μπορούμε να στέλνουμε πράκτορες του Inquisition σε αποστολές που θα επηρεάζουν τον κόσμο. Να ανασκευάσουν μνημεία, να ανοίξουν το δρόμο σε άλλες περιοχές, αλλά και να εξασφαλίσουν πρώτες ύλες που θα βοηθήσουν στο crafting και στο alchemy. Παράλληλα, μέσα σε κάθε φρούριο θα μπορούμε να ανανεώνουμε τις προμήθειές μας και να συζητάμε με τους companions. Αυτό όμως δεν θα αντικαταστήσει το κλασικό camp. Όπως δηλώνει η ίδια η Bioware, ο αντικαταστάτης του camp, στο Dragon Age Inquisition θα είναι κάτι πολύ πιο μεγαλόπρεπο, ακόμα και από τα φρούρια. Προς το παρόν πρέπει να περιμένουμε!

<center>Το Dragon Age Inquisition θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο του 2014 σε PC, PlayStaion 3 και 4, Xbox 360 και One. Μέχρι τότε απολαύστε τα trailer!

<iframe width="835" height="480" src="//www.youtube.com/embed/98Y1IAY-TYk" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe><center>

Διαβάστε περισσότερα εδώ...

</center></center>

Edited by chris2005dim
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now