eworld

Members
  • Posts

    0
  • Joined

  • Last visited

About eworld

  • Birthday 03/22/1977

Personal Information

  • Homepage
    http://www.eworld.com.gr/eworld/

eworld's Achievements

Newbie

Newbie (1/5)

10

Reputation

  1. Η αλήθεια είναι ότι με το τηλέφωνο δεν τα πάμε και πολύ καλά δυστυχώς και είναι κάτι που αναμένετε να το διορθώσουμε στο άμεσο μέλλον. Τώρα εάν δεν μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά υπάρχουν εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας όπως το email και το live messenger που σχεδόν πάντα είναι κάποιος Online για να σας εξυπηρετήσει. Ευχαριστούμε και ζητάμε συγνώμη για την ταλαιπωρία σας.
  2. Προφανώς αγοράζει από pixmania-pro αφού μέχρι η περιγραφή και ο κωδικός του είδους είναι ίδιος PHILIPS Ηχεία 2.1 SPA5300/00 : αγορά, τιμή, Ηχεία 2.1 SPA5300/00 Φτηνά Τώρα πώς βγαίνει αυτή η τιμή που πουλάει είναι κάτι που μόνο το κατάστημα μπορεί να εξηγήσει.
  3. Εμείς ευχαριστούμε και ζητάμε συγνώμη για την αναστάτωση
  4. Καλημέρα. Χτες 9 Ιουλίου παρουσιάστηκε πρόβλημα στο δίκτυο της HOL με αποτέλεσμα το τηλέφωνο μας και η σύνδεση στο Internet να είναι εκτός λειτουργίας. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να είναι ανέφικτοι η επικοινωνία με το κατάστημα μας αφενός αλλά και αφετέρου να μην εκτελεστούν οι προγραμματισμένες αποστολές παραγγελιών στους πελάτες μας. Πριν από λίγο η βλάβη αποκαταστήθηκε και πλέων μπορείτε να μας καλέσετε. Ευχαριστούμε και ζητάμε συγνώμη για την όποια ταλαιπωρία.
  5. Αν έρθετε Πάτρα κερνάμε καφέ Αν τα μεταφορικά είναι το πρόβλημα πάρτε μας ένα τηλέφωνο να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.
  6. Τα λάθη είναι ανθρώπινα και είμαι σίγουρος ότι δεν έγινε εκ του πονηρού η προσθήκη. Για εσάς τα 20 ? είναι ένα ποσό για το οποίο προτιμάτε να μην στηρίξετε μία επιχείρηση της χώρας σας αλλά να δώσετε τα χρήματα σας στο εξωτερικό με ότι αυτό συνεπάγετε και είναι δικαίωμα σας αλλά για κάποιον η διαφορά αυτή δεν δικαιολογεί την αγορά από το εξωτερικό. Άρα το θέμα τις ανταγωνιστικότητας είναι καθαρά υποκειμενικό και έχει να κάνει με το πώς κρίνει ο καθένας την όποια διαφορά τιμής. Μα από τη στιγμή που από τα λεγόμενα σας φαίνετε ότι το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι το χαμηλότερο κόστος δεν υπάρχει θέμα δίκαιας σύγκρισης γιατί το κατάστημα του εξωτερικό σας δίνει μόνο μία επιλογή πληρωμής με το αντίστοιχο κόστος ενώ εμείς έχουμε διάφορους τρόπους πληρωμής με διάφορα κοστολόγια άρα γιατί να μην διαλέξει κάποιος το χαμηλότερο δυνατό για να πληρώσει αφού η διαφορά στο τέλος θα κριθεί από τις τελικές επιλογές του πελάτη. Για να καταλάβετε τι εννοώ εγώ ανταγωνιστικές τιμές θα σας παραθέσω ένα σενάριο. Έστω ότι τα δύο καταστήματα αγοράζουν με τις ίδιες τιμές τα προϊόντα τους πράγμα βέβαια που δεν γίνετε. Έστω ότι και τα δύο καταστήματα στα προϊόντα που συγκρίνουμε έχουν βάλει το μίνιμουμ ποσοστό κέρδους έτσι ώστε να είναι βιώσιμα. Τώρα στις τιμές των προϊόντων έρχεται και προστίθεται ο ΦΠΑ άρα από τη σύγκριση που κάναμε παραπάνω τι συμπέρασμα βγάζουμε. Ότι εάν και τα δύο καταστήματα είχανε τον ίδιο ΦΠΑ εμείς θα ήμασταν το φτηνότερο κατάστημα. Για μένα αυτό είναι ανταγωνιστικές τιμές. Άρα κατά τα δικά σας πιστεύω για να ήμασταν ανταγωνιστή θα έπρεπε να ήμασταν φτηνότερη πράγμα που σημαίνει ποσοστό κέρδους κάτω από το μίνιμουμ βιωσιμότητας άρα αναπόφευκτο λουκέτο. Επίσης δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και το υψηλό κόστος μεταφορικών που έχει η χώρα μας σε σχέση με τις χώρες του εξωτερικού. Αυτό είναι ένα δικό μου πιστεύω γιατί σαν επαγγελματίας κάποιες φορές έχω μάθει να υπολογίζω με τα ποσοστά και όχι με το τελικό νούμερο. Μα σας έχω είδη ζητήσει συγνώμη μέσα από το φόρουμ τουλάχιστον δύο φορές για την όποια ταλαιπωρία που είχατε από το κατάστημα μας και έχω ξεκαθαρίσει τη θέση μου ότι ΝΑΙ κάποιες φορές κάποιοι πελάτες δυστυχώς δεν εξυπηρετούνται με τον τρόπο που θα θέλαμε και αυτό να ξέρετε είναι κάτι που μας στεναχωρεί περισσότερο από όσο νομίζετε γιατί το όνομα του το eWorld δεν το χτίζει με διαφημίσεις κόστους εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ αλλά από στόμα σε στόμα των ευχαριστημένων πελατών μας. Καταρχήν κάθε κριτική αρνητική η θετική είναι καλοδεχούμενη από τη στιγμή που γίνετε καλοπροαίρετα. Απλά θα τα ξαναπώ άλλη μία φορά για να καταλάβετε το λόγο της αρχικής μου ένστασης. Το αρχικό μου πόστ δεν έχει να κάνει με αρνητική κριτική που κάνατε για εμάς στα προβλήματα που αντιμετωπίσατε με την παραγγελία σας στο κατάστημα μας αφού κάτι τέτοιο δεν αναφέρετε πουθενά έχει να κάνει σχετικά με την παραπληροφόρηση ότι στην πρόταση σας υπονοήσατε ότι τα προϊόντα μας δεν υπάρχουν σε στοκ πράγμα που είναι ψέμα. Ξέρετε θα ήτανε οικονομικά εύκολο και ανώδυνο για εμάς να ανεβάζαμε χιλιάδες προϊόντα στο site μας διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας και όχι να έχουμε κάποιες χιλιάδες ευρώ σε στοκ και ετοιμοπαράδοτα άρα αν θέλετε πέστε το και πικρία να σου απαξιώνει κάποιος τα χρήματα που έχεις επενδύσει στη δουλειά σου. Σίγουρα περιθώρια βελτίωσης υπάρχουν και μάλιστα μεγάλα αλλά να ξέρετε ότι πάντα προσπαθούμε για το καλύτερο. Για το eWorld Ιωάννης Μαμμίδης.
  7. Θα κάνω μόνο δύο παρατηρήσεις που θεωρώ άδικες 1) Στο καλάθι του eWorld έχετε βάλει 1 αντλία alphacool που δεν υπάρχει στο καλάθι του άλλου καταστήματος αξίας 67,90? 2) Γιατί δεν επιλέξατε σαν πληρωμή την αντικαταβολή ή την κατάθεση έτσι ώστε να γλυτώσετε 17,53? Στο παρακάτω link μπορείτε να δείτε ακριβώς το ίδιο καλάθι με το καλάθι του καταστήματος που μας συγκρίνετε με κόστος προϊόντων 437,86 + 22,85 μεταφορικά με αντικαταβολή άρα συνολικού κόστους 460,71? eworld.com.gr Ο κόσμος της Πληροφορικής αλλά για να είμαστε και δίκαιοι στο καλάθι του άλλου καταστήματος έχετε βάλει 2 x Pin Remover που στο δικό μας δεν έχουμε άρα το τελικό κόστος του άλλου καταστήματος είναι 463,59 - 20,20 = 443,49? άρα η διαφορά μας είναι πραγματικά 17,22 ? . Και απλά για λόγους τάξης τα 443,49? είναι με 19% φπα εάν τα κάνουμε με 23% αυτομάτως γίνονται 461,22? άρα θεωρώ ότι για τα δεδομένα τις χώρας μας ΝΑΙ είμαστε ανταγωνιστικοί και στις τιμές. Με εκτίμηση Ιωάννης Μαμμίδης.
  8. Φίλος = φίλος - Βικιλεξικό Τώρα εάν εσείς έχετε συνδέσει τι λέξη φίλος = φίλτατος – αγαπητός με κάτι αρνητικό δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτό. Επειδή αισθάνομαι ότι ακόμα δεν έχετε κατανοήσει το νόημα τις αρχικής μου ένστασης ας τα πάρουμε ένα – ένα Σχετικά με το ότι είμαστε μεσάζοντες και έχουμε κέρδος: Το eWorld σαν εμπορική επιχείρηση έχει σαν σκοπό το κέρδος όπως επιχειρήσεις είναι και τα site που αναφέρεστε και βγάζουν και αυτά κέρδος. Ναι είμαστε μεσάζοντες σε κάποια προϊόντα όπως και τα διάφορα site είναι μεσάζοντες των κατασκευαστών. Δηλαδή με τη λογική σας δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καταστήματα παρά μόνο κατασκευαστές και πελάτες? Δεν το σχολιάσαμε αυτό αρχικά γιατί από τη στιγμή που οι τιμές μας είναι ανταγωνιστικές με τις τιμές του εξωτερικού παρόλο το αυξημένο ΦΠΑ που έχει η χώρα μας το από πού τα προμηθευόμαστε θεωρούμε ότι είναι άσχετο. Βέβαια εσείς εξακολουθείτε να μην αναφέρεστε στην αρχική μας ένσταση που έχει να κάνει στο ότι δεν έχουμε τα προϊόντα μας σε στοκ. Το δικαίωμα του να είναι δυσαρεστημένος ή ευχαριστημένος κάποιος πελάτης πηγάζει από την επαφή, εμπειρία και εμπορική σχέση που έχει με το eWorld. Σχετικά με τον επαγγελματισμό μας. Το eWorld προσπαθεί πάντα να μένουν οι πελάτες του ευχαριστημένοι ΑΛΛΑ είναι αυτονόητο ότι κάποιοι πελάτες είτε από δικό μας ανθρώπινο λάθος είτε από άλλους παράγοντες δυστυχώς δεν θα μείνουν ευχαριστημένοι. Ουδέποτε στην ιστορία μια επιχείρηση είχε μόνο ευχαριστημένους πελάτες αλλά παρόλα αυτά προσπαθούμε πάντα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Εμείς θέλουμε να είμαστε ειλικρινής και για το λόγο αυτό λέμε ότι ναι κάποιοι πελάτες δυστυχώς δεν εξυπηρετούνται με τον τρόπο που θα θέλαμε και ζητάμε συγνώμη για αυτό. Όπως επίσης ζητάμε συγνώμη και από εσάς εάν δεν μπορέσαμε να σας εξυπηρετήσουμε όπως έπρεπε. Επειδή αισθάνομαι ότι προσπαθείτε να επικεντρώσετε το θέμα γύρω από την δική σας εμπειρία με το κατάστημα μας θέλω να αναφέρω τα εξής. Δέχομαι ότι όλα όσα λέτε είναι αληθής, δεν σας στείλαμε email επιβεβαίωσης παραγγελίας, ούτε μπορέσατε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσο τηλεφώνου αλλά και τα πράγματα που σας είπαμε ότι τα έχουμε σε στοκ τελικά κάνανε 2 βδομάδες να τα λάβετε. Εάν στο αρχικό σας μήνυμα λέγατε όλα αυτά και λέγατε σε κάποιον να μην αγοράσει βάσει την εμπειρία σας = πραγματικότητα δεν θα σχολιάζαμε καθόλου . Αλλά ο τρόπος που γράψατε το σχόλιο σας αφήνει 2 αρνητικά υπονοούμενα στον οποιοδήποτε. Πρώτον. Το ότι το eWorld δεν έχει τα προϊόντα που αναφέρονται στο site του σε στοκ και σε επαρκής ποσότητες πράγμα που είναι Ψέμα. Δεύτερον . Ότι το eWorld είναι μεσάζοντας με την κακώς εννοούμενη έννοια και ότι τα προϊόντα του είναι αρκετά ακριβότερα από τον ανταγωνισμό του εξωτερικού. Για το eWorld Ιωάννης Μαμμίδης ιδιοκτήτης του eWorld.
  9. Καταρχήν εάν σας ενόχλησε η λέξη φίλος και αισθανθήκατε προσβλητικά σας ζητάω συγνώμη δεν είχα καμία πρόθεση να σας προσβάλω. Καλά κάνετε και λέτε την γνώμη σας και αυτό είναι σεβαστό αλλά εδώ δεν εκφράσατε μία προσωπική γνώμη αλλά διατυπώσατε ένα εσφαλμένο γεγονός δηλαδή το ότι δεν έχουμε τα προϊόντα μας σε στοκ. Αυτό είναι λάθος όλα τα προϊόντα μας που αφορούν cooling και watercooling είναι άμεσα διαθέσιμα και εάν δεν είναι αυτό αναφέρετε στο site. Εάν θέλατε να πείτε την γνώμη σας θα έπρεπε να το αναφέρετε στην πρόταση σας ότι είναι η προσωπική σας άποψη σας και όχι να την διατυπώσετε με αυτό τον τρόπο ο οποίος δηλώνει ότι γνωρίζετε το πώς δουλεύει το eWorld πράγμα που φυσικά δεν γνωρίζετε. Το ότι είστε ένας δυσαρεστημένος πελάτης είναι δικαίωμα σας και πραγματικά μας στεναχωρεί αλλά δυστυχώς είναι αδύνατον από εμάς να είναι όλοι οι πελάτες μας ευχαριστημένοι. Τώρα το ότι ασχολείστε χρόνια με το watercooling και μιλάτε με τους κατασκευαστές και σας γνωρίζουν δεν σας δίνει το δικαίωμα να λέτε πράγματα που δεν είναι αληθή. Για το eWorld Ι.Μ.
  10. Φίλε μου καλό θα ήταν να μην παραπληροφορείς τον κόσμο. Το eWorld είναι το μοναδικό κατάστημα που έχει σε stock όλα τα προϊόντα για cooling και watercooling που αναφέρονται στο site του. Και σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο ή έχει εξαντληθεί αναφέρεται στο site πότε θα είναι ξανά διαθέσιμο. Αλλά στα λεγόμενα σου υπάρχει και μισή αλήθεια ότι η παραγγελίες γίνονται από άλλο site αλλά στις περισσότερες φορές οι τιμές του eWorld είναι χαμηλότερες από το site που αναφέρεσαι. Τώρα εάν μπερδεύεσαι γιατί το eWorld φέρνει και προϊόντα κατά παραγγελία των πελατών του από το site που αναφέρεσαι αυτό δεν έχει να κάνει σε τίποτα με τα προιόντα του site. Αν και γενικά δεν επεμβαίνουμε στα διάφορα forum είναι άδικο να μην αναγνωρίζετε τουλάχιστον η προσπάθεια που κάνει το eWorld να παρέχει προϊόντα και ποικιλία σε αυτά τα είδη. Και για τέλος θα ήθελα να σε ρωτήσω εάν έχεις προσωπική εμπειρία από αγορά στο eWorld στην οποία τα προϊόντα που ήθελες δεν ήτανε διαθέσιμα ? Για το eWorld. Ι. Μ.