Sol

Facelift A3

Recommended Posts

Πάει Billy όταν πλέον σε ρωτάει κάποιος τι αμάξι έχεις θα λες "Α3 το παλιό" (νταξει όχι το παλιό άλλα όχι το καινούριο)

(το thread θα μπορούσε να έχει τίτλο πως ψήνεις το φίλο σου για να γίνεις συνοδηγός σε S3)

http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=291&page_id=6302

"οι διαφορές με το προηγούμενο μοντέλο εντοπίζονται στην πιο πλατιά μπροστινή μάσκα με τα φώτα να φιλοξενούν τα - must πλέον για την Audi - LEDs στην πρώτη σκάλα και τους εξωτερικούς καθρέπτες με ενσωματωμένα φλας. Στις διαστάσεις παραμένουν το ίδιο, μόνο το 3-θυρο A3 αυξάνει το μήκος του κατά 2,5 mm, φθάνοντας τα 4,24m."

"Οι κινητήρες έχουν πάντως δεχτεί επεμβάσεις από τους μηχανικούς της Audi, ώστε να προσφέρουν μειωμένη κατανάλωση ως 15%"

image.php?id=17648&type=image

image.php?id=17651&type=image

Link to comment
Share on other sites

κριμα δεν με αρεσε ...

αντε να χαρω το Α1 :P η το "νεο" Α3...

το νεο Α3 αρχες του 2009 δεν ειναι ρε παιδια ? η οτι νανε λεγανε?

Link to comment
Share on other sites

Εδώ είμαστε...δέν ξέρω αν θα "φύγω"..αλλά άμα δέν φύγω..αυτό θα το πάρω..:D:D:D

548317b09ba960.jpg

548317b09d7645.jpg

548317b0a004bd.jpg

548317b0a19aeb.jpg

Το Σαββατοκύριακο που πέρασε η Audi προχώρησε στην αποκάλυψη των πρώτων φωτογραφιών ενός νέου πρωτότυπου μοντέλου, βασισμένου στο πρόσφατα ανανεωμένο Α3.

Το Α3 TDI Clubsport quattro είναι ένα αγωνιστικό concept που εφοδιάζεται με μια βελτιωμένη έκδοση του 2λιτρου turbodiesel της γερμανικής εταιρείας που αποδίδει, στην συγκεκριμένη περίπτωση, 221 ίππους και 45,7 kgm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων.

Σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, το Α3 Α3 TDI Clubsport quattro επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,6ʼʼ και η τελική του φτάνει τα 240 km/h.

ImageΟι τεχνικοί της Audi εφοδίασαν το πρωτότυπο Α3 με αγωνιστικά φρένα (κεραμικοί δίσκοι εμπρός) καθώς και με σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει, μεταξύ άλλων, την απόκριση του γκαζιού και του ESP καθώς και το μέγεθος της υποβοήθησης του τιμονιού.

Σε ότι αφορά την εμφάνιση και πέρα από το δίχρωμο αμάξωμα, το πρωτότυπο διαθέτει αγωνιστικού τύπου αεροτομή που είναι εμπνευσμένη από τα αυτοκίνητα που τρέχουν στο DTM, πρόσθετα φτερών και ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 265/30 R20.

Τέλος, στο εσωτερικό του concept ξεχωρίζουν τα μπάκετ καθίσματα, το τιμόνι με το «κοφτό» κάτω τμήμα καθώς και το κιβώτιο ταχυτήτων με το χαρακτηριστικό «χτένι».

http://www.drive.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=7531&Itemid=61

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now