xINTELakiasx Posted December 20, 2011 Author Share Posted December 20, 2011 Λοιπον επιτελους το πλαισιο μου εστειλε την κανουργια μητρικη μετα απο πολυ βασανο και εξευτελισμο της αξιοπρεπειας μου σαν ανθρωπο!!!!Τελος παντων..... τωρα ειναι Β3 και πανετοιμη με τα ολα της Απο πελατη με χασανε παντως δια παντως....(παραδεχτηκαν οτι ηταν το αλλο το παλιο μοντελο) ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Posted December 21, 2011 Share Posted December 21, 2011 Βαρύγδουπες εκφράσεις αλλα οκ. Έκανες την δουλειά σου και αυτό μετράει Link to comment Share on other sites More sharing options...
elhariz21 Posted December 21, 2011 Share Posted December 21, 2011 Συμφωνώ σίγουρα ότι δεν ήταν σωστό το όλο σκηνικό, ότι πιθανώς έγινε για τον α ή β λόγο, αλλά τουλάχιστον το παραδέχθηκαν, και είχες το επιθυμητό αποτέλεσμα. Θες να σου πω τώρα προσωπική περίπτωση που σε γνωστή αλυσίδα ειδών Η/Υ επιστρέφω μετά από 1 χρόνο μητρική που χάλασε των 350ευρώ(Asus P6T Deluxe OC palm Edition) και προσπάθησαν να μου πασάρουν την P6t σκέτο, των 160 ευρώ, με τη δικαιολογία ότι το προϊόν δεν υπάρχει και έχει παλιώσει? Δηλαδή, τα 350 που τους έσκασα, είχαν παλιώσει? Το ίδιο σκηνικό πήγαν να μου κάνουν μετά με 2 διπύρηνες κάρτες, και φυσικά έγινε...της Κορέας! Τελικά το δίκιο μου το βρήκα, φυσικά έγινε πίστωση στις σωστές τιμές, εφόσον τα προϊόντα δεν υπήρχαν, αλλά θέλω να σου δείξω της κουτοπονηριά του Έλληνα! Προσωπικά από το Πλαίσιο δεν έχω κανένα παράπονο (ούτε δουλεύω εκεί, για να το υποστηρίξω, προς θεού), αλλά όποτε είχα θέμα σε hardware με service, οι άνθρωποι ήταν κύριοι με τα όλα τους, οφείλω να το παραδεχτώ. Τώρα, αν άλλαξε κάτι, δεν μπορώ να το γνωρίζω... Link to comment Share on other sites More sharing options...