JC_Denton Posted June 24, 2008 Author Share Posted June 24, 2008 Αν θυμάμαι καλά, η ενεργοποίηση των Physx καθυστερεί τα παιχνίδια κι ρίχνει την απόδοση αλλά είναι πιό "eye-candy" και πιό ρεαλιστικές οι κινήσεις των αντικειμένων μέσα στο παιχνίδι. Άρα η ώθηση είναι εμπορική στην ουσία.Κι ένα συμπλήρωμα στο άρθρο: http://www.tomshardware.com/news/Nvidia-PhysX-GTX2800,5725.html Παλιότερα το PPU δε συνεργαζόταν σωστά με την GPU, με κατάληξη το να στέλνει δεκάδες φορές περισσότερα δεδομένα από όσα άντεχε να αναπαραστήσει η GPU, οπότε είχαμε το πρόβλημα της πτώσης των επιδόσεων και των FPS. Τώρα, το PhysX που ανήκει σχεδόν στην nVIDIA, αλίμονο αν το έκαναν πάλι έτσι! Λογικά, οι ισχυρότερες κάρτες θα αντέχουν και περισσότερα particles από τα δεδομένα του PhysX - είναι το μόνο εύλογο. Το PhysX και γενικά η PPU είναι μια μεγάλη επανάσταση - απλά με τις τωρινές συνθήκες, λόγω του ανταγωνισμού που επικρατεί, δεν το βλέπουμε σε όλα τα παιχνίδια, ενώ θα πρεπε. Φαντάζεσαι τι έχει να γίνει αν αυτό το πράγμα μπει στο Empire: Total War ή στο Dawn of War 2 ή στο Doom IV? Απίστευτα οπτικά αποτελέσματα, drooling μέχρι αηδίας. Δεν το βάζουν όμως (ακόμα) γιατί παίζουν οι συμφωνίες από πίσω. Ακόμα μια υπέροχη ιδέα που καταστρέφεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Posted June 24, 2008 Share Posted June 24, 2008 Τα περισσότερα παιχνίδια δεν χρησιμοποιούν όλες τις "μονάδες" μιας σύγχρονης high end κάρτας, ιδιαίτερα ταυτοχρόνως. Πάντα υπάρχει ένα resource στην κάρτα που "κάθεται" ( idle cycles ) οπότε και για αυτό δεν βλέπουμε πτώση στα FPS. Η λύση της Ageia σαν κάρτες PCI είχε αρκετά μειονεκτήματα από τεχνικής φύσεως καθώς και αδύναμο επεξεργαστή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JC_Denton Posted June 29, 2008 Author Share Posted June 29, 2008 Ένα πολύ όμορφο άρθρο με την επίσημη απάντηση της nVIDIA στις κατηγορίες που δέχτηκε για το PhysX Link to comment Share on other sites More sharing options...
gdp77 Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 Παλιότερα το PPU δε συνεργαζόταν σωστά με την GPU, με κατάληξη το να στέλνει δεκάδες φορές περισσότερα δεδομένα από όσα άντεχε να αναπαραστήσει η GPU, οπότε είχαμε το πρόβλημα της πτώσης των επιδόσεων και των FPS.Τώρα, το PhysX που ανήκει σχεδόν στην nVIDIA, αλίμονο αν το έκαναν πάλι έτσι! Λογικά, οι ισχυρότερες κάρτες θα αντέχουν και περισσότερα particles από τα δεδομένα του PhysX - είναι το μόνο εύλογο. Το PhysX και γενικά η PPU είναι μια μεγάλη επανάσταση - απλά με τις τωρινές συνθήκες, λόγω του ανταγωνισμού που επικρατεί, δεν το βλέπουμε σε όλα τα παιχνίδια, ενώ θα πρεπε. Φαντάζεσαι τι έχει να γίνει αν αυτό το πράγμα μπει στο Empire: Total War ή στο Dawn of War 2 ή στο Doom IV? Απίστευτα οπτικά αποτελέσματα, drooling μέχρι αηδίας. Δεν το βάζουν όμως (ακόμα) γιατί παίζουν οι συμφωνίες από πίσω. Ακόμα μια υπέροχη ιδέα που καταστρέφεται. Εντάξει ... Το starcraft II και diablo ΙΙΙ θα παίζουν με Havok (ΑΜD - INTEL). Πού καταλήγουμε δηλαδή; Δεν έχει καμία απολύτως αξία το benchmark, όσο το παιχνίδι που παίζεις και με ποιον έχει κάνει τις "σωστές" συμφωνίες o developer. Ίσως τελικά θα έπρεπε να bench-άρονται εκτός από τα "γνωστά" παιχνίδια και άλλα μικρότερων developers που είναι και περισσότερο "ανεξάρτητοι"... Αλήθεια, πόσοι τίτλοι υποστηρίζουν physX εκτός από το UT3 που ακόμα κλαίω τα λεφτά που έδωσα να το αγοράσω γιατί ουδείς το παίζει online; (ενώ το SC II και diablo III θα τα παίξει ο μισός πλανήτης...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JC_Denton Posted June 29, 2008 Author Share Posted June 29, 2008 H επίσημη λίστα από την nVIDIA (σου τόνισα τους σχετικά γνωστούς τίτλους): 2 Days to Vegas Adrenalin 2: Rush Hour Age of Empires III Age of Empires III: The WarChiefs Alpha Prime Auto Assault Backbreaker B.A.S.E. Jumping Bet on Soldier: Blackout Saigon Bet on Soldier: Blood of Sahara Bet on Soldier: Blood Sport Beowulf Bladestorm: The Hundred Years' War Captain Blood Cellfactor: Combat Training Cellfactor: Revolution City of Villains Crazy Machines II Cryostasis Dark Physics Desert Diner Dragonshard Dusk 12 Empire Above All Empire Earth III Entropia Universe Fallen Earth Fury Gears Of War Gluk'Oza: Action GooBall Gothic 3 Gunship Apocalypse Heavy Rain Hero's Jorney Hour of Victory Hunt, The Huxley Infernal Inhabited island: Prisoner of Power Joint Task Force Kuma\WAR Magic ball 3 Mass Effect Medal of Honor: Airborne Metro 2033 Mobile Suit Gundam: Crossfire Monster Madness: Battle for Suburbia Monster Truck Maniax Myst Online: URU Live Open Fire Paragraph 78 Pirates of the Burning Sea PT Boats: Knights of the Sea Rail Simulator Red Steel Rise Of Nations: Rise Of Legends Roboblitz Sacred 2 Sherlock Holmes: The Awakened Showdown: Scorpion Silverfall Sovereign Symphony Speedball 2 Stalin Subway, The Stoked Rider: Alaska Alien Switchball Tension Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2 Tom Clancy's Rainbow Six Vegas Ubisoft Montreal Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent (multiplayer) Tortuga: Two Treasures Two Worlds Ultra Tubes Unreal Tournament 3 Epic Games Unreal Tournament 3: Extreme Physics Mod Warfare Warmonger: Operation Downtown Destruction W.E.L.L. Online Winterheart's Guild WorldShift Link to comment Share on other sites More sharing options...
gdp77 Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 Games that support Havok Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Posted July 1, 2008 Share Posted July 1, 2008 Approved http://www.hwbox.gr/showthread.php?p=13947#post13947 Link to comment Share on other sites More sharing options...