JC_Denton Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Μια μικρή ιστοριούλα για τη Samsung (ή SΛMSUNG αν το προτιμάτε έτσι ....) Όπως αρκετοί ήδη ξέρουν, είμαι ευτυχής κάτοχος της 30άρας οθόνης της εταιρείας (305Τ). Η οθόνη τα σπάει, ειδικά λόγω της τιμής που την πήρα (κάπου στο 65% της λιανικής ........ - Stock House) αλλά και λόγω εικόνας - έχει μπει δίπλα από την αντίστοιχη Dell (3007WFP) και όχι μόνο δεν ήταν χειρότερη αλλά ίσως και ελαφρώς καλύτερη (υποκειμενικές απόψεις πάντα και από τους δύο κατόχους). Όπως και να χει όμως, είχαμε μια ατυχία - το Panel τα έφτυσε στο δεξί μέρος του. Περίπου το 1/5 του κάθετου άξονα της οθόνης είχε "παραλύσει", αναγκάζοντάς με σε RMA. Τι έγινε όμως με αυτό το RMA, που με κάνει να συγχαίρω τη Samsung? Η οθόνη έχει εγγύηση Πλαισίου. Bold γιατί όλοι ξέρετε τι σημαίνει αυτό, θα μπορούσα να την έχω πάει πίσω και να έχω καινούρια asap. Προτίμησα όμως να κινηθώ προς Samsung μεριά, για να δω τι παίζει. Χωρίς πολλά πολλά, πήρα τηλέφωνο την εταιρεία στο αρμόδιο τμήμα. Εξυπηρέτηση άψογη και άμεση, τα παιδιά κατατοπιστικότατα. Εν τέλει? Η οθόνη σε μια εβδομάδα (και αυτό λόγω έλλειψης stock - είναι σπάνια η 30άρα) είχε αλλαχθεί με καινούρια, την οποία έχω τώρα πάνω στο γραφείο. Η διαδικασία? Απλά πακέταρα τη χαλασμένη - ήρθε Courrier - έφερε καινούρια - πήρε την παλιά. Κλασικό on site RMA. Επειδή λοιπόν δεν έχω δει και πάρα πολλές εταιρείες να το κάνουν αυτό εκτός από την LG και τη Samsung (να μην πω για την ΕΙΖΟ και τι μου λέγανε για την 24άρα στη Θεσ/νίκη), θεώρησα σωστό να κάνω αυτό το θέμα. Ένα μπράβο στη Samsung από μένα Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeetleJuice Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Μια μικρή ιστοριούλα για τη Samsung (ή SΛMSUNG αν το προτιμάτε έτσι ....)Όπως αρκετοί ήδη ξέρουν, είμαι ευτυχής κάτοχος της 30άρας οθόνης της εταιρείας (305Τ). Η οθόνη τα σπάει, ειδικά λόγω της τιμής που την πήρα (κάπου στο 65% της λιανικής ........ - Stock House) αλλά και λόγω εικόνας - έχει μπει δίπλα από την αντίστοιχη Dell (3007WFP) και όχι μόνο δεν ήταν χειρότερη αλλά ίσως και ελαφρώς καλύτερη (υποκειμενικές απόψεις πάντα και από τους δύο κατόχους). Όπως και να χει όμως, είχαμε μια ατυχία - το Panel τα έφτυσε στο δεξί μέρος του. Περίπου το 1/5 του κάθετου άξονα της οθόνης είχε "παραλύσει", αναγκάζοντάς με σε RMA. Τι έγινε όμως με αυτό το RMA, που με κάνει να συγχαίρω τη Samsung? Η οθόνη έχει εγγύηση Πλαισίου. Bold γιατί όλοι ξέρετε τι σημαίνει αυτό, θα μπορούσα να την έχω πάει πίσω και να έχω καινούρια asap. Προτίμησα όμως να κινηθώ προς Samsung μεριά, για να δω τι παίζει. Χωρίς πολλά πολλά, πήρα τηλέφωνο την εταιρεία στο αρμόδιο τμήμα. Εξυπηρέτηση άψογη και άμεση, τα παιδιά κατατοπιστικότατα. Εν τέλει? Η οθόνη σε μια εβδομάδα (και αυτό λόγω έλλειψης stock - είναι σπάνια η 30άρα) είχε αλλαχθεί με καινούρια, την οποία έχω τώρα πάνω στο γραφείο. Η διαδικασία? Απλά πακέταρα τη χαλασμένη - ήρθε Courrier - έφερε καινούρια - πήρε την παλιά. Κλασικό on site RMA. Επειδή λοιπόν δεν έχω δει και πάρα πολλές εταιρείες να το κάνουν αυτό εκτός από την LG και τη Samsung (να μην πω για την ΕΙΖΟ και τι μου λέγανε για την 24άρα στη Θεσ/νίκη), θεώρησα σωστό να κάνω αυτό το θέμα. Ένα μπράβο στη Samsung από μένα χωρις καμια διαθεση κακιας δεν ξερω αν εχει η lg ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΚΟΥΡΙΕΡ κατα ταλλα ΝΑΙ σε ολη την υπολοιπη διαδικασια ειναι τα ιδια ακριβως οσον αφορα στο Onsite η εγγυηση ειναι μεσω S/N και καλυπτει μονο οσα προιοντα εχουν αγοραστει απο ευρωηλεκτρονικη και οχι παραεισαγωγη σε ολα αυτα τα προιοντα η διαδικασια ειναι η ιδια ακριβως για την εγγυηση ειδες οπως στοπα ετσι εγινε Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Το ίδιο RMA έχω κάνει με LG αλλά και με Philips. Καλό που το κάνει και η Samsung. Ποια εταιρεία έχει κακό rma; Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeetleJuice Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 κανονικα επρεπε να του δωσουν και μονιτορ αντικαταστασης ετσι ειναι το δικο μας σερβις τωρα η δεν το ζητησε ή δεν ειχαν αλλη 30αρα ή κατι παροιμοιο αυτο σιγουρα δεν το κανει αλλη εταιρεια Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfaki Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 οντως πρεπει να λεγονται και τα καλα οχι μονο τα ασχημα...μπραβο στην Samsung... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dellman Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 έχω αλλάξει 4 samsung και μόνο καλά λόγια έχω να πω για το rma και την εξυπηρέτηση τους Link to comment Share on other sites More sharing options...
christaras Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 σαν καινουγιος στο φορουμ να ρωτησω αν και παλιο το θεμα που ειναι το stock house γιατι θελω να παρω μια οθονη αν ξερει καποιος ας πει Link to comment Share on other sites More sharing options...
JC_Denton Posted March 9, 2009 Author Share Posted March 9, 2009 Φαβιέρου 5, στη Μεταμόρφωση, απέναντι από το κεντρικό κατάστημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
christaras Posted March 9, 2009 Share Posted March 9, 2009 ευχαριστω για την αμεση απαντηση επισης υπαρχει και ενα stock house μονο με samsung μηπως γνωριζεις και αυτο που ειναι??πληροφοριες καταλογου το εκανα το post .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JC_Denton Posted March 9, 2009 Author Share Posted March 9, 2009 Δε γνωρίζω τίποτα επ αυτού man, πάρε τηλ. την ίδια τη Samsung καλύτερα Link to comment Share on other sites More sharing options...