MetallicGR

Η εξέλιξη του Xbox One

Recommended Posts

[NEWS_IMG=Η εξέλιξη του Xbox One]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums497-picture35610.jpg[/NEWS_IMG] Η πρόσφατη διαρροή των εργαλείων ανάπτυξης του Xbox One δίνει μια ενδιαφέρουσα εικόνα της δημιουργίας και της εξέλιξης πάνω στην τελευταία κονσόλα της Microsoft.

Πρόσφατες καινοτομίες όπως η απελευθέρωση του έβδομου πυρήνα της CPU για τους developers συγκαταλέγονται ανάμεσα στις αποκαλύψεις της διαρροής αυτής, αλλά τα έγγραφα περιλαμβάνουν πολύ πιο ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Για την ακρίβεια, δίνουν το πλήρες χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης του συστήματος από την στιγμή άφιξης των αρχικών devkits τον Απρίλιο του 2012, μέχρι και τις βελτιώσεις που προστέθηκαν τον Νοέμβριο του 2014. Αν και δεν μπορούμε να εμβαθύνουμε σε κάθε συγκεκριμένο API (application programming interface) και εργαλείο βελτιστοποίησης που δημιουργήθηκε και προστέθηκε σε αυτήν την περίοδο των 19 μηνών, η σύνοψη των βασικών προσθηκών στο Xbox One έχει ευτυχώς ήδη γίνει για εμάς. Το "What's New" κομμάτι των εγγράφων δεν υπογραμμίζει απλά τις πιο πρόσφατες αλλαγές του συστήματος, αλλά περιλαμβάνει και links στο αντίστοιχο τμήμα κάθε αναθεώρησης του SDK από την έναρξη της κονσόλας, τονίζοντας τα στάδια και τις αλλαγές που όχι μόνο περιγράφουν το πως το σύστημα δημιουργήθηκε και βελτιώθηκε, αλλά και υποδεικνύουν μελλοντικά χαρακτηριστικά.

Συναρπαστική είναι επίσης η αλλαγή στην εστίαση καθώς προχωράει το χρονοδιάγραμμα, κάτι που αντανακλά την αλλαγή στο marketing και την απομάκρυνση του Kinect ως αναπόσπαστο κομμάτι του πακέτου. Η προσπάθεια που έγινε για τον έλεγχο μέσω κίνησης εγκαταλείπεται για χάρη βελτιώσεων στην GPU και στις επιδόσεις του συστήματος, πολλές εκ των οποίων επιτεύχθηκαν σε βάρος του περιφερειακού. Αυτό που είναι επίσης ξεκάθαρο, είναι ότι τα θέματα της GPU ήταν γνωστά στην Microsoft ακόμα και πριν από την κυκλοφορία της κονσόλας. Ίσως η μεγαλύτερη έκπληξη στις σημειώσεις του SDK να είναι -πέραν από την απελευθέρωση του έβδομου πυρήνα της CPU- η ύπαρξη δύο διαφορετικών driver για το υποσύστημα γραφικών. Γνωρίζουμε για το mono-driver που σχεδιάστηκε από την Microsoft για να προσφέρει τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις. Πέραν όμως αυτού, υπήρχε και το user-mode driver (UMD) - κάτι που θα δείτε στην συνέχεια του άρθρου. Μια έγκυρη πηγή μας πληροφορεί ότι ενώ πρόκειται περί συγκεκριμένου driver για το Xbox One που αυτός διέθετε επιπλέον ελέγχους και αναγνώριση λαθών, βοηθώντας στο debugging και την λειτουργία της κονσόλας το συντομότερο δυνατόν, σε βάρος όμως των επιδόσεων.

[img_alt=Η εξέλιξη του Xbox One]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums460-picture40948.jpg[/img_alt]

Edited by GoriLLakoS
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now