MetallicGR

Πως βλέπετε την έλευση της Εικονικής Πραγματικότητας εν έτη 2016;

Πως βλέπετε την έλευση της Εικονικής Πραγματικότητας εν έτη 2016;  

41 members have voted

  1. 1. Πως βλέπετε την έλευση της Εικονικής Πραγματικότητας εν έτη 2016;

    • Ήθελα, αλλά με αποθάρρυνε η τιμή.
      13
    • Ήθελα και εξακολουθώ, άσχετα με τη τιμή.
      6
    • Δε με ενδιαφέρει το VR.
      17
    • Οι απαιτήσεις σε hardware είναι περισσότερο αποθαρρυντικές.
      5


Recommended Posts

Το 2016 ξεκίνησε με τη CES 2016, μια έκθεση όπου γνωστοί, άγνωστοι και ανερχόμενοι κατασκευαστές παρουσιάζουν καινοτόμα trends και νέες τεχνολογίες. Παραδοσιακά, η CES πέφτει αρκετά συχνά "μέσα" όσον αφορά τις νέες τεχνολογίες και φέτος τη τιμητική του είχε το VR. Είδαμε το Oculus Rift να κάνει και πάλι την εμφάνισή του, ενώ μάθαμε πως θα κυκλοφορήσει μέχρι τον Μάρτιο με Απρίλιο σε ορισμένες περιοχές του κόσμου, ανάλογα με την ημερομηνία της προπαραγγελίας. Η απαγορευτική τιμή του ($599) ίσως αποθαρρύνει μεγάλο ποσοστό των χρηστών οι οποίοι θα στραφούν σε άλλες λύσεις όπως της HTC, που έκανε το ντεμπούτο της με το Vive επίσης στη φετινή CES, αν και δεν αποκάλυψε την τιμή του. Οι εναλλακτικές είναι ένα πράγμα που υπάρχει σε αφθονία στον χώρο μιας και η Sony ετοιμάζει το δικό της PlayStation VR που θα υποστηρίζει και τη κονσόλα της, ενώ προβλέπονται οι πωλήσεις να φτάσουν μέχρι και τις 2.5 εκ. μονάδες μέσα στο έτος. Εκτός βέβαια από αυτές, υπάρχει και η παντοδύναμη Google και η Samsung με αντίστοιχες προτάσεις. Πληθώρα επιλογών για όλους.

Το τοπίο διαθέτει και πολλές ακόμα προτάσεις στον χώρο που υπόσχονται να αλλάξουν άρδην την εξέλιξη της εικονικής πραγματικότητας σε βαθμό που θα το δούμε εκτός του gaming, σε τομείς όπως της υγείας, όπου ένας γιατρός θα μπορεί να πραγματοποιεί μια εγχείρηση από διαφορετικά σημεία του κόσμου, φορώντας το headset και ελέγχοντας τα εργαλεία με τα συνοδευόμενα χειριστήρια που έρχονται με τη συσκευή εικονικής πραγματικότητας. Ένας άλλος τομέας όπου αναμένεται να επεκταθούν οι εν λόγω συσκευές είναι και αυτός της αρχιτεκτονικής, της εκπαίδευση και δραστηριότητες όπως τον στρατό και όχι μόνο.

Για να αξιοποιηθούν στο έπακρο οι συσκευές στον τομέα του gaming απαιτείται αρκετά ισχυρό σύστημα, καθώς απαιτείται όχι μόνο το διπλάσιο rendering (από ένα καρέ για κάθε μάτι) της κάθε σκηνής, αλλά και το υψηλό framerate ώστε να μην κουράζει τον χρήστη. Μπορεί οι απαιτήσεις να βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα για την ώρα, όμως NVIDIA και AMD ετοιμάζουν ανανεωμένο portfolio καρτών στα μέσα του έτους, καθώς και μια σειρά από Software Development Kits (SDK), ώστε το VR να είναι ψηλά στην λίστα των δυνατοτήτων τους.

Πως βλέπετε την έλευση της Εικονικής Πραγματικότητας εν έτη 2016;

1. Ήθελα, αλλά με αποθάρρυνε η τιμή.

2. Ήθελα και εξακολουθώ άσχετα με τη τιμή.

3. Δε με ενδιαφέρει το VR.

4. Οι απαιτήσεις σε hardware είναι περισσότερο αποθαρρυντικές.

[img_alt=Πως βλέπετε την έλευση της Εικονικής Πραγματικότητας εν έτη 2016;]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture57608.png[/img_alt]

Edited by MetallicGR
Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη αλλα μεχρι τα 24 μου φοραγα γυαλια μετα εκανα lasik laser και δεν εχω σχεδον τιποτα.Το ερωτημα ειναι κατα ποσο μπορει να επηρεασει η τοσο κοντινη αποσταση που εχει το VR ???

Υ.Γ. Ο γιατρος ειχε πει οτι ειχε προκληθει απο την κοντινη αποσταση που ημουν στην τηλεοραση πιτσιρικας "εβλεπα thunder cats απο αποσταση ενος μετρου". Μπορει να ειναι και μουφα αλλα αν ειναι αληθεια ισχυει και για το VR.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now