Ali8inoS Posted February 28, 2016 Share Posted February 28, 2016 (edited) Πριν 2 βδομάδες περίπου αγόρασα την συγκεκριμένη μητρική από το e-shop.gr. Την έστησα έβαλα windows, δούλεψε μια χαρά, την επόμενη μέρα δοκίμασα να βάλω και το 2ο στικακι ram που είχα και εκεί ξεκίνησε να μην κάνει boot, μετά από δοκιμές κλπ κατάλαβα ότι ήταν προβληματικό το ένα στικακι της μητρικής, το άλλο δούλευε κανονικά χωρίς προβλήματα κλπ. Την γύρισα πίσω στο e-shop και μετά από κάποιες μέρες με πήρε τηλέφωνο ο τεχνικός μου επιβεβαίωσε ότι έχει πρόβλημα το ένα slot, αλλά δεν μπορούσε να το στείλει στην ASRock γιατί μου είπε ότι βρήκε ένα στραβωμένο πινάκι στο socket του cpu και μου ''ζήτησε'' 35? για να το στείλει και να γίνει επισκευή. Φυσικά και δεν το δέχτηκα αφού το πινάκι δεν το στράβωσα εγώ και πήρα την μητρική πίσω. Θα ήθελα την βοήθεια σας για να γίνει το DOA. Edited February 29, 2016 by Ali8inoS Link to comment Share on other sites More sharing options...
POWER1FM Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Είναι συνήθης τακτική με το συγκεκριμένο κατάστημα τα "στραβά pin του επεξεργαστή"!!!! Εγω οταν τους επιστρέφω mobo τα τακτοποιώ πολύ όμορφα με τσιμπιδάκι αν υπάρχει κανένα να γέρνει λίγο και βάζω και φωτογραφίες του socket μέσα στο κουτί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
IntelUser2525 Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Είναι συνήθης τακτική με το συγκεκριμένο κατάστημα τα "στραβά pin του επεξεργαστή"!!!!Εγω οταν τους επιστρέφω mobo τα τακτοποιώ πολύ όμορφα με τσιμπιδάκι αν υπάρχει κανένα να γέρνει λίγο και βάζω και φωτογραφίες του socket μέσα στο κουτί. Τόσο πολύ έχουν ξεφτιλιστεί αυτοί εκεί πάνω; Link to comment Share on other sites More sharing options...
caution Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Για να λέμε τα σύκα, σύκα, πράγματι μπορεί στραβωμένο pin να βγάλει τέτοια βλάβη. Αλλά, πάνω εκεί αρχίζουν τα "ποιος το στράβωσε". Φωτογραφία του socket και επί τόπου έλεγχος στο e-shop point (να λέει το παραστατικό στις παρατηρήσεις "το socket είναι άθικτο" ή κάτι τέτοιο) κατά την παράδοση, είναι μια συνταγή που δύσκολα στραβώνει, σύμφωνα με την μικρή μου εμπειρία... Link to comment Share on other sites More sharing options...
POWER1FM Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Για να λέμε τα σύκα, σύκα, πράγματι μπορεί στραβωμένο pin να βγάλει τέτοια βλάβη. Αλλά, πάνω εκεί αρχίζουν τα "ποιος το στράβωσε".Φωτογραφία του socket και επί τόπου έλεγχος στο e-shop point (να λέει το παραστατικό στις παρατηρήσεις "το socket είναι άθικτο" ή κάτι τέτοιο) κατά την παράδοση, είναι μια συνταγή που δύσκολα στραβώνει, σύμφωνα με την μικρή μου εμπειρία... Δεν έχει λογική αυτό γιατί απο τη στιγμή που σου λεει ο τεχνικός οτι τη δοκίμασε και επιβεβαίωσε τη βλάβη σημαίνει οτι έβαλε επεξεργαστή και έπαιξε κανονικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
caution Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Δεν έχει λογική αυτό γιατί απο τη στιγμή που σου λεει ο τεχνικός οτι τη δοκίμασε και επιβεβαίωσε τη βλάβη σημαίνει οτι έβαλε επεξεργαστή και έπαιξε κανονικά. Έχει λογική. Μπορεί κάλλιστα η μητρική λόγω χτυπημένου socket, να παίζει σωστά με ένα DIMM αλλά με δύο να βραχυκυκλώνει. Που μάλλον, δυστυχώς, αυτή είναι η δική σου περίπτωση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ali8inoS Posted February 29, 2016 Author Share Posted February 29, 2016 Που να τα φανταστώ ρε παιδιά όλα αυτά που λέτε, στήνω pc από socket 478 εποχή, που τα πινάκια ήταν πάνω στο cpu ακόμα. Ούτε καν κοίταξα αν είχε στραβωμένα pin όταν την πήγα, ποτέ δεν μου έχει τύχει να στραβώσω κάποιο pin. Άνοιξα το θέμα εδώ επειδή λέει asrock official support και υποθέτω ότι κάποιος μπορεί να το προωθήσει στην ασροκ το θέμα για να γίνει rma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ali8inoS Posted March 3, 2016 Author Share Posted March 3, 2016 Τι σοι asrock official support ειναι αυτο ρε παιδια? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Posted March 3, 2016 Share Posted March 3, 2016 [MENTION=14694]Ali8inoS[/MENTION] Έχουμε επικοινωνήσει με την ASRock και περιμένουμε να μας πεί τι κατευθύνσεις να σου δώσουμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 Καλησπέρα [MENTION=14694]Ali8inoS[/MENTION] Μπορείς να στείλεις στο ASRock Support στο παρακάτω email: support3 at asrock.nl Scanned copy of the invoice Serial Number Clear picture of the damaged CPU socket Για τα υπόλοιπα θα σε κοθοδηγήσουν οι ίδιοι εάν μπορεί ή δεν μπορεί να γίνει η αλλαγή μιας και τα στραβωμένα pins δεν καλύπτονται από εγγύηση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ali8inoS Posted March 7, 2016 Author Share Posted March 7, 2016 Καλησπερα καποιο λαθος εχεις κανει στο μαιλ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 Καλησπερα καποιο λαθος εχεις κανει στο μαιλ... at = @ απλά δεν το έβαλα για ευνόητους λόγους. Και χωρίς κενά εννοείται. Link to comment Share on other sites More sharing options...