George_o/c

H AMD θα παρουσιάσει την GPU Havok Physics Acceleration στο GDC

Recommended Posts

[wrapleft]http://www.hwbox.gr/images/imagehosting/548a2f4ef1f197.jpg[/wrapleft]Τα GPU-accelarated physics από ότι φαίνεται είναι ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό για το οποίο η AMD "καυχιέται" αρκετά. Ένα από τα πιο επικερδή αποκτήματα της NVIDIA τον καιρό που πέρασε, ήταν η Ageia Technologies και το PhysX middleware API της. Η NVIDIA αμέσως έτρεξε να ενσωματώσει το API στην αρχιτεκτονική CUDA GPGPU - η οποία μιας και το έφερε ο λόγος, δημιουργήθηκε, ανήκει και διακινείται κατ' αποκλειστικότητα από την NVIDIA - χρησιμοποιώντας την τώρα σαν ένα από τα πιο "δυνατά PR-tools" αφού τραβάει την προσοχή πάρα πολλών game developers. Από την άλλη πλευρά του νομίσματος έχουμε την AMD, αρχική αντίδραση της οποίας ήταν να δημιουργηθεί στρατηγική τεχνολογική συμμαχία με την μεγαλύτερη ανταγωνίστρια του PhysX, την Havok, παρόλο την εξαγορά της τελευταίας από την κολοσσό Intel.

Στο επερχόμενο Game Developers Conference (GDC), η AMD ίσως πραγματοποιήσει τα σχέδια της για δημιουργία GPU-accelerated έκδοσης του Havok, ανεξαρτήτως του ότι μέχρι τώρα το Havok ήταν CPU-accelerated. Το συγκεκριμένο API έχει πάρει μέρος σε αρκετούς διάσημους τίτλους όπως το Max Payne 2, το Half Life 2 και μερικά ακόμα games που βασίζονταν στην Valve. Η AMD γενικότερα φάνηκε ιδιαίτερα ένθερμη αναφορικά με το θέμα αυτό, με τον Terry Makedon να αποκαλύπτει ότι πρωτεύον στόχος της AMD είναι από 'δω και στο εξής η "ATI GPU Physics strategy". Τόνισε επίσης ότι η εταιρεία θα κάνει μια επίδειξη στην οποία θα πρωταγωνιστεί το Ηavok να λειτουργεί μαζί με ATi hardware ! To physics API περιμένουμε να εκμεταλλεύεται τα OpenCL & AMD Stream.

22a.jpg

Edited by George_o/c
Link to comment
Share on other sites

Το PhysX της Ageia/Nvidia δεν πιάνουν μια μπροστά στις δυνατότητες της Havok.

Μέχρι και σήμερα δεν έχω δει πιο εντυπωσιακά και ρεαλιστικά physics απο αυτά που είδα πριν μερικά χρόνια στο Half Life 2.

Τώρα με GPU-accelerated Havok ίσως ανοίξει ο δρόμος για ακόμα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα. Πάντως απ'την PhysX δε περιμένω τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Η Nvidia έχει τα software houses στο τσεπάκι της (κυριολεκτικά), οπότε δύσκολα θα προχωρήσει οτιδήποτε και αν προτείνει η AMD. Δεν ξέρω και κατά πόσο έχουν πραγατικά κάτι έτοιμο από την AMD και κατά πόσο δεν μιλάμε απλά για ένα Demo-επιθυμία του τμήματος marketing.

Για να δούμε...

Link to comment
Share on other sites

τα ίδια έλεγε και η nvidia πριν το best seller της ATI στον τομέα των γραφικών το καλοκαιρι που μας πέρασε.Βέβαια μικρό καλάθι πάντα στα πολλά κεράσια

Link to comment
Share on other sites

http://www.bit-tech.net/news/hardware/2009/03/27/nvidia-considers-porting-physx-to-opencl/1

So would this mean that owners of ATI cards could also take advantage of PhysX? Theoretically, yes. Of course, Nvidia has publicly said that it will work with ATI on CUDA-accelerated PhysX for over a year, but itʼs an offer that ATI has yet to accept. However, by using an open-standard API such as OpenCL, itʼs possible that ATI cards could support PhysX and miss out CUDA altogether.

Link to comment
Share on other sites

Όταν Intel και AMD συνεργάζονται, η nVIDIA τι θα κάνει άραγε...?

Αντί να τα κάνουν ευκολότερα τα κάνουν fail...

Θα έχουμε PhysX Games / Havok Games / Ray Traced Games / DX Games, χαμός...

Link to comment
Share on other sites

και μεις τι θα κάνουμε;; θα εχουμε τρεις κάρτες γραφικών να αλλάζουμε ανάλογα με το τι χρησιμοποιεί το εκάστοτε παιχνιδι που θέλουμε να παίξουμε;

Link to comment
Share on other sites

Όταν Intel και AMD συνεργάζονται, η nVIDIA τι θα κάνει άραγε...?

Αντί να τα κάνουν ευκολότερα τα κάνουν fail...

Θα έχουμε PhysX Games / Havok Games / Ray Traced Games / DX Games, χαμός...

Καμιά αντίρρηση. Όταν υπάρχει πάνω από ένα πρότυπο απλά γίνεται μπάχαλο.

Αλλά όταν διαβάζεις, πέρα από το κείνενο που παραθέτω περί PhysX σε ATI μέσω OpenCL, τον εκπρόσωπο της NVidia να λέει

if we start using OpenCL, then thereʼs a chance that the features would work on ATI, but I have no idea what the performance would be like. Previously, looking at things like Folding@home, ATI GPU computing performance seems to be behind Nvidia. That probably reflects the fact that their GPU computing solution is probably a couple of generations behind ours.

είναι ποτέ δυνατόν να πει η AMD

"OK εμπιστευόμαστε πλήρως την NVidia και ακολουθούμε και εμείς τον δρόμο του CUDA με τα PhysX"

Καλά πότε πρόλαβε η NVidia και βρέθηκε δύο γενιές μπροστά; Με τα απανωτά βαφτίσια;

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, οι εντολές του CUDA όντως είναι μπροστά, ειδικά σε Folding και τέτοια, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι το PhysX είναι κάτι το τραγικά ιδιαίτερο. Αν παίζεις Mirror's Edge με PhysX ON και μια 9600GT για PPU, τις ίδιες επιδόσεις θα είχες και με μια GTX 260. Αυτό σημαίνει ότι είναι κάτι πανάλαφρο, μια 4850 θα φτάνει και θα περισσεύει ;)

Απλά ο καθένας προσπαθεί να υποστηρίξει το δικό του, αντί να τα βάλουν όλοι κάτω, να βγάλουν ένα κοινό πρωτόκολλο να τελειώνουμε. Αλλά βέβαια...τους συμφέρει αυτός ο πόλεμος...;)

btw, κοίτα εδώ τι κάνει η Havok σε Physics :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now