George_o/c Posted August 6, 2009 Author Share Posted August 6, 2009 (edited) Παίρνεις ένα προϊόν, το test-άρεις, βλέπεις πως τα πηγαίνει σε σχέση με τον ανταγωνισμό*. Αντί τώρα να τονίσεις τα αρνητικά του καθώς επίσης και ορισμένα στοιχεία που θα έπρεπε να προσέξει η εταιρεία που το παρήγαγε (ουσιώδη λάθη), εσύ τονίζεις μόνο τα θετικά του. Επιπροσθέτως, αναφέρεις πράγματα που ενώ είναι άχρηστα και πραγματικά δεν χρειάζονται, βασιζόμενος στο γεγονός ότι λείπουν από τα άλλα προϊόντα, συνεχίζεις ανενόχλητος και κάνεις το δικό σου να φαίνεται πιο όμορφο. Πετάς μέσα και 2-3 fancy words και... wow, we 're done here. Next please. *Δεν είναι λίγες οι φορές που τα Press Release γράφονται από άτομα που ουδεμία επαφή είχαν με το προϊόν. Απλά γράφουν αυτά που τους είπαν. Για αυτό σε αρκετές περιπτώσεις, διαβάζοντας το PR που έρχεται από την εταιρεία λες: "WTF, πρέπει να το πιστέψει ο κόσμος δηλαδή αυτό;" Edited August 6, 2009 by George_o/c Link to comment Share on other sites More sharing options...
JC_Denton Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 To θέμα δεν είναι τα PR. Το θέμα είναι η ASUS που είναι βλαμμένη στο support της. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_o/c Posted August 6, 2009 Author Share Posted August 6, 2009 :hehe: Με όρεξη ξύπνησες πρωί-πρωί; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seaside Posted August 6, 2009 Share Posted August 6, 2009 To θέμα δεν είναι τα PR.Το θέμα είναι η ASUS που είναι βλαμμένη στο support της. ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...