Recommended Posts

Εγω εχω δει Radical (non turbo) να ξεφτυλλιζει 1100αρι αγωνιστικο, σε συγκριτικο του EVO. Υποθετω οτι ενα GT-R κοντα 900αλογα, με 0-100/0-200 μηχανης, που στριβει και πολυ ταχυτερα απο street 1000αρι (και δεν τιθεται αμφιβολια περι τουτου πιστευω!), θα το κανει ψιλο-χαβαλε.

Μη μου πεις περι 1/10 του κοστους για τη μηχανη, το ξερω. Το ζητημα ειναι πιο θα ειναι πιο γρηγορο και επειδη οι μηχανες χανουν στις στροφες, αυτη η συγκεκριμενη κοντρα δε θα παει καλα νομιζω για το 1000αρι.

Να ταν ενα απλο GT-R με μια 1000αρα, να σου πω οτι θα φαει και 5 δευτερολεπτα. Αυτο το συγκεκριμενο ετσι οπως παει? Δυσκολο ρε συ :)

Link to comment
Share on other sites

...που στριβει και πολυ ταχυτερα απο street 1000αρι (και δεν τιθεται αμφιβολια περι τουτου πιστευω!)...

....και επειδη οι μηχανες χανουν στις στροφες,...

Ειλικρινά τώρα, αυτός είναι πολύ μεγάλος μύθος... Τον Χάρο τον γνωρίζεται; Για ρωτήστε τον που είχε χάσει στοίχημα από Yamaha 1000 και έπαψε να πιστεύει το ίδιο...

Δεν ισχύει αυτό που λέτε. Αυτό που ισχύει είναι ότι το αυτοκίνητο έχει συνήθως μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου στις στροφές και κάποιες φορές στην κορυφή (μόνο στις πολύ κλειστές). Στο σύνολο όμως της καμπύλης (είσοδο-κορυφή-έξοδο) οι μηχανές έχουν στις 8/10 περιπτώσεις μικρότερο συνολικό χρόνο και φυσικά μεγαλύτερη ταχύτητα εξόδου, πράγμα που τους δίνει προβάδισμα στην επόμενη ευθεία. Όσο για το φρενάρισμα, μην το ψάχνετε. Σε πρόσφατη δοκιμή ελληνικού περιοδικού, η μοτοσυκλέτα σταματούσε (100-0, 150-0, 200-0) κατά μέσο όρο στα 2/3 της απόστασης από το αμάξι. Μάλιστα ο Κώστας Δάλλας που οδηγούσε, μετά από μερικές δοκιμές έσπαγε πλάκα μαζί τους και όσο προσπαθούσαν να μικρύνουν την απόσταση, πήγαινε δίπλα τους και τους ακολουθούσε με endo....

Link to comment
Share on other sites

Για το φρεναρισμα ειμαι 1000% μαζι σου, αλλα για τις στροφες, εξαρταται παντα απο το αμαξι. Θεωρω ειλικρινα ΑΔΙΚΟ να βαλω διπλα σε μηχανη τα Radical ή τα Caterham ή το Atom, οχι μονο θα ειναι ποσα δευτερολεπτα/γυρο μπροστα, αλλα θα κοστιζουν και σχετικα "normal". Βεβαια, ποιος θα παρει Caterham για να κινειται μεσα στην πολη? ;)

Οταν λοιπον παμε στα "μεγαλα" αμαξια, εκει σιγουρα παιζει ρολο η δυναμη. Προφανως δε μιλαμε για αγωνιστικα (καμια DB9R ας πουμε θα την εψαχναν ακομα και τα Radical), αλλα για "φτιαγμενα" πολιτικα.

Εκει ρε συ...δεν ξερω. Νομιζω πως μια Gemballa ή ενα τερας σαν αυτο το GT-R, ειναι αξιοι αντιπαλοι για 1000αρι, ισως και πειραγμενο. Δεν ξερω 100% βεβαια, αλλα αυτη την αισθηση εχω.

Link to comment
Share on other sites

Wiz ναι καλά πάνε οι μηχανές αλλά άντε να βρείς και οδηγό να πηγαίνει όπως λές.

Όσα 1000άρια έχω πετύχει εγώ, σε στροφές χάνονται όλοι πίσω που, και μην μου πέις ότι πέφτω σε κουλούς, δεν γίνεται να υπάρχουν μόνο κουλοί στην Ελλάδα.

Τώρα αν μιλάς σε επίπεδο Top Gear, πάλι δεν πάω πάσο, αλλά έιναι TV :hehe:

PS. 700?/Πινακίδες/Δίπλωμα για επίδειξη οδηγικών ικανοτήτων(circuit 3λευκά S3) με τίγκα εριστικούς και κομπλεξικούς μπάτσους.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν και άτομα που μπορούν α στρίψουν μηχανή με τέρμα 5η και να βάλουν 6η και υπάρχουν και άτομα που δεν κάνουν απλά για μηχανές και την είδαν κάπως και πήραν μία. Σε ένα περιοδικό είχαν βάλει μια Μ5 την καινούργια (τότε) και μια BMW 1200 GSκάτι αν θυμαμαι καλά, ποιο θα φτάσει 1ο Θεσσαλονίκη από Αθήνα :hehe: μαντέψτε τι έγινε :hehe: Δεν λένε κάτι όλα αυτά γιατί υπάρχουν τέρατα και τέρατα και μηχανές και αυτοκίνητα που κάνουν απλά χαβαλέ. Αλλά στο σύνολο και σε πραγματικές συνθήκες τουλάχιστον στροφές τον πίνουν τα αυτοκίνητα (εκτός από τον θεό τον Γορίλλα που δεν καταλαβαίνει μία :hehe:)

Link to comment
Share on other sites

Αλλά στο σύνολο και σε πραγματικές συνθήκες τουλάχιστον στροφές τον πίνουν τα αυτοκίνητα (εκτός από τον θεό τον Γορίλλα που δεν καταλαβαίνει μία :hehe:)

Στις επιταχυνσεις τον πινουν ασχημα τα αυτοκινητα - στις στροφες στο δρομο σιγα μην ξυσει και γονατο ο αναβατης ρε συ - κοβει παρα πολυ και το αμαξι απλα τον περναει απο πανω (αν ξερει ο αλλος να οδηγει).

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα από όλα να ξεκαθαρίσω ότι μηχανές με αυτοκίνητα δεν είναι συγκρίσιμα. Δεν είμαι 15 χρονών να λέω "το δικό μου είναι πιό γρήγορο". Μου αρέσει η ταχύτητα, αγαπάω μηχανές και αυτοκίνητα το ίδιο, αλλά θεωρώ την αίσθηση οδήγησης της μηχανής ένα σκαλάκι πιό πάνω, ίσως λόγω της πιό άμεσης αίσθησης με την άσφαλτο και την ελευθερία που νιώθεις αφού δεν είσαι προστατευμένος από ένα "κλουβί".

Αυτό που λέω είναι ότι μια μοτοσυκλέτα είναι πιό γρήγορη από ένα αμάξι στην πίστα και πάλι όχι σε όλες. Σε κάποιες πολύ κλειστές ίσως υπερτερούν μερικά αμάξια λόγω αυτού που έγραψα και παραπάνω. Όσον αφορά στη γρήγορη οδήγηση στο δρόμο, εγώ είμαι "κουλός", καθότι θεωρώ πολύ επικίνδυνο να τρέχω σε δημόσιο δρόμο για 1002 λόγους που φαντάζομαι όλοι κατανοείτε.

Wiz

Πόσο γυρνάει ένα 1000άρι στα Μέγαρα?

Δεν ξέρω αν αυτό είναι τι απόλυτο ρεκόρ, και έκτοτε έχουν βγει αρκετά καινούρια μοντέλα, αλλά ο Μπούστας σε δοκιμές αγώνα γύριζε με 1'.19".8

Wiz ναι καλά πάνε οι μηχανές αλλά άντε να βρείς και οδηγό να πηγαίνει όπως λές.

Όσα 1000άρια έχω πετύχει εγώ, σε στροφές χάνονται όλοι πίσω που, και μην μου πέις ότι πέφτω σε κουλούς, δεν γίνεται να υπάρχουν μόνο κουλοί στην Ελλάδα.

Το ίδιο θα σου έλεγα κι εγώ :) Παρόλο που εγώ πάω πολύ συντηρητικά σε δημόσιο δρόμο, δε με έχει περάσει ποτέ αμάξι. Ο δρόμος όμως δεν είναι μέτρο σύγκρισης. Σύγκριση κάνεις στην πίστα και με καλούς οδηγούς. Εκεί αν θέλεις, πάμε μια μέρα για το χαβαλέ μας να δεις και μόνος σου.

Στις επιταχυνσεις τον πινουν ασχημα τα αυτοκινητα - στις στροφες στο δρομο σιγα μην ξυσει και γονατο ο αναβατης ρε συ - κοβει παρα πολυ και το αμαξι απλα τον περναει απο πανω (αν ξερει ο αλλος να οδηγει).

Προσωπικά στο δρόμο δεν ξύνω. Το θεωρώ επικίνδυνο. Φίλοι όμως το κάνουν. Δικαίωμά τους. Ακόμα κι εγώ όμως που κόβω, δεν χάνω τους άλλους, τους μαζεύεις εύκολα στην επόμενη ευθεία, όσο μικρή κι αν είναι αυτή.

Για το φρεναρισμα ειμαι 1000% μαζι σου, αλλα για τις στροφες, εξαρταται παντα απο το αμαξι. Θεωρω ειλικρινα ΑΔΙΚΟ να βαλω διπλα σε μηχανη τα Radical ή τα Caterham ή το Atom, οχι μονο θα ειναι ποσα δευτερολεπτα/γυρο μπροστα, αλλα θα κοστιζουν και σχετικα "normal". Βεβαια, ποιος θα παρει Caterham για να κινειται μεσα στην πολη? ;)

Οταν λοιπον παμε στα "μεγαλα" αμαξια, εκει σιγουρα παιζει ρολο η δυναμη. Προφανως δε μιλαμε για αγωνιστικα (καμια DB9R ας πουμε θα την εψαχναν ακομα και τα Radical), αλλα για "φτιαγμενα" πολιτικα.

Εκει ρε συ...δεν ξερω. Νομιζω πως μια Gemballa ή ενα τερας σαν αυτο το GT-R, ειναι αξιοι αντιπαλοι για 1000αρι, ισως και πειραγμενο. Δεν ξερω 100% βεβαια, αλλα αυτη την αισθηση εχω.

Δεν είπα ότι "το έχουν για πλάκα", οι διαφορές είναι μηδαμινές και σε διαφορετικές πίστες θα έχεις διαφορετικούς νικητές.

Αυτό όμως που είναι σημαντικό στις μηχανές είναι ότι οι διαφορές μεταξύ "μαμάς", "φτιαγμένης" και "εργοστασιακής" είναι σχετικά μικρές. Δηλαδή το δικό μου όταν είχαν κάνει την παρουσίαση στη Valencia γύριζε σε 1'38"244, φτιαγμένο για αγώνα SBK γύριζε σε 1'35"154 και στα MotoGP φτάνει τα 1'31"002. Φυσικά σε αυτούς τους χρόνους παίζει ρόλο κι ο αναβάτης, γιατί άλλο ο δημοσιογράφος, άλλο ο Checa (~35 χρονών) και άλλο ο Rossi.

Link to comment
Share on other sites

έχω φίλο πρώην οδηγό αγώνων μηχανών και μου λέει: "θες να προσπαθήσεις να με πατήσεις με το αυτοκίνητο; εγώ με το παπί και εσύ με το αυτοκίνητο! δεν μπορείς! θα σε περάσω από πάνω, από κάτω, από δεξιά, από αριστερά και απ τα αυτιά ακόμα! στους δρόμους αυτους οδηγάω με το ένα χέρι, το ένα πόδι και το ένα μάτι "

:P

ρε στις μηχανές για να στρίψεις δεξιά πρέπει να στρίψεις αριστερά! πραγματικά κάνεις το ανάποδο απ ότι σου λένε τα ίδια σου τα αντανακλαστικά. αν κάποιος μπορεί να το ελεγξει και να στρίψει έτσι, στις στροφές σου κόβει το κώλο! εκτός αν driftάρεις κι εσύ στις στροφές..

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν αυτό είναι τι απόλυτο ρεκόρ, και έκτοτε έχουν βγει αρκετά καινούρια μοντέλα, αλλά ο Μπούστας σε δοκιμές αγώνα γύριζε με 1'.19".8

Lotus elise κομπρεσοράτες πρίν 3 εβδομάδες γυρνούσαν στο 1.07.

Κάτι S3 8L(τα παλιά) απο το club γυρνάνε στο 1.10-1.11 .

Άκη εσύ πόσο γυρνάς ?

Link to comment
Share on other sites

Lotus elise κομπρεσοράτες πρίν 3 εβδομάδες γυρνούσαν στο 1.07.

Κάτι S3 8L(τα παλιά) απο το club γυρνάνε στο 1.10-1.11 .

Άκη εσύ πόσο γυρνάς ?

Δεν έχω καταφέρει να μπώ ακόμα, αλλά φίλος με το ίδιο αμάξι αλλά φορόντας coil over, γυρίζει 1.15.xx με το αμάξι να έχει εύκολο το 1.14.

Με μαμά ανάρτηση γύριζε 1.16.xx

Άσπρο Evo IX(9) δυνατό, γύρναγε πριν λίγες μέρες σε εύκολο 1.05

Λιγους μήνες πριν, Radical SR3, γύριζε στο 1.04 εύκολο.

wiz αυτός ο χρόνος είναι από σερρες και όχι μέγαρα.

Link to comment
Share on other sites

Lotus elise κομπρεσοράτες πρίν 3 εβδομάδες γυρνούσαν στο 1.07.

Κάτι S3 8L(τα παλιά) απο το club γυρνάνε στο 1.10-1.11 .

Άκη εσύ πόσο γυρνάς ?

Βασίλη, δεν υπάρχουν αυτά τα νούμερα. Γνωρίζω προσωπικά άτομα από το Lotus Club και μπορώ να σου βρω και επίσημα νούμερα. Δεν πέφτουν κάτω από 1'20" και το συγκεκριμένο άτομο έχει Exige εργοστασιακή. Μη βασίζεστε σε νούμερα που έχουν μετρήσει φίλοι. Αν είναι να κάνουμε σοβαρή κουβέντα ώστε ο καθένας να ενημερωθεί καλύτερα για ένα θέμα που μας γοητεύει όλους, θα πρέπει να έχουμε και στοιχεία στα χέρια μας. Βρες μου λοιπόν φύλο αγώνος, όπως σου βρήκα κι εγώ, και δείξε μου νούμερα μετρημένα με μηχανήματα ακριβείας και όχι με χρονόμετρο τσέπης...

Link to comment
Share on other sites

wiz αυτός ο χρόνος είναι από σερρες και όχι μέγαρα.

Ώπα, ώπα!!! Οι χρόνοι που μου δίνετε εσείς για τα αμάξια, είναι Μέγαρα;

Εγώ μιλάω ΜΟΝΟ για Σέρρες. Το 1.18 του Μπούστα είναι Σέρρες.

@GoriLLakoS: Οπότε Βασίλη, ναι, αν μιλάς για Μέγαρα, ισχύουν αυτοί οι χρόνοι. Για Σέρρες όμως με τίποτα ;)

Link to comment
Share on other sites

Ώπα, ώπα!!! Οι χρόνοι που μου δίνετε εσείς για τα αμάξια, είναι Μέγαρα;

Εγώ μιλάω ΜΟΝΟ για Σέρρες. Το 1.18 του Μπούστα είναι Σέρρες.

@GoriLLakoS: Οπότε Βασίλη, ναι, αν μιλάς για Μέγαρα, ισχύουν αυτοί οι χρόνοι. Για Σέρρες όμως με τίποτα ;)

Ναι ρε, αφου για μέγαρα σε ρώτησα ρα :(....:(....:(....:(....

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε, αφου για μέγαρα σε ρώτησα ρα :(....:(....:(....:(....

Δεν το πρόσεξα... Εγώ προσωπικά Μέγαρα θα μπω πολύ δύσκολα. Εκτός από επικίνδυνα (σαμάρια, διαφυγές) είναι και κακή πίστα για τα κυβικά μου. Στην "ευθεία" προλαβαίνω να κουμπώσω 4η... Και με 600, στον ίδιο χρόνο γύριζα...

Πάντως για να δείτε χρόνους από Μέγαρα, βρήκα αυτό:

Moto Forum - 1ος αγώνας π.π.ταχυτητας Μέγαρα

Μιλάμε για λιγότερο από λεπτό...

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=3VOALhqm_-Y&feature=player_embedded#!

Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζονται οι δοκιμές της Aston Martin One-77, αφού η εταιρεία θέλει να είναι σίγουρη για το αυτοκίνητο που θα παραδώσει στους μόλις 77 εκλεκτούς πελάτες της, που πλήρωσαν για αυτήν το ποσό των 1,34 εκατομμυρίων ευρώ για να την αποκτήσουν.

Οι δοκιμαστές της Aston βρέθηκαν με την One-77 στο Νίρμπουργκρινγκ, στο μέρος δηλαδή που οι 750 ίπποι της μπόρεσαν να… καλπάσουν αμέριμνοι. Θυμίσουμε ότι η One-77 διαθέτει έναν V12 κινητήρα, 7.3 λίτρων με τα πρώτα 100km/h επιτάχυνσης να καλύπτονται σε μόλις 3,5 sec. Μάλιστα πριν λίγες εβδομάδες, η One-77 «στέφθηκε» ως ένα από τα μοντέλα παραγωγής με την υψηλότερη τελική ταχύτητα, αφού σε δοκιμές που έγιναν σε πίστα στην Γαλλία το βρετανικό supercar άγγιξε τα 354,86 km/h!

Link to comment
Share on other sites

Λογικοτατο ειναι το αποτελεσμα man - για να "ξεφτυλλισει" αυτοκινητο μηχανη σε πιστα, πρεπει να εχει παρομοιες επιδοσεις στα 0-100 / 0-200 (οπως εκεινο το GT-R που εδειχνες). Η Ferrari, με ενα 600αρι ΙΣΩΣ και να ειχε μια μικρη ελπιδα, με 1100αρι ουτε για αστειο!

Link to comment
Share on other sites

Audi Quattro Pics Fourtitude.com The Audi enthuisast web site

3bd383cdf9446912a35458166e99234d_XL.jpg

Ferrari 458 Challenge

Με έμφαση στην αγωνιστική δράση θα παρουσιαστεί η Ferrari στο Σαλόνι της Μπολόνια που ξεκινά στις 4 Δεκεμβρίου. Κύριο έκθεμά της σε παγκόσμια πρώτη η νέα Ferrari 458 Challenge, που η εταιρεία κατασκευάζει για συμμετοχή στο γνωστό ενιαίο πρωτάθλημα.

Το μοντέλο βασίζεται στην 458 Italia, και φορά τον άμεσου ψεκασμού 4.5 V8 με ισχύ 570 ίππους. Τροποποιήσεις έχουν γίνει στις σχέσεις μετάδοσης και στη ρύθμιση του διπλού συμπλέκτη F1 κιβωτίου ώστε να βελτιωθεί η απόδοση της ροπής. Αλλαγές έγιναν στα εξαρτήματα και τις ρυθμίσεις ανάρτησης και φρένων, ενώ στις νέες 19άρες ζάντες φοριούνται φαρδύτερα ελαστικά, με αποτέλεσμα χαμήλωμα του αυτοκινήτου κατά 50χιλ. Η 458 Challenge εφοδιάζεται με σύστημα ABS που έχει παρουσιαστεί στην πειραματική 599XX καθώς επίσης και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης F1-Trac που συνδυάζεται με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό E-Diff που σχεδίασε η Ferrari. H λειτουργία των συστημάτων αυτών ελέγχεται από τον οδηγό μέσω χειριστηρίων στο τιμόνι, για πρώτη φορά σε μοντέλο Challenge.

Σημαντική δουλειά έχει γίνει στον τομέα της μείωσης του βάρους, όπου η χρήση Lexan και ανθρακονημάτων είναι εκτεταμένη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now