exeliktikos Posted November 13, 2010 Share Posted November 13, 2010 Αγόρασα το Toshiba Satellite A500 - 1HK . Εκτελώ την εφαρμογή "Toshiba Warranty Registration" για να το κάνω online register , και όταν βάλω σε ένα σημείο που ζητάει την ημερομηνία αγοράς , και πατήσω οκ μου βγάζει με κόκκινα γράμματα το εξής μύνημα : Η περίοδος εγγραφής σας έχει λήξει. Επικοινωνήστε με το Κέντρο υπηρεσιών της Toshiba Ξέρεις κανείς τι γίνεται? Καμιά ιδέα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
crio Posted November 13, 2010 Share Posted November 13, 2010 Πότε το αγόρασες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
exeliktikos Posted November 13, 2010 Author Share Posted November 13, 2010 χθές..και δεν αναφέρομαι στην no matter what εγγύηση που πρέπει να γίνει εντός 7 ημερών αλλά στο απλό registration μόλις ανοίγεις το laptop και κάνει το πρώτο set up.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
crio Posted November 13, 2010 Share Posted November 13, 2010 Ήτανε σφραγησμένο?Αν όχι τότε μάλλον έτυχες σε προϊόν επιστροφής Link to comment Share on other sites More sharing options...
exeliktikos Posted November 13, 2010 Author Share Posted November 13, 2010 ήταν σφραγισμένο. ζήτησα να μου ανοίξουν το κουτί μπροστά μου , να δω τι ειναι μέσα και μπροστά μου η πολίτρια έκοψε την ταινία ασφάλειας. και μέσα ολα στη θέση τους , οπως θα περίμενε κάτι ερργαστασιακό . ζελατινεσ διαφάνειες στην οθονη κλπ.. δεν πιστευω οτι ηταν χρησιμοποιημένο το λαπτοπ.. αλλά υπάρχει περίπτωση να "είναι χρησιμοποιημένο το serial του|"? να εχουν ΄παρει serial κλπ και να το εχουν κανει register σε κάτι άλλο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
crio Posted November 13, 2010 Share Posted November 13, 2010 Δεν θα έχει νόημα αφού όταν στέλνεις laptop για επισκευή στον κατασλκευαστή ζητά και φωτό του κουτιού ώτσε να ελέγξει αν ο σειριακός κουτιού και laptop συμφωνούν.Τεσπα.Πάρε τηλ στο κατάστημα Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Μπορεί να έχει φάει κανένα σκάλωμα . Τράβα το πίσω εκέι που το πήρες και πές τους το. Ότι θα βρεθεί λύση, σίγουρα θα βρεθεί, οπότε μην ανησυχείς Link to comment Share on other sites More sharing options...
exeliktikos Posted November 14, 2010 Author Share Posted November 14, 2010 Βασικά αύριο θα μιλήσω με αντιπροσωπεία... αν δεν βρώ άκρη βουρ πίσω στο μαγαζί... να ρωτήσω τώρα και κάι επι την ευκαιρία που ειναι σχετικό και έχω απορία καιρό? μπορώ ένα προιον που αγόρασα και δεν με ικανοποιησε/δεν ηταν αυτο π ήθελα να το επιστρέψω πίσω στο μαγαζί που το πήρα και να πάρω τα χρήματα πίσω ή χρεωστικό?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
exeliktikos Posted November 14, 2010 Author Share Posted November 14, 2010 Βασικά αύριο θα μιλήσω με αντιπροσωπεία... αν δεν βρώ άκρη βουρ πίσω στο μαγαζί... να ρωτήσω τώρα και κάι επι την ευκαιρία που ειναι σχετικό και έχω απορία καιρό? μπορώ ένα προιον που αγόρασα και δεν με ικανοποιησε/δεν ηταν αυτο π ήθελα να το επιστρέψω πίσω στο μαγαζί που το πήρα και να πάρω τα χρήματα πίσω ή χρεωστικό?? Link to comment Share on other sites More sharing options...