bloody.k Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 ετσι στο ξαφνικο( ) καηκε ο 2600k μου..επειδη εδω και 2 μερες σχεδον προσπαθω να επικοινωνησω με την intel μεσω live chat και δεν τα εχω καταφερει υπαρχει αλλος τροπος?να στειλω mail ή κατι τετοιο..πρωτη φορα κανω rma κατευθιαν σε εταιρια,μην βαρατε..και κατι αλλο..τι χρειαζεται για να κανω ταυτοποιηση και να στειλω τον παλιο?(δεν εχω κουτι και αποδειξη,μονο mail που εχει την παραγγελια απο το καταστημα που τον αγορασα) thanks in advance Link to comment Share on other sites More sharing options...
barfastic Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 [media] [/media] Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior-21- Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 ηταν ΒΟΧ? αν ναι, νομιζω θες και cooler Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_o/c Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 Υeap αν ήταν box θες και την ψύκτρα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
venisk Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 Συμφωνώ με τον junior, george έχεις άδικο.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bloody.k Posted July 26, 2011 Author Share Posted July 26, 2011 αρα χωρις cooler δεν κανω τιποτα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 Μπες στο αμερικάνικο live chat γιατί το ευρωπαϊκό το έχουνε κόψει. Πες ότι το κατάστημα που τον πήρες είναι κλειστό για καλοκαίρι και ότι βιάζεσαι για τον επεξεργαστή. Θα σε παραπέμψει αυτός σε κάποιον για την ευρώπη. Στέλνεις πίσω μόνο καλά συσκευασμένο τον επεξεργαστή ( εφόσον πάρεις το RMA order number και τα στοιχεία που θα το στείλεις ) [ σου δίνουνε ένα νούμερο, παίρνεις τηλ την DHL της λες θέλω να κάνω μια αποστολή, το νούμερο λογαριασμού του παραλήπτη είναι το τάδε ] Ψύκτρα δεν χρειάζεσαι, αλλά παίζει να σε ρωτήσουνε ( σπανίως ) τι γράφει πάνω το fan της ( Μάρκα και μοντέλο ) για να βεβαιώσουνε ότι έχεις boxed processor, τα OEM δεν έχουνε direct Intel RMA support για τους καταναλωτές. Απόδειξη 50-50, κάποιες φορές μπορεί να ζητήσουνε, κάποιες όχι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bloody.k Posted July 26, 2011 Author Share Posted July 26, 2011 email sent..let's see ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου βασιλη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spirosssss Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 bill the RMA guru!! :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
bloody.k Posted July 28, 2011 Author Share Posted July 28, 2011 να ρωτησω..ποτε σου απαντανε?εστειλα mail πριν 2 μερς και ακομα δεν μου χει ερθει τιποτα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Posted July 28, 2011 Share Posted July 28, 2011 Δεν έχουνε υποχρέωση να απαντήσουνε αμέσως. Ούτε προκαθορισμένο χρόνο. Μπορεί άμεσα, σε 1 μέρα, σε 2, σε 3, σε 5, σε κ.ο.κ. Link to comment Share on other sites More sharing options...