billpeppas Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Το MultiDrama είναι ακόμα χειρότερο. 1 μήνα το standard στα RMA αν όχι και παραπάνω Τιμές ρεζίλι σε πολλά πράγματα. Καταστήματα τους κλείνουνε, το ένα μετά το άλλο. Και ο Τάκης αποτυγχάνει να προσελκύσει πελάτες, σιγά σιγά πάνε και αυτοί για βόλτα ( δεν θα μας λείψετε ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
H4ckerMan Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Το MultiDrama είναι ακόμα χειρότερο.1 μήνα το standard στα RMA αν όχι και παραπάνω Τιμές ρεζίλι σε πολλά πράγματα. Καταστήματα τους κλείνουνε, το ένα μετά το άλλο. Και ο Τάκης αποτυγχάνει να προσελκύσει πελάτες, σιγά σιγά πάνε και αυτοί για βόλτα ( δεν θα μας λείψετε ). Τακη ενοεις τον υπευθυνο ή καποιον απο visionstudio γιατι δεν γνωριζω κατι . Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Για τον "Τάκη" της χαζοδιαφίμισης των multidrama λέω Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos444 Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 παραπονα εχουν ακουστει και για το visionstudio.γενικα το ρμα στην ελλαδα πεθαινει αφου ειμαστε μεγαλα λαμογια και καλα να μας κανουν. το ρμα ειναι σαν την οικονομικη κριση..!καποτε μας αρεσε η μασα/αλλαγη hardware με συγχρονο χωρις επιβαρυνση,μεχρι που το σκισ@με και να που καταντησαμε!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoro Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 τοτε να μην δινουν εγγυηση! αν κατι χαλαει τι εχει να κανει με το ποσο λαμογια ειμαστε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 παραπονα εχουν ακουστει και για το visionstudio.γενικα το ρμα στην ελλαδα πεθαινει αφου ειμαστε μεγαλα λαμογια και καλα να μας κανουν. το ρμα ειναι σαν την οικονομικη κριση..!καποτε μας αρεσε η μασα/αλλαγη hardware με συγχρονο χωρις επιβαρυνση,μεχρι που το σκισ@με και να που καταντησαμε!!! Παντού γίνεται το της RMA. Αλλού λιγότερο, αλλού περισσότερο. Εκεί όμως υπάρχουνε νόμοι, δεν είναι ζούγκλα, και τα καταστήματα κάνουνε RMA σωστά και γρήγορα επί το πλείστον. Ούτως ή άλλως, αν εσύ και άλλοι 30 κάνατε τα της πόπης στο RMA π.χ. τι φταίει ο υπόλοιπος κόσμος να την πληρώνει ? By the way, χωρίς επιβάρυνση τις περισσότερες φορές δεν γινότανε. Επί το πλείστον συμπληρώνανε λεφτά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos444 Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 δεν ξερω δεν με απασχολει.αν πας για αλλαγη ενα 980χ πχ που κανει 1χιλιαρικο 5φορες λογικο ειναι μετα εγω που θα παω με ενα ελλατωματικο προιον να με βλεπουν με αλλο ματι. επιπλεον μονο μια φορα εχω κανει κατι επιτηδες. τελος το ρμα το πλαισιου που στο αντικαθιστα εκεινη την στιγμη αν εντοπισουν πως ειναι ελλατωματικο το προιον δεν ειναι ευκολο να το ξαναβρουμε. δεν με ενδιαφερει τι κανουν οσοι ειναι επαγγελματιες ρμακιδες. παντως το μονο σιγουρο ειναι οτι πλεον θα μεινουν ανεργοι!!!:hehe: Link to comment Share on other sites More sharing options...
amoustakas Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 παραπονα εχουν ακουστει και για το visionstudio.γενικα το ρμα στην ελλαδα πεθαινει αφου ειμαστε μεγαλα λαμογια και καλα να μας κανουν. το ρμα ειναι σαν την οικονομικη κριση..!καποτε μας αρεσε η μασα/αλλαγη hardware με συγχρονο χωρις επιβαρυνση,μεχρι που το σκισ@με και να που καταντησαμε!!! Συμφωνώ απόλυτα. Να σου πω εγώ προτιμώ να αγοράζω τα πάντα ΖΕΛΑΤΙΝΑΡΙΣΜΕΝΑ από το vision studio και άλλα skroutzαδικα παρά από το γνωστά μεγάλα καταστήματα που από RMA του κάθε πικραμένου πασάρουν στον κόσμο επιστραφέντα-επισκευασμένα προϊόντα. Κατά κανόνα σε σφραγισμένα προϊόντα το RMA οφείλεται σε συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό σε πατατιές του χρήστη. Ας κάνουμε και λίγο την αυτοκριτική μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zoro Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 το θεμα λυθηκε ειρηνικα, μετα το εμαιλ που εστειλα στα κεντρικα πηρα μια CPU τα παιδια στο service ειναι εξυπηρετικοτατα και ευγενεστατα, απλα κανουν τη δουλεια τους και εκτελουν εντολες ανωθεν. Δεν χρειαζεται να ερχομαστε σε αντιπαραθεση μαζι τους. Οποια παραπονα καλυτερα να επικοινωνουμε με τα κεντρικα, αυτοι παιρνουν και τις οριστικες αποφασεις δεν ξερω αν ειμαι μια εξαιρεση στον κανονα αλλα εμενα με κερδισαν παλι Link to comment Share on other sites More sharing options...
H4ckerMan Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 ετσι πρεπει να κανουμε ολοι κατευθειαν με τους υπευθυνους ανωτέρους και οχι να σκοτωνομαστε με τους τεχνικους υπαλλήλους. Link to comment Share on other sites More sharing options...