JC_Denton

O Larrabee θα αποτελείται από 32 πυρήνες Pentium P54C, με ισχύ έως και 2 ΤFlops

Recommended Posts

[WRAPLEFT]http://www.hwbox.gr/images/imagehosting/547c429f960f85.jpg[/WRAPLEFT] H Intel εδώ και αρκετό καιρό ετοιμάζει την GPU με την οποία θα μπει και αυτή στο παιχνίδι των AMD/ATi και nVIDIA. Ο πασίγνωστος πλέον Larrabee, με τις Ray-Tracing δυνατότητές του, θα είναι ικανός να αλλάξει το πως βλέπουμε τα γραφικά στα παιχνίδια, εάν και εφόσον οι Developers αποφασίσουν να χρησιμοποιήσουν αυτή την τεχνολογία, στην οποία έχει επενδύσει και η ATi.

Μέχρι σήμερα, το μόνο που γνωρίζαμε για τον Larrabee μπορεί κάποιος να πει ότι ήταν τα παραπάνω σχόλια, καθώς και το υποθετικό μέγεθος της δύναμής του, που εικαζόταν ότι θα είναι περίπου κοντά στο 1 TFlop.

Αυτές τις μέρες όμως, μερικές νέες ανακοινώσεις έφεραν στο φως νέα στοιχεία για τη νέα GPU της Intel. Ο Larrabee λοιπόν φαίνεται πως είναι στην ουσία μια "ένωση" 32 επανασχεδιασμένων πυρήνων Pentium 54C, επεξεργαστές που η Intel εiχε βγάλει στην αγορά από το 1994, όλα αυτά σε 512-bit. Μια τέτοια κίνηση δεν είναι πρωτοφανής από την Intel, η οποία πολλές φορές στο παρελθόν έχει χρησιμοποιήσει παλαιότερη τεχνολογία για την ανάπτυξη καινούριας (τρανό παράδειγμα αποτελούν οι Core 2 και ο Atom, oι οποίοι είναι στην ουσία εξέλιξη της αρχιτεκτονικής των Pentium III και Prescott αντίστοιχα).

Αν πάρουμε αυτή τη νέα φημολογία ως δεδομένη, η κατανάλωση της κάρτας γραφικών μπορεί να φτάσει έως και τα 300 Watt, σε σύγκριση με τα 236W της GTX 280 και τα 275W της 4870Χ2. Σίγουρα κάτι το οποίο δε θα αποτελεί ένα ευχάριστο νέο, αν επαληθευτεί.

Βέβαια, όλα αυτά είναι ακόμα ανεπιβεβαίωτες φήμες. Η επιβεβαίωση θα έρθει λίγο πριν το τέλος του έτους, όταν η Intel θα παρουσιάσει επίσημα τον Larrabee στο κοινό, όπου πλέον θα δούμε τις πραγματικές δυνατότητες της κάρτας.

Το ζήτημα είναι ότι όλα αυτά εν τέλει, διαψεύδουν τις μέχρι τώρα "αξιόπιστες" φήμες για την ισχύ του Larrabee. Με 32 Pentium P54C x86 64-bit επεξεργαστές στα 45nm και 2.0 GHz , με 512-bit SIMD, θα μιλάμε για κάτι που θα έχει ισχύ έως και 2 TFlops, που σχεδόν ξεπερνάει την ισχύ της επερχόμενης 4870Χ2.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, δε νομίζω οι nVIDIA και ATi να εννοούν ότι κάθε πυρήνας τους είναι στα 800MHz π.χ.

Σκέψου ότι η 4870 έχει 800 ROPs - θα μιλούσαμε για THz τώρα :D

Όσο για την τεχνολογία, ίσως και οι ATi/nVIDIA να μη μας πουλάνε και τόσο καινούρια όσο νομίζουμε...

Εξέλιξη των RivaTNT μου κάνουν όλα αυτά :P

Link to comment
Share on other sites

η μόνη δυνατότητα γαια την Intel να ανταγωνιστεί στο χώρο ήταν να κατασκευάζει x86 gpu. Γιατί να μη χρησιμοποιήσει κάτι ήδη έτοιμο;

Το θέμα είναι

1) Ποιοι και πόσοι developers θα "ξεχάσουν" τον τρόπο με τον οποίο φτιάχνουν παιχνίδια εδώ και χρόνια και θα υποστηρίξουν την τεχνολογία της Intel

2) Πόσο ικανοποιητικά θα μπορεί να τρέξει τα παιχνίδια που έχουμε σήμερα στα pc μας (που δεν έχουν φτιαχτεί δηλαδή με γνώμονα τα x86 gpu)

Link to comment
Share on other sites

To θέμα είναι ότι, όπως είπες, οι κάρτες γραφικών μας είναι πανίσχυρες, αλλά δεν τις εκμεταλλευόμαστε.

Είδες τι έκανε η ATi με το Ray Tracing. Αν καταφέρουν οι Intel με την ATi να το σπρώξουν στους Developers, ίσως δούμε άσπρη μέρα, ή τουλάχιστον πολύ ανώτερα γραφικά.

Που ξέρεις, ίσως μέχρι να βγει ο Larrabee να έχει βάλει και η nVIDIA Ray Tracing :D

Link to comment
Share on other sites

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"><meta name="ProgId" content="Word.Document"><meta name="Generator" content="Microsoft Word 11"><meta name="Originator" content="Microsoft Word 11"><link rel="File-List" href="file:///C:%5CDOCUME%7E1%5CADMINI%7E1%5CLOCALS%7E1%5CTemp%5Cmsohtml1%5C01%5Cclip_filelist.xml"><!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:PunctuationKerning/> <w:ValidateAgainstSchemas/> <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid> <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent> <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> <w:DontGrowAutofit/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>MicrosoftInternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml> <w:LatentStyles DefLockedState="false" LatentStyleCount="156"> </w:LatentStyles> </xml><![endif]--><style> <!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0in; margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:1.0in 1.25in 1.0in 1.25in; mso-header-margin:.5in; mso-footer-margin:.5in; mso-paper-source:0;} div.Section1 {page:Section1;} --> </style><!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Κανονικός πίνακας"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;} </style> <![endif]--> το οτι μπαινει η intel στο παιχνιδι μονο θετικο μπορώ να το χαρακτηρίσω....απο κει και περα ιδωμεν

:T:

Link to comment
Share on other sites

2 tflop για οταν βγει δε θα ειναι κατι το απιστευτο. η 4870 ηδη ποιανει το 1. η 4870 χ2 ισως ποιανει το 1,6 σε real time γραφικα. νομιζω πως οταν βγει θα ειναι πιο δυνατη και απλα η ειδηση ειναι για να παραπλανησει τις αλλες εταιριες. οτι κανει και η ατι δηλαδη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now