jerrak0s

Επαναφορά απο αλλαγές

Recommended Posts

Γεια σας φίλοι.Εχω ενα πρόβλημα.Καταρχάς να ξεκινήσω με το εξής , οτι είμαι άσχετος με το άθλημα.Πριν καιρό , είχαμε χτίσει ενα dekstop που ήθελα να πάρω και απο αυτό σας γράφω τώρα.Εχω το εξης θέμα λοιπόν.Αφου πείραξα λίγο κάτι ρυθμίσεις απο το bios (clock,fq) και διάφορα άλλα (δεν θυμάμαι καθόλου τί εχω πειράξει - σίγουρα ομως ακολούθησα οδηγίες απο το βίντεο που δίνω στο τέλος ) το desktop αρχισε να έχει ανάρμοστη συμπεριφορά , να κλείνει , να πετάει πολλά bsods , να κολλάει και να εχει θέμα στο άνοιγμα πριν καν βγάλει το λογότυπο των windows.Το ερώτημα μου , είναι αν μπορώ να το επαναφέρω κάπως στην αρχική του κατάσταση , ή τί ρυθμίσεις θα μπορούσα να πειράξω ώστε να το κάνω να ξανα έχει φυσιολογική λειτουργιά.Βοηθήστε όσο μπορείτε , οτι μου πείτε θα ποστάρω.Ευχαριστώ πολύ.

[media]

[/media]
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλώς ήρθες στο hwbox..

Όταν πατήσεις το κουμπί να ανοίξει ο υπολογιστής σου θα πατήσεις πολλές φορές το πλήκτρο delete..έτσι θα μπεις στην "μπλε" οθόνη (bios) θα επιλέξεις την επιλογή Load optimized defaults...βγαίνεις πατώντας οτί ναι θέλεις να αποθηκεύσεις τις ρυθμίσεις και αυτό ήταν! Όλα γυρίζουν στα εργοστασιακά κ έχεις το κεφάλι σου ήσυχο..

Link to comment
Share on other sites

Δεν μας λές τι hardware έχεις να σε βοηθήσουμε εμείς απο εδώ να κλοκάρεις?

Ωραία τα tutorials, αλλά επειδή κάθε κομμάτι είναι μοναδικό και έχει τα δικά του κουσούρια, δεν έιναι και 100% σίγουρα πώς όλα κάνουν τα ίδια :)

Link to comment
Share on other sites

Αμεε...Πάντως μετά την επαναφορά παίξαν ολα μια χαρά και τα προβλήματα με την αστάθεια και τα unexpected κλεισίματα , τελείωσαν. (επιτέλους μπορώ να παίξω και κανα game χωρίς να σβήνει ανα 5λεπτο)

Στις φωτογραφίες το hardware

1r4xvq.jpg5zij2w.jpg

mn0qax.jpgrk0nmg.jpg

nqvl01.jpg

Link to comment
Share on other sites