crio

E-shop και P5k

Recommended Posts

Καλησπέρα. Θα ήθελα τη γνώμη σας γιατί έχουνε σπάσει τα νεύρα μου με το αναφερόμενο κατάστημα. Έχοντας κάνει πολλές αγορές απο εκεί και χωρίς να έχω ούτε ένα πρόβλημα είπα κι εγώ να παρω απο εκεί την καινούργια μου μητρική Asus p5k.Πήρα λοιπόν τη μητρική και δούλευε οκ.Παίρνω και την καινούργια μου cpu q6600 την βάζω και όλα ΟΚ.Μετά 2 βδομάδες χρήσης έιπα να παίξω λιγο κι εγώ αλλα πειράζοντας μόνο τη cpu και χωρίς να δώσω ρεύμα στη mobo.Τότε συνέβη το εξής περίεργο που ανέφερα στο ακόλουθο thread και η μητρική τράβαγε ρεύμα μεν αλλά δεν δούλευε το pc ή αν έπαερνε μπρος μετά απο 10"-15" κόλαγε.Την στέλνω λοιπόν για rma και την παραδίδω στο e-shop πάτρας την παρασκευή 18 ιουλίου 2008.Μου λένε λοιπόν ότι η μητρική θα είναι σάββατο πρωί αθήνα και θα ελεγθεί.Παίρνω τηλ το σάββατο και μουλένε δεν ήρθε.Την δευτέρα ξαναπαίρνω και μου λένε 'ηρθε αλλα θα ελεγθεί αύριο.Παίρνω χτες και μου λένε ότι η μητρική ελέγθηκε αλλα είναι εκτός εγγύησης αφού τα Pins του socket είναι στραβομένα (2-4 μου είπανε).Εγώ όμως όταν την έστειλα σίγουρα δεν είχε στραβομένα pins αφού αυτό μαζί με τους πικνωτλες της ήταν τα πρώτα πράγματα που είδα μόλις μου έκανε τα κολήματα η mobo και δεν είχε.Παίρνω ξανά σήμερα και μιλάω με τον υπάλληλο στο τηλ. και μου λέει ότι και εφόσον έφτασε σε αυτούς με στραβωμένα Pins δεν θα κάνουν τίποτα.Του εξηγώ ότι η Mobo αν είχε στραβομένα pins δεν θα δούλευε 2 βδομάδες ούτε θα άντεχε orthos-s&m για 4 ώρες έκαστο.Μου λέει λοιπόν ότι σε αυτή την περίπτωση να παραλάβω την μητρική και να ισιώσω εγώ μόνος μου τα pins και να την στείλω πάλι για rma να δούνε τι φταίει.Κουφάθηκα.(Μήπως να πάρω κολητήρι και να φτιάξω και τις κολήσεις επ'ευκαιρία?)Ξαναπαίρνω τώρα το απόγευμα και ζητάω να μηλίσω με τον τεχνικό που την είδε και μου λέει άλλος υπάλληλος ότι δεν θα γίνει αυτό γιατί δεν χρειάζεται αφού βλέπει ότι έχω λεει σταβομένα Pins.Εξηγώ πάλι απο την αρχή την ιστορία αλλα πάλι το ίδιο τροπάρι.Μα του λέω την χαλάτε και θα χάσω εγώ τα λεφτά μου?Και μου απαντά ότι εγώ τη χάλασα και ότι και να κάνω δεν θα γίνει αντικατάσταση.... Τι μπορώ να κάνω εγώ να προστατευτώ?Δηλαδή τόση κοροϊδία? Όντας κα΄ποτε ένας απο τους υπέρμαχους του e-shop δηλώνω ότι δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναψωνήσω απο εκεί ούτε ένα ανεμηστηράκι γιατί είναι πολύ ψέυτες.....

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά τι να πω, οι άνθρωποι είναι παρανοϊκοί ώρες ώρες. Κρίμα τι να σ πω.

Δοκίμασε να πάρεις τηλέφωνο στα κεντρικά του e-shop και πρήξτους - ζήτα όλο και υψηλότερα ιστάμενους και ΟΝΟΜΑΤΑ. Μόνο με μια τέτοια "τηλεφωνική ταλαιπωρία", όπου θα εξηγήσεις το πρόβλημα καμια 10αριά φορές, ΙΣΩΣ τους κάνεις να "αγανακτήσουν" και να βρεις εν μέρει το δίκιο σου...

:(

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να γίνει μια "Ένωση Καταναλωτών Προϊόντων Τεχνολογίας" με ένα RMA-Branch το οποίο να αναλαμβάνει κάθε είδους RMA με ένα συμβολικό ποσό....

Link to comment
Share on other sites

.Εγώ όμως όταν την έστειλα σίγουρα δεν είχε στραβομένα pins αφού αυτό μαζί με τους πικνωτλες της ήταν τα πρώτα πράγματα που είδα μόλις μου έκανε τα κολήματα η mobo και δεν είχε

Δηλαδή εσύ όταν σου κόλλησε το pc, υποψιάστηκες στραβωμένα pin και πυκνωτές;

Link to comment
Share on other sites

Ποπο, κακή φάση η όλη ιστορία ... :(

Εγώ παιδιά πάλι, ψωνίζω εδώ και 1 χρόνο (και παραπάνω) από το e-shop Χανίων, και ποτέ δεν είχα κανένα πρόβλημα ... Βέβαια αυτό συμβαίνει ίσως επειδή δεν έτυχε ποτέ να χρειαστώ RMA ... :D

Θα σου πρότεινα να κάνει το εξής (το ανέφερε ο korgull_x από το link που έδωσε το παιδί στο post #6 ;)) :

Γενικη Γραμματεια Καταναλωτή: Ωπ!! εδώ είμαστε. Αυτο φοβούνται όλοι εκτος απο τους παρόχους τηλεπικοινωνιακων υπηρεσιών (για αυτους ειναι η ΕΕΤΤ). Κάνεις ενα τηλεφωνάκι στο 1520 απο το κινητό σου επι τοπου να ακουει και ο προιστάμενος του καταστήματος και υποβάλλεις ΕΠΩΝΥΜΗ καταγγελια μπροστά τους.

Αν δεν αλλάξουν 20 χρώματα και 15 σώβρακα, ξέρω και κατι κουκουλοφόρους που δε χρησιμοποιούν τα γκαζάκια μονο για καφέ...:P

;)

Δηλαδή εσύ όταν σου κόλλησε το pc, υποψιάστηκες στραβωμένα pin και πυκνωτές;

Και μένα περίεργο μου φάνηκε αυτό ;) Υπάρχουν κάποια άλλα πράγματα που πρέπει να γίνουν πρώτα ... Και εντάξει έλεγξες τα pin, αλλά τους πυκνωτές γιατί ? Το τελευταίο που θα μου περνούσε από το μυαλό :)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εσύ όταν σου κόλλησε το pc, υποψιάστηκες στραβωμένα pin και πυκνωτές;

Eίχα δοκιμάσει μνήμες,σκληρούς,κάρτες γραφηκών και όλα εκτός απο μητρική-cpu αλλού οπότε είπα να δω τη μητρική μήπως έχει τίποτα κουλό εμφανισιακά.Δεν είχε.....

Να κάνω μια ερώτηση επί του θέματος... όταν εσύ έδωσες την μητρική στο κατάστημα, είχες βάλει το προστατευτικό καπάκι στο socket ?

Να είχα βάλει και το καπάκι πάνω της.Γιατί?

Link to comment
Share on other sites

Να είχα βάλει και το καπάκι πάνω της.Γιατί?

Γιατί δίχως το καπάκι είναι πολύ εύκολο να στραβώσουν pins στο socket ( ακόμα και σε μια απλή και φαινομενικά ακίνδυνη διαδικασία όπως το πακετάρισμα ).

Αν όντως δεν έχεις στραβώσει εσύ pins στο socket, βγάλε τους το λάδι και μην δείξεις να υποχωρείς καθόλου.

Αν δείξεις σημάδια ότι "κοτιάζεις" το έχασες το παιχνίδι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now