Wizard!

E-Shop & Nikon service

Recommended Posts

Πήρε η Νάνση δώρο στην αδερφή της πριν 1 μήνα μια φωτογραφική Nikon. Μέσα στη δεύτερη εβδομάδα παρουσίασε πρόβλημα και δεν κλείνει ο φακός. Μίλησα τη Δευτέρα που γυρίσαμε με το e-shop και μου είπαν να την πάω στην αντιπροσωπεία. Πήγα λοιπόν σήμερα και μου έδωσαν τηλέφωνα από εξουσιοδοτημένα service αλλά δυστυχώς όλα κλείνουν την Παρασκευή για διακοπές. Μου είπαν όμως παράλληλα ότι δεδομένου πως η μηχανή είναι μόλις ένα μήνα αγορασμένη, θα έπρεπε να αντικατασταθεί από το κατάστημα αγοράς αντί να επισκευαστεί.

Ξαναπήρα λοιπόν τηλέφωνο το e-shop και φυσικά μου αρνήθηκαν κάτι τέτοιο...! Δε θα ανεφέρω ότι σε άλλα καταστήματα θα είχα το δικαίωμα και τα χρήματά μου πίσω να ζητήσω, αλλά πιστεύω ότι αυτή η πολιτική που έχει το e-shop είναι απαράδεκτη.

Και για να προλάβω μερικούς, είχα ενημερώσει για την ποιότητα του e-shop πριν την αγορά, αλλά η μικρή αδερφή ήθελε μιά συγκεκριμένη μηχανή (ρόζ... :confused:) που τη βρήκανε μόνο στο e-shop ετοιμοπαράδοτη πριν φύγει για διακοπές...

Link to comment
Share on other sites

Αυτήν εδώ λες; http://www.microland.gr/default.asp?pid=17&la=1&ct=371&itm=16344

Καλύτερα να ρίχνεις καμιά ματιά σε skroutz, ηλεκτραγορές κλπ, δεν είναι μόνο Πλαίσιο και eshop στο παιχνίδι.

Καλά ξεμπερδέματα τώρα. Αυτό που σου είπαν από την αντιπροσωπεία μου κάνει πολύ περίεργο. Εγγύηση αυτοί δεν αναλαμβάνουν σε κάθε περίπτωση; Τι σχέση έχει το κατάστημα;

Κάποτε είχα πάρει μία Philips οθόνη και ήταν DoA. 2η μέρα αγοράς, μίλησα με την αντιπροσωπεία και μου έστειλαν νέα.`

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξαν μέσω Skroutz. Στη microland είχε 159?, ενώ στο e-shop 129? κι έτσι προτίμησαν e-shop. Υπήρχε και σε άλλα 2 καταστήματα, σε ενδιάμεση τιμή, αλλά δεν την είχαν διαθέσιμη... Η μικρή έφευγε διακοπές κι έτσι δεν είχε περιθώριο να περιμένει να έρθει.

Τι ακριβώς συμβαίνει με τις αντικαταστάσεις δε γνωρίζω. Κάθε αντιπροσωπεία/κατάστημα έχει άλλη πολιτική για κάθε προϊόν. Συνήθως, σε στέλνουν απευθείας στην αντιπροσωπεία εκτός αν είναι δική τους εισαγωγή. Μερικοί όμως το αναλαμβάνουν οι ίδιοι ώστε να μην τρέχεις εσύ και ανακατεύεσαι με πολλούς. Στην προκειμένη περίπτωση όμως, πιστεύω ότι το e-shop θα έπρεπε να εξυπηρετήσει τον πελάτη, κι μετά να τα βρει με την αντιπροσωπεία κι όχι να πετάει το μπαλάκι στον πελάτη.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αλλά, για πόσο καιρό κλείνει η αντιπροσωπία της Νικον? Γιατί μου φαίνεται περίεργο το ότι πάνε διακοπές?

Πάντως στο eshop παίζει και να είναι καλυμένοι, ένα μήνα μετά την αγορά της πως δεν είναι αυτοί υπεύθυνοι για το service της, το DOA ισχύει για μερικές μέρες(10 στο σύνολο?) . Από κει και πέρα είναι στη καλή διάθεση του καταστήματος να σε εξυπηρετήσει που φυσικά δεν υπάρχει στη περίπτωσή σου....

Αν έχει κάνει παραεισαγωγή το eshop, αλλά από Ευρωπαϊκή Ένωση, τότε πρέπει να σε εξυπηρετήσει η αντιπροσωπία η Ελληνική. Αν είναι όμως από Ιαπωνία/Αμερική, τότε το ίδιο το eshop πρέπει να σε εξυπηρετήσει, θα θεωρήσω απαράδεκτη τυχόν απάντηση (από το eshop) για εξυπηρέτηση service από Ιαπωνία/Αμερική.

Link to comment
Share on other sites

Η αντιπροσωπεία δεν αναλαμβάνει service. Σε στέλνει σε εξουσιοδοτημένα. Υπάρχει ένα του ίδιου επιχειρηματία, που όμως αφενός βρίσκεται στο Π. Φάληρο, αφετέρου κλείνει αύριο κι ανοίγει πάλι 1 Σεπτεμβρίου. Ένας από τους εξουσιοδοτημένους που πήρα, ανοίγει 25 Αυγούστου. Αυτά είναι τα προβλήματα με τις εταιρίες που τις έχουν αντιπρόσωποι κι δεν έχουν οι ίδιες γραφεία στην εκάστοτε χώρα. Φυσικά το ότι από την ίδια την εταιρία θα έχεις καλή εξυπηρέτηση, δεν είναι κανόνας...

Όσο για τη μηχανή, δεν ήταν DoA, αλλά χάλασε μετά από 2-3 χρήσεις. Απλά βρισκόταν Κέρκυρα κι την πήγαμε τώρα που επέστρεψε.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως τα λες ουσιαστικά DOA είναι. Απλά εμείς το καταλαβαίνουμε το DOA με την ουσιαστικά ελάχιστη χρήση της και ο πωλητής με το χρόνο.

Έτσι όπως μου τα λες πραγματικά δε ξέρω τι λύση θα μπορούσε να βρεθεί.Μόνο αν βρεις κάποιο άλλο εξουσιοδοτημένο σέρβις.

Link to comment
Share on other sites

Ενα τηλέφωνο στο Ινκα και ο Θεός βοηθός...Απαράδεκτη τόση καθυστέρηση για καινούργια μηχανή...Πάντως δε φταίει το eshop σε αυτή τη περίπτωση το σέρβις φταίει, αλλά φαντάζομαι ως κλασσικοί έλληνες θα λένε αφού δε τη πήρε από εμάς σιγά μην τον εξυπηρετήσουμε άμεσα..

.Αν τυχόν τη στείλανε εξωτερικό δε δικαιολογείται μεγαλύτερη καθυστέρηση από ένα μήνα.Η αντιπροσωπία της Olympus έστειλε στη Πορτογαλία τη φωτογραφική μου για επισκευή και μάλιστα από δικό μου σφάλμα(πτώση) , την έφτιαξε, κάνανε 3 εβδομάδες από τη μέρα που την έδωσα μέχρι την ημέρα που τη πήρα, όσο μου είχανε πει και οι ίδιοι. Και δε μου πήρανε και τίποτα. Έμεινα ευχαριστημένος από την αντιμετώπισή τους, γιατί ότι μου είπανε εξ'αρχής το τηρήσανε κατά γράμμα.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, το eShop ξέρω εγώ, όχι τη Nikon, από εκεί αγόρασα. Ας την άλλαζαν, κι ας τέλειωνε η υπόθεση, ή αν δε μπορούν, που δε βρίσκω το λόγο, ας πιέσουν αυτοί τη Nikon. Δεν είμαι υποχρεωμένος εγώ να κυνηγάω τον καθένα, πόσο μάλλον όταν το service είναι εξουσιοδοτημένο κι όχι η ίδια η Nikon. Δε με ενδιαφέρει να κυνηγάω τον κάθε @@. Σε άλλα καταστήματα, σου προσφέρουν οι ίδιοι εγγύηση, ακριβώς για αυτό το λόγο, να ξέρεις ότι θα μιλάς με έναν και δε θα ρίχνει την ευθύνη ο ένας στον άλλον με εσένα μπαλάκι!

Link to comment
Share on other sites

2 μηνες περιμενεις? αν καταλαβα καλα? τι περιμενεις για να προβεις σε καταγγελιες , πλεον ειναι τυποποιημενες για το εσοπ , τις κατεβαζεις και απλως βαζεις τα στοιχεια σου

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, το eShop ξέρω εγώ, όχι τη Nikon, από εκεί αγόρασα. Ας την άλλαζαν, κι ας τέλειωνε η υπόθεση, ή αν δε μπορούν, που δε βρίσκω το λόγο, ας πιέσουν αυτοί τη Nikon. Δεν είμαι υποχρεωμένος εγώ να κυνηγάω τον καθένα, πόσο μάλλον όταν το service είναι εξουσιοδοτημένο κι όχι η ίδια η Nikon. Δε με ενδιαφέρει να κυνηγάω τον κάθε @@. Σε άλλα καταστήματα, σου προσφέρουν οι ίδιοι εγγύηση, ακριβώς για αυτό το λόγο, να ξέρεις ότι θα μιλάς με έναν και δε θα ρίχνει την ευθύνη ο ένας στον άλλον με εσένα μπαλάκι!

Εδώ βρε συ αυτοί δε σε καλύπτουν όταν αυτοί είναι υπεύθυνοι, θα σε καλύψουν τώρα που την εγγύηση την καλύπτει η αντιπροσωπία?

Σε ένα φίλο μου, του κάηκε ένας δίσκος αγορασμένος από το eshop για δεύτερη φορά. Τη δεύτερη αρνήθηκαν να του τον αντικαταστήσουν γιατί είπαν ότι τον έκαψε ο ίδιος(έχει 4 δίσκους πάνω ο μοναδικός που χάλαει σε μηχάνημα καινούργιο&πανάκριβο).

Μα καλά τι νομίζουν?Όρεξη έχουμε να χάνουμε δεδομένα?Να κάνουμε rma στο eshop να βρίζουμε και να περιμένουμε μήνες χωρίς δίσκο?ή ότι θα πάρουμε καλύτερο μοντέλο δίσκου από το eshop? Ακόμη και ο κακός πονηρός πελάτης να ήτανε πάλι δε βγαίνει...

Link to comment
Share on other sites

Όταν στο e-shop δουλεύει ο κάθε άχρηστος, που του δίνει ο τεχνικός ένα φάκελο και του λέει ότι έχει έναν επεξεργαστή μέσα και αυτός απορεί γιατί είναι τόσο ελαφρύς ο φάκελος, έτσι θα έχουν τα πράγματα.

Αντί να πάρουν σωστό προσωπικό παίρνουν τον κάθε μλκ. Ας πρόσεχαν.

Το κακό είναι ότι συντηρούνται από τους αδαείς που ψωνίζουν ακόμα από εκεί, λόγω του μισού ? κάτω στην τιμή.

Link to comment
Share on other sites

Όσο καλός ή κακός και να είναι ο υπάλληλος, τι να σου κάνει αν οι εντολές που έχει είναι συγκεκριμένες? Για μερικές ψωροδραχμές δουλεύει και αυτός και κάνει τη δουλειά του σωστά σύμφωνα με τα αφεντικά του. Εμείς φταίμε πρώτα από όλα. Τέτοιες περιπτώσεις καταστημάτων δε τους στέλνεις στο ΙΝΚΑ, τους στέλνεις για πτώχευση.

Link to comment
Share on other sites

Κάθε προιον έχει διαφορετικό DOA.

Επίσης βάσει νόμου πρέπει μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες να γίνει η επιστροφή και εφόσον το προιον δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή είναι σε άριστη κατάσταση.

Εγώ που πήρα 2 οθόνες χαλασμένες και οι 2 απο το Πλαίσιο και το Service της LG με εμπαίζει τι να πώ.....??

Συμβαίνουν αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Όταν στο e-shop δουλεύει ο κάθε άχρηστος, που του δίνει ο τεχνικός ένα φάκελο και του λέει ότι έχει έναν επεξεργαστή μέσα και αυτός απορεί γιατί είναι τόσο ελαφρύς ο φάκελος, έτσι θα έχουν τα πράγματα.

Αντί να πάρουν σωστό προσωπικό παίρνουν τον κάθε μλκ. Ας πρόσεχαν.

Το κακό είναι ότι συντηρούνται από τους αδαείς που ψωνίζουν ακόμα από εκεί, λόγω του μισού ? κάτω στην τιμή.

Καραγκιοζάκια υπάρχουν παντού........μα παντού όμως.........και ναι μπορεί για σένα να συντηρείται απο τους αδαείς......αλλά μην ξεχνάς πως είσαι στην Ελλάδα.

Δεν ξέρω την οικονομική σου επιφάνεια.....αλλά με τους μισθούς που έχουμε όλοι το φθηνότερο ψάχνουμε.

Επίσης να θυμάσαι πως σε παγκόσμια κλίμακα όλες οι εταιρείες και κολλοσοί ακόμα ψάχνουν τους νέους και τους άπειρους για να μην πληρώνουν.

Link to comment
Share on other sites

Για 50 λεπτά λιγότερα θα αγόραζες απο κάπου που ξέρεις πώς το RMA είναι μηδενικό?

Τα 50 αγαπητέ μου τα έχω χεσμένα.....είμαι απο τους ανθρώπους που χαλάνε λευτά στα μπουζούκια και οπουδήποτε αλλού, σε ακριβά ρούχα και διάφορα άλλα.

Δεν θα ήθελα να ακούω ιστορίες όμως με εμπειρίες και γαμάτους τεχνικούς.

Οι αναπτυσσόμενες εταιρείες στις πλάτες των υπαλλήλων τους ανεβαίνουν εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

Ναι το Service του Πλαισίου είναι καλύτερο....είναι.

Σαν παλιοί εδώ μέσα όμως θα πρέπει να ξέρουμε πως άσχετοι υπάρχουν παντού.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι γεγονός, και έτσι όπως σε κάθε χωρό υπάρχουν οι

1.Γαμάτοι

2.Καλοί

3.Σχετικοί

4.Άσχετοι

5.Χάλια

έτσι και στον χόρο των υπολογιστών υπάρχει αυτό το φαινόμενο.

Σίγουρα κάπου θα υπάρχει κάποιος που είναι τζιμάνι και σίγουρα κάποιος που είναι χάλιας...αυτό δεν μπορεί να τοαποφύγει κανένας με τίποτα...:(

Link to comment
Share on other sites

Εχω ενα γνωστο που εχει το service της Nikon στην Θεσσαλονικη.

Θες να ρωτησω ? Θεσσαλονικη ειναι βεβαια οχι Αθηνα αλλα μηπως

βγαλεις ακρη.

Link to comment
Share on other sites

Η άκρη έχει βγει, αλλά δεν προχωράει. Υπάρχουν αρκετές με το ίδιο πρόβλημα, μάλλον ελαττωματική παρτίδα, και η αντιπροσωπεία δεν έχει άλλες για αντικατάσταση... Το πρόβλημά μου είναι, το ξαναλέω, ότι αφού συνέβη μετά από 10 μέρες από την ημερομηνία αγοράς, έπρεπε να αντικατασταθεί ή πιστωθεί κι φυσικά το e-Shop έχει βγάλει την ουρά του απ'έξω, λέγοντας ότι φταίει η αντιπροσωπεία.

Link to comment
Share on other sites

Eκτύπωσε αυτό, και πήγαινέ και κόλλα το στην μούρη του υπεύθυνου του καταστήματος.

Δώσε έμφαση στις παραγράφους που αφορούν την περίπτωση σου, (DOA / αλλαγή προιόντος σε εύλογο χρονικό διάστημα).

Ζήτησε να μιλήσεις απ'ευθείας με τον υπεύθυνο του καταστήματος, για να γλυτώσεις κόπο και χρόνο, γιατί το πιθανότερο είναι να σου βγουν με σειρά προτεραιότητας για συννενόηση:

Πωλητής-->τεχνικός-->υποτιθέμενος υπέυθυνος-->πραγματικός υπεύθυνος καταστήματος...

Όταν για γνωστούς λόγους (ποικιλίας) αναγκάζεσαι να αγοράζεις από eshop, να προτιμάς το κεντρικό κατάστημα του Μενιδίου για RMA.

Συνήθως είναι πιο υπέθυνοι και συνεννοήσιμοι.

Αν δεν βγάλεις άκρη, παίξε το τελευταίο σου χαρτί, απείλησε με καταγγελία σε ΙΝΚΑ.

Αν έχει κόσμο το μαγαζί, και δεν συνεννοείσαι, ύψωσε διακριτικά τον τόνο της φωνής σου, ώστε να ακουστεί και παραδίπλα η περίπτωσή σου.

Δεν θα τους αρέσει σίγουρα.

Μην φύγεις από το μαγαζί αν δεν σε εξυπηρετήσουν.

Μην ανεχτείς δικαιολογίες τύπου / "θα ελέγξουμε την κατάσταση και θα σας ενημερώσουμε".

Αρκετό χρόνο έχασες.

Αυτά...

Καλή τύχη.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα επικοινώνησαν μαζί μας κι αύριο θα πάρουμε τη μηχανή... επισκευασμένη κι όχι καινούρια... Θα το θυμάμαι την επόμενη φορά που θα θελήσω να αγοράσω Nikon...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now