Recommended Posts

Δεν συνηθίζω να γράφω για διαδικτυακά ηλεκτρονικά καταστήματα, διότι, στο παρελθόν, έχουν δει πολλά τα μάτια μου, τόσο από δικές μου εμπειρίες από αγορές μου, αλλά και από άλλους ανθρώπους που έπεσαν θύματα της ασυδοσίας των εγχώριων διαδικτυακών ηλεκτρονικών καταστημάτων (με φυσική η μη παρουσία πραγματικού καταστήματος). Αφήνω τον καταιγισμό των "καταγγελιών" που έρχονται από άλλους ανθρώπους να μιλήσει για εμένα... Να σημειώσω εδώ πως με το δίκιο σας εννοείται, μπορεί να απορήσετε με την λέξη... "ασυδοσία" που διάλεξα για τα εγχώρια διαδικτυακά ηλεκτρονικά καταστήματα... Το χρησιμοποίησα για να περιγράψω γλαφυρά και με άμεσο τρόπο (όσο μπορούσα δηλαδή, δίχως να αναγκαστώ να εκφραστώ μη κόσμια που δεν θα έπρεπε) αυτά τα καταστήματα, και ότι συνεπάγεται από αυτά και την πραγματικότητα που αυτά φέρουν...

Θα μου πείτε... έλληνες είμαστε, ο ένας κάνει ότι κάνει και ο άλλος... Αν ο άλλος είναι λαμόγιο, λαμόγιο θα είναι και ο άλλος, τα καταστήματα γιατί να διαφέρουν... Είτε έχουν ελληνική ιδιοκτησία, είτε όχι...

Περνάω λοιπόν από αυτόν τον... "πρόλογο" (που ελπίζω να σας έδωσε μια μικρή γεύση, και επίσης ελπίζοντας πως δεν σας κούρασε επιπλέον) για να συνεχίζω με αυτό που ήθελα να πω, καταγγείλω, μοιραστώ μαζί σας...

Δεν ξέρω λοιπόν, αν το Visionstudio, ήταν ανέκαθεν τόσο απαράδεκτο στον τρόπο που λειτουργεί ΓΕΝΙΚΑ, αλλά και ειδικότερα στον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται στις παραγγελίες, παραδόσεις η το RMA των συσκευών... Ειδικά για το τελευταίο, γνωρίζω πως πάσχει πολύ άσχημα, και πως για να επιστρέψεις κάτι ελαττωματικό, θα πρέπει να αποδείξεις πως δεν είσαι ελέφαντας, ειδικά δε αν είσαι από Αθήνα η κάποιο άλλο μέρος εκτός Θεσσαλονίκης (στο οποίο βρίσκεται) θα πάρει και αρκετό καιρό για να βγάλεις άκρη και να τελειώσεις την διαδικασία του RMA... Αφήνοντας λοιπόν το θέμα του RMA που φυσικά είναι μεγάλο θέμα, θα ήθελα να πάω στον τρόπο που λειτουργεί στις παραδόσεις/παραγγελίες των... "προϊόντων" που... "πουλάει"...

Όπως όλοι όσοι έχουν αγοράσει κάτι από εκεί, έχουν ετοιμοπαράδοτα (εντός μιας ημέρας) προϊόντα, εντός 2-3 ημερών, 2 έως 7 ημερών, 2 έως 10 ημερών, πάνω από 10 ημέρες και... κατόπιν παραγγελίας...

Κάθε ημέρα το απόγευμα... το... "υποτιθέμενο" σύστημα του ελεεινά σχεδιαστικά (χωρίς ίχνος σύγχρονων πρακτικών σχεδίασης η και χρησιμοποίησης νέων τεχνολογιών) ηλεκτρονικού τους καταστήματος, "ανανεώνεται" ως προς την διαθεσιμότητα των "προϊόντων"... Τώρα εμένα γιατί αυτό δεν με πείθει και γιατί κάτι μου λέει πως... είναι για γέλια δεν ξέρω... Θα πρέπει να είμαι πολύ κακός μάλλον...

2 φορές διάλεξα να αγοράσω κάτι από εκεί, και τις 2 το μετάνιωσα αρκετά πολύ, ακόμα και με σκέψεις όπως "καλύτερα να αγόραζα από αλλού, ακόμα και αν το άλλο κατάστημα ήταν ακριβότερο"...

Τρομερές καθυστερήσεις λοιπόν, στις παραδόσεις των προϊόντων που παραγγέλνεις... Και στις 2 περιπτώσεις που δυστυχώς χρησιμοποίησα αυτό το κατάστημα, οι χρόνοι παράδοσης δεν τηρήθηκαν και μάλιστα ήρθαν και με αρκετά μεγάλη καθυστέρηση...

Θα σας αναλύσω μια από τις περιπτώσεις μου, σαν παράδειγμα, χωρίς ακριβώς να λέω ειδικές λεπτομέρειες η τα προϊόντα που είχα παραγγείλει, για να καταλάβετε κάπως που το... πάω...

Πάμε λοιπόν:

Παραγγέλνω 3 προϊόντα όπου:

1) Το πρώτο αποστελλόταν εντός μιας εργάσιμης ημέρας

2) Το δεύτερο αποστελλόταν εντός 2 έως 7 εργάσιμων ημερών

3) Το τρίτο αποστελλόταν και αυτό εντός 2 έως 7 εργάσιμων ημερών

Σημειώνω πως οι διαθεσιμότητες που σας αναφέρω τώρα, ήταν αυτές όταν έκανα την παραγγελία... Όταν πχ κοιτάω τώρα για τα προϊόντα που έχω παραγγείλει, οι διαθεσιμότητες έχουν αλλάξει από τότε που παράγγειλα μέχρι τώρα, 3, 4 φορές... Κοινώς ότι θέλουν κάνουν, όποτε θέλουν το κάνουν...

Κάνω λοιπόν την... παραγγελία μου, Παρασκευή πρωί (σχόλιο: ηλεκτρονικό κατάστημα που έχει χρόνους παράδοσης παραπάνω από 2, 3 ημέρες, και που... λογικά δεν έχει φυσικές αποθήκες για να γίνεται κάτι τέτοιο, αλλά και ότι παραγγέλνουν οι πελάτες του, να το παραγγέλνει το ίδιο το κατάστημα ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ, από το εξωτερικό, είναι απλά... ΤΡΑΓΙΚΟ....)

Πριν σας πω την συνέχεια, μιας και το ξέχασα να το αναφέρω, την παραγγελία όπως είπα την είχα κάνει Παρασκευή... Να σας πω κάτι να γελάσετε, να θυμώσετε και να κλάψετε μαζί...; Την παραγγελία την είδαν και την έκαναν αποδεκτή, μετά από....2 ημέρες, δηλαδή την δευτέρα, 1 του μηνός (Δεκεμβρίου)... Μου αρέσει που έκανα παραγγελία το πρωί, και που θα έπρεπε να την δουν την ίδια ΜΕΡΑ όπως ΟΦΕΙΛΟΥΝ, για αυτό και την έκανα πρωί, για να έχουν όλη την ημέρα μπροστά τους, πριν πέσει το Σαββατοκύριακο που δεν είναι εργάσιμες ημέρες... Και όμως... δεν την είδαν... Προφανώς έχουν λίγους εργαζόμενους, η εργαζόμενους που τα ξύνουν και δεν κάνουν καλά την δουλειά τους...

Συνεχίζοντας λοιπόν, τελικά την έκαναν αποδεκτή 1 του μηνός, δευτέρα... Καθυστέρησαν να την δουν στην αρχή, έπεσε σαββατοκύριακο, την είδαν και την έκαναν αποδεκτή στις 1 του μηνός... Τι ημερομηνία πχ έχουμε τώρα; (την στιγμή που γράφεται το παρόν μήνυμα) Έχουμε λοιπόν 12 Δεκεμβρίου και η ημέρα είναι Πέμπτη....

Φυσικά δεν υπάρχει ακόμα εξέλιξη στην παραγγελία ακόμα... Παρακολουθώντας όλες αυτές τις ημέρες την πορεία/εξέλιξη της παραγγελίας, έχουν αλλάξει χιλιάδες φορές το πότε θα έρθει στην υποτιθέμενη αποθήκη τους αυτό που παράγγειλα... Προφανώς, παίζει το σενάριο που είπα... Δεν έχουν αποθήκες και παραγγέλνουν από το εξωτερικό, αλλιώς δεν εξηγείται... Το 2ο και το 3ο προϊόν που παράγγειλα, την μια ερχόταν σε 0 - 2 ημέρες, την άλλη έρχονταν σε 4-7 ημέρες, την άλλη πχ για το 2ο προϊόν που έλεγε 0-2 ημέρες, περνούσαν οι 2 ημέρες, και... η ένδειξη παράμενε ίδια εκεί...

Έχουμε λοιπόν 12 του μηνός, και το παιχνίδι συνεχίζει... να παίζεται... Δοκίμασα να πάρω τηλέφωνο για να ρωτήσω για την παραγγελία, το μόνο που άκουσα ήταν δικαιολογίες και... αν είναι δυνατόν.... και έλλειψη ευγένειας και... ειρωνεία.... (Σημειώνω πως πάντα μιλώ με ευγένεια, και στην συγκεκριμένη, αν και θυμωμένος, μίλησα πολιτισμένα και αρκετά ευγενικά)

Ένα σωστό ηλεκτρονικό κατάστημα όπως τουλάχιστον ξέρω εγώ έχει τα εξής:

1) Όμορφη σχεδίαση με χρήση νέων τεχνολογιών στην δημιουργία του: ---> το visionstudio είναι απαρχαιωμένο, άσχημο σχεδιαστικά, λάθος τρόπο οργάνωσης των πληροφοριών

2) Φυσικές Αποθήκες όπου αποθηκεύει εμπορεύματα τα οποία πωλεί... Όταν τα προϊόντα πχ οι επεξεργαστές fm2 ας πούμε μειώνονται η εκλείπουν, μόνο τότε ανανεώνει την διαθεσιμότητα τους στην σελίδα, και όχι όποτε θέλουν οι εργαζόμενοι του καταστήματος, ανάλογα με το τι έχουν κάνει και πως τους... συμφέρει...

3) Παραγγέλνει από το εξωτερικό, ΟΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ έχει έλλειψη κάπου και όχι κάθε φορά όταν ο πελάτης παραγγέλνει κάτι (αυτό υποδηλώνει πως είτε δεν έχει φυσικές αποθήκες είτε έχει τρομερά άσχημη οργάνωση)

4) Τήρηση 100% των προθεσμιών παράδοσης τις οποίες .... διαφημίζει...

5) Ασφάλεια Συναλλαγων

6) Ευκολία τρόπου επιστροφής προιόντων, σε σύντομο χρόνο, χωρίς να χρειάζεται ο πελάτης, ΜΕ ΔΙΚΑ του έξοδα, να αποστέλλει το ελαττωματικό προϊόν , με φακέλους, χαρτιά, ξανά φακέλους που εξηγούν τα πάντα... Δηλαδή, και ελαττωματικό προϊόν πήρες, και βάζεις επιπλέον χρήματα από την τσέπη σου που προσθέτουν αξία από την αρχική αξία αυτού που αγόρασες... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ....

Στην πρώτη περίπτωση που διάλεξα το VisionStudio, είχα παρόμοιες εμπειρίες και καθυστέρηση... Τώρα με την δεύτερη, ξεπέρασαν τον εαυτό τους....

Δεν θα προέτρεπα κανέναν... μα κανέναν... ΕΚΤΟΣ Θεσσαλονίκης να προτιμήσει αυτό το κατάστημα... Το Visionstudio, δεν έχει παρουσία σε πολλές πόλεις στην ελλάδα... καλό θα ήταν να "προτιμάται" από Θεσσαλονίκη και λοιπές περιοχές εκεί κοντά, και τέλος... Για τους υπόλοιπους, εκτός Θεσσαλονίκης, θα είναι μια επίπονη, αγχωτική, δυσάρεστη εμπειρία....

Δυστχως, είναι ντροπή να υπάρχουν τέτοια επαρχιακά μαγαζάκια, χωρίς αποθήκες, χωρίς οργάνωση, χωρίς ευγένεια, χωρίς στοιχειώδη πράγματα ηλεκτρονικής παρουσίας, και να απευθύνονται σε όλη την ελλάδα και όχι στην περιοχή τους και μόνο.... Κάνουν κακό, μας κάνουν... κακό...

Ζητώ ειλικρινά συγνώμη για την τυχόν μεγάλη έκταση του μηνύματος μου :(

Edited by DaveMurray
Link to comment
Share on other sites

Καλά κάνεις και το γράφεις να ξέρουν οι επόμενοι, αλλά για τους TLTR, απλά σου καθυστέρησαν την παραγγελία σου σωστά;

Τα καταστήματα που δουλεύουν με backorder και όχι με stock είναι αναμενόμενο να εμφανίζουν καθυστερήσεις. Δεν καταλαβαίνω που είναι το μεγάλο clue. Το ότι η καθυστέρηση δεν ήταν εκ των προτέρων προσδιορισμένη χρονικά με ακρίβεια; Αν θέλεις άμεση παράδοση διαλέγεις ένα κατάστημα με stock και πληρώνεις και την ΚΑΠΕΛΑΔΟΥΡΑ που βάζει ο εν λόγω καταστηματάρχης (Πλαίσιο γκουχ) παίζοντας το συγκεκριμένο χαρτί.

Ή απλά από εδώ και πέρα Γερμανίες; :)

Link to comment
Share on other sites

Απλά θεωρώ απαράδεκτο να διαφημίζεις συγκεκριμένους χρόνους παράδοσης και να μην τους τηρείς... Οι εργαζόμενοι να κάνουν ότι θέλουν, όποτε θέλουν... Να μην ξέρεις όταν ελέγχεις την εξέλιξη της παραγγελίας σου το τι γίνεται γιατί κάθε δεδομένη στιγμή και αν κοιτάζεις... τα... πάντα... "ρέουν" (τύφλα να έχουν οι rolling release διανομές Linux χαχαχα :P)...

Επίσης απαράδεκτο είναι να παίρνεις τηλέφωνο για να ενημερωθείς για την παραγγελία σου, μιλώντας φυσικά και ΠΑΝΤΑ ευγενικά, και να ακούς κάποιον... "βαριεστημένο" από το ακουστικό, με έλλειψη ευγένειας να σε ειρωνεύεται και από πάνω...

Τα επαρχιακά μαγαζιά, θα πρέπει να μένουν.... "επαρχιακά", και να εξυπηρετούν μόνο την περιοχή στην οποία απευθύνονται... Backorder η μη, θα πρέπει να σε σέβονται, και να μην... καθυστερούν επι πολλές ημέρες τους χρόνους παράδοσης... Θα πρέπει πάνω από όλα να σε σέβονται... Λεφτά δίνεις, ούτε κλέβεις, ούτε δανείζεσαι.... Θα πρέπει να παρακαλάς για να έχεις σωστή ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας σου...; Θα πρέπει ο χρόνος παράδοσης να αλλάζει σαν να είναι νερό από βρύση που ρέει; Θα πρέπει να αλλάζει η διαθεσιμότητα στην ιστοσελίδα από την μια στιγμή στην άλλη, τελείως καταχρηστικά όπως ειδικά αυτοί το κάνουν...;

Τέλος πάντων, απλά ήθελα να μοιραστώ την/τις εμπειρία/ρείες μου με το Visionstudio... Φυσικά δεν θα ήθελα να δώσω το νόημα πως το Visionstudio δεν είναι καλό για όλους, αλλά με βάση των εμπειριών μου, δεν είναι καλό για αγοραστές εκτός Θεσσαλονίκης... Εντός Θεσσαλονίκης μπορεί να είναι το καλύτερο και μπράβο του αν είναι έτσι... Θεώρησα καλό να το μοιραστώ και να απευθυνθώ σε πελάτες εκτός Θεσσαλονίκης :)

Υ.Γ: Δεν συμπαθώ τις... "γερμανίες"... Ειδικά όλα αυτά τα χρόνια από το 2008 και μετά :P Δεν θα τους άφηνα ποτέ χρήματα... Αρκετά χρήματα κερδίζουν εις βάρος μας σαν κλασικά βαμπίρ που είναι... :P

Edited by DaveMurray
Link to comment
Share on other sites

Καλά έκανες και μοιράστηκες την εμπειρία, δεν παίρνω το μέρος τους με το post μου, απλά έκανα την παρατήρηση με το backorder που είναι πλέον ο κανόνας εκεί έξω (γιατί δεν παίζουν δάνεια για να stockάρεις). Τώρα γιατί δεν σου λένε "σε 5 μέρες" και να το τηρούν, πράγματι μπορεί να είναι ένας συνδυασμός ανοργανωσιάς, δραμάτων εκτελωνισμού, κρεμάσματα από προμηθευτές, non-up-to-date καταλόγων ή χίλια δύο τεχνικά θέματα που δεν μας νοιάζουν σαν καταναλωτές στο κάτω κάτω. Μαζί σου ;)

Στην εποχή των πολυεθνικών Inc είναι λίγο απλοϊκό να λες ότι δεν ψωνίζω από Γερμανία και να πιστεύεις ότι έτσι τους βγάζεις στην απ' έξω, αλλά ναι, valid, δικαιούσαι να έχεις τις προτιμήσεις σου :)

Edited by caution
Link to comment
Share on other sites

Έδωσες σε λίγες γραμμές το νόημα στο οποίο θα ήθελα να καταλήξω από την αρχή του 1ου μηνύματος που δεν μου... "βγήκε" όπως θα ήθελα... Έτσι είναι... Δεν θα έπρεπε να μας ενδιαφέρουν όλα αυτά... Αν δεν τηρούν ότι υπόσχονται και να σου απαντάνε στην άλλη μεριά του ακουστικού με βαρεμάρα και ειρωνεία, ε δεν είναι και ότι καλύτερο κατ εμε...

Δεν θα έβλαπτε κανέναν, πόσο μάλλον αυτούς, αν έχουν σωστή οργάνωση και ευγένεια... Όπως έγραψα και πριν, backorder η μη, όποιο τρόπο και αν έχουν διαλέξει για να λειτουργούν, θα πρέπει να σου εμπνέουν εμπιστοσύνη, να τηρούν ότι γράφουν, και να μην καθυστερούν αρκετές μέρες επιπλέον στην παράδοση των προϊόντων στον πελάτη, οποίος δεν έχει την υποχρέωση να ενδιαφέρεται για τις... "δυσκολίες" που μπορεί να αντιμετωπίζουν και που περιέγραψες πολύ σωστά...

Ο πελάτης ξέρει ότι του υπόσχονται: τάδε ημέρα αποστολής... Αν αργήσει 1, 2, 3 ημέρες κάτι, μπορείς να το καταλάβεις, κάτι μπορεί να έγινε και που έχει δικαιολογία και εξήγηση... Όταν αργεί όμως... αδικαιολογήτως πολύ... ε... πάει πολύ...

Σε ευχαριστώ πολύ caution :)

Link to comment
Share on other sites

Με τον ανταγωνισμό που υπάρχει αν κάποιος το παίξει ειλικρινής και γράψει 7-15 εργάσιμες, θα το κλείσει το μαγαζί. Οπότε σου λέει γράψε 2-7(το οποίο 7 δίπλα στο 2 είναι και λίγο αστείο εδώ που τα λέμε) και τι θα κάνει ο άλλος, θα περιμένει. Αν δεν περιμένει, ε τι να κάνουμε. Ο επόμενος.

Το κοιτάω καιρό το vision studio ως μαγαζί που θα έπρεπε να είναι στην λίστα των υποψηφίων για αγορές, αλλά κάτι θέματα σαν το δικό σου μου θυμίζουν το γιατί δεν αγοράζω από εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Οταν ειχα παρει το Rampage 3 extreme απο vision μαζι με 980χ και αυτο πολυ απλα γιατι ηταν 120ε πιο φθηνα απο ολα τα αλλα μαγαζια τα πραγματα ειχαν καθυστερηση ενα μηνα.Στο τηλ μου ειπαν οτι ειχαν απεργεια τα αεροδρομια γιαυτο και αργει το πραμα.Οντος ετσι ηταν,Οταν παρελαβα την κουτα ελεγε Achtung.Tα πραματα ηρθαν απο γερμανια προφανος.Νομιζω στο site ελεγε εως 10 εργασιμες πριν τα παρω.Βασικα το ειχα καταλαβει απο πριν οτι φερνει απο εξω πραματα γιατι εχει και σπανια πραματα που αλλα μαγαζια δεν φερνουν και σε αντιθεση με τον χρονο παραδοσης ψιλιαστικα τι παιζει.Οποτε δεν με πολυ ενοιαξε που αργησαν.

Link to comment
Share on other sites

χαλιες ειναι οι τυποι. μην την ψαχνεται πολυ.

οσοι ειστε εκτος κεντρικης μακεδονιας (θεσσαλονικη, ημαθια, πελλα..) απλα μην μπειτε καν στον κοπο να αγορασεται απο εκει, τζαμπα θα χαλατε την μερα σας.

Χ-Α-Λ-Ι-Ε-Σ.

Υ.Γ.

Οποιος γουσταρει την μανουρα και τις φασαριες με αγορες ειναι το καταληλο μερος! :Q..

Link to comment
Share on other sites

sh****t shipping είναι αλλά anyway :P

Λογικά όπως είπε ο caution, λειτουργούν με backorder... Μετά την παραγγελία του πελάτη, αυτομάτως παραγγέλνουν αυτοί από κάποιον προμηθευτή (εγχώριο η ξένο), από εξωτερικό η από εδώ, η από τις ίδιες τις εταιρείες... Δεν θα στοκάρουν λογικά, ειδικά με αυτό το παιχνίδι που παίζουν με τις διαθεσιμότητες... Είναι... απαράδεκτοι φίλε conroe.... Δεν θα έπρεπε να τους προτιμά κανείς εκτός Θεσσαλονίκης γιατί είναι ασεβείς, μας κοροϊδεύουν, έχουν αυθάδεις και βαριεστημένους εργαζόμενους που σε ειρωνεύονται, παίζουν παιχνίδια με τιμές και διαθεσιμότητες, ΠΟΤΕ δεν παραδίδουν στην ημέρα αποστολής που οι ΙΔΙΟΙ υπόσχονται και και και και.... Ο κατάλογος είναι μακρύς και θα μπορούσα να πω και άλλα από την προσωπική μου εμπειρία με δαύτους...

Έκανα έτσι... για... να... "περάσει" η ώρα μια αναζήτηση στον.... γούγλη και βρήκα αρκετές παρόμοιες περιπτώσεις από άλλα θύματα εεεε πελάτες ήθελα να πω, αλλά και πλήθος άλλων παραπόνων σε διαφόρους τομείς όπως RMA, εξυπηρέτηση μέσω τηλ κ.α.... Και νόμιζα ότι είχε φήμη το μαγαζί και πως η περίπτωση/σεις μου είναι από τις λίγες.... Έλα μου όμως πως... δεν... είναι από τις λίγες....

Με σωστή αναζήτηση από τον γούγλη... βρίσκεις ενδιαφέροντα πραγματάκια για το... visionstudio....

Ακόμα... έρχονται... εντωμεταξύ κάποια προϊόντα που έχω παραγγείλει μετά από 13 μέρες από όταν πρωτοείδαν την παραγγελία με υποτιθέμενη παράδοση εως 7 ημέρες...

Ελεεινοί....

Link to comment
Share on other sites

Εγω προσωπικα εχω αγορασει πολλες φορες πραγματα απο το vision studio κυριως λογω τιμης.Γενικα ναι,καθυστερουν απο αρκετα εως πολυ.Αν βιαζεστε κοιταξτε αλλου.Τα περισσοτερα πραγματα τα φερνει απο Γερμανια,γι αυτο και η καθυστερηση.Απο τιμες ειναι καλο αλλα μεχρι εκει.Μια φορα στραβωσε η δουλεια με μια πανακριβη καρτα γραφικων που ηρθε doa,και οπως ειπε καποιος παραπανω επρεπε να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας και μετα απο 10 τηλεφωνηματα μου εδωσαν τα λεφτα πισω ( ο υπευθυνος ελειπε διακοπες,λες και δεν ειχε τηλεφωνο,ειχε παει στην ανταρκτικη).Τεσπα για να μην πολυλογω οπως τα ειπανε οι περισσοτεροι ειναι και γενικως τελικα να μην κοιτατε μονο την τιμη,αν ειναι για 10-20 ευρω καλυτερα να πηγαινετε πιο σιγουρα.

Link to comment
Share on other sites

Λόγω "τιμών" το επέλεξα για 2η φορά. Είχα τα ίδια, παρόμοια συμβάντα όταν το είχα πρωτοεπιλέξει, και στην 2η φορά μου, μιας και το budget ήταν ιδιαίτερα σφιχτό, για αυτά που έψαχνα, εκεί ήταν οι... "φθηνότερες" τιμές που θα μπορούσα να βρω... και είπα "δεν βαριέσαι, ίσως την πρώτη φορά να έτυχε, συμβαίνουν αυτά, απλά τύχη ήταν, ας ξαναδοκιμάσω", και ξαναδοκίμασα αλλά αυτή την φορά... το χ***σαν το πράγμα... (Πάντα πριν αγοράσω κάτι, κοιτώ σε αρκετά καταστήματα για τις τιμές, αλλά όπως είδα... δεν φτάνει μόνο... η χαμηλή τιμή τελικά...)

Αν ήταν το budget μου λίγο πιο χαλαρό, δεν θα "αναγκαζόμουν" να αγοράσω από εκεί... Πλέον μετράμε και τα λεπτά του ευρώ....(άλλου παπά ευαγγέλιο δαύτο το ξέρω)

---

Παρεπιπτόντως, συνεχίζουμε ακάθεκτοι για τα προϊόντα που έχω παραγγείλει, ακόμα έρχονται από τις 1 του μηνός :P (θυμίζω με υποτιθέμενη παράδοση εως 7 ημέρες)

Θα ήθελα πολύ να την ακυρώσω, αλλά αφού έφαγα το λούκι, ας περιμένω με το καλό να έρθουν και ποτέ ξανά από εκεί... Δεν μπαίνω σε άλλη διαδικασία, να παραγγείλω από αλλού και να περιμένω ξανά πάλι...

Edited by DaveMurray
Link to comment
Share on other sites

3 φορες εχω παραγγειλει απο κει.

1η φορα, με αμεση διαθεσιμοτητα στο σαιτ ηταν στη πορτα μου την επομενη μερα

2η φορα, διαθεσιμοτητα μιας βδομαδας, ηταν στη πορτα μου σε 10 εργασιμες μερες.

Βεβαια παει καιρος που εγιναν οι παραγγελιες, κανα 2 χρονια, αν εχει κατι αλλαξει

απο τοτε στον τροπο εργασιας τους δεν το ξερω και δεν μπορω να το κρινω τωρα.

Αν αλλαξαν προς το χειροτερο κακο του εαυτου τους.

Link to comment
Share on other sites

Θα κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου αλλά ρε παιδιά αξίζει τελικά τόση ταλαιπωρία και τηλέφωνα κόντρα στα τηλεφωνά, για πόσο διάφορα πια στην τιμή?

Το συγκεκριμένο κατάστημα είναι γνωστό ότι όλα είναι κατόπιν παραγγελίας και δεν παίρνει τπτ από Ελλάδα, είναι όλα από Γερμανία!

Το ενδεχόμενο να χρειαστείτε rma το έχετε σκεφτεί? ξέρετε πόσο καιρό θα περιμένετε? πάνω από μήνα στανταράκι, αξίζει λοιπόν η διάφορα στην τιμή?

γιατί ως γνωστόν ο χρόνος είναι χρήμα, οπότε κατά την γνώμη μου πάντα, τελικά ίσως είναι καθαρά ψυχολογικό το όλο θέμα και όχι ουσιαστικό!

Στην τελική πάρτε τα κατευθείαν από Γερμανία για να έχετε και direct επαφή και να μην υπάρχει όλη αυτή η ασυνεννοησία :/

Link to comment
Share on other sites

@mortisboy & @E||hnas

Χωρίς να θέλω σε καμία μα καμία περίπτωση να προσθέσω κάποια αντιπαράθεση αναμεταξύ μας, θα ήθελα να σημειώσω τα εξής:

Δεν πιστεύω να διαφωνούμε/νει κάποιος με αυτά:

1) Ένα κατάστημα θα πρέπει να είναι φερέγγυο πέρα για πέρα

2) Ένα κατάστημα θα πρέπει να είναι ΑΚΡΙΒΗΣ σε ότι γράφει στην "ηλεκτρονική" του παρουσία στο διαδίκτυο

Τι εννοώ; Θα πρέπει να ενημερώνει τους πελάτες του ρητά και κατηγορηματικά, εφόσον πως δεν έχουν τίποτα σε stock, το οτιδήποτε θα παραγγείλει ο πελάτης, θα παραγγελθεί από τους ίδιους από το εξωτερικό (γερμανία, ηνωμένο βασίλειο, κ.α), σημειώνοντας πως αυτό επιφέρει μεγάλες καθυστερήσεις που μπορεί να μην είναι... στο "πρόγραμμα"... Έτσι οι πελάτες θα ξέρουν εξαρχής πως το VisionStudio, είναι απλοί μεσάζοντες κάποιου άλλου πιθανώς καταστήματος στο εξωτερικό... (δεν είναι και ότι καλύτερο αν συνεργάζεται με κάποιο άλλο κατάστημα στο εξωτερικό, διότι εγώ, εσύ, οι πελάτες, δεν δύναται να γνωρίζουν το ποιόν αυτού του καταστήματος... Βέβαια αυτό αναιρείται αν "συνεργάζονται" απευθείας με τις εταιρείες των προϊόντων που πουλάνε και που μπορεί να τυχαίνει να έχουν οι ίδιες αποθήκες στην γερμανία, ηνωμένο βασίλειο κτλ κτλ κτλ...)

Οπότε, θα πρέπει να σταματήσει να γράφει για ΤΥΧΑΙΕΣ, δήθεν διαθεσιμότητες στην ιστοσελίδα, διότι απλά ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ούτε στο ελάχιστο... Αν κάποιο κατάστημα θέλει να είναι ακριβής σε ότι λέει, και να εμπνέει εμπιστοσύνη στους πελάτες που το προτιμούν, θα πρέπει να γράφει με κάθε ακρίβεια που θα μπορούσε, για να είναι ενήμεροι οι πελάτες σε κάποια ΒΑΣΙΚΑ πράγματα....

Οι τύποι στο Visionstudio, έχουν ένα κακάσχημο σχεδιαστικά "eshop" που φτιάχτηκε από τους... ίδιους από ότι.... "λένε", δεν γράφουν τίποτα πέρα από το... όνομα του ιδιοκτήτη με ένα ωραίο... ΟΕ στο τέλος, τηλέφωνα, διεύθυνση και με αυτά θεωρούν πως... καθάρισαν...; Η μήπως θεωρούν πως καθάρισαν με κάτι ελλιπής πληροφορίες που δίνουν για το πως και καλά γίνεται ο τρόπος αποστολής, η η διαδικασία του RMA...; (ο θεός να την κάνει...)

Ένα κατάστημα, κατά την δική μου κρίση/γνώμη εννοείται πάντα, θα πρέπει να είναι 100% ακριβής σε αυτά που γράφει, και να μην είναι ελλιπής στην πληροφορίες που δίνει. Θα πρέπει να τα γράφει.... ΟΛΑ και να είναι ΑΛΗΘΕΙΑ, όχι ψέμματα... Αν πρέπει να είμαστε καχύποπτοι και με τα μαγαζιά τα οποία αγοράζουμε κάτι, αν μας λένε την αλήθεια η όχι, πάει... το χάσαμε...

Α μην το ξεχάσω και πάει απαρατήρητο... Θα πρέπει επίσης, να έχουν εργαζόμενους, που δεν απαντάνε βαριεστημένα στο ακουστικό, δεν είναι αυθάδεις και δεν ειρωνεύονται τους πελάτες...

Αν είναι ρε παιδιά έτσι τόσο εύκολα, πάω να ανοίξω και εγώ μια ομόρρυθμη "εταιρεία", χωρίς αποθήκες, χωρίς τίποτα, απλά με ένα γραφειάκι και μια γραμματέα από το πρωί μέχρι το μεσημέρι (για τις δήθεν παραγγελίες και για να απαντάω απλά στα τηλ), και να φτιάξω μια ιστοσελίδα/eshop και να πουλάω και εγώ... Δεν λέω σε καμιά περίπτωση πως το Visionstudio είναι έτσι (και δεν είναι πραγματικά), αλλά αυτό μου βγάζει η συμπεριφορά τους, ο τρόπος που λειτουργούν, ο τρόπος με τον οποίο μεταχειρίζονται τους πελάτες τους...

Και ναι, για όποιον δεν κατάλαβε ακόμα, είμαι θυμωμένος μαζί τους, αλλά αυτό δεν αναιρεί πως δεν έχω ακόμα τα λογικά μου...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now