Recommended Posts

Καλησπέρα σας,

μπορεί η αγάπη για το hw να έχει μειωθεί τα τελευταία χρόνια κυρίως λόγω αρκετής δουλειάς και πτυχίου στην ναυπηγική, ωστόσο παραμένει ένα σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας. Βέβαια, σκοπεύω να προχωρήσω και σε κάτι διαφορετικό, όπως η τρέλα του μηχανοκίνητου βίου και σε 1-1.5 μήνα θέλω να έχω ένα δίτροχο στα χέρια μου.

Να τονίσω εξαρχής ότι οδηγική εμπειρία σε μηχανή δεν έχω, τα scooter και τα παπάκια δεν μετράνε εδώ :)

Γνωρίζω πως θα ήταν πιο συνετό να ξεκινήσω από κάτι πιο μικρό 125/250 cc, αλλά είναι συνειδητή απόφαση να κινηθώ στην αγορά μεταχειρισμένης μηχανής μεσαίου κυβισμού (600-650 cc) και φυσικά έχω αποκλείσει οποιοδήποτε scooter.

Η χρήση της θα είναι all-around, από κίνηση στην Αθήνα μέχρι και χαλαρό ταξίδι αναψυχής/νησάκι κτλ.

Με κάποιες προταρχικές γνώμες η λίστα έχει τα εξής (ταξινόμηση βάση ομορφιάς):

- Honda CBF600 Hornet (μοντ. 07-10) ~ στα + το C-ABS αν βρεθεί στα λεφτά που διαθέτω

- Kawasaki ER-6N (μοντ. 07-09) ~ στα + το ABS

- Yamaha XJ6 (μοντ. 10)

- Honda CBF600 (μοντ. 08)

- BMW F650 GS (μοντ. 07-09) ~ έχει μαμά ABS

- Kawasaki ER-6F (μοντ. 10)

Όπως θα δείτε προτιμώ της naked, παρά αυτές με fairing.

Το ταβάνι μου είναι στα 3000?, και με βαριά καρδιά τα 3500? για την απόκτηση της, γνωρίζοντας πως θέλεις περίπου 500? για επένδυση και κάπου 300? για εξαρτήματα κτλ.

Ακού της προτάσεις σας πάνω στη δική μου λίστα ή αν έχετε κάτι άλλο κατά νου να το κοιτάξω και αυτό. Με ενδιαφέρει να μπορώ να μετακινούμε άνετα και οικονομικά και φυσικά να μπορώ να πάρω συνεπιβάτη, όπως και μπαγκαζιέρα πίσω/πλάγια. Μια σημαντική πληροφορία είναι πως δεν είμαι και το πρώτο μποι (1.72 και 80kg), επομένως έχω περιορισμό σε ψηλότερες μηχανές (όπως η Kawasaki Versys που την ήθελα στην λίστα μου).

Link to comment
Share on other sites

Το Kawasaki Z είναι 750 & 1000 cc (way too much για πρωτάρη).

To Fazer F6 το σκεφτόμουν αρκετά, αλλά το έχω αποκλείσει λόγω κατανάλωσης (8-9l/100) και δεύτερον λόγω βάρους.

Link to comment
Share on other sites

Μην φοβάσαι την επιλογή σου, είσαι μεγάλο αγόρι πια και δεν θα κάνεις τις χαζομάρες που θα έκανε ένα πιτσιρίκος @ 18 με ένα 600άρι. Θα το μάθεις και θα ξεθαρρέψεις προοδευτικά, μην ιδρώνεις :)

Το Honda CBF600 είναι η καλύτερη μηχανή στην λίστα σου. Πιο ποιοτικό σύνολο και μοτέρ, πιο ωραία λειτουργία και κάπως πιο εύκολα ταξιδιάρικο. Μέσα στην πόλη το Kawasaki ER-6N παίζει να είναι το πιο οικονομικό (και σε συντήρηση (λιγότεροι κύλινδροι) και σε κατανάλωση) αλλά το CBF600 είναι ένα σκαλί πάνω παντού. Το F650 GS γίνεται και κατσίκι αν θέλεις, και αν δεν σου βγάλει καμιά γερή ζημία είναι και αυτό οικονομικό ΑΛΛΑ σε διαδρομές δεν έχει την ποιότητα κύλισης της Honda. Ε και με την καμία την αξιοπιστία της.

Τα άλλα δύο δεν τα "ξέρω" στα αλήθεια, οπότε δεν τοποθετούμαι.

Edited by caution
Link to comment
Share on other sites

Μην φοβάσαι την επιλογή σου, είσαι μεγάλο αγόρι πια και δεν θα κάνεις τις χαζομάρες που θα έκανε ένα πιτσιρίκος @ 18 με ένα 600άρι. Θα το μάθεις και θα ξεθαρρέψεις προοδευτικά, μην ιδρώνεις :)

Το Honda CBF600 είναι η καλύτερη μηχανή στην λίστα σου. Πιο ποιοτικό σύνολο και μοτέρ, πιο ωραία λειτουργία και κάπως πιο εύκολα ταξιδιάρικο. Μέσα στην πόλη το Kawasaki ER-6N παίζει να είναι το πιο οικονομικό (και σε συντήρηση (λιγότεροι κύλινδροι) και σε κατανάλωση) αλλά το CBF600 είναι ένα σκαλί πάνω παντού. Το F650 GS γίνεται και κατσίκι αν θέλεις, και αν δεν σου βγάλει καμιά γερή ζημία είναι και αυτό οικονομικό ΑΛΛΑ σε διαδρομές δεν έχει την ποιότητα κύλισης της Honda. Ε και με την καμία την αξιοπιστία της.

Τα άλλα δύο δεν τα "ξέρω" στα αλήθεια, οπότε δεν τοποθετούμαι.

Κι εγώ το CBF ζαχάρωνα περισσότερο από τη λίστα του Αντριάν :D

Στο car.gr δεν ξέρω τι παίζει, αλλά στα Χανιά βρίσκεις Z750 αρκετά φθηνό. Τζάμι επιλογή και αυτό παρόλο που δεν είναι στη λίστα.

Και πάντα προσοχή ρε, μη κάνεις καγκουριές με αυτά :T:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μιλούσα για το κλασικό με fairing. Αλλιώς δεν πολυ-ισχύουν όσα είπα για "ταξιδιάρικο" και ποιότητες κύλισης. Και ναι, το hornet είναι πιο ωραίο, αλλά διαδρομή ΧΧΧkm με τον αέρα στην μάπα απλά ...δεν! Ξεχνάς διακοπές δηλαδή.

Στα Ζ750 παίζουν πράγματι ΤΡΕΛΕΣ ευκαιρίες, γιατί τα αγοράζουν πιτσιρικάδες τα σκίζουν δύο χρόνια και μετά τα βαριούνται αλλά - ενώ είναι ωραίο μηχάνημα - δεν είναι για διαδρομές. Κοπανάει. Και επίσης με μεγάλες ταχύτητες καίει αρκετά (όχι βέβαια εξωφρενικά για τα άλογά του), και σε βάζει και στο μεγάλο σκαλοπάτι στις ασφάλειες. Αν είναι να φτάσεις στα 800cc υπάρχει και το Tiger. Αλλά αυτό ως πιο σπάνιο κρατάει γερά σε μεταπολιτική το ρημάδι :/

Edited by caution
Link to comment
Share on other sites

Βρήκα μια αγγελία για το κλασσικό CBF με ABS, αλλά είναι του 06 ... αξίζει @ 3.5Κ?

Βέβαια, μπροστά στο hornet μου φαίνεται και λίγο μαούνα (από φώτο, δεν το έχω οδηγήσει) + είναι στο ίδιο ύψος με το hornet?

Link to comment
Share on other sites

^^οτι και να παρεις το φερινγκ πρεπει να το εχει οπωσδηποτε. δε πας ταξιδι χωρις φερινγκ, πολυ κουραστικο. καλυτερη μαλλον το fazer και το z, μη φοβασε που ειναι 750.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μόνο θέμα φόβου, αλλά κυρίως οικονομίας. Στα 4Κ που ζητάει η αγορά της παίρνεις ένα αμαξάκι που θα καίει τα ίδια!

Τα ταξίδια θα είναι μικρά, Αθήμα-Λαμία, Αθήνα-Κόρινθο ή κανένα νησάκι. Δεν νομίζω να κάνω το γύρω της Ελλάδας με τη μηχανή, είμαι τύπος που θέλει πολλά πράγματα όταν πάει σε ταξίδι. Αν σκεφτείς ότι η μια μπαγκαζιέρα θα είναι γεμάτη dslr-φακούς-laptop μένει λίγο χώρος για ρούχα για 2 άτομα στα πλαϊνά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μόνο θέμα φόβου, αλλά κυρίως οικονομίας. Στα 4Κ που ζητάει η αγορά της παίρνεις ένα αμαξάκι που θα καίει τα ίδια!

Τα ταξίδια θα είναι μικρά, Αθήμα-Λαμία, Αθήνα-Κόρινθο ή κανένα νησάκι. Δεν νομίζω να κάνω το γύρω της Ελλάδας με τη μηχανή, είμαι τύπος που θέλει πολλά πράγματα όταν πάει σε ταξίδι. Αν σκεφτείς ότι η μια μπαγκαζιέρα θα είναι γεμάτη dslr-φακούς-laptop μένει λίγο χώρος για ρούχα για 2 άτομα στα πλαϊνά.

φιλος με μεγαλη εμπειρια σε διαφορου τυπου μηχανες, αγορασε το z χωρις fairing, μετα το πρωτο ταξιδι εβαλε, εστω αυτο το μισο. αν εχει καποιος φιλος σου οδηγησε τις μηχανες που γουσταρεις σε εθνικη και θα καταλαβεις.

Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαίνω ότι κάνει απίστευτη δουλειά, αλλά όντας το 90% του χρόνου μου στην Αθήνα θα ήθελα κάτι που μ'αρέσει περισσότερο αισθητικά! :)

Φυσικά και θα τα δοκιμάσω όλα πριν πάρω την τελική απόφαση!

Link to comment
Share on other sites

εγώ είμαι ερωτευμένος με το ER-6F, βρίσκεις φρέσκα μοντέλα με περίπου 3k! Το μόνο που έχω οδηγήσει είναι ένα CBF 2005 και μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now