MetallicGR

GDC 15: Η Khronos αποκαλύπτει το Vulkan API

Recommended Posts

[NEWS_IMG=GDC 15: Η Khronos αποκαλύπτει το Vulkan API]http://www.hwbox.gr/images/news_images/general3.jpg[/NEWS_IMG] Το νέο API της Khronos Group φέρει πολλά από τα στοιχεία του Mantle για να ανταγωνιστεί το DirectX 12 της Microsoft.

Το Vulkan, παλιότερα γνωστό ως glNext ή Next Generation OpenGL, είναι το νέο API της Khronos Group, που ανακοινώνεται λίγες ώρες μετά την αλλαγή πλεύσης του Mantle της AMD. Ο τρόπος που λειτουργεί είναι το ίδιο απλός με το DX12 και το Mantle, δηλαδή στοχεύει στην αύξηση των draw calls για περισσότερα αντικείμενα στη σκηνή. Παράλληλα, μιας και λειτουργεί πιο απλά από άλλα APIs μειώνει και την χρήση του επεξεργαστή, ενώ μπορεί να εκμεταλλευτεί πιο πολλούς πυρήνες.

Επίσης, κάτι που ενδιαφέρει τους developers είναι ότι το εν λόγω API τους επιτρέπει να απενεργοποιήσουν το error checking σε αντίθεση με τα OpenGL και OpenGL ES που "προσέχουν" τον κώδικα για να μη κρασάρει. Επιπλέον, η Khronos θέλει να κάνει το Vulkan, ένα open, cross-platform low-level graphics API καθώς τα γραφικά βλέπουμε να περνάνε σε όλο και περισσότερες συσκευές της καθημερινότητας. Για περισσότερα δείτε την επίσημη σελίδα του API ή ρίξτε μια ματιά στο Vulkan overview PDF.

[img_alt=GDC 15: Η Khronos αποκαλύπτει το Vulkan API]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture42388.png[/img_alt]

[img_alt=GDC 15: Η Khronos αποκαλύπτει το Vulkan API]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture42389.png[/img_alt]

[img_alt=GDC 15: Η Khronos αποκαλύπτει το Vulkan API]http://www.hwbox.gr/members/2195-albums570-picture42390.png[/img_alt]

Edited by MetallicGR
Link to comment
Share on other sites

Σαν developer, έχω εντυπωσιαστεί! Επιτέλους φεύγει ο καρκίνος του OpenGL που κάθε draw call έπρεπε να γίνει μόνο απο το Main Thread... Πέρα απο αυτο, αν όντως βγεί και υποστηρίζει όλες τις πλατφόρμες, θα κεντρίσει το ενδιαφέρoν πολλών developers.

Link to comment
Share on other sites

Όλοι μιλάνε για Directx αλλά πιστεύω πως το Vulkan είναι το μέλλον.

Το μέλλον είναι πάντα αυτό που υποστηρίζουν οι εταιρίες.

Εάν δεν το υποστηρίξουν, σε 1 χρόνο δεν θα θυμόμαστε τίποτα!

Link to comment
Share on other sites

Η Valve το παρουσίασε στο GDC.

Προσωπικά σαν developer δεν έχω λόγο να επιλέξω να ασχοληθώ με direct οταν υπάρχει opengl που όχι μόνο είναι cross platform αλλα και πιο γρήγορο ακόμα και στα windows.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now