jax7480 Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 (edited) Είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου και το μοντέλο που θέλω να πάρω βγαίνει σε αυτές τις δύο εκδόσεις: V8 4.2FSI, 350HP, 44Kgr.m V8 4.2TDI, 326HP, 65Kgr.m Γνώμες για το ποιο θα διαλέγατε για τον εαυτό σας και γιατί; Μόνο ενημερωτικά, το FSI, έχει υψηλότερη κατανάλωση (εννοείται) αλλά δεν με καίει και πολύ. Τέλος να πω, πως δεν γνωρίζω τι διαφορές έχει ο diesel κινητήρας από τον FSI. Δηλαδή εκτός από το ότι είναι turbo, δεν ξέρω τι πρέπει να προσέξω, τι να κοιτάξω κτλ. Αν κάποιος γνωρίζει, ας τα αναφέρει. Τέλος ποια πιστεύετε πως είναι ασφαλή χιλιόμετρα για κάθε κινητήρα; ΜΑΧ π.χ. 100.000 για τον FSI και 150.000 για το TDI? Edited July 14, 2015 by jax7480 Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonis Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 (edited) ζαχο προσωπικά θα έπαιρνα το tdi λόγο ροπής και αν είναι και αυτόματο ακόμα καλύτερα. στα diesel το μόνο μείον είναι οτι κοστίζουν ακριβότερα τα ανταλλακτικά και αν είναι used δες την αντλία πετρελαίου . κουστουμάκι πάρε μαζί και είσαι ο επόμενος transporter fsi με 100κ δεν θα έπαιρνα ένα tdi με 80 90κ άνετα . και επίσης ο fsi θα έχει φάει και σκίσιμο ενώ ο tdi δεν νομίζω να τον έσκιζε ο προηγούμενος Edited July 14, 2015 by antonis Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos444 Posted July 14, 2015 Share Posted July 14, 2015 Γιατί δεν τα πας μια βόλτα να δεις πιο προτιμας; Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Posted July 15, 2015 Author Share Posted July 15, 2015 Θα γίνει κι αυτό. Απλά ψάχνω πιο πολύ το θέμα αξιοπιστίας. Δεν θα το πάρω αύριο το αυτοκίνητο. Επίσης, όλα είναι με τουλάχιστον ένα χρόνο εγγύηση, αν και μεταχειρισμένα. Απλά δεν είναι επιλογή για 1-2 χρόνια. Σκέφτομαι να το κρατήσω μια 5ετία γι'αυτό ψάχνω να δω τι έχει δει/διαβάσει ο καθένας στο νετ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 (edited) Θα γίνει κι αυτό. Απλά ψάχνω πιο πολύ το θέμα αξιοπιστίας. Δεν θα το πάρω αύριο το αυτοκίνητο.Επίσης, όλα είναι με τουλάχιστον ένα χρόνο εγγύηση, αν και μεταχειρισμένα. Απλά δεν είναι επιλογή για 1-2 χρόνια. Σκέφτομαι να το κρατήσω μια 5ετία γι'αυτό ψάχνω να δω τι έχει δει/διαβάσει ο καθένας στο νετ. Κινητήρες τεχνολογίας FSI (γενικώς) turbo ή ατμοσφαιρικοί , μικρά ή μεγάλα μοντέλα σε κυβισμό , υποφέρουν από το λεγόμενο carbon build. https://www.google.gr/search?q=V8+4.2FSI+carbon+build&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=iQymVfrrCcPYyAOZoJbwCw Ολα τα αυτοκίνητα του group VAG (Audi,VW,Seat,Skoda) που χρησιμοποιούν τους συγκεκριμένους κινητήρες (από το 2006 έως σήμερα) έχουν το ίδιο θέμα. Κατασκευαστικό ελλάτωμα από κακό σχεδιασμό των συγκεκριμένων κινητήρων. Μετά από 30.000χλμ οι κινητήρες είναι τίγκα στη μάκα. Το φαινόμενο χτυπάει τις βαλβίδες εισαγωγής και το σύστημα εισαγωγής αέρα-καυσίμου (στα λεγόμενα flaps). Αποτέλεσμα Αρχικά αρρυθμίες , σταδιακά αύξηση κατανάλωσης και τελικά σε βάθος χρόνου και χλμ πτώση απόδοσης. Σε τελικό στάδιο εμφανίζεται ξεκάθαρη δυσλειτουργία του αυτοκινήτου. Ρεζουμε Καλά και χρυσά αυτοκίνητα , αλλά τα μοτέρ αυτά χρειάζονται καθάρισμα με βγάλσιμο κεφαλής τουλάχιστον κάθε 50-60.000 χλμ https://www.google.gr/search?q=V8+4.2FSI+carbon+build&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CB8QsARqFQoTCJzbtqbP3MYCFQNvFAodP-AMkQ&biw=1536&bih=714 Οχι καθάρισμα-ρεκλάμα με κάτι spray τύπου foam και ρούφηγμα με σκούπες , αυτά είναι του k@lou. Αρα άν το αυτοκίνητο αυτού του τύπου , που κοιτάς , έχει πάνω από 50.000 χλμ ... παίρνεις τα μέτρα σου , ώστε να εξασφαλιστείς με κάποιου είδους εγγύηση ή φροντίζεις να έχει γίνει η ανάλογη εργασία συντήρησης πρίν το πάρεις. Edited July 15, 2015 by TASOS ορθογραφικά Link to comment Share on other sites More sharing options...
caution Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 (edited) ^ χρήσιμο input. Κοίτα λίγο και την μεταπωλητική τους, γιατί δεν νομίζω να το "παντρευτείς". Οι βενζίνες χωρίς πρόσθετα/παγώματα κτλ είναι κάπως πιο απροβλημάτιστες γενικά, αλλά το diesel όταν θα το πηγαίνεις πιο ήσυχα, η κατανάλωσή του θα μαζεύεται εντυπωσιακά. Νομίζω προς το tdi θα πήγαινα και εγώ, αν και λογικά λόγω βαρύτερου κινητήρα θα είναι πιο "μούτρα", στο όριο. Edited July 15, 2015 by caution Link to comment Share on other sites More sharing options...
venisk Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 tdi!!Να ακους το χράκα χρούκα δικαιολογημένα τουλάχιστον! Από τον fsi έχω τις χειρότερες εντυπώσεις! Τέλος ποια πιστεύετε πως είναι ασφαλή χιλιόμετρα για κάθε κινητήρα; ΜΑΧ π.χ. 100.000 για τον FSI και 150.000 για το TDI? Δεν υπάρχουν τέτοια στα αυτοκίνητα, αυτό έχει να κάνει με την συντήρηση και την οδήγηση του καθενός. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spirosssss Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 Αν θες να το πειράξεις, βενζίνη. Αν θες να μείνεις μαμα, πετρέλαιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Posted July 15, 2015 Author Share Posted July 15, 2015 (edited) Ο TDI σίγουρα δεν είναι για "μαμά" καταστάσεις. Μόνο με πρόγραμμα φτάνει τα 400 άλογα και 88 κιλά ροπή. Ο FSI από την άλλη, δεν πειράζεται καθόλου. @venisk Εσένα περίμενα να πεις για τους FSI. @caution Ποιο όριο βρε. Δεν θα το βάλω σε πίστα ούτε θα πάω για WRC. Πάνε αυτά τα χρόνια... ένα άνετο χιλιομετροφάγο ψάχνω... Edited July 15, 2015 by jax7480 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanoucos Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 Εγώ προτείνω TDI! Έχει ένας φίλος TDI (σε λιγότερα κυβικά ομως) με σχεδόν 200.000 χιλιόμετρα και δεν έχει βγάλει κανένα θέμα Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
venisk Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 @veniskΕσένα περίμενα να πεις για τους FSI. Φίλε για να πηγαίνεις σε τέτοια κατηγορία αυτοκινήτου έχεις και τα φράγκα να το φτιάχνεις...αν μου λεγε τώρα κανας κακομοίρης να πάρει golf fsi θα τον μούτζωνα μέσα στην μούρη και ας χάνω σίγουρους πελάτες Link to comment Share on other sites More sharing options...
junior-21- Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 [MENTION=1118]venisk[/MENTION] tsi 1.4 here εδω και τρια χρονια ολα πανε ρολοι, απλα κανω αλλαγη λαδιων καθε 7500χλμ Link to comment Share on other sites More sharing options...
venisk Posted July 15, 2015 Share Posted July 15, 2015 @venisk tsi 1.4 here εδω και τρια χρονια ολα πανε ρολοι, απλα κανω αλλαγη λαδιων καθε 7500χλμ Έχεις παίξει τζόκερ τελευταία? κάθε 7500 καινούριο αμάξι για πιο λόγο? Μήπως δεν του έχεις εμπιστοσύνη? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoriLLakoS Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Ζάχο, εγώ θα σου έλεγα για τον λόγο που το θέλεις να πάς σε TDI. Διάβασα τι γράψανε όλοι οι παραπάνω, οι πληροφορίες ήταν ωραίες αλλά δεν αποτελεί και κανόνα πως όλα έχουν ή θα έχουν πρόβλημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoshi Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 [MENTION=1118]venisk[/MENTION] tsi 1.4 here εδω και τρια χρονιαολα πανε ρολοι, απλα κανω αλλαγη λαδιων καθε 7500χλμ και εγω στο παπακι κανω καθε 1500 το carbon buildup εχω την εντυπωση οτι γινεται οταν το πας γενικα χαλαρα και παλι το diesel θα προτιμουσα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spirosssss Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 Α ρε Poland.. Παντού φτήνια! http://otomoto.pl/oferta/audi-a8-4-2tdi-max-opcja-100-bezwypadkowy-fakt-vat23-led-matrix-ID4oS7nI.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Posted July 24, 2015 Share Posted July 24, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Posted July 25, 2015 Author Share Posted July 25, 2015 Soon... Link to comment Share on other sites More sharing options...
caution Posted July 25, 2015 Share Posted July 25, 2015 ( Αυτό που είναι "τραπέζι" το γράφημα της ροπής, δεν σου κάνει ότι υπάρχει αρκετό περιθώριο tuning αν κάποιος το θελήσει; ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
venisk Posted July 25, 2015 Share Posted July 25, 2015 Ζάχο μετακόμισε Χανιά ρε...... Sent from my SM-N910C Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Posted July 25, 2015 Author Share Posted July 25, 2015 ( Αυτό που είναι "τραπέζι" το γράφημα της ροπής, δεν σου κάνει ότι υπάρχει αρκετό περιθώριο tuning αν κάποιος το θελήσει; ) Μόνο με πρόγραμμα το TDI φτάνει τα 400 άλογα και 88 κιλά ροπή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickzzz Posted July 25, 2015 Share Posted July 25, 2015 ( Αυτό που είναι "τραπέζι" το γράφημα της ροπής, δεν σου κάνει ότι υπάρχει αρκετό περιθώριο tuning αν κάποιος το θελήσει; ) Μόνο με πρόγραμμα το TDI φτάνει τα 400 άλογα και 88 κιλά ροπή. Fyi , και επειδή μια μέρα βαριόμουν να δουλέψω και κοίταζα για αυτά , τα 860+ Nm και 400hp , πρέπει να τα δίνουν μόνο στους κινητήρες από το 2010 και μετά που έχουν αλλαγές στα μπεκ και στην μέγιστη πίεση καύσης και ίσως στο turbo. Και γενικά η τάση τα τελευταία χρόνια, για >90hp/L στα diesel είναι να χρησιμοποιούν 2 turbo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spirosssss Posted July 25, 2015 Share Posted July 25, 2015 Ε άμα είνα να πάει και για <2010 να μην πάει καθόλου! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Posted July 25, 2015 Author Share Posted July 25, 2015 Ναι βρε, του 2010 θα είναι. Γιατί μου περισσεύουν και 65.000?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spirosssss Posted July 26, 2015 Share Posted July 26, 2015 Αφου τα τρως στους ssd Link to comment Share on other sites More sharing options...