Recommended Posts

Παίδες χρειάζομαι τη βοήθειά σας για ένα φίλο επειδή δε γνωρίζω από αμάξια. Αν δεν κάνει εδώ παρακαλώ ας μετακινηθεί σε ανάλογο θέμα..:)

Λοιπόν, υπάρχει η δυνατότητα να αγοράσει ένα VW Golf FSI 1.4 (75HP νομίζω) μοντέλο 07. Το αμάξι βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση και το είχε μέσω leasing για τις μετακινήσεις του (κυρίως εθνική έβγαινε). Τώρα μετά από 4 χρόνια του το αντικαθιστούν με opel astra και του δόθηκε η δυνατότητα μέσω αντιπροσωπίας να το κρατήσει με 6000. Αξίζει;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το είχα δει κι ευχαριστώ για την απάντηση ΝοDsl, απλά ήθελα να δώ περισσότερο αν αξίζει κι ως αμάξι για να το κρατήσει. Δηλαδή μηχανικά (που δεν έχω γνωσεις να προτείνω) αν έχουν βγεί καλά τα συγκεκριμένα. Τα χρήματα θεωρώ οτι ειναι σχετικά λογικά που ζητουν για το φτηνό μοντέλο..

Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτα τα fsi της περιόδου εκεινης ήταν σκυλιά διότι ηταν ατμοσφαιρικά, ουτε turbo ουτε compressor ουτε τπτ, το έχει και φίλος απο καινούριο και δεν του έχει βγάλει κάτι σοβαρό και η αισθηση στον δρόμο είναι κορυφαία ;)

Link to comment
Share on other sites

εε ναι γιατι τα fsi έπαιξαν για ένα 10μηνο αλλα επειδή ηταν μονο 75ps και οι ανταγωνιστές έπαιζαν στα 1400 με 90-115ps εβγαλαν τα tsi που ηταν 1400 με 140 και 170ps αλλα ηταν η χαρά του συνεργειά τα συγκεκριμένα :hehe:

Link to comment
Share on other sites

10μήνες μονο; Είναι συλλεκτικό κομμάτι δηλαδή...:D

Δεν ήξερα οτι είχαν τόσα προβλήματα τα tsi..είχα την εντυπωση οτι είναι αξιόπιστα κι οικονομικά ως προς την καύση. Good to know..;)

Link to comment
Share on other sites

Το πρώτα 1400άρια 170άλογα & 140άλογα TSI, έβγαζαν κάποια στάνταρ προβλήματα, αλλά σε "προλάβαιναν" εντός εγγύησης οπότε το κατάπινες. (πρόβλημα στην 3η, αντλία καυσίμου, πρόβλημα στην βαλβίδα του compressor)

Δεν είναι να πεις και full αναξιόπιστα, αλλά δεν είναι και full αξιόπιστα, πράγματι. Αν είχες πριν κανένα π.χ. Toyota, εεε μπορεί να ξενερώσεις λίγο, στο θέμα "συνεργεία" :)

Link to comment
Share on other sites

Το πρώτα 1400άρια 170άλογα & 140άλογα TSI, έβγαζαν κάποια στάνταρ προβλήματα, αλλά σε "προλάβαιναν" εντός εγγύησης οπότε το κατάπινες. (πρόβλημα στην 3η, αντλία καυσίμου, πρόβλημα στην βαλβίδα του compressor)

Δεν είναι να πεις και full αναξιόπιστα, αλλά δεν είναι και full αξιόπιστα, πράγματι. Αν είχες πριν κανένα π.χ. Toyota, εεε μπορεί να ξενερώσεις λίγο, στο θέμα "συνεργεία" :)

Έχει μια φίλη μου το 140άρι TSI και το 'χω οδηγήσει, γ@μάτο αμαξάκι είναι :D Το είχε πάρει το καλοκαίρι του 09 μεταχειρισμένο, αλλά ούτε το ταλαιπωρεί, ούτε τρέχει πολύ. Στην εθνική Χανίων-Ρεθύμνου στον Καβρό που μπορείς να πατήσεις τα 200+, μιλάμε το πήγαινε καρφωτά 80-90 - είχα φρικάρει. Ένας φυσιολογικός οδηγός εκεί πηγαίνει με 120-130 ξέρω 'γω. Δυστυχώς μες στο Ρέθυμνο που το πήρα δεν είχε δρόμους να το πατήσω, αλλά 2α/3η το πάτησα όσο μπορούσα και είχε την φάση του :D

Μέχρι τώρα δεν της έχει βγάλει πρόβλημα πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Παίζει να είχε κάνει τις αλλαγές και ο πρώτος ιδιοκτήτης.

Εμένα το είχε ένας κολλητός και το είχα πάει εγώ στον Ρώρρη για την τρίτη που έκανε κρακ κρακ και είχα βρει και έναν γνωστό μου εκεί με το ίδιο πρόβλημα! Αυτός μου είπε και κοίταξα στο golf club και είδα ότι είναι known issues αυτά. Αλλά όλα εντός εγγύησης οπότε @ @@ σου. Πάντως αυτό ήταν το πρώτo GT με τα 170ps και πήγαινε μια χαρά, πολύ ροπή και 230κάτι τελική. Και αθόρυβο για χαλαρά ταξιδάκια.

Αν χαζέψεις στα owners club πολλά τα αυτοκίνητα έχουν τα θεματάκια τους, απλά μέχρι να το αγοράσεις δεν τα ξέρεις ;)

Edited by caution
Link to comment
Share on other sites

Και του Botona αν θυμάμαι καλά( 1400 TSI ) κάποια στιγμή τον είχε αφήσει λόγω αντλίας βενζίνης...

Το αυτό..από μάπα βενζίνη. Το αμάξι είναι θηρίο. Του έχω αλλάξει την παναγία εδώ στους φοβερούς δρόμους της Σάμου, με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο, και γιαυτα που δίνει

αξίζει τα λεφτά του, ειδικά η sport έκδοση που έβγαζε και που έχω.

Άσε που με ένα πρόγραμμα και μια εισαγωγή-εξαγωγή, φτάνεις τα 200 άλογα..:D

Όσο για τa GT, αυτά ήταν τα πιο συνηθισμένα που έβγαζαν προβλήματα, γιατί για την

παραπάνω πίεση που έιχαν σε σχέση με τα 140αρια η ίδιο τουρμπίνα δεν άντεχε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now