George_o/c Posted September 21, 2011 Share Posted September 21, 2011 of course RWJ Δύο χρόνια τώρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoshi Posted September 21, 2011 Share Posted September 21, 2011 [media] [/media][media] [/media] Link to comment Share on other sites More sharing options...
deadlock7 Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Παίδες χρειάζομαι τη βοήθειά σας για ένα φίλο επειδή δε γνωρίζω από αμάξια. Αν δεν κάνει εδώ παρακαλώ ας μετακινηθεί σε ανάλογο θέμα.. Λοιπόν, υπάρχει η δυνατότητα να αγοράσει ένα VW Golf FSI 1.4 (75HP νομίζω) μοντέλο 07. Το αμάξι βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση και το είχε μέσω leasing για τις μετακινήσεις του (κυρίως εθνική έβγαινε). Τώρα μετά από 4 χρόνια του το αντικαθιστούν με opel astra και του δόθηκε η δυνατότητα μέσω αντιπροσωπίας να το κρατήσει με 6000. Αξίζει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Μεταχειρισμένα Αυτοκινητα VW Golf - Car.gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelaras Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Μα καλα ... ολα ζημια εχουν ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
deadlock7 Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Αυτό το είχα δει κι ευχαριστώ για την απάντηση ΝοDsl, απλά ήθελα να δώ περισσότερο αν αξίζει κι ως αμάξι για να το κρατήσει. Δηλαδή μηχανικά (που δεν έχω γνωσεις να προτείνω) αν έχουν βγεί καλά τα συγκεκριμένα. Τα χρήματα θεωρώ οτι ειναι σχετικά λογικά που ζητουν για το φτηνό μοντέλο.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortisboy Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 από την στιγμή που το ξέρει το αμάξι καλά ειναι τα 6κ αν τον καλυπτει όμως...γιατι είναι και λίγο πτώμα το συγκεκριμένο Link to comment Share on other sites More sharing options...
deadlock7 Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Δεν έχεις άδικο για το "πτώμα" που αναφέρεις..έχω μπεί και θυμάμαι Είναι αξιόπιστα όμως; Γιατί πλέον δε θα έχει κι εγγύηση λογικά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortisboy Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Ολα αυτα τα fsi της περιόδου εκεινης ήταν σκυλιά διότι ηταν ατμοσφαιρικά, ουτε turbo ουτε compressor ουτε τπτ, το έχει και φίλος απο καινούριο και δεν του έχει βγάλει κάτι σοβαρό και η αισθηση στον δρόμο είναι κορυφαία Link to comment Share on other sites More sharing options...
deadlock7 Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Πολλά TSI βλέπω στο δρόμο,αλλά FSI λιγότερα. ΟΚ λοιπόν...όπως φαίνεται θα το προτείνω! Ευχαριστώ για τη βοήθεια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortisboy Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 εε ναι γιατι τα fsi έπαιξαν για ένα 10μηνο αλλα επειδή ηταν μονο 75ps και οι ανταγωνιστές έπαιζαν στα 1400 με 90-115ps εβγαλαν τα tsi που ηταν 1400 με 140 και 170ps αλλα ηταν η χαρά του συνεργειά τα συγκεκριμένα Link to comment Share on other sites More sharing options...
deadlock7 Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 10μήνες μονο; Είναι συλλεκτικό κομμάτι δηλαδή... Δεν ήξερα οτι είχαν τόσα προβλήματα τα tsi..είχα την εντυπωση οτι είναι αξιόπιστα κι οικονομικά ως προς την καύση. Good to know.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
caution Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Το πρώτα 1400άρια 170άλογα & 140άλογα TSI, έβγαζαν κάποια στάνταρ προβλήματα, αλλά σε "προλάβαιναν" εντός εγγύησης οπότε το κατάπινες. (πρόβλημα στην 3η, αντλία καυσίμου, πρόβλημα στην βαλβίδα του compressor) Δεν είναι να πεις και full αναξιόπιστα, αλλά δεν είναι και full αξιόπιστα, πράγματι. Αν είχες πριν κανένα π.χ. Toyota, εεε μπορεί να ξενερώσεις λίγο, στο θέμα "συνεργεία" Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Να μην ξεχνιομαστε [media] [/media] Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_o/c Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Το πρώτα 1400άρια 170άλογα & 140άλογα TSI, έβγαζαν κάποια στάνταρ προβλήματα, αλλά σε "προλάβαιναν" εντός εγγύησης οπότε το κατάπινες. (πρόβλημα στην 3η, αντλία καυσίμου, πρόβλημα στην βαλβίδα του compressor)Δεν είναι να πεις και full αναξιόπιστα, αλλά δεν είναι και full αξιόπιστα, πράγματι. Αν είχες πριν κανένα π.χ. Toyota, εεε μπορεί να ξενερώσεις λίγο, στο θέμα "συνεργεία" Έχει μια φίλη μου το 140άρι TSI και το 'χω οδηγήσει, γ@μάτο αμαξάκι είναι Το είχε πάρει το καλοκαίρι του 09 μεταχειρισμένο, αλλά ούτε το ταλαιπωρεί, ούτε τρέχει πολύ. Στην εθνική Χανίων-Ρεθύμνου στον Καβρό που μπορείς να πατήσεις τα 200+, μιλάμε το πήγαινε καρφωτά 80-90 - είχα φρικάρει. Ένας φυσιολογικός οδηγός εκεί πηγαίνει με 120-130 ξέρω 'γω. Δυστυχώς μες στο Ρέθυμνο που το πήρα δεν είχε δρόμους να το πατήσω, αλλά 2α/3η το πάτησα όσο μπορούσα και είχε την φάση του Μέχρι τώρα δεν της έχει βγάλει πρόβλημα πάντως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
caution Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 (edited) Παίζει να είχε κάνει τις αλλαγές και ο πρώτος ιδιοκτήτης. Εμένα το είχε ένας κολλητός και το είχα πάει εγώ στον Ρώρρη για την τρίτη που έκανε κρακ κρακ και είχα βρει και έναν γνωστό μου εκεί με το ίδιο πρόβλημα! Αυτός μου είπε και κοίταξα στο golf club και είδα ότι είναι known issues αυτά. Αλλά όλα εντός εγγύησης οπότε @ @@ σου. Πάντως αυτό ήταν το πρώτo GT με τα 170ps και πήγαινε μια χαρά, πολύ ροπή και 230κάτι τελική. Και αθόρυβο για χαλαρά ταξιδάκια. Αν χαζέψεις στα owners club πολλά τα αυτοκίνητα έχουν τα θεματάκια τους, απλά μέχρι να το αγοράσεις δεν τα ξέρεις Edited November 8, 2011 by caution Link to comment Share on other sites More sharing options...
icsd_sap Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Και του Botona αν θυμάμαι καλά( 1400 TSI ) κάποια στιγμή τον είχε αφήσει λόγω αντλίας βενζίνης... Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_o/c Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Ενώ το 1400άρι Corolla hatchaback του αδερφού μου, με πάρα πολύ χρήση εδώ και 5 χρόνια, μόνο πρόβλημα στην πεταλούδα είχε εμφανίσει πέρισυ. Α ρε toyota Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boton Posted November 8, 2011 Share Posted November 8, 2011 Και του Botona αν θυμάμαι καλά( 1400 TSI ) κάποια στιγμή τον είχε αφήσει λόγω αντλίας βενζίνης... Το αυτό..από μάπα βενζίνη. Το αμάξι είναι θηρίο. Του έχω αλλάξει την παναγία εδώ στους φοβερούς δρόμους της Σάμου, με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο, και γιαυτα που δίνει αξίζει τα λεφτά του, ειδικά η sport έκδοση που έβγαζε και που έχω. Άσε που με ένα πρόγραμμα και μια εισαγωγή-εξαγωγή, φτάνεις τα 200 άλογα.. Όσο για τa GT, αυτά ήταν τα πιο συνηθισμένα που έβγαζαν προβλήματα, γιατί για την παραπάνω πίεση που έιχαν σε σχέση με τα 140αρια η ίδιο τουρμπίνα δεν άντεχε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boton Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Φάτε μάτια ψάρια.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
caution Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Πω πω οι μονομπούλονες ρόδες με ψαρώνουν full!!! Πολεμικό τελείως Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 [media] [/media] Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_o/c Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 OMG! Δεν υπάρχει! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samaritan Posted November 15, 2011 Share Posted November 15, 2011 Πολύ καλά τα πάει ο τυπάς. Η Ducati τα σπάει άγρια. Κ-Τ-Η-Ν-Ο-Σ ! Φανταστείτε να οδηγείτε μια 1400άρα.Θέλω να μάθω τρελά πως είναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Posted November 19, 2011 Share Posted November 19, 2011 ελα ρε ! [media]http://www.youtube.com/watch?v=dLhpnfWsycI[/media] Link to comment Share on other sites More sharing options...