junior-21-

Ούτε από αγγελίες πλέον από Eshop

Recommended Posts

Καλημέρες στο φορουμ. Χθες κατάλαβα πλέον ότι από το συγκεκριμένο μαγαζάκι δεν αξίζει κανεις να παίρνει κάτι ούτε από αγγελία. Είχα πάρει μέσα στον Αύγουστο από συμφορουμίτη έναν PhenomII 940 X4. O επεξεργαστής είχε χρησιμοποιηθεί ελάχιστα και συνοδεύονταν από απόδειξη-εγγυηση του e-shop. Πριν 10 μερες συγκέντρωσα τα υπόλοιπα κομμάτια του puzzle που λέγεται HTPC και ανακάλυψα ότι το μηχάνημα δεν πόσταρε. Δοκιμάζω άλλον CPU, όλα οκ. Δοκιμάζω τον 940 σε άλλες 2 board και επίσης δεν πόσταρε. Αποφασίζω ότι πρέπει να πάω τον cpu για RMA στο eshop. Tον πήγα την Τετάρτη που μας πέρασε, 7/10, στο κατάστημα Στουρνάρη. Σάββατο μου έρχεται sms ότι το προϊόν μου έχει αντικατασταθει και να περάσω να παραλάβω αλλά επειδή ήμουν εκτός Αθηνών, πήγα την Δευτέρα, 12/10, χθες δλδ. Πάω, δίνω τα χαρτιά, περνάω από ταμείο και παραλαμβάνω. Τι να δω? αυτό που βλέπετε παρακάτω στις φωτογραφίες (οι οποίες τραβήχτηκαν αργότερα στο σπίτι μου και είναι ψιλοάθλιες αλλά ήμουν σε συγχιση εκείνη την ώρα).

t1138841_img-5349-.jpg t1138842_img-5350-.jpg t1138843_img-5353-.jpg

t1138844_img-5354-.jpg t1138845_img-5355-.jpg t1138846_img-5356-.jpg

t1138847_img-5357-.jpg t1138848_img-5358-.jpg

Ρωτάω τον υπάλληλο τι είναι αυτο και αν είναι καινούργιο. Μου ζητάει ένα λεπτό και παει στα ενδότερα. Εγώ είχα χάσει την ηρεμία μου και μιλαγα στο κινητο με συμφορουμίτη που εργάζεται στο eshop, απλά για να χαλαρώσω, και για να έχω κάποιον να τα χώνω (που δουλεύεις και έτσι) :hug:..

Γυρνάει ο υπάλληλος μετά από 2-3 λεπτά και τι μου λέει ? "το προϊόν είναι καινούργιο, απλά κατά ΛΑΘΟΣ!!! σχίστηκε λίγο η συσκευασία του". Προσπαθώντας να μην ρίξω τον εξάψαλμο, του δείχνω απλά με τον δείκτη μου το σημείο όπου ξεκάθαρα φαίνεται η πάστα πάνω στον επεξεργαστή και συνεχίζει "έ, και έχει χρησιμοποιηθεί και μια φορά." Ε, ως εκεί ήταν. Αρχίζω να τα χώνω ("ψάχνετε για μ@λ@κες, γιαυτό δεν θα ξαναψωνίσω ποτέ από σας ούτε ανεμιστήρα) και όλα αυτά μπροστα σε κόσμο που έβλεπαν εμένα να βγαίνω από τα ρούχα μου και τον υπάλληλο να έχει καταλάβει ότι είπε μ@λ@κία. Όχι οτι φταίει αυτός. Ο προϊστάμενος του είπε να μου πει αυτό το παραμύθι. Μετά με έπιασε ένας παλιος υπάλληλος (τον θυμάμαι πάνω από 3 χρόνια) και προσπάθησε να μαζεψει τα αμάζευτα. Μου είπε ότι το προιόν έχει χρησιμοποιηθεί ελάχιστα, λειτουργεί 1000% και έχει εκ νέου 3 χρονια εγγυηση. Του εξηγώ ότι αυτά ήθελα να ακούσω αλλά όχι να με φλομωνουνε με μπαρούφες και ψέματα. Τον ευχαρίστησα αλλά του είπα ότι δεν πρόκειται να ξαναψωνιζα. Ενημέρωσα τον "κίτρινο" συμφορουμίτη για τα ΄χαλια της επιχείρησης που δουλεύει. 20 λεπτά μετά με πήρε τηλ και μου είπε ότι είχε μιλήσει με έναν προϊστάμενο τεχνικό από Μενίδι και είχε κανονίσει αλλαγή με ολοκαίνουργιο 955. Τον ευχαρίστησα και αρνήθηκα. Δεν ήταν δικό του φταίξιμο, ούτε δικό του μαγαζί για να απολογηθεί. Σκοπός μου δεν ήταν να βγω κερδισμένος, ούτε να χρησιμοποιήσω κονε (έλεος?) για σωστό RMA. Σκοπός μου είναι να δίνω τα χρήματά μου κάπου που να μην υποτιμούν την νουμοσύνη μου και να με σέβονται. Αλλά όσο και να προσπαθησα, το eshop ποτέ δεν κατάφερε κάτι από τα 2. Τα συμπεράσματα δικά σας...

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω;;:mad:

Επειδή έτυχε να είμαστε μαζί χθες και να δω πως ήταν το κομμάτι.....τα λόγια είναι περιττά!

Με απλό ταχυδρομείο να ερχόταν από Αμερική, τόσο χάλια δεν θα ήταν!

Αλλά ρε φίλε το ποτήρι ξεχυλίζει εκεί που σου λένε ότι είναι και καινούργιος:hehe: και παιδάκι δημοτικού να ήταν που δεν έχει δει ποτέ συσκευασία cpu θα καταλάβαινε ότι του λένε ψέματα!

Πάντως το RMA σου έγινε γρήγορα, απορώ πως δεν καθυστέρησαν. Δεν ντράπηκαν να στον δώσουν έτσι;

Άμα ήταν λίγο σωστοί τουλάχιστον θα τον καθάριζαν και από την πάστα:hehe:

Link to comment
Share on other sites

Πολλά καταστήματα κάνουν το ίδιο. Είναι αναγκαίο ορισμένες φορές. Όταν το κατάστημα δέχεται επιστροφές από λειτουργικά προϊόντα, που απλά ο πελάτης θέλει να τα αλλάξει για προσωπικούς λόγους, κάτι πρέπει να τα κάνει. Συνήθως μπαίνουν στα έτοιμα συστήματα κι ούτε γάτα, ούτε ζημιά. Κάποιες φορές όμως διοχετεύονται σε πελάτη που θέλει κάτι συγκεκριμένο, όπως τώρα.

Τα προβλήματα είναι δύο:

1. Φρόντισε να μη φαίνεται

2. ΜΗ ΛΕΣ ΨΕΜΜΑΤΑ στον πελάτη!

Το να μας μεταχειρίζονται σαν άσχετους, αδαής, ηλίθιους και βλάκες, δείχνει απλά το δικό τους επίπεδο. Σε αυτές τις περιπτώσεις, κάνεις το μ@κα όπως λένε, και δρας ανάλογα με το "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο"!

Τις προάλλες χάλασε δίσκος (250GB) σε υπολογιστή φίλης που είχε mirror. Τον πήγε για αντικατάσταση (σε άλλο κατάστημα, όχι e-shop) και δεν είχαν να της δώσουν ίδιο. Εκείνη επέμεινε γιατί δεν ήθελε να έχει διαφορετικούς πάνω στο mirror. Το κατάστημα τότε της έδωσε 2 καινούριους 500άρηδες, όπου τον έναν σαν αντικατάσταση και τον άλλο επί πιστώσει, όπου και της ζήτησε να τους πάει πίσω τον λειτουργικό 250άρη και να της μηδενίσει το υπόλοιπο! Έτσι κι έγινε. Έστησε το Mirror με τους δύο 500άρηδες, αντέγραψε το partition από τον 250άρη, και τον πήγε πίσω. Άψογη εξυπηρέτηση και γνώμονα την ικανοποίηση του πελάτη.

Γιατί να πάει αλλού να αγοράσει μετά, όταν έχει τέτοια αντιμετώπιση από αυτούς;

Το πρόβλημα όμως, ίσως το έχει κάποιος άλλος. Αυτός ο δίσκος που ήταν οκ, τι θα γίνει; Θα επιστραφεί; Θα πουληθεί; Θα μπει σε κάποιο pc ανυποψίαστου πελάτη; Θα ξεχάσουν να σβήσουν τα δεδομένα από μέσα που μπορεί να είναι και σημαντικά; (αν και από το mirror δε θα φαίνονται έτσι απλά).

Σε καμία περίπτωση δε δικαιολογώ το e-Shop, αφού προσωπικά δεν παίρνω ούτε αναλώσιμα από εκεί, απλά εκθέτω λίγο και την πλευρά κάποιων καταστημάτων που παρέχουν κάποιες παραπάνω δυνατότητες στους πελάτες.

Link to comment
Share on other sites

Να λες και ευχαριστω που στον αλλαξαν πανω απολα και δεν εριξαν την δυσλειτουργια του σε σενα..

Απαραδεκτο ειναι το γεγονος οτι ο υποαλληλος ειπε αυτη τη χοντραδα υποτιμωντας την νοημοσυνη σου!

Αλλα, αποτι εχω διαβασει -δεν το εχω επιβεβαιωσει- το μαγαζι εφοσον στο αντικαθιστα με το ιδιο η κατι ισης αξιας ειναι καλυμμενο, δεν ειναι υποχρεωμενο να σου το δωσει καινουριο. Και επειδη μαλλον ολοι στο RMA παμε με τη νοοτροποια καινουριου προσπαθησαν (με εντελως fail τροπο :hehe::hehe::hehe: ) να σοθ το πασαρουν καινουριο και να ξεμπερδευουν απο μουρμουρες!

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή ρε φίλε τι θέλεις και εσύ?

Αντί να σε στείλει στην Αμερική την χώρα του σατανά να το αλλάξεις μόνος σου από την ίδια την ΑΜΔ, κάθεσαι και παραπονιέσαι γιατί το κουτί είχε μια μικρή «φθορά» και ο επεξεργαστής λίγη πάστα πάνω, επειδή τα παιδιά τον bencharane είδαν πως δεν πάει και μετά τον ξαναβάλανε στο κουτί του.

Για σκέψου τι θα πλήρωνες αν είχαν και άτομο για να βγάζει την θερμοαγώγιμη πάστα σε κάθε cpu που δοκιμάζανε «λίγο» και μετά το δίνανε πίσω σε πελάτες.

Τότε να δεις ακρίβεια.

Παράλογε.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ που τους πήγα το ένα κιτ μνήμης, μου το έβγαλαν πλήρως λειτουργικό κι ότι δεν επιτρέπεται να δουλέψει στα 1600 (που το διαφήμιζαν στην σελίδα τους και το έλεγε και η OCZ στο site). Η OCZ το δέχτηκε κανονικά, μου έστειλε μέσα σε μία βδομάδα από Taiwan αντικατάσταση και τώρα έχω 8GB DDR3@1600 (με Χ.M.P. κιόλας)...

Αλλά το δικό σου άλλο πράγμα!!! xa0xa0xa

Link to comment
Share on other sites

Ανέστη, εγώ πάντως δεν θα τον έπαιρνα τον επεξεργαστή και μάλιστα θα ζητούσα να μου επιστραφεί το ποσό που γράφει η απόδειξη σε μετρητά.

Πάει σχεδόν ένας χρόνος που ΥΠΟΧΡΕΩΘΗΚΑ να ψωνίσω από e-flop, καθώς η μητρική που ήθελα δεν υπήρχε αλλού διαθέσιμη. Από τότε έχω δώσει ένα κάρο λεφτά σε αγορές ΜΟΝΟ από ΠΛΑΙΣΙΟ.

Η ιστορία με την εν λόγω αλυσίδα είναι απλή. Κάνουν κατά 99% παρα-εισαγωγή που σημαίνει πως δεν πάνε στον τοπικό distributor της εκάστοτε εταιρίας αλλά πηγαίνουν είτε στην πηγή κατευθείαν, είτε σε άλλες πηγές όπου θα πετύχουν καλύτερες τιμές από ότι στην Ελλάδα (οι οποίες ομολογουμένως είναι τσιμπημένες).

Το αποτέλεσμα είναι το after sales service και ειδικά το RMA να πηγαίνει περίπατο.

Στην Ελλάδα το RMA θα το αναλάβει πχ η ΟΚΤΑΒΙΤ αν έχει ψωνίσει από αυτούς το e-shop, αν όμως έχει κάνει παρα-εισαγωγή θα πρέπει να το στείλει στην πηγή για τεχνικό έλεγχο και αντικατάσταση.

Ε, δεν θα στείλει το e-shop μια μητρική στη Γερμανία για τεχνικό έλεγχο που θα της κοστίσει σχεδόν όσο μια καινούργια, θα περιμένει να μαζέψει καμιά 10ριά τουλάχιστον της ίδιας εταιρίας και θα τις στείλει όλες μαζί. Με αποτέλεσμα να περιμένει ο καταναλωτής μέχρι και μήνα για να δει το αποτέλεσμα.

Ή μπορεί να γίνει το πιο απλό... Το προϊόν να βγει εκτός εγγύησης για χίλιους δυο απίθανους λόγους. Κατά καιρούς έχουμε διαβάσει τα καλύτερα...

Link to comment
Share on other sites

Dread θα διαφωνήσω εν μέρη. *

Όταν κάνεις κάτι παρά-εισαγωγή το κάνεις για να έχεις το μικρότερο δυνατό κόστος.

Το έχω δει επανειλημμένως με τις Nikon που ασχολούμαι με την φωτογραφία, αλλά ως γνωστόν αν κάνεις κάτι με παρά-εισαγωγή δεν καλύπτεσαι από την εγγύηση και συνεπώς, τραβάς τα ΠΑΝΔΕΙΝΑ για να βγάλεις άκρη με τους αλήτες.

Βέβαια ΠΡΕΠΕΙ να το πεις στον πελάτη αλλά σιγά μην το λένε.

Το * πάει στο ότι είναι ΚΑΙ παρά-εισαγωγή, ΚΑΙ τα δίνουν πιο ακριβά, γιατί σε τιμές είναι one to one με το Πλαίσιο, οπότε ΔΕΝ κερδίζει κάπου ο πελάτης ουσιαστικά (που το μόνο κέρδος του πελάτη σε τέτοιες περιπτώσεις είναι η τιμή δεδομένου πως χάνει τη εγγύηση).

Γενικά επειδή το είδα και εχτές το cpu του Ανέστη , οι τύποι είναι γελοίοι, και πραγματικά, έχω μετανιώσει και το 1 CF Bridge Που πήρα από εκεί που έδωσα 7?...

Link to comment
Share on other sites

Dolly σε βρισκω υπερβολικο ! Ηταν μεγαλη μαμακια αυτη που εκαναν στον Ανεστη.

Να μην μου εχει συμβει ουτε ενα ευτραπελο με eshop και να πεις οτι δεν ψωνιζω απο εκει, αλλα αγοραζω συχνα πραγματα και με rma οταν το χρειαστικα μου συμπεριφερθηκαν σπαθι...

Μαλλον το παρουσιαστικο μου τους τρομαζει, τους δειχνω οτι ειμαι ενας εμπειρος PC USER και λενε αυτος ειναι πολυ μαγκας και θα μας καταλαβει εαν του κανουμε μαμακια....ετσι ποτε δεν επιχειρουνε μαμακια σε μενα :hehe::hehe:

Σε περιπτωση που καποτε μου κανουν μαμακια θα τους παρει η ΚΟΛΑΣΗ!!! :hehe:

Link to comment
Share on other sites

o Dolly νομίζω για πλάκα τα λέει.....

Seb την "ΚΟΛΑΣΗ" από εκεί την πήρες;;;:hehe:

Μάλλον gay θα είναι, αν κρίνουν από το παρουσιαστικό εκτός και αν τυχαίνεις σε γυναίκες.....:P:hehe:

Link to comment
Share on other sites

Rotfl

Ναι ρε Seb τα λεω 1000000000% ειρωνικά γιατί αλλιώς θα με μπάναρε ο ίδιος ο Ανέστης από το Box αν έγραφα όπως του τα είπα εχτές...

Επειδή τον συνάντησα καθώς γύριζε από το eshop ειλικρινά νόμιζα πως μου έκανε πλάκα όταν μου είπε πως αυτό το cpu του το δώσανε όπως το είδα.

Link to comment
Share on other sites

t1138845_img-5355-.jpg

1138844_img-5354-.jpg.html

Γυρνάει ο υπάλληλος μετά από 2-3 λεπτά και τι μου λέει ? "το προϊόν είναι καινούργιο, απλά κατά ΛΑΘΟΣ!!! σχίστηκε λίγο η συσκευασία του".
Ααααααχαχαχααααααααα!!! έχω πεθάνει λέμε!!! :lol

Μα καλά και συ δεν τον βλέπεις? γυαλίζει ολοκαίνουργιος είναι :loveliness:..

Link to comment
Share on other sites

Tο συγκεκριμενο μαγαζι κανει τα ιδια , μου δινει ο κουμπαρος μου μια καρτα γραφικων GTS 8800 640Mb του χαλασε μετα απο 1.5χρονο μεσα στην εγγυηση (δεν περιμενε αγορασε αλλη) την παιρνω λοιπον εγω και του λεω θα την παω να μας την αντικαταστησουν η μαρκα της ηταν XFX αφου την αφηνω μετα απο 10μερες μου στελνουν να παω να παραλαβω αλλη ,οταν φθανω μου δινουν μια ASUS ιδια χαρακτηριστηκα ακριβως απλα χρησημοποιημενη ,ο ανεμιστηρας μονο αρκουδες δεν ειχε μεσα........ΗΜΑΡΤΟΝ τους λεω κανετε την μαμακια εστω καθαριστε την πριν τη δωσετε ,την καθαρισαν και την πηρα και την εβαλα στο ντουλαπι.

Link to comment
Share on other sites

Στο ντουλάπι τι κάνει ρε συ? ειδικεύεται και στους σκόρους η 8800?

O Κουμπαρος μου δεν περιμενε καθολου την eπομενη μερα αγορασε την GTX 275 και εγω εχω την GTX 295.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now