Nick_p

Αλλαγή του αυτοκινήτου?...όμως με τι για 300+hp??

Recommended Posts

Εγώ πάλι λέω τι τα θες τα παραπάνω, έχεις το ομορφότερο Civicάκι που παράχθηκε ποτέ,

Τεσπά, εγώ προτείνω...

1) Μείνε όπως είσαι.

2) Αν αλλάξεις τον Civica κοίτα πάλι σε Honda.

3) Συγκεκριμένα αυτό ->

Integra DC2. Ίσως το καλύτερο εμπροσθιοκίνητο του κόσμου.

4) Μείνε ατμόσφαιρα.

το εχω σκεφτει πολυ σοβαρα και να το κρατησω (διοτι ειλικρινα εχω θεμα με το αμαξι μου...ειναι στην πενα...τυχερος αμα το dωσω ο νεος του ιδιοκτητης)

αυτο το integra μου αρεσει , και αναφερομουν στο πρωτο ποστ.

και τα περισσοτερα εχουν μετα το 2006 αδεια κυκλοφοριας ;)

εαν παντως μεινω στο δικο μου και παιξω με ατμοσφαιρα μαλλον θα το γυρησω σε Β20 σφυριλατο + εκκεντρα + προγραμμα = 250-260 αλογακια ατμοσφαιρα 26-27 κιλα ροπη.

τι εστί τ-sport?

Συνεχώμενα μεταβαλόμενο timming k lift στον εισαγωγής και εξαγωγής εκκεντροφόρο.

Το θέμα είναι ότι έχω αίσθηση πως δεν υπάρχουν πολλές ατμοσφαιρικές επιλογές για το μοτεράκι αυτό :(

πολλες εταιρειες τωρα τελευταια παιζουν με τον μεταβλητο χρονισμο παρολο που δεν εχει πουληθει η πατεντα απο honda μερια.

ειναι εξισου αποδοτικο με το vtec?

192 ιππους ε? καλο ειναι αλλα λιγο....και αμα με περιφεριακα δεν σκαρφαλωνει ευκολα μαλλον θες turbo..

Αφού μιλάς για μεταχειρισμένο ... η πρόταση μου είναι Seat Leon Cupra.

Με τιμή περίπου στα 20.000 βρίσκεις μοντέλο 07-08 έτοιμο στα 300+ άλογα.

π.χ

Seat Leon CUPRA Ε Υ Κ Α Ι Ρ Ι Α!!!!!!!! '07 - ? 20.000 EUR - Car.gr

το μοναδικο SEAT αμαξι που μου αρεσει εμφανισιακα. αλλα και τα 20 πολλα ακουγονται...αλλα το TFSI ειναι καλο μοτερακι και σε βγαζει απο τα πολλα πολλα στην αναβαθμιση του. δεν ξερω ομως εαν θα εχω τοσα λεφτα... :$..

Link to comment
Share on other sites

για μισο λεπτο ρε παιδια. Τουρμπιζεις ατμο μοτερ με 10+ συμπίεση με ενα 3χιλιαρο; Και τι περιμενεις μετα; Τα πυροτεχνήματα;

τεσπα, φιλε μου αν θελεις να παρεις 300 αλογα χωρις να τα χώσεις χοντρα δοκίμασε κατι σε turbo βαση, και σήκωσε -προσεκτικά- πίεση. Μια καλη λύση ειναι το Group Vag που λενε τα παιδια πιο πανω, ή φυσικά για πιο παλια κομματια, Nissan.

Link to comment
Share on other sites

πολλες εταιρειες τωρα τελευταια παιζουν με τον μεταβλητο χρονισμο παρολο που δεν εχει πουληθει η πατεντα απο honda μερια.

ειναι εξισου αποδοτικο με το vtec?

192 ιππους ε? καλο ειναι αλλα λιγο....και αμα με περιφεριακα δεν σκαρφαλωνει ευκολα μαλλον θες turbo..

O μεταβλητός χρονισμός δεν είναι πατέντα Honda και ο καθένας τον έχει με διαφορετικό τρόπο.

[media]

[/media]
Link to comment
Share on other sites

για μισο λεπτο ρε παιδια. Τουρμπιζεις ατμο μοτερ με 10+ συμπίεση με ενα 3χιλιαρο; Και τι περιμενεις μετα; Τα πυροτεχνήματα;

τεσπα, φιλε μου αν θελεις να παρεις 300 αλογα χωρις να τα χώσεις χοντρα δοκίμασε κατι σε turbo βαση, και σήκωσε -προσεκτικά- πίεση. Μια καλη λύση ειναι το Group Vag που λενε τα παιδια πιο πανω, ή φυσικά για πιο παλια κομματια, Nissan.

τσεκαρε το πρωτο ποστ. δεν μιλαω μαζι με εργατικα.. μιλαω για υλικα..και για καμια μεταχειρισμενη τουρμπινα καλη απο κανα evo.

τσεκαρε ebay για eagle μπιελες wisheco πιστονια. αυτα τα 2 παιζουν στα 700 ευρω να τα φερεις..ισως και φθηνοτερα. ε τα υπολοιπα parts (Dp,HKS φλατζες , πολλαπλες, τουρμπινες ψαξε λιγο να δεις ποσο σου βγαινουν.. ;)

O μεταβλητός χρονισμός δεν είναι πατέντα Honda και ο καθένας τον έχει με διαφορετικό τρόπο.

[media]

[/media]

ναι αλλο το ενα αλλο το αλλο....διαφορετικο αρκετα...αλλα σκεψου παιζαν με μονο το timming που εσκαγαν τα μπουζι καποτε.

honda πιο συγκεκριμενα για την ιστορια δηλαδη :

Vtec= Variable Valve Timing and Lift Electronic Control

VTEC - Wikipedia, the free encyclopedia

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά το πιο δυνατό 16άρι όλων των εποχών(ατμοσφαιρικό,αν και ρήχνει και σε τουρμπάτα) είναι ο N1 NEO VVL 1.6 της Datsun με 197 άλογα. :P :p :P

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά το πιο δυνατό 16άρι όλων των εποχών(ατμοσφαιρικό,αν και ρήχνει και σε τουρμπάτα) είναι ο N1 NEO VVL 1.6 της Datsun με 197 άλογα. :P :p :P

απο ποτε κ μετα ρε ? γιατι μην ξεχνας την type r εκδοση του b16 η οποια στα 1600cc εβγαζε σχεδον 190 ιππους..

επισης μην ξεχνας πως αυτα τα μοτερ βγαινουν απο το '89 :P :P :P

Link to comment
Share on other sites

From 1997 to 1998, Nissan produced 500 limited-edition SR16VE N1 engines. These engines made 197 hp (147 kW). They had further upgraded camshafts, upgraded intake manifold using eight injectors and a larger 70 mm (2.8 in) throttle body. These engines were found in the limited-edition Nissan Pulsar VZ-R N1. They were only sold in Japan.

Datsun λεμε :P :p :P

Link to comment
Share on other sites

τσεκαρε το πρωτο ποστ. δεν μιλαω μαζι με εργατικα.. μιλαω για υλικα..και για καμια μεταχειρισμενη τουρμπινα καλη απο κανα evo.

τσεκαρε ebay για eagle μπιελες wisheco πιστονια. αυτα τα 2 παιζουν στα 700 ευρω να τα φερεις..ισως και φθηνοτερα. ε τα υπολοιπα parts (Dp,HKS φλατζες , πολλαπλες, τουρμπινες ψαξε λιγο να δεις ποσο σου βγαινουν.. ;)

Εγκεφαλος; Ηλεκτρικα; Tuning; Καύσιμο; Μετάδοση;

Και μεταχείρο να τα παρεις, δύσκολα να το στριμωξεις το τούρμπισμα στα 3 χιλιάρικα...

Link to comment
Share on other sites

Εγκεφαλος; Ηλεκτρικα; Tuning; Καύσιμο; Μετάδοση;

Και μεταχείρο να τα παρεις, δύσκολα να το στριμωξεις το τούρμπισμα στα 3 χιλιάρικα...

δεν θελω να πουμε περι τιμης γιατι παιζουν πολυ οι τιμες στην Ελλαδα μιας και οι περισσοτεροι στον κοβουν..

αλλα αμα εχεις 2-3 γνωριμιες δε σου βγαινει πολλα..

γρηγορα γρηγορα θα σου πω πως μοτερ σα το δικο μου σφυρηλατο turbo ετοιμη μετατροπη κοστισε καπου εκει. χωρις αλλο εγκεφαλο..με αλλαγμενο map για περισσοτερη πιεση.τα παντα απο Αμερικη.

From 1997 to 1998, Nissan produced 500 limited-edition SR16VE N1 engines. These engines made 197 hp (147 kW). They had further upgraded camshafts, upgraded intake manifold using eight injectors and a larger 70 mm (2.8 in) throttle body. These engines were found in the limited-edition Nissan Pulsar VZ-R N1. They were only sold in Japan.

Datsun λεμε

10 χρονια αργοτερα?? πφφφφ σιγα το κατορθωμα.. :P xaxaxa

Link to comment
Share on other sites

Το τούρμπισμα σε ατμοσφαιρικό μοτέρ σημαίνει παντρειά! Τέλος!

Το όλο θέμα για να πετύχει θέλει ΜΑΣΤΟΡΑ, που δυστηχώς τέτοιοι στην Ελλάδα υπάρχουν μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού. Απο'κει και πέρα, με ενα 5χίλιαρο η δουλειά γίνεται, να ξέρεις όμως πως το μοτέρ το παντρεύεσαι. Αργά ή γρήγορα θα σου βγάλει τα προβληματά του. Και μην κολλάτε στο θέμα της πίεσης, δεν παίρνεις μόνο απο εκεί άλογα.

Αν θες αξιόπιστα άλογα απο τουρμπο υπάρχουν 2 λύσεις: 1.8cc 20VT & TFSI. Ο 1.8cc 20VT είχε χαρακτιριστεί κάποτε το διαμάντι της AUDI, όχι άδικα. Το μοτέρ με λίγες επέμβάσεις φτάνει αρκετά ψηλά, και επειδή είναι χρόνια στην πιάτσα υπάρχουν εγγυημένα πράγνατα.

Απο την άλλη ο TFSI ο 2.0cc ώντας σαφώς πιο νέο μοτέρ έχει πολλά να δώσει, ξεκινάς απο μαμά κατάσταση με 215hp και ανεβαίνει κατακόρυφα. Και στις δυο περιπτώσεις τα 300 άλογα τα έχεις χωρίς καλά καλά να ανοίξεις μοτέρ. Και δεν μιλάω για ροπές που εκέι απλά δεν υπάρχει ανταγωνισμός. Απο ατμόσφαιρα αυτά τα άλογα δεν θα τα δεις, εκτός κι αν πάς σε καναν 2,5cc ή επέμβεις στα εντόσθια με ότι συνέπειες έχει αυτό στο θέμα αξιοπιστίας. Δυστηχώς το τούρμπισμα στην ατμόσφαιρα=σπασμένα μοτόρια.

Link to comment
Share on other sites

Yiorgos οταν ομως η δουλεια γινεται απο "εσενα" για εσενα δεν κανεις μαμακιες....το φτιαχνεις καλο και οσο πιο αξιοπιστο γινεται..

συμφωνω στα περισσοτερα...το ταλιρο ειναι στανταρ αν παιξεις με κατι καλο και καινουργιο. μιλαμε για τα παντα...απο τα μπουζονια μεχρι και turbo timer.

δηλαδη εσυ υποστηριζεις πολυ το TT quatro το προηγουμενο το 1.8 .

ακουσα ομως για τρελες καταναλωσεις.. χμμ

για τον TFSI δεν εχω να πω κατι...μιλαει μονο του...στην ουσια ειναι ενα μοτερ περιορισμενο στα 200 κατι αλογα.

απο την αλλη στο θεμα αξιοπιστιας γνωστοι με GTI και OPC αμαξια με 4αρτες σπασμενες το ενα καρφωσε βαλβιδες το αλλο μπιελα. σαφως εντος εγγυησης. αλλα κριμα....εργοστασιακα ηταν..

Link to comment
Share on other sites

Yiorgos οταν ομως η δουλεια γινεται απο "εσενα" για εσενα δεν κανεις μαμακιες....το φτιαχνεις καλο και οσο πιο αξιοπιστο γινεται..

συμφωνω στα περισσοτερα...το ταλιρο ειναι στανταρ αν παιξεις με κατι καλο και καινουργιο. μιλαμε για τα παντα...απο τα μπουζονια μεχρι και turbo timer.

Σιγουρα αν εχεις τις γνωσεις θα το κανεις οσο το δυνατον πιο κορυφαιο γινεται, αλλα και παλι για ποσο? για 50.000χλμ? 80.000χλμ??? Μακαρι να σου βγει, εγω λογο της τρελας μου με τα αυτοκινητα ειμαι με τα χιλια μαζι σου! Να ξερεις ομως οτι 7/10 περιπτωσεις το κλαις και 3/10 το παντρευεσαι. Δεν αξιζει να δωσεις λεφτα δηλ για κατι που μετα θα ζηταει μλκς καθε τρεις και λιγο, το πουλας, και παιρνεις κατι που με τα ιδια λεφτα θα πας πολυ πιο ψηλα και αξιοπιστα.

δηλαδη εσυ υποστηριζεις πολυ το TT quatro το προηγουμενο το 1.8 .

ακουσα ομως για τρελες καταναλωσεις.. χμμ

για τον TFSI δεν εχω να πω κατι...μιλαει μονο του...στην ουσια ειναι ενα μοτερ περιορισμενο στα 200 κατι αλογα.

απο την αλλη στο θεμα αξιοπιστιας γνωστοι με GTI και OPC αμαξια με 4αρτες σπασμενες το ενα καρφωσε βαλβιδες το αλλο μπιελα. σαφως εντος εγγυησης. αλλα κριμα....εργοστασιακα ηταν..

Εγω θα σου προτεινα, αν μπορεις να σηκωσεις το οικονομικο βαρος να πας σε κατι με τον 2.0 TFSI, αλλιώς η λύση του 1.8 20VT είναι μονόδρομος. Σε καθε περιπτωση, εισαι σιγουρος οτι ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ-ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ!

Για τις περιπτωσεις των σπασμενων μοτερ που ανεφερες, πιστεψε με, θα μπορουσα να γραψω σελιδες ολοκληρες. Η εργοστασιακη αστοχια παντα θα υπαρχει σε ολες τις μαρκες, σε ολους τους τυπους κινητηρων, αν ειναι κατι να βγαλει θα στο βγαλει το πρωτο εξαμηνο χρησης του, βαρια τον πρωτο χρονο. Απο κει και μετα παιζει ρολο ο οδηγος και το τι πειραγματα εχουν γινει και πως εχουν γινει. Αν πχ δωσεις αμεσως μεγαλη πιεση για να παρεις 10-15 αλογα, φτωχο μιγμα, σφιξιμο-ξεσφιξιμο wastegate κλπ, ε τοτε δεν φταιει το μοτερ, αν με το που βαζεις το κλειδι μπροστα σπας 1ες-2ες δεν σου φταιει το μοτερ.

Υπαρχουν παρα πολλα αμαξια που παζουν στα 3χχ αλογα και εχουν φτασει τα 100.000χλμ χωρις να βγαλουν απολυτως τιποτα. Ειναι θεμα σωστου και ολοκληρωμενου setup. Για καταναλωσεις, σιγουρα οσο το σκιζεις σε σκιζει, αλλα στα πολλα αλογα και στην μεγαλη ροπη, σε μικτες διαδρομες μπορει να βρεθεις στην ευχαριστη εκπληξη να καιει λιγοτερο, λογο της μεγαλης δυναμης. Αν ομως πας για τσιγαρα και το σπας, ε θα σου καψει την τσεπη.

Link to comment
Share on other sites

Τι κατανάλωση έχεις στο μυαλό σου Νικόλα? :D

Σας παρακολουθώ στο θέμα αλλά τα λέει όλα ο Ζακ και δεν έχω να προσθέσω κάτι.

Έχω το Facelift S3 09. 2.0lt 265άλογα.

Έχω πάει ταξίδι με 10l κατανάλωση αλλά πήγαινα με 6η και 140χλμ.

Συνήθως τις σπάω όλες τις ταχύτητες απο 1η μέχρι και 4η και η καθημερινός μου δρόμος έιναι Ν.Σμυρνη-Μαγούλα(Ελευσίνα) και πάλι πίσω. Μέσα στην κίνηση το πρωί πάω με κανά 14-15άρι.

Το βράδυ δεν έχει κόσμο και βαράω 20άρες αλλά πάω σαν τρελός.

Άμα πηγαίνεις σαν άνθρωπος για κάθε μέρα, πιστέυω με 12-13 βγαίνεις κανονικά.

Άμα του βγάζεις τα λάδι, όλο με 20άρες θα έισαι.

Αλλά έχω κάνει και εγώ σε ένα βράδυ κάυλας Λαιμό-Βαρυμπόμπη και πάλι πίσω και έφαγα όλο το τεπόζιτο. Στο 42 η κατανάλωση τερματίζει και μένει εκεί όσο δεν πάε άλλο οι στροφές :hehe:

Το έχω απο τον Ιούλιο και έχω κάνει 16Κ χλμ και ακόμα δεν έχει βγάλει τίποτα.

BTW χτές έιδα στην γλυφάδα κοπέλα να οδηγάει GT3 και την ερωτέυτικα μόνο στην ιδέα :o

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα αν εχεις τις γνωσεις θα το κανεις οσο το δυνατον πιο κορυφαιο γινεται, αλλα και παλι για ποσο? για 50.000χλμ? 80.000χλμ??? Μακαρι να σου βγει, εγω λογο της τρελας μου με τα αυτοκινητα ειμαι με τα χιλια μαζι σου! Να ξερεις ομως οτι 7/10 περιπτωσεις το κλαις και 3/10 το παντρευεσαι.

Εγω θα σου προτεινα, αν μπορεις να σηκωσεις το οικονομικο βαρος να πας σε κατι με τον 2.0 TFSI, αλλιώς η λύση του 1.8 20VT είναι μονόδρομος. Σε καθε περιπτωση, εισαι σιγουρος οτι ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ-ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ! .

λοιπον ας μιλησουμε λιγο πιο ξεκαθαρα...σκεφτομαι και την αλλαγη αλλα και την βελτιωση του ιδιου..

εαν βελτιωσω αυτο και δεν το κανω τουρμπο μπορω με 700? (μοτερ 2.0 απο crv , 700? μπιελες πιστονια σφυριλατα, 300? εκκεντροφοροι και σου βαζω και αλλα 200 απο εδω και απο εκει=1900? να παιξω ατμοσφαιρα 260 αλογα.

στην περιπτωση αλλαγης του αυτοκινητου σκεφτομουν να το δωσω κανα 6αρι χιλιαρικα και να βαλω αλλο ενα 10αρικο..

αρα το TFSI λογικα αποκλειεται εκτοσ εαν σε κανα τριμηνο πεσουν οι τιμες κιαλλο η εκτος αν παρω καποιου ανθρωπου που εχει προβλημα υγειας και καιγεται να το πουλησει οπως ετυχε σε γνωστο μου και πηρε αμαξι που επαιζε στα 20 χιλιαρικα κανονικα και αυτος το πηρε 14 χιλιαρικα.

ομολογω πως μαρεσει πολυ το impreza σε διλιτρακι με καμια 300αρια αλογα..

Τι κατανάλωση έχεις στο μυαλό σου Νικόλα? :D

Σας παρακολουθώ στο θέμα αλλά τα λέει όλα ο Ζακ και δεν έχω να προσθέσω κάτι.

Έχω το Facelift S3 09. 2.0lt 265άλογα.

Έχω πάει ταξίδι με 10l κατανάλωση αλλά πήγαινα με 6η και 140χλμ.

Συνήθως τις σπάω όλες τις ταχύτητες απο 1η μέχρι και 4η και η καθημερινός μου δρόμος έιναι Ν.Σμυρνη-Μαγούλα(Ελευσίνα) και πάλι πίσω. Μέσα στην κίνηση το πρωί πάω με κανά 14-15άρι.

Το βράδυ δεν έχει κόσμο και βαράω 20άρες αλλά πάω σαν τρελός.

Άμα πηγαίνεις σαν άνθρωπος για κάθε μέρα, πιστέυω με 12-13 βγαίνεις κανονικά.

Άμα του βγάζεις τα λάδι, όλο με 20άρες θα έισαι.

Αλλά έχω κάνει και εγώ σε ένα βράδυ κάυλας Λαιμό-Βαρυμπόμπη και πάλι πίσω και έφαγα όλο το τεπόζιτο. Στο 42 η κατανάλωση τερματίζει και μένει εκεί όσο δεν πάε άλλο οι στροφές :hehe:

Το έχω απο τον Ιούλιο και έχω κάνει 16Κ χλμ και ακόμα δεν έχει βγάλει τίποτα.

BTW χτές έιδα στην γλυφάδα κοπέλα να οδηγάει GT3 και την ερωτέυτικα μόνο στην ιδέα :o

Bασιλη δεν ηξερα απο καταναλωσεις καθολου...εγω εχω το δικο μου που καιει πολυ λιγο....σε ταξιδι 10 λιτρα /100χιλ. πατημενος εντος vtec. εντος πολης καπου εκει σε νορμαλ καταστασεις και κανα 15αρι αμα πεις οτι θα το βγαλω ενα απογευμα να του πιω το αιμα.(που συνηθως αυτο γινεται. :)...

στο εσωτερικο τι λεει το δικο σου? επειδη φιλος Γερμανοφιλος μου ειπε πως σε S3 που εχει μπει ειναι σχετικα απλο και πλαστικο..(το δικο μου πολυ λιγα σημεια ειναι πλαστικα)

Link to comment
Share on other sites

στο εσωτερικο τι λεει το δικο σου? επειδη φιλος Γερμανοφιλος μου ειπε πως σε S3 που εχει μπει ειναι σχετικα απλο και πλαστικο..(το δικο μου πολυ λιγα σημεια ειναι πλαστικα)

Πήγαινε σε μια έκθεση να δέις γιατί νομίζω πώς δεν έχεις ασχοληθεί πολύ με τα εσωτερικά των αυτοκινητων :P

Link to comment
Share on other sites

Ο φιλος σου μαλλον δεν ειναι γερμανοφιλος....

Για την καταναλωση τωρα. Ολα ειναι θεμα του ποσο βαρυ ποδι εχει ο καθενας.

Εχει τυχει με 1600αρι ατμοσφαιρικο, με 110 αλογα να καψω ενα 55αρι τεποζιτο απο Θεσ/νικη για Κοζανη (100 χιλιομετρα περιπου).

Με το ιδιο αυτοκινητο εχω κανει Αθηνα- Θεσσαλονικη με ενα τεποζιτο παλι.

Οποτε ολα ειναι σχετικα.

Παντως το παλιο ΤΤ quattro, S3 εχουν χαμηλοτερη καταναλωση απο το νεο, γιατι το haldex εμπλεκεται λιγοτερο. Επισης το S3 και TT δεν ειναι κανονικό quattro οπως το A4, A6, A8 κτλ.

Τα μεν ΤΤ και S3 εχουν haldex

ενω τα Α4,Α6,Α8 κτλ εχουν Torsen

Link to comment
Share on other sites

καλα αμα πιασουμε καταναλωσεις παει αλλου το θεμα, η καυλα πληρωνεται. το θεμα ειναι τι θα σε καλυψει σαν αισθηση και αξιοπιστια. τι γουσταρεις εσυ περισσοτερο. ακους γνωμες αλλα διακρινω οτι επιμενεις σε αυτα που πιστευες απο την αρχη οποτε συγκεντρωσε τα ολα στο μυαλο σου και αποφασισε... εγω θα κραταγα το δικο σου... για 20 αλογα κανεις ετσι ? ειναι πενα οπως λες, δεν καιει οπως λες (προφανως θα αυξηθει) αλλα και παλι ειναι δικο σου.

Link to comment
Share on other sites

καταλαβαινω πως σας εχω ζαλισει αλλα ειλικρινα με εχουν βοηθησει παρα πολυ να σχηματισω αποψεις ολα αυτα που γραφετε...

θα παραθεσω μερικα λινκς απο το car.gr τα οποια ξεχωριζω για να γινουμε λιγο πιο συγκεκριμενοι ως προς το γουστο πιο πολυ!

λοιπον απο Honda

Honda Integra TYPE R '09 - ? 16.500 EUR (Συζητήσιμη) - Car.gr

Honda Civic TYPE R EP3 FACELIFT '05 - ? 19.000 EUR (Συζητήσιμη) - Car.gr

Audi

Audi S3 '02 - ? 17.500 EUR (Συζητήσιμη) - Car.gr

Audi S3 '02 - ? 18.000 EUR - Car.gr

Subaru

Subaru Impreza WRX- STI ΓΝΗΣΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ '03 - ? 16.000 EUR (Συζητήσιμη) - Car.gr

Subaru Impreza GT '99 - ? 17.000 EUR (Συζητήσιμη) - Car.gr

Toyota

Toyota Celica T-SPORT '01 - ? 15.000 EUR (Συζητήσιμη) - Car.gr

εσωτερικα τα βρισκω ολα σουπερ

απο γκαζι ολα μας κανουν

Link to comment
Share on other sites

Επειδη παρακολουθω αυτο το θεμα με τα αμαξακια και εβλεπα προσφατα το car.gr ειδα κατι φανταστικες τιμες για EVO..

Mitsubishi lancer Evo 6 '00

Mitsubishi lancer evo 6 '96

Οσο Νικο για τα αμαξακια που ανεβασες...

Εμεινα περισσοτερο στο Integra , στο Κιτρινο S3 και το Imbreza gt (στυλ 22B )

Πιστευω πως αυτα ειναι πιο καλα διατηρημενα...πενα με λιγα λογια :P

Αλλα θα επερνα το Integra λογω μεγαλης αγαπης !! Μετα το S3

Μια ακομα ιδεα ειναι Μια bmw E30 του 89/90 και αμα εχεις κανενα γνωστο - δυνατοτητα να του φορεσεις ενα μοτερ απο M3 με 350 αλογακια! με 5-10 πραγματακια extra θα ηταν ενα απιστευτο πυραυλακι !

Επισης κουκλι το Civic σου !!!

K sorry που πεταγομαι ετσι !! :)

Link to comment
Share on other sites

Επειδη παρακολουθω αυτο το θεμα με τα αμαξακια και εβλεπα προσφατα το car.gr ειδα κατι φανταστικες τιμες για EVO..

Mitsubishi lancer Evo 6 '00

Mitsubishi lancer evo 6 '96

Οσο Νικο για τα αμαξακια που ανεβασες...

Εμεινα περισσοτερο στο Integra , στο Κιτρινο S3 και το Imbreza gt (στυλ 22B )

Πιστευω πως αυτα ειναι πιο καλα διατηρημενα...πενα με λιγα λογια :P

Αλλα θα επερνα το Integra λογω μεγαλης αγαπης !! Μετα το S3

Μια ακομα ιδεα ειναι Μια bmw E30 του 89/90 και αμα εχεις κανενα γνωστο - δυνατοτητα να του φορεσεις ενα μοτερ απο M3 με 350 αλογακια! με 5-10 πραγματακια extra θα ηταν ενα απιστευτο πυραυλακι !

Επισης κουκλι το Civic σου !!!

K sorry που πεταγομαι ετσι !! :)

καταρχην τι sorry? man μια παρεουλα ειμαστε εδω εισαι ευπροσδεκτος με οποιαδηποτε γνωμη.

thanks και για το civic. :D

οσο για τις bmw θα απαντησω απλα.. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. :P

εκτος οτι τα αντιπαθω , θες τα κερατα σου σε κυβικα και σε βενζινες και χαλανε...να μην σχολιασω και οτι κοβουν πανευκολα πατωμα...(προσφατο περιστατικο φιλου)

αλλα κ ο πιο συμαντικος λογος ειναι οτι δινω μοντελο του 94 να παω σε κανα 2000 και μετα...ε προς θεου...μην παω σε παλαιοτερο.. :)

ο τυπος το integra το εχει πενα πραγματι..! αν και καποια μαμουνια εχει κανει (για οσους παρατηρησαν καλυτερα την εικονα.. :P )

Link to comment
Share on other sites

ο τυπος το integra το εχει πενα πραγματι..! αν και καποια μαμουνια εχει κανει (για οσους παρατηρησαν καλυτερα την εικονα.. :P )

Τα μπεκάκια?Νομίζω +50 ψέκαζε

Ο Μανιουδάκης κατεβαίνει και σε dragster.

Έχει κι άλλο integra και NSX που κατέχει το παγκόσμιο σε ατμοσφαιρικό nsx 11.5 ανεπίσημο και 11,7 επίσημο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now