Nick_p

Αλλαγή του αυτοκινήτου?...όμως με τι για 300+hp??

Recommended Posts

τελικα παιδια παω για τουρμπισμα το δικο μου...

ευελπιστω συμφωνα και με το τι βλεπω για 320+ στο 1 βαρ

360-370 στο 1.1 .

ξερω πως θα με κραξεται μετα απο τοση κουβεντα για την αλλαγη αυτοκινητου αλλα τι να κανω...δεν ημουν σε θεση με τοσα που γινοντε να εκανα ανοιγμα χρηματικο..:$..

Link to comment
Share on other sites

Και αντε τα βγαζεις τα 320+ αλογα... απο στησιμο του αυτοκινητου; Προφανως γνωριζεις οτι θελεις και αλλα πραγματα το αμαξι καθως δεν ειναι σχεδιασμενο ετσι οπως ειναι για να εχει 320 αλογα ουτε για να πηγαινει με 250...

Link to comment
Share on other sites

...Νικόλα καλό τούρμπισμα φίλε αλλά για μένα ειναι υπερβολή αυτό που πάς να κάνεις σε αυτό το αμάξι!!

.. ξέρεις ότι έχω το ίδιο και δεν το λέω τυχαία, το αμάξι ότι στήσιμο και να του κάνεις με τόσα άλογα απλά δεν στρίβει εγώ είμαι με KONI κίτρινα ρυθμιζόμενα στένου τύπου με 5,0mm χαμήλωμα και αντιστρεπτική πίσω με μαμά απο υπποδύναμη και πάλι στα λιμανάκια δεν μπορώ να μπω όπως θέλω!!

...και παίρνω που λες το Corsa GSI 150ps της γυνάικας μου με ΚΟΝΙ FSD(~400?) πάνω με μαμά ελατήρια και μπαίνω φέτες στα ίδια στροφιλίκια!

Καλό κουράγιο μαν :)

Edited by mortisboy
Link to comment
Share on other sites

...Νικόλα καλό τούρμπισμα φίλε αλλά για μένα ειναι υπερβολή αυτό που πάς να κάνεις σε αυτό το αμάξι!!

.. ξέρεις ότι έχω το ίδιο και δεν το λέω τυχαία, το αμάξι ότι στήσιμο και να του κάνεις με τόσα άλογα απλά δεν στρίβει εγώ είμαι με KONI κίτρινα ρυθμιζόμενα στένου τύπου με 5,0mm χαμήλωμα και αντιστρεπτική πίσω με μαμά απο υπποδύναμη και πάλι στα λιμανάκια δεν μπορώ να μπω όπως θέλω!!

...και παίρνω που λες το Corsa GSI 150ps της γυνάικας μου με ΚΟΝΙ FSD(~400?) πάνω με μαμά ελατήρια και μπαίνω φέτες στα ίδια στροφιλίκια!

Καλό κουράγιο μαν :)

bardon????? Είσαι και εσύ απο αυτούς?

Που έισαι κρυμμένος τόσο καιρό ? :D

Εγώ σκέφτομαι να του φορέσω με Garrett 2871 :Q..

Link to comment
Share on other sites

bardon????? Είσαι και εσύ απο αυτούς?

Που έισαι κρυμμένος τόσο καιρό ? :D

Εγώ σκέφτομαι να του φορέσω με Garrett 2871 :Q..

οτιδήποτε μικρότερο απο GT3071 είναι γκάυ και μην τολμίσεις να το κάνεις.

Με 2871 δεν θα έχεις μεγάλη διαφορα απ την δική σου.

Link to comment
Share on other sites

Όχι μωρέ, μόνο αλλά τόσα άλογα περίπου :hehe:

Τι έχεις διαβάσει και λές για 3071 ? Τι setup εννοώ.

PS. Δεν το θέλω μόνο για να βγαίνω παραλία και να μου πέρνουν τις πινακίδες ε :hehe:

Θέλω να πηγαίνει όπως και τώρα :hehe:

Link to comment
Share on other sites

και συνεχιζω λοιπον μιας και το καναμε θεμα!

το μοτερ (το δευτερο που εχω..σιγα μην εμενα χωρις αμαξι.. :P )

λυθηκε.

Ηρθαν απο Αμερικα

-πιστονια CP 9.0:1 compresion

-Eagle μπιελες για αντοχη 600+ HP

-ARP μπουζονια τα οποια εσφιξαν την κεφαλη επανω στο μπλοκ με 11 κιλα.

-Καινουργια τρομπα λαδιου type r

-Supertech διπλα ελλατηρια με τιτανιου retainers

-φλατζουλα γνησια honda που φοραει απο την μανα του (τριμεταλικη)

-BlockGuard μαργαριτα...να περναει και λιγο νερακι να μην εχουμε θεμα με θερμοκρασιες.

Εχουν γινει οι παρακατω εργασιες

-Ρεκτιφιε κυλινδρα στα 81,5mm (81mm ειναι απο μαμα)

-Φρεζαρισμα βαλβιδες (τιποτα καλυτερο απο τις μαμα βαλβιδες)

-Καινουργια μεταλλα μπιελων,Βασεων,θρος ρυθμιση ανοχων.

-0.1mm πλανη καπακι

οπως προανεφερα απο βαλβιδες κρατησα τις μαμα μιας και ητανε πενα και ειναι καλυτερες απο τις aftermarket.

μαμα εκκεντροφορους μιας και δε μας πολυ απασχολουν...ισως μετα ριξω επανω κανα σετακι απο integra να παρουμε καμια 20 αρια αλογα+

ολες οι εργασιες πλυν του ρεκτιφιε εγιναν απο εμενα και σαφως την βοηθεια μηχανικου(father).

απο χρηματα μεχρι στιγμης εχω χαλασει για τα παντα 1200 ? σε υλικα και 450 ? στο ρεκτιφιε.

ακομα μου μενει να παρω.

-δισκο/πλατο

-μπεκ 550cc

-τρομπα βενζινης

-pipping kit

-intercooler

-εξατμιση

-Προγραμμα/Δυναμομετρο

-Map Sensor

-Τουρμπινα

οπως τα υπολογιζω στο τελος θα μου εχει φυγει απο την τσεπη γυρο στα 4.500?

Σαφως ομω πολλα απο τα εξαρτηματα ειναι ειτε χονδρικης ειτε μεσο ebay.η εργασια ειναι προσωπικη.γιαυτο κ το χαμηλο της τιμης.

απο τουρμπινα σκεφτομαι την ρουλεμανατι GT2871R αγορα απο Ελλαδα.

ευελπιστω σε 1bar=310hp 1.1bar=360hp εως 1.7bar=480hp παντα μιλαμε για την συγκεκριμενη τουρμπινα..

οχι πως υπαρχει περιπτωση να παιξω στα 1.7...λεμε τωρα..

-ρευματα μενουν μαμα...τιποτα καλυτερο σε πολλαπλασιαστες , μπουζοκαλωδια , πλεξουδες απο τα μαμα του vti.

-Εγκεφαλος japan τσιπαρισμενος το μονο που μειονεκτει σε σχεση με τον hondata ειναι οτι δεν κανει data log...@@ δηλαδη..

-σαζμαν,ημιαξονια κτλ μαμα! εχουν παρα πολλες ανοχες ακομα και με 50 κιλα ροπη.

Οσο αφορα το αμαξωμα φοραει ηδη

-coilover 32 ρυθμισεων αμορτισερ,ρυθμιση υψους και σκληροτητας ελλατηριου.

-μπαρα θολων εμπρος.Θελω να την αντικαταστησω βεβαια με αλλη τριων σημειων.

-16αρια

θα θελα να βαλω και skunk2 αντιστρεπτικες πισω ψαλιδια

και traction bar το οποιο λενε αλλαζει τελειως την οδηγικη συμπεριφορα.

και τελος φρενα απο S2000 με καλυτερες δισκοπλακες και σωληνακια υψηλης.Αργοτερα αν δεν ειναι αρκετα κανα τετραπιστονο...

αυτα..... :L..

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος ρε ! Σχεδόν τίποτα δεν πέιραξες :hehe:

Ελα ρε Bill...τι να κανω??? :P

παω για κατι καλο να μην σπαει γιαυτο και η ολη σφυριλατηλα...

πιστευεις αμα πας να κανεις σφυριλατο το s3 σου θα αλλαξεις λιγοτερα?

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν έκανες μόνο σου την συναρμολόγηση; Custom υλοποιήση αμαξιού σαν να λέμε...Και να το έβγαζες με ότι μάρκα και μοντέλο ήθελες. ;)

PS.Το s3 δεν έρχεται με σφυρήλατα;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now