dimcar

GPU PhysX στο Dark Void, δείτε το βίντεο

Recommended Posts

Γιατι το dx11 δε μπορει να δημιουργηθει με dx10 εργαλεια?

Τι εχει δλδ το tessalation εκτος απο περισσοτερα πολυγωνα?

Πολλες ταπετσαριες η μια πανω στην αλλη ειναι.

To dx10 δε μπορει να τα υποστηριξει?

Kαι ο billpeppas εχει μεγαλο δικιο.

Δλδ απο dx10 δε μπορουν να απεικονεισουν τα physx?

Ποιο ειναι το δυσκολο?

Ο καπνος ή τα particles?

Ολα διαφημιστικα ειναι ffs.

Ολα συμφωνιες under the table.

Link to comment
Share on other sites

Αιαιαιαααααααιαα πανικος :hehe: :hehe:

Τα μπερδεψες βρε μαν! Με τη σειρα:

1) Το tesselation εννοειται οτι ΔΕΝ ειναι πολλες ταπετσαριες η μια πανω στην αλλη!!! Ειναι αιωνες πιο πολυπλοκα 3D models, αλλα μεσω hardware rendering, δεν μας ριχνουν κατακορυφα τις επιδοσεις!

2) ΟΧΙ, δεν μπορει το DX10 να το βγαλει, μονο αν περασει τις εντολες του DX11 μεσα στο DX10, οποτε θα γινει....DX11! (ακριβως οτι εχει γινει με το DX9 και το DX10, μονο ονομασια δεν του αλλαξαν...)

3) edit: Το DX10 δεν εχει τετοια Physics library, αλλα εχει η Havok και η ATi με το Stream.

Ο Βασιλης επισης λεει οτι αυτα τα εφε μπορουν να αναπαραχθουν απο το CPU και οχι αποκλειστικα απο τη GPU, αρκει να ανοιξουν ολους τους πυρηνες και να μην τα αναλαμβανει μονο...ενας (οπως ειναι σημερα)

4) Δεν ειναι καθολου ευκολο να κανεις αυτα τα εφε παντως ;) Θελουν πολυ λεπτομερεις διεργασιες φυσικης, οι οποιες βεβαια πλεον δεν ειναι τπτ για εναν πολυπυρηνο CPU ή μια GPU απο GT220 και ανω ;)

Edited by JC_Denton
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now