dimcar Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Το PhysX είναι και αρκετά απαιτητικό σε επίπεδο hardware, αφού για τις ρυθμίσεις Medium και High, χρειάζεται σαν PhysX accelerator τουλάχιστον μια GeForce GTX260. Εδώ το βίντεο GPU PhysX στο Dark Void | Gamer TV Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_o/c Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Wow είχε αρκετά εμφανή διαφορά με το PhysX on! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pastelidis.n.s. Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Wow τι σχολιο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jden Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Βασικα τα σχολια σε διαφορα Sites δεν ειναι και τα καλυτερα......Πατατοgame ειναι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Πατατα με physx ! Λυπαμαι που τετοια games τα προωθει η capcom Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimcar Posted January 22, 2010 Author Share Posted January 22, 2010 ναι, το παιχνίδι πατάτα είναι σαν game... μεγάλη μάλιστα... αλλά τουλάχιστον εχει ωραία εφέ Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Posted January 22, 2010 Share Posted January 22, 2010 Για να λέμε την αλήθεια όμως, όλα τα δήθεν PhysX εφφέ που δείχνει γίνονταν άνετα το ίδιο καλά αν όχι και ακόμα καλύτερα δίχως το PhysX... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Narzul Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 Γιατι το dx11 δε μπορει να δημιουργηθει με dx10 εργαλεια? Τι εχει δλδ το tessalation εκτος απο περισσοτερα πολυγωνα? Πολλες ταπετσαριες η μια πανω στην αλλη ειναι. To dx10 δε μπορει να τα υποστηριξει? Kαι ο billpeppas εχει μεγαλο δικιο. Δλδ απο dx10 δε μπορουν να απεικονεισουν τα physx? Ποιο ειναι το δυσκολο? Ο καπνος ή τα particles? Ολα διαφημιστικα ειναι ffs. Ολα συμφωνιες under the table. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JC_Denton Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 (edited) Αιαιαιαααααααιαα πανικος :hehe: Τα μπερδεψες βρε μαν! Με τη σειρα: 1) Το tesselation εννοειται οτι ΔΕΝ ειναι πολλες ταπετσαριες η μια πανω στην αλλη!!! Ειναι αιωνες πιο πολυπλοκα 3D models, αλλα μεσω hardware rendering, δεν μας ριχνουν κατακορυφα τις επιδοσεις! 2) ΟΧΙ, δεν μπορει το DX10 να το βγαλει, μονο αν περασει τις εντολες του DX11 μεσα στο DX10, οποτε θα γινει....DX11! (ακριβως οτι εχει γινει με το DX9 και το DX10, μονο ονομασια δεν του αλλαξαν...) 3) edit: Το DX10 δεν εχει τετοια Physics library, αλλα εχει η Havok και η ATi με το Stream. Ο Βασιλης επισης λεει οτι αυτα τα εφε μπορουν να αναπαραχθουν απο το CPU και οχι αποκλειστικα απο τη GPU, αρκει να ανοιξουν ολους τους πυρηνες και να μην τα αναλαμβανει μονο...ενας (οπως ειναι σημερα) 4) Δεν ειναι καθολου ευκολο να κανεις αυτα τα εφε παντως Θελουν πολυ λεπτομερεις διεργασιες φυσικης, οι οποιες βεβαια πλεον δεν ειναι τπτ για εναν πολυπυρηνο CPU ή μια GPU απο GT220 και ανω Edited January 27, 2010 by JC_Denton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Narzul Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 :lol i see. Αλλιως τα νομιζα... Τhx mate ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JC_Denton Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 [media] [/media]Δες αυτο, ειναι απο τα καλυτερα demo τους - μακαρι να τα δουμε σε κανα Total War... Link to comment Share on other sites More sharing options...