dragontech Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 μετα απο εναμιση χρονο ευχαριστης παρεας με ενα asus eee 900,αποφασισα να το αναβαθμισω ,αγοραζοντας ενα καινουριο netbook το οποιο θα εχει μεγαλυτερη αυτονομια,μεγαλυτερο σκληρο κ γενικα να ειναι ταχυτερο κ καλυτερο απο αυτο που ηδη ειχα. τελικα μετα απο μια ερευνα αγορας κατεληξα στο acer 531h(οριστε κ το σαιτ απ' οπου κ το πηραhttp://www.plaisio.gr/Laptop-Netbook-GPS/Notebook/Netbooks-Mini-Laptop/Acer-Aspire-ONE-531h-0Bk-Black-LU-S750B-047.htm),το οποιο κ το παρηγγειλα. απο την πρωτη στιγμη που το ανοιξα,μετα την εγκατασταση των windows παρατηρησα κατι παραξενες κουκιδες σαν νεκρα πιξελς αλλα οταν μετακινησα ενα ανοικτο παραθυρο πανω απο αυτο το σημειο εξαφανιστηκαν οι κουκιδες κ επανηλθε,οποτε κ δεν εδωσα κ τοση σημασια(επειδη υπεθεσα οτι συνεβη τυχαια σαν ενα συνηθισμενο κολλημα των windows). οταν περασα κ τα πρωτα παιχνιδια,ξεκινησα ενα απο αυτα(συγκεκριμενα το san andreas).απο την αρχη που ξεκινησε να το φορτωνει αρχισε να εμφανιζει στο μαυρο κατι λευκα κ κιτρινα πιξελς κ να αναβοσβηνουν σε τυχαια σημεια της οθονης (σαν χριστουγενιατικο δεντρο).για ακομα μια φορα δεν εδωσα σημασια επειδη λεω drivers ειναι στανταρ.κλεινοντας το παιχνιδι το οποιο ηταν αδυνατο να παιξω καθως εμφανιζε καθολη την διαρκεια του παχνιδιου,αποχρωματισμενες κουκιδες. μπηκα στο σαιτ της ιντελ κ κατεβασα τους τελευταιους ντριβερς μηπως κ λυθει το προβλημα.τελικα εγκαθιστωντας τους το προβλημα δεν λυθηκε δοκιμασα κ παλαιοτερες εκδοσεις αλλα τιποτα εγκατεστησα κ το directx k παλι τιποτα. το επομενο που εκανα ηταν να ξαναπερασω τα windows μηπως κ ηταν corrupted τα αλλα,αλλά κ παλι τιποτα σαν τελευταια λυση περασα τα 7 ,ομως, εκει ειναι που το προβλημα χειροτερεψε, επειδη εμφανιζε τις κουκιδες στην επιφανεια εργασιας αλλα κ σε οσα προγραμματα ανοιξα. τελος δοκιμασα να το συνδεσω σε μια εξωτερικη οθονη(μηπως κ εχει προβλημα η δικια του) αλλα παλι τα ιδια. οποτε πιστευω οτι το προβλημα ειναι στο hardware κ μαλλον στο chipset του εφοσον μεσω λογισμικου δεν καταφερα να κανω τιποτα. θα σας παρακαλουσα αν εχετε αντιμετωπισει παρομοιο προβλημα με το συγκεκριμενο netbook να ποσταρετε καθως ,οποια συμβουλη ή αποψη , θα μου ηταν χρησιμη. ευχαριστω εκ των προτερων! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JC_Denton Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Μαλλον είναι πρόβλημα στην κάρτα γραφικών του! Αυτά που βλεπεις μου θυμιζουν artifacts, κατι το οποιο φυσικα δε θα πρεπε να συμβαινει. Στειλτο για service, μαλλον παει για αντικατασταση! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragontech Posted January 25, 2010 Author Share Posted January 25, 2010 Μαλλον είναι πρόβλημα στην κάρτα γραφικών του! Αυτά που βλεπεις μου θυμιζουν artifacts, κατι το οποιο φυσικα δε θα πρεπε να συμβαινει. Στειλτο για service, μαλλον παει για αντικατασταση! ευχαριστω για την απαντηση σου! οντως πολυ πιθανον για ελαττωματικη καρτα γραφικων προκειται,και με τον τεχνικο που επικοινωνησα το ιδιο μου ειπε. το κακο ειναι οτι δεν γινεται να μου το αντικαταστησουν επειδη το σερβις το αναλαμβανει η ελληνικη αντιπροσωπεια της acer και οτι εφοσον εντοπισουν προβλημα θα επισκευαστει(το οποιο σημαινει οτι θα το παραλαβω σε κανα μηνα,ενω εγω το χρειαζομαι τωρα:funk:..). Link to comment Share on other sites More sharing options...
gdp77 Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Δεν ισχύει άμεση αντικατάσταση (DOA ) - αν δεν πέρασαν 7 ημέρες από την αγορά - ; Ειδικά αν το αγόρασες online, βάσει νόμου το στέλνεις πίσω και παίρνεις τα χρήματά σου και αγοράζεις άλλο - πάντα μέσα σε συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια. Ψάξε το. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragontech Posted January 25, 2010 Author Share Posted January 25, 2010 Δεν ισχύει άμεση αντικατάσταση (DOA ) - αν δεν πέρασαν 7 ημέρες από την αγορά - ; Ειδικά αν το αγόρασες online, βάσει νόμου το στέλνεις πίσω και παίρνεις τα χρήματά σου και αγοράζεις άλλο - πάντα μέσα σε συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια. Ψάξε το. ευχαριστω! θα τους το παω πισω αυριο.ελπιζω να μην μου αρχισουν τα δικα τους και να με εξυπηρετησουν αμεσα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragontech Posted January 25, 2010 Author Share Posted January 25, 2010 κοιταξτε λιγο αυτο που βρηκα: Καταγγελία κατά της εταιρίας ΠΛΑΙΣΙΟ Α.Ε. επισης και αυτο ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ACER οποτε η συμβουλη μου σε οσους αγοραζουν νεο laptop, ειναι να μεινουν μακρια απο τα φορητα της acer,λογω ελειπους υποστηριξης της εταιρειας προς τους πελατες της... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JC_Denton Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Εμενα δυο γνωστοι, παρολο που ειχαν προβλημα με τα φορητα τους, δεν ειχαν κανενα προβλημα με την αντιπροσωπεια. Ειναι αναλογα με την περιπτωση και τον ανθρωπο - μερικοι καμια φορα "γιγαντοποιουν" καταστασεις, ενω δε θα επρεπε. Παντως γενικα, το service της DELL δεν το χουν πολλοι Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragontech Posted January 26, 2010 Author Share Posted January 26, 2010 τους το πηγα σημερα και μου ειπαν οτι δεν γινεται αντικατασταση αλλα ουτε κ επιστροφη χρηματων. χωρις να μπορω να κανω κ αλλιως τους το αφησα για επισκευη και μου εδωσαν προσωρινα ενα αλλο,βεβαια με διαβεβαιωσαν οτι θα παρει το πολυ 10 ημερες για την επισκευη,αν και εγω πιστευω οτι θα τους παρει πολυ παραπανω. οποτε μπορω να πω οτι ειμαι ευχαριστημενος απο την αμεση εξυπηρετηση του πλαισιο,αλλα θα οφειλε να εχει κανει καλυτερη συμφωνια με την acer ωστε να τα αντικαθιστα αμεσα,οπως κανει κ με τα αλλα προιοντα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JC_Denton Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 Ειναι το θεμα με τις αντιπροσωπειες κατι που "ποναει" πολλα μαγαζια. Που να δεις με την εγγυηση ενος ετους τι γινεται Link to comment Share on other sites More sharing options...