Toxic Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Aha.Ηθελα δεν ηθελα πηρα και εγω μονοβαθμιο....Ειναι το καποτε γνωστο ,Vapochill LS .Ομως ηταν ψιλονεκρο ... οποτε επρεπε να επισκευασθει.Και ποιος ειναι ο καταλληλος;Μα φυσικα ο Στελιος.Παραθετω μερικες φωτογραφιες απο οταν το παραλαβα και θα συνεχισει ο Στελιος με την επισκευη .Αρχιζουμε Στελιο σειρα σου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelaras Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Το πρωτο πραγμα που ηθελα να ελεγξω ηταν εαν το μοτερ βρισκοταν σε λειτουργικη κατασταση . Στη 2η φωτογραφια , λοιπον , βλεπετε καποια καλωδια στην αριστερη μερια . Εκει βρισκονται ολα τα ηλεκτρολογικα του vapochill. Το ρελε και η τροφοδοσια των 12v ανεμιστηρων. Το μαυρο χοντρο καλωδιο ειναι αυτο που παει στο chillcontrol . Τον controller δηλαδη του vapochill . Το 1ο προβλημα ηταν πως ο controller ελειπε ... οποτε θα το λειτουργησουμε χωρις αυτον . Με λιγο ψαξιμο ... βρηκα αυτο εδω : http://forums.extremeoverclocking.com/attachment.php?attachmentid=116099&d=1207121437 Βραχυκυκλωσα τα pins που αναφερει το pdf της asetek και το μοτερ πηρε μπρος . Δυστυχως ,ομως, κατι αρχισε να ξεφυσαει απο τον ευκαμπτο . Ειχε σπασει στο σημειο που ενωνεται με τη χαλκοσωληνα της επιστροφης. Αυτο ειναι το πιο συνηθισμενο προβλημα των vapochill και prometeia . Δεν εχουν καλης ποιοτητας ευκαμπτο και σπαει/κοβεται πολυ συχνα. Ηταν αναμενωμενο τοσα χρονια και τοσα ραφια που αλλαξε αυτο το vapochill καποια στιγμη να σπασει (Εαν δεν κανω λαθος πριν καταληξει στο stock βρισκοταν στο tuning store) Αμεση συνεπεια ηταν να αδειασει ολο το φρεον . Επισης ανοιχτο κυκλωμα με πολυεστερικα ψυκτελαια , μαζευει υγρασια . Τα συγκεκριμενα λαδια απορροφουν σα σφουγγαρι την υγρασια του αερα . Αποτελεσμα να οξειδωνονται. Οξειδωμενα λαδια και μοτερ = καταστροφη για το μοτερ . Οποτε ενα ακομη προβλημα προεκειψε . Πρεπει να αλλαχτουν λαδια και φιλτρο . Αυτα για την εισαγωγη . Σιγα-σιγα θα ακολουθησει και η διαδικασια επισκευης . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Sparrow Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Ωραίος Toxic (και το watermark μαμάει )! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toxic Posted March 21, 2010 Author Share Posted March 21, 2010 Watermark made by JC:DΣτελιο δεν βλεπουμε τις εικονες...=\ Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMDnord Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 τις δικές σου εικόνες εννοεί Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelaras Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Watermark made by JC:DΣτελιο δεν βλεπουμε τις εικονες...=\ Δε βλεπετε εικονες , γιατι δεν εχω βαλει ακομη ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toxic Posted March 21, 2010 Author Share Posted March 21, 2010 Ok ok sorry.μπερδευτικα.(ti failas eimai) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Sparrow Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Watermark made by JC Τέλειο! Νice work JC Θέλω κι εγώ ένα ====================================== Πολύ αναλυτική η περιγραφή Στέλιο! Συνέχισε έτσι! Το 1ο προβλημα ηταν πως ο controller ελειπε ... οποτε θα το λειτουργησουμε χωρις αυτον. Όχι ρε $%*~!#@... Ευτυχώς τουλάχιστον το φίλτρο και τα λάδια είναι σχετικά φθηνά (απ' όσα έχω ακούσει)... Τον εύκαμπτο δεν υπάρχει περίπτωση να τον αντικαταστήσετε λόγο κόστους, έτσι δεν είναι; (Εδώ που τα λέμε και το μοτέρ θα έχει φάει φρίκη με τον καιρό και τις οξειδώσεις... Να μου πεις αν είναι να αντικατασταθούν όλα τι θα κρατήσετε, μόνο το κουτί; ) Ok ok sorry.μπερδευτικα.(ti failas eimai) Εγώ να δεις τι είμαι που διάβασα τρεις φορές το κείμενο του Στέλιου στην προσπάθεια μου να εντοπίσω που ακριβώς θ' έπρεπε να εμφανίζονται οι φωτογραφίες (failas^2)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toxic Posted March 21, 2010 Author Share Posted March 21, 2010 Λαδια ,αερια και ευκαμπτος θα αλλαξουν και το ψυγειο θα επεκταθει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Sparrow Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Τι εννοείς όταν λες θα επεκταθεί; Θα αλλαχθεί με μεγαλύτερο; :que:... Θα ήθελα να μάθω το συνολικό κόστος της μετατροπής (μετά το πέρας της διαδικασίας φυσικά, μέσω p.m.)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelaras Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Τι εννοείς όταν λες θα επεκταθεί; Θα αλλαχθεί με μεγαλύτερο; :que:... Αποφασισαμε να προσθεσουμε μερικες σπειρες χαλκοσωληνα στο condenser . Το να μπει μεγαλυτερο και αυξανει το συνολικο κοστος ... και ειναι λιγο δυσκολο να βρουμε στο μεγεθος που χρειαζεται . Η δουλεια μας θα γινει το ιδιο καλα και σε αυτη την περιπτωση . Αναλυτικες φωτογραφιες αυριο . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Sparrow Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Αποφασισαμε να προσθεσουμε μερικες σπειρες χαλκοσωληνα στο condenser . Να υποθέσω ότι η επέκταση του "συμπυκνωτή" /condenser θα γίνει κυρίως εξ' αιτίας της αλλαγής του αερίου (από R404A) σε κάποιο "καλύτερο" (R507); Αντέχει το εν λόγο μοτέρ τέτοια αλλαγή στο αέριο; Την αντέχει απ' όσο βλέπω στην 2η φωτογραφία! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelaras Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 (edited) Να υποθέσω ότι η επέκταση του "συμπυκνωτή" /condenser θα γίνει κυρίως εξ' αιτίας της αλλαγής του αερίου (από R404A) σε κάποιο "καλύτερο" (R507);Αντέχει το εν λόγο μοτέρ τέτοια αλλαγή στο αέριο; Την αντέχει απ' όσο βλέπω στην 2η φωτογραφία! Σωστα το σκεφτεσαι . Το δυνατοτερο αεριο χρειαζεται και λιγο καλυτερο condenser. Το ξεκιναω με το σκεπτικο για R410A . Δε θα ζορισει και πολυ . Το pdf του μοτερ ειναι αυτο : http://www.ra.danfoss.com/TechnicalInfo/Literature/Manuals/06/FR85CL_R404A-R507_220V_50Hz_09-02_Cf53b202.pdf Τα testing conditions αναφερουν 45C liquid line (Στο r507 οι 45C αντιστοιχουν σε 300psi) . Εμεις θα παιζουμε σιγουρα παρακατω . Και σε αυτο θα βοηθησει και το μεγαλυτερο condenser . Θα ειμαστε δηλαδη μεσα στα ορια του κατασκευαστη . Edited March 22, 2010 by Stelaras Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Sparrow Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Ωραίος, ευχαριστώ για το pdf... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelaras Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Ξεκιναμε λοιπον ... 1η κινηση ... το μοτερ να βλεπει τα ραδικια αναποδα ωστε να του βγαλουμε το λαδι (κανονικοτατα ομως ) Και μια καλλιτεχνικη σταγονα λαδιου ! Η ολη διαδικασια πηρε περιπου 4-5 ωρες . Βοηθησε και ενα heat gun ωστε να ζεσταθει το μοτερ . 2ο βημα ... Βιδωνουμε το μοτερ πισω στη βαση και βαζουμε βαβλιδακια στην υψηλη και στη χαμηλη μερια του κυκλωματος . Στη συνεχεια , προσθετουμε ενα μετρο χαλκοσωληνα σε σπειρες για ενισχυση του condenser . Εαν χρειαστει και αλλο , βλεπουμε . Εδω εχουμε τον παλιο σπασμενο ευκαμπτο ... Και εδω εχουμε το σημειο που θα κολλησει ο καινουριος . Και εδω ειμαστε με τον καινουριο πλεον ευκαμπτο κολλημενο . 1 μετρο για να ειμαστε ανετοι . Και ενα preview με τη μεχρι στιγμης κατασταση .... Ελπιζω αυριο να εχουμε τη συνεχεια . brokensuc.JPG descoil.JPG tiltcomp.JPG highside.JPG lowside.JPG oil1.JPG oil2.JPG preview.JPG suction.JPG newsuction.JPG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boton Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Είσαι μάστορας ρε Στελάρα...:D Και να σου πω....τι θερμοκρασίες λες να πιάσει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelaras Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Το μοτερακι ειναι συμπαθεστατο . Αθορυβο και πολυδοκιμασμενο. Αυτο που θα μας περιορισει , πιστευω , ειναι το evaporator . Χωρις να εχω ιδεα του πως θα συμπεριφερθει ... με τα headload (150W περιπου) που χρησιμοποιω , εαν πιασει -35C θα ειμαι πολυ ικανοποιημενος . Εσενα παιζει -43C περιπου με αυτο το φορτιο . Αλλα το δικο σου πλεονεκτημα ειναι πως μπορεις να το ζορισεις και αλλο , χωρις να εχεις προβλημα. Αυτο εδω το μικρο ... εαν του βαλεις δυσκολα , θα δυσκολευτει . Το σκεπτικο ειναι να το ρυθμισω για πολυ δυναμη ... με καποια απωλεια στο idle ομως . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toxic Posted March 23, 2010 Author Share Posted March 23, 2010 .........:kiss:...Πολυ γαματα ξυπνησα σημερα.Μπραβο ρε ΣτελιοΠοσα θα καιει περιπου αυτο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Sparrow Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Μπράβο Στέλιο, πολύ καλές οι φωτογραφίες και η περιγραφή που τις συνοδεύει δεν θα μπορούσε να είναι αναλυτικότερη και πληρέστερη!!! Ποιο λάδι σκέφτεσαι να του βάλεις (και γιατί; | κάνε μια περιγραφή στις χημικο-μηχανικές του ιδιότητες); Στην συνέχεια θα ήθελα να δω με την ίδια λεπτομέρεια της "δημιουργία" κενού καθώς και το γέμισμα με αέριο... Είναι δύο στάδιο που συνήθως παραλείπονται σε τέτοιου είδους worklogs και πιστεύω ότι καλό θα ήταν κάποιος να τα παρουσιάσει κι' αυτά! P.S. Η καλλιτεχνική με το λάδι μαμάει! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortisboy Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 (edited) ...είσαι είσαι μαστόρι Edited March 23, 2010 by mortisboy Link to comment Share on other sites More sharing options...
petr00kos Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 γεια σου ρε μαστορι στελουκο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelaras Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 .........:kiss:...Πολυ γαματα ξυπνησα σημερα.Μπραβο ρε ΣτελιοΠοσα θα καιει περιπου αυτο? 350-400W . Για benchoμηχανημα που το θελεις , ειναι αψογο . Μπράβο Στέλιο, πολύ καλές οι φωτογραφίες και η περιγραφή που τις συνοδεύει δεν θα μπορούσε να είναι αναλυτικότερη και πληρέστερη!!! Ποιο λάδι σκέφτεσαι να του βάλεις (και γιατί; | κάνε μια περιγραφή στις χημικο-μηχανικές του ιδιότητες); Στην συνέχεια θα ήθελα να δω με την ίδια λεπτομέρεια της "δημιουργία" κενού καθώς και το γέμισμα με αέριο... Είναι δύο στάδιο που συνήθως παραλείπονται σε τέτοιου είδους worklogs και πιστεύω ότι καλό θα ήταν κάποιος να τα παρουσιάσει κι' αυτά! P.S. Η καλλιτεχνική με το λάδι μαμάει! Αυτο που μας ενδιαφερει ειναι να ειναι συμβατο το ψυκτελαιο με το ψυκτικο υγρο που θα χρησιμοποιησουμε . Το συμβατο ψυκτελαιο στην περιπτωση μας (R410A) ειναι πολυεστερικο ή αλλιως γνωστο ως POE . Το συμβατο ψυκτελαιο εγγυαται οτι το λαδι θα κυκλοφoρει μαζι με το ψυκτικο υγρο και κατα συνεπεια θα επιστρεφει στο κελυφος του μοτερ , ωστε να μη στεγνωσει απο λαδι καποια στιγμη το μοτερ . Για χαμηλες θερμοκρασιες που ζηταμε εμεις , παμε σε ενα λεπτο λαδι . Με χαμηλο ιξωδες και δυνατοτητα λειτουργειας σε χαμηλες θερμοκρασιας χωρις να παγωνει . Αρα καταληγουμε σε 32αρι λαδι , μιας και λεπτοτερα λαδια στην Ελληνικη αγορα δεν εχω βρει . Αυτα ειναι τα βασικα . Για το κενο και τη ρυθμιση , θα δουμε πως θα βγει . Ειναι πολυωρες διαδικασιες και γι'αυτο δεν ειναι ευκολο να γινει καποια παρουσιαση . Καποια πραγματα μπορω να γραψω . ...είσαι είσαι μαστόρι Μου αρεσει η διαδικασια της κατασκευης ... και γι'αυτο θελω να το προσεχω οσο μπορω. Εχω ακομη ατελειες στις κατασκευες , αλλα ολα βελτιωνονται . γεια σου ρε μαστορι στελουκο. Γεια σου παλικαρι !!! :'(.... Thanks παιδες . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Sparrow Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Πολύ καλά τα είπες για το λάδι (αναλυτικότατος, thanks)! Αν δεν σου κάνει κόπο βγάλε μια φωτογραφία και τη συσκευασία του λαδιού (σοβαρά το λέω). Για το κενο και τη ρυθμιση , θα δουμε πως θα βγει . Ειναι πολυωρες διαδικασιες και γι'αυτο δεν ειναι ευκολο να γινει καποια παρουσιαση . Καποια πραγματα μπορω να γραψω . Πιστεύεις ότι θα πάρει περισσότερες από 4-5 ώρες να γίνει ένα καλό κενό με την αντλία κενού που θα χρησιμοποιήσεις; Θυμάμαι που είχες αναφέρει σε άλλο thread ότι αν το μοτέρ είναι μεταχειρισμένο και όχι σφραγισμένο, χρειάζεται αντλία κενού για να απορροφήσει την υγρασία και να γίνει "σωστά" το κενό! Anyway, δεν θα τραβήξεις video, απλά μερικές στατικές εικόνες! Let me give you some ideas : Με το άδειασμα του λαδιού, για παράδειγμα τα κατάφερες τέλεια με μόνο τρεις φωτογραφίες! -Μπορείς να βγάλεις φωτογραφία 1)την αντλία κενού, 2)ένα γενικό πλάνο όλο το σύστημα κατά την δημιουργία του κενού, 3)Τα τρία σωληνάκια (κίτρινο, μπλε, κόκκινο) και τη συνδεσμολογία τους κατά τη διαδικασία δημιουργίας κενού, 4)φυσικά τα μανόμετρα με τις ενδείξεις τους πριν και μετά το πέρας της διαδικασίας... -Κατά την πλήρωση του συστήματος με αέριο: 5)Τη μπουκάλα με το φρέον 6)συνδεσμολογία (κίτρινο, μπλε, κόκκινο) και πίεση (μανομετρικές ενδείξεις)... -Τέλος, φωτογραφίες κατά την λειτουργία του συστήματος μετρηση πίεσης στην υψηλή και την χαμηλή μεριά του SS καθώς και θερμοκρασίες Θεωρώ ότι οι φωτογραφίες και πιο... "εύκολες" είναι και πιο σφαιρική εικόνα προσφέρουν σε σχέση με το "ξερό" κείμενο... Καλό είναι βέβαια ότι δεν μπορεί να φανεί στις photo να το αναλύσεις με μικρό κειμενάκι (αλλά μην ανησυχείς, θα σε πλακώσουμε στις ερωτήσεις αν ξεχάσεις να αναλύσεις κάτι ). Καλή συνέχεια Στέλιο!!! Είμαι σίγουρος ότι το αποτέλεσμα θα σε ανταμείψει κι εσένα και τον Toxic Μου αρεσει η διαδικασια της κατασκευης ... και γι'αυτο θελω να το προσεχω οσο μπορω.Εχω ακομη ατελειες στις κατασκευες , αλλα ολα βελτιωνονται . Ωραία, έτσι εξηγείτε γιατί είσαι τόσο αναλυτικός! Καλά κάνεις και προσέχεις Όσον αφορά τις ατέλειες, απλά δεν μας πείθεις! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toxic Posted March 23, 2010 Author Share Posted March 23, 2010 Αν δεν σου κάνει κόπο βγάλε μια φωτογραφία και τη συσκευασία του λαδιού (σοβαρά το λέω). ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack Sparrow Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Αγνό παρθένο ελαιόλαδο... έπρεπε να το φανταστώ από την αρχή! ... Την πάτησες όμως φίλε Toxic, καθώς το ελαιόλαδο είναι "βαρύ" και σχετικά παχύρρευστο, είμαι σίγουρος ότι έχει χρησιμοποιήσει κάποιο ηλιέλαιο, αλλά δεν ξέρω ποια εταιρία εμπιστεύεται ο Στέλιος P.S. Ήμουν απόλυτα βέβαιος ότι κάποιος (θα έγραφα κάποιος κερατάς αλλά δεν το γράφω προς αποφυγή παρεξηγήσεων) θα εμφανίζονταν να μου την πει για το λάδι! Link to comment Share on other sites More sharing options...