p_under

Προβλήματα Online καταστημάτων

Recommended Posts

μιλαμε οτι το πλαισιο εχει παρει πλεον οσκαρ απατεωνιας.δεν υπαρχουν,δεν υπηρξαν και απο οτι δειχνει το πραγμα ουτε θα υπαρξουν.τζερτζελες να γινεται μηπως και βρουμε καναν ασχετο να του αντιπροτεινουμε κανα αλλο προιον

Link to comment
Share on other sites

Ύπάρχουν κάποια λίγα κομμάτια διαθέσιμα τα οποία βγαίνουν σε πολύ χαμηλές τιμές με αποτέλεσμα να φεύγουν αμέσως. Δεν φταίνε αυτοί. Τώρα για το καινούργιο που έχει γίνει λέει ποια κομμάτια δεν είναι διαθέσιμα για αγορά μέσω ίντερνετ αλλά είναι διαθέσιμα σε κάποια καταστήματα και τα αναφέρει για κάποιον που θέλει να τα αγοράσει. Απλά παίρνεις τηλέφωνο στο κατάστημα να ρωτήσεις αν όντως υπάρχει (γτ μπορεί να το έχει πάρει κάποιος άλλος λίγο πριν) το κλείνεις και πάς από εκεί και το παίρνεις.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι το σύστημα να ενημερώνει άμεσα ότι το Χ προϊόν πουλήθηκε. Αν μένει το προιόν ως διαθέσιμο για 1-2 μέρες ενώ στην πραγματικότητα έχει εξαντληθεί, εκεί υπάρχει πρόβλημα και τίθεται ξεκάθαρα το ερώτημα αν υπάρχει αδυναμία ενημέρωσης ή απλά συμφέρον από την μη ενημέρωση.

Link to comment
Share on other sites

..παίδες μην είστε τόσο απόλυτοι δεν μιλάμε για καμιά αποθηκούλα...χαλαρώστε, είναι αδυνατο να υπάρχει τέτοιου είδους online ενημέρωση των προιόντων που ειναι στοκ!!

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, το Πλαίσιο καλά κάνει και πολλοί θα ευνοηθούν αλλά οι αποθήκες πλέον δεν δουλεύουν με χαρτιά, ούτε η ενημέρωση γίνεται στο τέλος της ημέρας με καταγραφή και αναφορά στα κεντρικά. Το πλαίσιο είναι αποθηκούλα μπροστά σε άλλα μαγαζιά τα οποία δεν νομίζω να έχουν τέτοιου είδους θέματα του στυλ "το προϊόν δεν υπάρχει εδώ και 24 ώρες αλλά εγώ συνεχίζω να το δείχνω ως διαθέσιμο". Δεν νομίζω ότι μία από τις δύο μεγαλύτερες αλυσίδες πληροφορικής - και όχι μαναβικής - δεν έχει τα μέσα να ξέρει τι της γίνεται ανά πάσα στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

Έλεος απλά ρε πως κάνετε έτσι να πούμε..

Yanni βλέπω εδώ και thelab ότι λες για το πλαίσιο εδώ και πολύ καιρό,έχεις κάτι προσωπικό μαζί του?

Το thread είναι για προσφορές.
Link to comment
Share on other sites

δεν διαφωνω μαζί σου...αλλά επειδη όπως το ειπες ειναι απο τις μεγαλύτερες αλυσίδες με πάνω απο 25 καταστήματα και υπάρχουν κινήσεις καθημερινά απο κεντρικη αποθήκη προς καταστήματα, απο καταστημα προς κατάστημα, απο κατάστημα προς αποθήκη, απο service προς αποθήκη, απο αποθήκη προς service κ.τ.λ ειναι σχεδόν αδυνατο να υπάρχει ακριβής διαθεσιμότητα για όλα τα προιόντα!

Τα καταστήματα που λες συνηθως δεν έχουν 25+ φυσικους χώρους αλλά ειναι συνήθως online shop!!!

p.s pleaz μην μου φέρεις παράδειγμα το ακατανόμαστο online κατάστημα, γιατί δεν είναι το ίδιο

Edited by mortisboy
Link to comment
Share on other sites

άμα κολλήσεις τη ρετσινιά, την κόλλησες. :P

αν και σε λάθος thread ποστάρουμε τόσο καιρό.

εδώ θα έπρεπε μονο προσφορες να βλέπουμε. πρέπει να υπάρχει thread για παράπονα με online καταστήματα

Link to comment
Share on other sites

Yanni βλέπω εδώ και thelab ότι λες για το πλαίσιο εδώ και πολύ καιρό,έχεις κάτι προσωπικό μαζί του?

Βεβαίως και έχω. Είμαι τακτικός πελάτης, έχω ξεγράψει e-shop και τα παράγωγά του από το χάρτη, είτε αυτά λέγονται pc1 είτε plus4u είτε δεν ξέρω και εγώ τι άλλο θα βγάλουν και πραγματικά θέλω να συνεχίσω να είμαι ευχαριστημένος πελάτης του Πλαισίου. Για να συνεχίσω πιστεύω ότι θα πρέπει να λέω που πιστεύω ότι το Πλαίσιο θα πρέπει να προσέξει για να μην χαλάσει την πολύ καλή του εικόνα απέναντι στους πελάτες του. Ένα Πλαίσιο που αύριο χάνει την αξία του στα μάτια των πελατών του δεν θα μπορέσει να ανταγωνιστεί π.χ. το e-shop και εγώ θα μείνω χωρίς αξιόπιστη λύση για τις αγορές μου. Έχω μάθει άλλωστε να λέω και τα στραβά και να είμαι ειλικρινής. Αυτό όπως έχω πει και σε φίλους μου είναι μειονέκτημα και με βάζει σε μπελάδες όπως τώρα που έρχεσαι και αφήνεις υπόνοιες ότι μπορεί να έχω προσωπικό πρόβλημα με το Πλαίσιο.

Καταλάβετέ το. Για να παραμείνει το Πλαίσιο όπως το αγαπήσαμε ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ να του κάνουμε κριτική εκεί που θεωρούμε ότι πράττει λανθασμένα ή ρισκάρει το όνομά του.

Link to comment
Share on other sites

Bill για δώσε λίγο τα φώτα σου.

Σε RMA για κάτι Mushkin (από τις τελευταίες bulk προσφορές) μου δήλωσαν άγνοια για το πως στέλνουμε για RMA ένα προϊόν στην κατασκευάστρια εταιρία, λέγοντάς μου ότι εγγύηση παρέχει το πλαίσιο και μόνο. Τους πρότεινα με λίγα λόγια να τις στείλουν στην Mushkin και ας κάνουν και έναν μήνα να γυρίσουν και απλά μου λέγανε ιστορίες του στυλ "δεν γίνεται', "δεν ξέρουμε πως το κάνουμε αυτό" και άλλα παρόμοια. Δεν καίγομαι για τις μνήμες - ίσως το πιστωτικό (στην τιμή αγοράς) να μου είναι ποιο χρήσιμο από ένα λειτουργικό ζευγάρι μνήμες - αλλά μου φάνηκε παράξενο να κάθονται και να δηλώνουν από το τηλέφωνο ότι "δεν ξέρουμε πως να κάνουμε RMA στην κατασκευάστρια εταιρία"!!!

Link to comment
Share on other sites

αν δεν σου εχει δειξει κανεις, πως να ξερεις? δουλεια τους ειναι να κοβουν πιστωτικα. εμενα μου εκοψαν σε μια καρτα γραφικων και ας την ειχαν!

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει τα πιστωτικά απλοποιούν την ζωή τους, αλλά δεν είναι λογική αυτή. Είχα πάρει 2 ζευγάρια ίδιες μνήμες (λες και το ήξερα). Το ένα δούλεψε μια χαρά το άλλο είχε πρόβλημα μόνο η μία μνήμη. Αν τώρα ήθελα να φτιάξω συστηματάκι με 4Χ1 ΙΔΙΕΣ μνήμες και δεν υποχωρούσα στο πιστωτικό τι θα έκαναν; Αν τους έλεγα δώστε μου τις μνήμες πίσω να τις στείλω εγώ στην Mushkin τι θα μου έλεγαν; Πολύ περισσότερο αν είχα αφήσει να περάσει καιρός μέχρι να αποφασίσουν να με ειδοποιήσουν. Φαντάζεσαι να πήγαινα μετά από ένα μήνα - διότι τότε θα έρθει το sms ενημέρωσης - και τους έλεγα "Θέλω τις μνήμες πίσω"? Ε ρε γέλια.... άντε να τις βρουν.

Link to comment
Share on other sites

Απαραδεκτοι στο eshop... κανω παραγγελια μεσανυχτα σαββατου να προλαβω τα αποθεματα στα crazy sundays. Επιλεγω να πληρωσω με καρτα και πρεπει να στειλω τα στοιχεια μου επειδη ειναι πρωτη φορα. Παω για υπνο και επειδη ξεχαστηκα/δν προλαβα, τα εστειλα Τριτη πρωι και μου λενε.... "Προβλημα διαθεσιμοτητας!!"

Να φανε σκατααααααααααααααααααααααααααααααα

Link to comment
Share on other sites

απο που και ως που εδωσαν αλλου την παραγγελια μου?? :P

ειχα ενημερωσει κ με μαιλ οτι θα γινει η αποστολη το οποιο ποτε δν διαβαστηκε αποτι καταλαβα δεχομενος ενα αλλο μειλ απο δαυτους..

Link to comment
Share on other sites

εστειλα mail εξηγωντας τους το λαθος τους (και μαλιστα ονομαστικο mail απαντωντας σε αυτον που επικοινωνησε μαζι μου) και οχι μονο μια εξηγηση δν δεχτηκα αλλα ουτε καν απαντηση :hehe::hehe:

Αθανατη ελληνικη επιχειρηματικοτητα. Νομιζουν οτι το mail μπορουν να το γραφουν στα @@ τους. Ποσο λαθος ειναι.. Θεωρειται επισημο εγγραφο!

Link to comment
Share on other sites

προς γοριλακο , τι θελει να πει ο ποιητης " Διαθέσιμο μόνο

στα καταστήματα online δεν μπορω να παραγγειλω καποια προιοντα που θελω?

:hehe: Θα μπορούσες να μου στείλεις πμ αν ήταν πραγματικά για εμένα ή να το βάλεις σε κανα θέμα του Πλαισίου.

Διαθεσιμα μόνο σε καταστήματα προϊόντα, όπως έχω ξαναγράψει πολλάκις, είναι προϊόντα τα οπόια δεν θα ξαναέρθουν στο Πλάισιο.

Είτε έιναι παλιά, είτε EOL, είτε το Πλάισιο αποφάσισε να μην τα ξαανφέρει για δικούς του λόγους.

Αυτά λοιπόν τα προϊόντα, επειδή ήταν άπειρα και ήταν κάτω απο το site, θα είναι έτσι απο εδώ και πέρα.

Γι'αυτό δεν μπορείς να τα παραγγείλεις, επειδή δεν θα ξαναέρθουν ποτε :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now