yanni

U support = FAILED x2!

Recommended Posts

Βασικά αυτό το thread θα είχε διαφορετικό τίτλο, κάτι σε στυλ "Εμπειρίες από το support του U" - μην γράφουμε μόνο για Πλαίσιο και e-shop, και ποιο γλυκόξινο περιεχόμενο. Τελικά θα είναι σκέτο ξινό όπως είναι φανερό και από τον τίτλο.

Μία αγορά έχω κάνει από το crazy U δύο προϊόντων. Ενός Labtec media wireless 800 και ενός Technisat DVBT (mpeg2). Και τα δύο κατάφεραν να χαλάσουν την τελευταία χρονιά.

Πρώτος κάηκε ο Technisat. Η χρησιμότητά του πλέον αμφιλεγόμενη μιας και είναι μόνον mpeg2. Παίρνω τηλέφωνο για να κανονίσω RMA. Αρχικά λανθασμένα με ενημερώνουν ότι έχει μόνο 1 χρόνο εγγύησης. Τους εξηγώ ότι η Technisat δίνει 2 χρόνια τα οποία επεκτείνονται σε 3 αν κάνεις online registration. Οι ίδιοι με ενημερώνουν ότι ΔΕΝ αναλαμβάνουν την διαδικασία του RMA και ότι θα πρέπει να πάω σε κάποιο συγκεκριμένο support που αναλαμβάνει τους technisat. Η πλάκα είναι ότι το τηλέφωνο που μου δίνουν δεν ισχύει πλέον. Η Technisat φαίνεται να έχει αλλάξει 3-4 αντιπροσώπους το τελευταίο χρονικό διάστημα. Ο τωρινός αντιπρόσωπος ΔΕΝ αναλαμβάνει να κάνει RMA διότι η αγορά έγινε πριν αυτός αναλάβει την αντιπροσωπία. Μου ζητάει 33? αν θέλω να σταλεί στην Γερμανία για έλεγχο/αντικατάσταση. Όμορφα πράγματα.... Επόμενη στάση κοντινό υποκατάστημα του U. Το παιδί εκεί εξυπηρετικότατο τρώει κάνα μισάωρο στα τηλέφωνα. Μου εξηγεί επιπλέον ότι προϊόντα που έχουν αγοραστεί online από το U μπορούν να ελεγχθούν ΜΟΝΟ από το κεντρικό στην Συγγρού. Δεν μπορεί να το παραλάβει ο ίδιος...

Μόνη λύση να τρέχω στην προτελευταία αντιπροσωπία στο Μαρούσι. 3 ώρες φασαρία εφόσον μένω Ίλιον. Αν έμενα κάπου μακρύτερα υποθέτω η κοντινότερη αντιπροσωπία θα ήταν ο κάδος σκουπιδιών.

Για να ανακεφαλαιώσουμε. Το U ΔΕΝ αναλάμβανε το RMA προϊόντος που πήρα από αυτό. Τα υποκαταστήματα του U ΔΕΝ παραλαμβάνουν προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το κεντρικό κατάστημα για RMA.

Όσον αφορά το labtec. Το τελευταίο καιρό είχε πρόβλημα το ροδάκι του mouse. Βασικά το πληκτρολόγιο είχε πάντα πρόβλημα με το shift και το control, αλλά το είχα συνηθίσει. Το χάλασμα και της ρόδας του ποντικιού με ώθησε στο να πάω τελικά στα κεντρικά στην Συγγρού. 1' χρειάζεται να το ελέγξει κάποιος αλλά όπως με ενημέρωσε ο υπάλληλος εκεί θα έπρεπε να μπει υποχρεωτικά σε σειρά προτεραιότητας. Μάλιστα επειδή είναι περιφερειακό θα πήγαινε 7 εργάσιμες. Τελικά Τους πήρε λιγότερο. Παρασκευή το πήγα, Πέμπτη μου ήρθε η ενημέρωση να πάω να το παραλάβω. Τώρα το failed στην υπόθεση θα μπορούσε να είναι η μη άμεση αντικατάσταση του πληκτρολογίου, αλλά δεν είναι αυτό. Παρασκευή μεσημέρι πάω να το παραλάβω και ίσως ήδη να μαντεύετε. ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΟ. Τώρα πως στέλνεις ενημέρωση στον πελάτη την Πέμπτη να πάει να παραλάβει, όταν δεν το έχεις διαθέσιμο ούτε καν την επόμενη; Άργησε το φορτηγό μου είπαν. Πρόβλημα στο σύστημα μου είπαν. 3 ώρες τζάμπα διαδρομή από Ίλιον μέχρι Συγγρού τους απάντησα. Λες και με ενδιέφερε ότι μια εταιρία σαν την Quest που έχει δεκάδες ή και εκατοντάδες προγραμματιστές δεν έχει ένα σύστημα που να ενημερώνει σωστά για το πότε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ είναι διαθέσιμο προς αντικατάσταση ένα προϊόν. Οι υπάλληλοι εξυπηρετικότατοι, ευγενικότατοι, δεν έχω παράπονο από αυτούς. Μου πρότειναν να το στείλουν σήμερα με courier. Τι να κάνω δέχτηκα. Ο courier ακόμα να φτάσει....

Για να ανακεφαλαιώσουμε και το δεύτερο. Το πληκτρολόγιο που μπορεί να ελεγχθεί επί τόπου ΠΡΕΠΕΙ να μπει σε λίστα αναμονής. Επειδή είναι περιφερειακό και άρα όχι αναγκαίο για την χρήση του Η/Υ, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 7 ημέρες. Ακόμα και αν σας έρθει ενημέρωση να παραλάβετε, ενδέχεται το προϊόν να μην είναι διαθέσιμο ούτε καν την επόμενη το μεσημέρι!

Η Quest έχει επιλέξει τον ποιο ασφαλή και απλό τρόπο λειτουργίας, όπου το τρέξιμο το αναλαμβάνει ο πελάτης.

Αυτά ας τα έχουν υπόψιν όσοι παραπονιούνται ότι το support τους άργησε 10 λεπτά η μερικές ώρες.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως, με τα προϊοντα που εχουν εγγυηση αντιπροσωπειας, παιζουν αρκετα κουλα στην Ελλαδα...Ειναι λιγο ξενερωτο το ζητημα, σε απωθουν σαν πελατη αρκετα μαγαζια (για ολους τους μεγαλους μιλαω).

Link to comment
Share on other sites

Με πήραν πριν από λίγο από το U. Αφού τους είπα την ιστορία όπως την έγραψα και εδώ, μου ζήτησαν συγνώμη για την ταλαιπωρία όσον αφορά το πληκτρολόγιο, αλλά ΚΑΙ για τον επίγειο ψηφιακό δέκτη και μου πρότειναν να μου στείλουν έναν mpeg4 της Crypto. Το πληκτρολόγιο το φέρανε την Δευτέρα το απόγευμα.

Είναι καλό να αναγνωρίζεις τα λάθη σου και είναι ακόμα καλύτερο να κάνεις κινήσεις ώστε να τα διορθώσεις. Αυτό οφείλω να τους το αναγνωρίσω. Άλλο κατάστημα απλά δεν θα ασχολιόταν.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά αυτοί είδαν την αρνητική στο skroutz και όπως μου είπε σε ανάλογες περιπτώσεις ψάχνουν να δουν τι έχει συμβεί ώστε να βελτιωθούν. Στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με την κυρία που μίλησα - ευγενικότατη - την ενημέρωσα ότι έχω αναρτήσει όλη την ιστορία όπως της την περιέγραψα σε fora. Της εξήγησα επίσης πόσο σημαντικό είναι το aftersales service και πόσο διαφορετικά αντιμετωπίζεται για παρόμοιο συμβάν ένα κατάστημα με γενικά πολύ καλό service έναντι ενός καταστήματος με κακό service από τα μέλη στα διάφορα fora ή αλλιώς από τους πελάτες τους.

Τώρα αν πράγματι ψάχνονται να βελτιωθούν καλό δικό τους και καλό δικό μας. Αν απλά αντιμετωπίζουν τις αρνητικές του skroutz ως ειδικές περιπτώσεις και περιορίζονται στο να σβήνουν αυτές τις μικρές φωτίτσες, ε στην καλύτερη των περιπτώσεων θα συνεχίσουν να βρίσκονται εκεί που είναι σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now