Matias_GR

Multirama+UD7+SN και η οδύσσειά μου!

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

Μετά από πρόταση γνωστού είπα να ζητήσω τη βοήθεια από οποιοδήποτε μπορεί να με βοηθήσει στο πρόβλημα μου.

Πριν από περίπου 3 μήνες μόλις που είχα τελείωσει τς πανελλαδικές αποφάσισα να "χτίσω" επιτέλους το "κουτί" των ονείρων μου!

Όπως και οι περισσότεροι απο μας δοκίμασα να χτυπήσω στις αγγελίες παρόμοιου forum μια Gigabyte X58A UD7.

Η τιμή ήταν στα 230e αχρησιμοποιήτη(με βάση τα λεγόμενα του πωλητή).

Τον ρώτησα για απόδειξη κ μου είπε πως δεν έχει εγγύηση απο ελληνικό κατάστημα ΜΟΝΟ με RMA απο την ίδια την εταιρία!Την αγόρασα...

Πριν απο λίγες εβδομάδες επιτέλους συγκέντρωσα όλα τα κομμάτια κ πήγα να φτιάξω τον υπολογιστή.Αρχικά είχα πρόβλημα με ένα slot απο τς μνήμες που δεν αναγνώριζε.Μετά απο λίγο η mobo στα ξαφνικά βγήκε dead.

Οπότε είχε έρθει η ώρα για RMA.

Δυστηχώς το παιδί δεν μπόρει να με βοηθήσει(?) αφού η mobo έχει αγοραστεί απο τρίτο!(:@)

Με τα χίλια ζόρια έμαθα απο τ Gigabyte πως έχει αγοραστεί απο Multirama(ενώ στην αρχή νόμισα απο πλαίσιο όπως μου είχε πει το παιδί)

Το ζήτημα είναι πως στα Multirama δεν μπορούν να μου κάνουν RMA τ mobo χωρίς απόδειξη....

Σε πρώτη φάση ψάχνω επομένως να βρω έναν τρόπο να βρώ τ απόδειξη.

Έχω ακούσει πως σε παρόμοιες περιπτώσεις παιδιά απο εδώ μέσα έχουν βοηθήσει να βρεθεί(απο πλαίσιο κυριως) και είπα να κάνω μια προσπάθεια κ εγώ μήπως κ κάποιος μπορέσει να με βοηθήσει...

Η συναλλάγη έγινε μεταξύ κάποιου Κώστα και Γιάννη στην περιοχή της Αθήνας τ περίοδο Μάιο-Ιούνιο.(αν κ δεν νομίζω να λέει σε κανένα τίποτα)

Η συναλλαγή αφορούσε την UD7 και μια άλλη mobo...

Πραγματικά βρίσκομαι σε μια άθλια κατάσταση(πολλοί μπορεί να γνωρίζετε τ περίπτωση μου απο "γειτονικό" forum)

Αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει είμαι διατεθημένος να πληρώσω για να βρω λύση στο προβλημα με το RMA!

Ελπίζω να μην έγινα κουραστικός κ ευχαριστώ για το χρόνο σας,

Ζ**

Link to comment
Share on other sites

αυτό προσπαθώ!Βρίσκομαι σε συνεχη επικοινωνία με το RMA Center στη Ολλανδια αλλά επιμένουν πως δεν μπορούν να με εξυπηρετίσουν απευθείας αυτοί κ πως πρέπει μέσα απο τους αντιπροσώπους να τ στείλω...

Link to comment
Share on other sites

Απευθύνσου στην ΟΚΤΑΒΙΤ η οποία είναι distributor της Gigabyte και κατά 90% το Multirama την έχει πάρει από εκεί.

Η ΟΚΤΑΒΙΤ δεν χρειάζεται απόδειξη λιανικής για να σου κάνει RMA, μπορεί με το serial number της μητρικής να κάνει όλη την διαδικασία.

Link to comment
Share on other sites

Τίποτα OKTABIT δεν εντοπίστηκε το SN.

infoquest δεν εντοπίστηκε αλλά μου είπαν πως δεν καταγράφονται όλοι οι κωδικοί άρα μπορει ΚΑΙ να είναι δικιά τους...

Westnet μου είπε ένα παλικάρι πως προμηθεύει Multirama αλλά δεν μπορώ να βρω το site τς..

Λοιπόν...

Έχω δώσει στοιχεία multirama κ περιμένω τηλέφωνο για να μου πει τι θα κάνουμε(να ρωτήσει τους αρμόδιους)

Έλα που έχω όμως τ εντύπωση πως θα με πάρει κ θα μου πει πως δεν μπορεί να γίνει τίποτα...!

Link to comment
Share on other sites

Τα Multidrama ψωνίζουν κατά κόρον από Westnet οπότε πάρε με την σιγουριά για να βγάλεις άκρη και όχι να τους ρωτήσεις αν είναι από κει, "παιδιά έχω μια μητρική που είναι αγορασμένη από εσάς αλλά έχω χάσει την απόδειξη, αυτό" αν αρχίσεις με το έχασα την απόδειξη και δείτε μήπως είναι από εσάς το χάσες το παιχνίδι!!

Link to comment
Share on other sites

Λογικά απο το Multi θα μπορούν να σε βοηθήσουν αλλά δεν θέλουν.

Ποια UD7 είναι ? Ποιο έιναι όλο το όνομα της μητρικής?

Στείλε μου ένα πμ με το σειριακό της. Η συσκευασία έιναι κομπλέ με όλα τα παρελκόμενα για όχι ?

Link to comment
Share on other sites

αυτό νομίζω κι εγώ, δεν θέλουν. αν ήταν κάνας φίλος τους θα σκιζόντουσαν. μακάρι να υπήρχαν κι άλλοι σαν εσένα γκορ από όλα τα μαγαζιά με όρεξη και διάθεση να βοηθούν!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Matias_GR,

Στο insomnia όμως κράζεις το Πλαίσιο και έχεις σύρει ένα κάρο πράγματα, έχει γίνει ένα thread τούμπανο, και εδώ μας λές πώς τελικά έιναι απο Multirama.

Μήπως να ξεκαθαρίσεις λίγο την θέση σου και στο άλλο θέμα και εδώ ?

Link to comment
Share on other sites

Ρε Marias_GR πλακα μας κανεις δηλαδη....

Στο ΤheLab.gr εχω γραψει στο θεμα σου και μια απαντηση κατι να πεις τελος παντων, δεν εχεις δωσει....Eπισης εχεις αναφερει οτι ειχε στραβωμενα πινακια εξ αρχης με το που την πηρες απο το κουτι της....

Πως στραβωσαν αυτα? Ο $@$#@^&^((**0 τα στραβωσε στην Taiwan?

Gigabyte UD7 RMA... :(

Link to comment
Share on other sites

Παραθέτω τ απάντηση μου στο thelab.gr

"Λοιπον,

Καταρχάς η mobo έφυγε για RMA.

Ειχε αγοραστεί απο αγγελία απο **nia.gr!Το παλικαρι μου είχε πει πως ειναι απο πλαίσιο.Επομένως τ πήγα στο πλαίσιο όπου μου έκαναν έλεγχο κ μου τν έβγαλαν εκτός εγγύησης.Ο τεχνικός μου είπε πως αν δεν είχα το θέμα με τα pins θα μου τν άλλαζε!

Στο πλαίσιο είχα παει με το κουτί τ mobo με όλα τα στοιχεία και το SN.

Όμως μάλλον επειδή δεν μπήκε στο κόπο να κοιτάξει το SN αφου τ εβγαλε εκτος εγγυησεις δεν μου είπε πως δεν είναι δικό τους προιόν.

Ταυτόχρονα μιλούσα και με gigabyte.Η οποία μετά απο λίγες μέρες αφου έψαξε με το κωδικό με έστειλε multirama.

Multirama συνέχιζαν μια απο τα ίδια κ αναγκάστηκα να μιλήσω με εκπρόσωπο τς gigabyte στην Ελλάδα ο οποίος με καθοδήγησε σχετικά με το πως να κινηθώ ακόμα και αν δεν έχω απόδειξη!

Έτσι πήγα στα Multirama κ περιμένω RMA...

Σημείωση:Το multirama έκανε έλεγχο και παρά το πρόβλημα μου είπε πως δικαιούμε RMA...σε αντίθεση με το πλαίσιο.Που προτίμησε να με στείλει από εκεί που ήρθα.ΧΩΡΙΣ καν να μπει στο κόπο να τσεκάρει το SN(που τότε δικαιωματικά δεν θα μπορούυσα να την επιστρέψω)

Το πως χάλασε:Ο τεχνικός multirama είπε πως το πρόβλημα στo DDR slot προκάλεσε υπερθέρμανση στη mobo οπότε...μπαμ!

Δεν ξέρω αν μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο...εσείς θα το κρίνετε!

Ευτυχώς πάντως τώρα περιμένω επιστροφή.

Όσο για το πλαίσιο μπορεί να είπα πολλά αλλά το ότι με έδιωξαν με τ μια ούτε καν κοίταξαν το SN δεν είναι δικό μου θέμα.

Όταν σου λέει ο τεχνικός θα στην άλλαζα αν δεν είχε αυτό,αυτός που την παρέλαβε τσ'εκαρε κ καλά το σύστημα κ όταν του είπα εντός εγγύησης συμφώνησε εγώ τι να πώ...

Μοναδικό μου λάθος που εμπιστεύτικα το παιδί απο τ αγγελία σχετικά με τ αγορά από το πλαίσιο..!"

Αγαπητέ φίλε που συνεχίζεις να υπονοείς πως έχω κάνει λάθος εγώ κ πως είμαι εκτός εγγύησεις όπως λέω κ πάνω έχει φύγει για RMA όπως μου είπαν απο multirama.Κ ένας τεχνικός εκεί μου είπε το παραπάνω λόγο.

Φίλε Gorillako προς το παρόν είμαι εντάξει αφού μετά που μίλησα με τν αντιπρόσωπο και μίλησα ΚΑΙ με υπεύθυνο σε κατάστημα στη Θεσσνικη είπαν πως μπορούν να την βρουν απο τα κεντρικά.Αρα πιστεύω να πάνε όλα καλά!

Όσο για τ mobo έχει όλα τα παρελκόμενα SN,check number και φυσικά συσκευασία..

Αυτή είναι η αλήθεια παίδες.

Πότε δεν είπα τπτ @@...απλώς έγινε μεγάλο μπέρδεμα!

Εγώ φταίω δλδ αν πλαίσιο μου λένε "Μπορούμε να το αλλάξουμε αφου τσεκάραμε και το SN αλλά φταίτε εσείς και μπορείτε να κάνετε μια προσπάθεια με τ ίδια τ gigabyte"..ΕΕΕεε σόρρυ κιόλας!

TA PINS TA ΑΚΟΥΜΠΗΣΑ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ DEAD...

και επίσης τα δυο στραβά pins στ αρχη μπορεί να ήταν κ ο λόγος για το ότι δεν έπιανε τ DDR slot...

Gigabyte x58A-UD7(rev 1)

Τέλος ήμουν απο τ αρχή ειλικρινής και δεν έχω άλλωστε κ κανένα λόγο να μν είμαι σας ξέρω?με ξέρετε?

Γιατί να αρχίσω να λέω οτι να ναι...βοήθεια ψάχνω!

Link to comment
Share on other sites

Ναι...!Αν διαβάσεις όμως παρακάτω ξανα αναφέρω για το overload κ μάλιστα συγκεκριμέν για τν τεχνικό απο πλαίσιο που μου είπε.

στραβά πινάκια δεν συμαίνει απαραίτητα πως δεν ξεκινάει το σύστημα.

Όπως κ ξεκίνησε.ένα όμως απο τα δυο που ήταν στην αρχή προφανώς ήταν αυτό που έκανα επαφη με τς DDR για αυτο κ δεν δούλευε(υποθέτω εγώ).

Μετα απο λίγες μέρες αφου καθάρισα τα πάντα στο κουτί κ το ξαναέστεισα(χωρίς να πειράξω πιν!)

ανοίγει για λίγες ώρες κ μετά.....dead!...

αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Το όνομα του παιδιού θα το δώσω απλώς πληροφοριακά αν εξαιρέσεις τ λάθος πληροφορία για το πλαίσιο κ τα στραβα πινς ΠΟΥ δεν ξέρω αν ευθύνετε αυτός(το τονίζω) κατά τ άλλα δεν είχα κανένα πρόβλημα.

Μετά πάντως απο το τρίτο τηλεφώνημα που του ζητούσα πληροφορίες σταμάτησε να απαντάει..

telnet05

Μεγάλο μου παράπονο δλδ που μετά απο λίγο δεν απαντούσε στς κλήσεις-μνμτα μου.

λες δλδ να έχω ΞΑΝΑ πρόβλημα με τ αντικάτασταση?ο υπευθυνος στα multirama θεσσνικη μου είπε αφού είναι καινούρια είναι θέμα χρόνου να βρούνε τ απόδειξη και να τ στείλουν...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now