George_o/c

Crysis 2 - DirectX 11 Patch announced

Recommended Posts

Αφού κατάλαβαν το μέγεθος του λάθους τους, είπαν να βάλουν μυαλό :hehe:

We would like to announce that there will be a DX11 patch released for Crysis 2. We are working to get the best out of DX11, so weʼll wait to announce the features until a little closer to release.

MyCrysis • View topic - DX11 Patch Announced for Crysis 2!

Link to comment
Share on other sites

ελπιζω να το βαλουν κανενα καλυτερο φωτισμο, tessellation και καποια καλυτερα teχtures που εκει σκορπισμενα και θυμηζουν πραγματικα ps2 εποχες... γ@μο τις κονσολες μου γ@μο

Link to comment
Share on other sites

Ας διορθώσουν πρώτα το flickering σε crossfire και μετά τα συζητάμε όλα τα άλλα. Δεν ντρέπονται που ακόμα να δώσουν λύση σε αυτό, έλεος πια :rant:

Το παιχνίδι το κατέστρεψαν σε σχέση με αυτά που περιμέναμε βάσει αυτών που ανακοίνωναν οι ίδιοι πάντα...

Link to comment
Share on other sites

Είναι ή δεν είναι τραγικό να δίνεις τα λεφτά σου για την Pc έκδοση και να σου δίνουν μισοτελειωμένο προϊόν?

Δηλαδή εκτος του DVD της συσκευασίας θα πρέπει να κρατάω κάπου και το DX11 patch άμα θελήσω να το παίξω αργότερα? Ρε ουστ λαμόγια, ας καθυστερούσαν την κυκλοφορία της pc έκδοσης τόσο δύσκολο ήταν?

Σε SLI nomad δεν παρατήρησα flikering λίγο που έπαιξα.

Link to comment
Share on other sites

Την 295 έχεις? Αν ναι, η κάρτα σου έχει πιο ώριμους Drivers και για αυτό ίσως. Σε εμένα στην 6990 απλά αναβοσβήνει η οθόνη. Πάντως κάπου διάβασα ότι ανακοίνωσε η AMD πως στο τέλος της βδομάδας θα κυκλοφορήσει νέο Cap που θα περιέχει λύση για το Flickering σε crossfire συστήματα.

Link to comment
Share on other sites

to crysis παλι καλα ειναι...εγω εχω κατι games απο περιση περιμενω patch για sli... θα αναγκαστω να παρω μονοπυρινη για να τα παιξω σωστα...

Link to comment
Share on other sites

Όταν βγάζουν παιχνίδια χωρίς υποστήριξη άστα! Καλύτερα 1 και ολοκληρωμένο παρά 10 και να μας βγάζουν την ψυχή!

Basically μπορούνε και οι εταιρίες GPU ( nVIDIA, AMD ) να διορθώσουνε το θέμα αυτό...

Το θέμα είναι ότι ουδείς προτίθεται να το κάνει :P

Link to comment
Share on other sites

Ας ελπίσουμε να σεβαστούν τα λεφτά που τους ακουμπάμε και να κυκλοφορήσουν Drivers σοβαρούς και οι εταιρείες που κάνουν ανάπτυξη τίτλων να φτιάχνουν παιχνίδια χωρίς bugs και καλογραμμένα! Δηλαδή το πιο λογικό, αυτοί δεν τα παίζουν πριν τα κυκλοφορήσουν? Από την παραγωγή στην κατανάλωση? Δεν υπάρχει στάδιο testing?? Πολλά ζητάω ε?? !!!!!!

Link to comment
Share on other sites

nomad ναι την 295 έχω και μόνο με τους τελευταίους έπαιξε το SLI. Ήμουν κοντά στα 25fps στην αρχή τώρα παίζω 45+.

dark σε πια παιχνίδια περιμένεις SLI?

Πάντως και γω θα την σπρώξω και θα πάω σε μονοπύρηνη κάρτα(560Ti ή 570 μάλλον).

Link to comment
Share on other sites

AMD Catalyst Application Profile - 11.3 CAP3

Διορθώνει το πρόβλημα με το flickering στο Crossfire, Επιτέλους! Υπάρχουν κάποιοι που λένε ότι παραμένει αλλά σε εμένα, ευτυχώς, διορθώθηκε!

Διαθέσιμο για Download ΕΔΩ

Edited by Nomad
Link to comment
Share on other sites

Splinter Cell conviction, Need for Speed Hot Pursuit, Shift 2, Dirt 2 και το ξεχασμενο Medieval II.... ααα κ φυσικα το GTA IV!!! το εχω στο XBOX 360 αλλα δεν βλεπετε ποια!!! εχετε κανενα απο αυτα?

Link to comment
Share on other sites

nomad

Πάντως και γω θα την σπρώξω και θα πάω σε μονοπύρηνη κάρτα(560Ti ή 570 μάλλον).

μια GTX560Ti OC ειναι υπεραρκετη για τους περισσοτερους Gamers :T:

Link to comment
Share on other sites

UPDATE: 27 Ιουνίου κυκλοφορεί το DirectX 11 patch :)https://secure.mycrysis.com/forums/viewtopic.php?f=40&t=32220

Crysis 2 Patch 1.9

• Added Contact Shadows

• Added DX11 benchmark level

• Added DX11 support for Crysis 2 (the following features only work when downloading the optional DX11 package here):

• - Tessellation + Displacement Mapping

• - High Quality HDR Motion Blur

• - Realistic Shadows with Variable Penumbra

• - Sprite Based Bokeh Depth of Field

• - Parallax Occlusion Mapping

• - Particles Motion Blur, Shadows and Art Updates

• - Water Rendering improvements and using Tessellation + Displacement Mapping

• Added Realtime Local Reflections

• Added support for Higher Res Textures Package

• Added various new console variables to whitelist

• Fixed bullet penetration, which had been broken by a bug introduced with the DLC 2 patch

• Fixed issue in MP where player stats weren't always saved at the end of a game

• Fixed issue in MP where player stats would sometimes randomly reset

• Fixed issue with MP time played statistic, which would sometimes be too low on leaderboards and in stats

• Fixed issue with JAW rocket not firing through window's containing broken glass

• Fixed rare issue where a user could not access MP with a valid CD key if they had previously used an invalid CD key

• Improved advanced graphics options menu

• Improved anti-cheat measurements: fixed exploit which could prevent vote kicking working against a user

• Improved multi-GPU support

• Improved Tone Mapping

• Re-added possibility to enable r_StereoSupportAMD via config file (unsupported)

dx11_tessellation2r721.gif

dx11_tessellation3b7vz.gif

dx11_tessellation1n7md.gif

ssr1d784.gif

ao1_ssdo97ab.gif

dx11_pom2i7e0.gif

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now