stefpats

ποσο θα δινατε για μια GTX 580

Recommended Posts

ετσι για την ιστορια λοιπον πρεπει να σας πω οτι...ο billpeppas ειναι Σαββατογεννημενος :)

παρελαβα την matrix το Σαββατο και δεν λειτουργουσε....!την εστειλα πισω σε 2 ωρες και σημερα μου ειπανε (μετα απο ελεγχο) οτι οντως ειναι ελλατωματικο κομματι και φευγει για αντιπροσωπεια εξωτερικου.μετα απο εκει θα μας απαντησουν (σε μια εβδομαδα περιπου) αν θα γινει αντικατασταση η' επισκευη.

η ερωτηση ειναι παιδια,εγω απογοητευτικα και θελω τα λεφτα μου πισω για να την παρω απο αλλου.ουτε θελω να περιμενω,ουτε να παρω επισκευασμενη μια καρτα που δεν χρησιμοποιησα ποτε.απορω,κι αν ξερει κανεις ας με διαφωτισει,η asus να μην εχει doa;και μπορουν να σε αναγκασουν να περιμενεις 20 μερες για κατι που εχεις πληρωσει και ουσιαστικα δεν χρησιμοποιησες ποτε;

παρεπιπτοντως το καταστημα αγορας ειναι το vision studio στη Θεσ/κη.

Link to comment
Share on other sites

ετσι για την ιστορια λοιπον πρεπει να σας πω οτι...ο billpeppas ειναι Σαββατογεννημενος :)

παρελαβα την matrix το Σαββατο και δεν λειτουργουσε....!την εστειλα πισω σε 2 ωρες και σημερα μου ειπανε (μετα απο ελεγχο) οτι οντως ειναι ελλατωματικο κομματι και φευγει για αντιπροσωπεια εξωτερικου.μετα απο εκει θα μας απαντησουν (σε μια εβδομαδα περιπου) αν θα γινει αντικατασταση η' επισκευη.

η ερωτηση ειναι παιδια,εγω απογοητευτικα και θελω τα λεφτα μου πισω για να την παρω απο αλλου.ουτε θελω να περιμενω,ουτε να παρω επισκευασμενη μια καρτα που δεν χρησιμοποιησα ποτε.απορω,κι αν ξερει κανεις ας με διαφωτισει,η asus να μην εχει doa;και μπορουν να σε αναγκασουν να περιμενεις 20 μερες για κατι που εχεις πληρωσει και ουσιαστικα δεν χρησιμοποιησες ποτε;

παρεπιπτοντως το καταστημα αγορας ειναι το vision studio στη Θεσ/κη.

Ο Πέππας όντως είναι μέγα γκαντεμόσαυρος REX και δεν κάνω καθόλου πλάκα. Γενικά δεν τον πάει η τύχη και πάρα πολύ.

Τώρα για το vision studio μπορείς να πεις ότι δεν γίνεται να μείνεις χωρίς PC τόσες μέρες και να ζητήσεις όχι πιστωτικό, αλλά full refund. Να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Το δικαιούσαι :)

Link to comment
Share on other sites

τους το ειπα και μου ειπανε οτι πρωτα θα παει η καρτα εξωτερικο και μετα αναλογως της απαντησης θα μου πουνε.δεν ξερω αλλα αρχιζω να σκεφτομαι δικηγορους κλπ.στην τελικη γιατι να μπλεξω ετσι ενω εγω ηδη εχω πληρωσει κατι καινουγιο και χωρις να κανω απολυτως τιποτα να τρεχω τωρα;

Link to comment
Share on other sites

ξερει κανεις ρε παιδια πως η' που μπορω να επικοινωνησω απευθειας με την asus εστω και ευρωπη καπου,μηπως και βρω καμμια ακρη;ψαχνω στο δικτυο για τηλεφωνα και δεν βρισκω τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

ξαναστειλε οτι το έχεις κάνει, δεν είχε αποτέλεσμα και η κάρτα είναι νεκρή, στην αρχή λογικά δίνουν κάποιες στάνταρ απαντήσεις για να μην τρέχουν με το παραμικρό.

Και τα χρήματα λογικά θα μπορούσες να πάρεις πίσω απο το κατάστημα... Καινούρια αχρησιμοποιητη κάρτα είναι...

Link to comment
Share on other sites

Γιατι λειτουργει ετσι το vision studio?και οχι μονο αλλα και αλλα οπως το msystems.Αν παθει κατι η καρτα,σου λενε :big_boss:ααα οχι θα την στειλουμε μεσα και μετα θα μας πουν.Αυτο το ξερω και απο δικια μου προσωπικη εμπειρια.

Οχι ρε φιλε εγω θελω να μου δοσεις αλλη η πιστωτικο η τα λεφτα μου πισω

αμα δεν μπορεις τοτε κλειστω το κολομαγαζο σου η μην φερνεις καν καρτες και μας ξεσηκωνεις.

Τελικα ο Sebastian καλα ειχε πει μια φορα,εγω αμα ειναι να σκασω 500-1000ε παντα παω πλαισιο και δεν ασχολουμαι με σκρουτζομαγαζα.Και αμα δεν εχει δεν περνω και τιποτα.

Εγω παντος και με το eshop δεν ειχα τετοια προβληματα.Πηγα την καμενη 480 μου ειπαν θα την κοιταξουμε αν εχει προβλημα και πριν δουν καν αν εχει προβλημα με ρωτησαν σε περιπτωση που εχει προβλημα τι θα θελατε να κανουμε?πιστωτικο?η αλλαγη με ιδια?Αυτα ειναι.....

Link to comment
Share on other sites

Αν την παρήγγειλες τηλεφωνικώς ή μέσω internet μπορείς να κάνεις υπαναχώρηση από την σύμβαση εξ' αποστάσεως και να πάρεις τα φράγκα σου πίσω στο χέρι.

Απλά θα πρέπει να πας εκεί να τους μανουριάσεις.

Να βγάλεις άκρη με την Asus απλά ξέχνα το, πιο εύκολα θα έρθεις σε συμφωνία με τα ντουβάρια του δωματίου σου.

Για του λόγου το αληθές ( κάποιες εταιρίες δεν αλλάζουνε ποτέ :D ) Click & read :D

Πλέον e-shop ( όποιος κάνει αγορά από εκεί απλά ταΐζει κάτι μεγαλολαμόγια ιδιοκτήτες ) και Πλαίσιο έχουνε θέματα με το after sales και είναι και πανάκριβα.

Με την διαφορά τιμής με έξω έχεις και στην άκρη ένα ποσό αν χαλάσει το προϊόν σου και χρειαστεί να τους το στείλεις για service/RMA.

Στην χειρότερη περίπτωση από αγορά εξωτερικού πήρε 7 μέρες συνολικά η όλη διαδικασία από την μέρα που το έστειλα μέχρι να μου έρθει εδώ καινούργιο προϊόν.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι λειτουργει ετσι το vision studio?και οχι μονο αλλα και αλλα οπως το msystems.Αν παθει κατι η καρτα,σου λενε :big_boss:ααα οχι θα την στειλουμε μεσα και μετα θα μας πουν.Αυτο το ξερω και απο δικια μου προσωπικη εμπειρια.

Οχι ρε φιλε εγω θελω να μου δοσεις αλλη η πιστωτικο η τα λεφτα μου πισω

αμα δεν μπορεις τοτε κλειστω το κολομαγαζο σου η μην φερνεις καν καρτες και μας ξεσηκωνεις.

Τελικα ο Sebastian καλα ειχε πει μια φορα,εγω αμα ειναι να σκασω 500-1000ε παντα παω πλαισιο και δεν ασχολουμαι με σκρουτζομαγαζα.Και αμα δεν εχει δεν περνω και τιποτα.

Εγω παντος και με το eshop δεν ειχα τετοια προβληματα.Πηγα την καμενη 480 μου ειπαν θα την κοιταξουμε αν εχει προβλημα και πριν δουν καν αν εχει προβλημα με ρωτησαν σε περιπτωση που εχει προβλημα τι θα θελατε να κανουμε?πιστωτικο?η αλλαγη με ιδια?Αυτα ειναι.....

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω αυτή τη νοοτροπία των περισσοτέρων. Δηλαδή αν σου χαλάσει το ψυγείο στο σπίτθ θα στο αλλάξουν αμέσως? Δεν θα πρέπει να περιμένεις? Και γιατί πρέπει ενα κατάστημα αμα σου χαλάσει η κάρτα να σου την αλλάξει άμεσα? Δεν σου δίνει τέτοια εγγύηση. η εγγύηση σημαίνει ότι σε περίπτωση ελατωματικού προιόντος θα αντικατασταθεί με ίδιο. Ούτε σου λέει ότι αυτό θα γίνει σε 2 ώρες ούτε ότι δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων.

Δεν λέω ότι δεν είναι ωραίο όταν αυτό γίνετε αλλά εγγύηση δεν σημαίνει αυτό. Κάντε και λίγο υπομονή. καλοκαίρι είναι. Βγήτε για κανα ποτό καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω αυτή τη νοοτροπία των περισσοτέρων. Δηλαδή αν σου χαλάσει το ψυγείο στο σπίτθ θα στο αλλάξουν αμέσως? Δεν θα πρέπει να περιμένεις? Και γιατί πρέπει ενα κατάστημα αμα σου χαλάσει η κάρτα να σου την αλλάξει άμεσα? Δεν σου δίνει τέτοια εγγύηση. η εγγύηση σημαίνει ότι σε περίπτωση ελατωματικού προιόντος θα αντικατασταθεί με ίδιο. Ούτε σου λέει ότι αυτό θα γίνει σε 2 ώρες ούτε ότι δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων.

Δεν λέω ότι δεν είναι ωραίο όταν αυτό γίνετε αλλά εγγύηση δεν σημαίνει αυτό. Κάντε και λίγο υπομονή. καλοκαίρι είναι. Βγήτε για κανα ποτό καλύτερα.

Αν κάποιο προϊόν είναι DoA ( Dead on Arrival, δηλαδή νεκρό εξ' αρχής στο κουτί του ) διέπεται από άλλους κανόνες και νόμους.

Και σε αυτές τις περιπτώσεις σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό νόμο και τις οδηγίες της ΕΕ δικαιούσαι τα χρήματα σου πίσω ή άμεση αντικατάσταση ( ότι ζητήσεις εσύ από τα 2 ).

Link to comment
Share on other sites

εμενα απο εκει μου ειπανε οτι δεν υπαρχει doa για το συγκεκριμενο προιον απο την συγκεκριμενη εταιρεια.δηλαδη οτι σου κληρωσει...

Link to comment
Share on other sites

Απο τη στιγμή που έχεις κάρτα να κάνεις τη δουλειά σου μην αγχώνεσαι. Κάνε υπομονή και θα σου στείλουν άλλη. Στην τελική πρέπει να ελέγξουν οτι δεν έκανες καμια χοντράδα με την κάρτα. Δεν είστε φιλαράκια για να πιστεύουν το λογο το δικό σου και του καθενός.

Link to comment
Share on other sites

Στο ψέμα ο Έλληνας "επιχειρηματίας" είναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ με κεφαλαία γράμματα.

Το DOA ισχύει σύμφωνα με τον νόμο για όλα τα προϊόντα, δεν μπορεί καμμία εταιρία να παραβλέψει τον νόμο και να πεί το τάδε προϊόν δεν έχει DOA :D

Link to comment
Share on other sites

αυτο ειναι σιγουρο;

Oh yes, it is.

Πάρτε και ένα παράδειγμα από τους όρους εγγύησης της Alcatel π.χ.

Dead On Arrival (DOA) – Products received by you which are dead on arrival (“DOA”) are defined as Products that fail to function substantially in accordance with published specifications due to defects in manufacturing or materials during the first ninety (90) days from the Date of Purchase, or during the first one hundred and eighty (180) days from the date of manufacture, whichever is less (the “DOA Period”). Proof of purchase of the DOA Product satisfactory to Seller will be required. In the event a Product is DOA, you are required to do the following: (i) notify Seller within the DOA Period that the Product is DOA (including a description of the circumstances thereof); (ii) return the DOA Product to Seller within thirty (30) days of reporting the DOA; (iii) deliver to Seller within the DOA Period proof acceptable to Seller indicating that the Product is DOA; (iv) provide Seller with all documentation and information that Seller requests; and (v) follow Sellerʼs standard DOA return procedure by obtaining an RMA directly from Seller. Subject to your satisfaction of these requirements, Seller shall have the following obligations with respect to DOA Products: (a) upon receipt of notification from you of the DOA Product, Seller will attempt to remotely validate the failure of the Product; (b) upon validation of the DOA, an RMA number will be created, and based on availability Seller will endeavor to ship the replacement Product from Sellerʼs nearest location within one business day following validation that the Product is DOA, provided that the RMA request form is received by 2:00 p.m. Pacific Standard Time; © upon receipt of the DOA Product, Seller or manufacturer will subject the DOA Product to hands-on diagnostic confirmation of the failure by technical support engineers. If Seller determines that the Product is not DOA, or if the DOA Product is not received at Sellerʼs location within the thirty (30) day period for returning the DOA Product following notification as set forth above, you will be charged the current list price for the Product shipped to you.
Link to comment
Share on other sites

λοιπον προς ενημερωση του θεματος η ιστορια συνεχιστηκε ως εξης.αφου τους πηρα 4-5 φορες τηλεφωνο με το καλο και με το αγριο τελικα σημερα μου κανανε πιστωτικο και θα μου επιστρεψουνε τα λεφτα.το θεμα ειναι οτι τωρα δεν μπορω να βρω αλλο μαγαζι Ελλαδα που να την εχει η' να την φερνει (μιλαω για την asus gtx 580 matrix platinum).Ακουω ιδεες,εστω και απο εξωτερικο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now