Agelos Posted June 3, 2017 Share Posted June 3, 2017 Εγω με 4ις Asrock δεν εχω αντιμετωπισει ποτε προβλημα. Το θεωρω δεδομενο οτι καποια στιγμη ειτε απο Asrock ειτε απο οποιοδηποτε Brand , θα ερθει η στιγμη που κατι δεν θα λειτουργει σωστα. Ειτε out of the box , ειτε αργοτερα. Εκει εχει σειρα το customer service και αν απο εκει δεν εχω την σωστη εξυπηρετηση , τοτε αυτοματως οποιδηποτε προιον της εταιριας διαγραφεται και απο την επομενη shop list μου. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farkadonitis Posted June 3, 2017 Share Posted June 3, 2017 2 hours ago, Agelos said: Το θεωρω δεδομενο οτι καποια στιγμη ειτε απο Asrock ειτε απο οποιοδηποτε Brand , θα ερθει η στιγμη που κατι δεν θα λειτουργει σωστα. Ειτε out of the box , ειτε αργοτερα. τωρα τι μι καντςς!!! κοιτα να δεις...αυτη η στιγμη δεν θα ερχοναταν ποτε σε μια μητρική QDI ...θεος σχορεστες ...μονο μπανταριουλα του bios θα αλλαζες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimmis Posted June 4, 2017 Author Share Posted June 4, 2017 Θα την στείλω στο σέρβις από βδομάδα, τρίτη λογικά. Ελπίζω να μου την αντικαταστήσουν. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farkadonitis Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 θα επιμείνεις ..θα πεις οτι διαβασες οτι αυτο εκανε η gigabyte και σε αλλους που ειχαν το ιδιο προβλημμα και οτι αν δεν σου την αλλαξουν θα γραψεις στα κεντρικα,,, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agelos Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 (edited) Αξιζει να τους ριξεις μια ματια πριν μπεις στην μαχη. http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/greece/index_en.htm και http://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=18fe2588-2e15-4a84-81a6-da2af2a0ca5a Καλη δυναμη. Edited June 4, 2017 by Agelos 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agelos Posted June 4, 2017 Share Posted June 4, 2017 (edited) 1 minute ago, Agelos said: Edited June 4, 2017 by Agelos διπλοποσταρισμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimmis Posted June 6, 2017 Author Share Posted June 6, 2017 Την έστειλα παιδιά, περιμένουμε τώρα. Όσο για προτίμηση εταιρίας η τελευταίες 5 μητρικές που είχα στα χέρια μου ήταν gigabyte. Και είναι η πρώτη που μου έβγαλε πρόβλημα.. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimmis Posted June 13, 2017 Author Share Posted June 13, 2017 Στο servis τις gigabyte λένε όλα καλα δεν έχει κανένα θέμα! Και απλά γίνετε επιστροφή όπως είναι. τι να τους πω τωρα.??? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farkadonitis Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Να δεις που θα σου ερθει και με καποιο προηγούμενο bios.... ...συνδεσε την εκτός κουτιού...ναι ειναι λιγο σπαστικό και πειραματίσου, αν δεις οτι ειναι οκ περνατε την στο κουτι. Αν οχι στειλτην ξανα πισω. Στην τριτη φορα θα στην αλλαξουν σίγουρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimmis Posted June 13, 2017 Author Share Posted June 13, 2017 Λογικά αύριο η μεθαύριο θα τιν έχω. Ναι θα κάνω δόκιμες να δω πως πάει και θα ενημερώσω πάλι 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimmis Posted June 14, 2017 Author Share Posted June 14, 2017 Παιδιά οι άνθρωποι δεν πάνε καλα! Μου έστειλαν πίσω μια gigabyte z170m hd3 ddr3 Την μητρική την αγόρασα από το pc1. Εγώ την έστειλα σε αυτούς και αυτοί στο servis της gigabyte. Μετα απο επικοινωνία μαζί τους μου είπαν έγινε λάθος και θα το διορθώσουν.. Μου μυρίζετε λαμογια δεν ξέρω 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 Οταν με το καλο σου ερθει πισω να τσεκαρεις το sn. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 On 13/06/2017 at 1:16 PM, Dimitrios1971 said: Να δεις που θα σου ερθει και με καποιο προηγούμενο bios.... ... Στην τριτη φορα θα στην αλλαξουν σίγουρα Απο την πρωτη φορα εγινε η αλλαγη, οχι μονο bios & μητρικη αλλα και μοντελο . Αφου στειλανε και το ιδιο brand παλι καλα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farkadonitis Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 4 hours ago, stavros said: Απο την πρωτη φορα εγινε η αλλαγη, οχι μονο bios & μητρικη αλλα και μοντελο . Αφου στειλανε και το ιδιο brand παλι καλα Δεν ηθελα να γινω τοσο κακος αλλα να μην σου τυχει. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimmis Posted June 16, 2017 Author Share Posted June 16, 2017 Καλησπέρα και πάλι. παρέλαβα την σωστή μητρική σμρ, Αρχικά δεν μπουταρε το PC μετά διαπιστώνω οτι μου βγάζει C1 error. Με μια ραμ ξεκινούσε με 2 όχι. οταν τις δοκίμασα μια μια η πρώτη μπουταρε σε όλα τα ντιμ η δεύτερη σε κανένα. Πραγματικά εχω πάθει την πλάκα τις ζωής μου. Να έχει πρόβλημα η ραμ???? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farkadonitis Posted June 16, 2017 Share Posted June 16, 2017 (edited) δεν με λες... Τα ραμ τα εχεις βαλει ετσι; Κατι ακομα. δες εαν η καρτα γραφικων σου παταει καλα Edited June 16, 2017 by Dimitrios1971 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimmis Posted June 17, 2017 Author Share Posted June 17, 2017 Ναι τα έβαλα έτσι. αλλά και μια μια ξεχωριστά. Όταν βάζω την μια ραμ δουλεύει η άλλη ραμ μου βγάζει C1 error ακόμα και μόνη της η δεύτερη βγάζει C1 σε όποιο ντιμ και αν την βάλω.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetallicGR Posted June 17, 2017 Share Posted June 17, 2017 Κάνε ένα Clear CMOS. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
venisk Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Την επόμενη φορά ASUS μητρική 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agelos Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Δοκίμασες να επικοινωνήσεις απευθείας με την μαμά εταιρία ? Μου φαίνεται δύσκολο η μητρική να έκανε την διαδρομή -> μαγαζί -αποστολή στο service- έλεγχος από το service -επιστροφή στο μαγαζί - αποστολή στον καταναλωτή- επιστροφή λόγω λάθους από στην εταιρία -επαναποστολή σωστής μητρικής στον καταναλωτή, σε τόσο μικρο διάστημα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farkadonitis Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 4 hours ago, venisk said: Την επόμενη φορά ASUS μητρική θα εχω μια ελευθερη και σε καλι τιμη. Θα πρεπει να περιμενει λιγο ακομα γιατι ειμαι σε μεγα δίλημμα. ROG RAMPAGE VI EXTREME η ROG RAMPAGE VI APEX Αν παω σε ΑΠΕΞ ειναι σαν να δινω την διαζυγιο σε μια εξτρεμε διαβίωση 7-8 χρονών σχέση Link to comment Share on other sites More sharing options...
venisk Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 Rampage είναι μόνο η extreme... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farkadonitis Posted June 18, 2017 Share Posted June 18, 2017 με επεισε κουμπάρε. την Ξανά Παντρεύομαι Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimmis Posted June 18, 2017 Author Share Posted June 18, 2017 6 hours ago, Agelos said: Δοκίμασες να επικοινωνήσεις απευθείας με την μαμά εταιρία ? Μου φαίνεται δύσκολο η μητρική να έκανε την διαδρομή -> μαγαζί -αποστολή στο service- έλεγχος από το service -επιστροφή στο μαγαζί - αποστολή στον καταναλωτή- επιστροφή λόγω λάθους από στην εταιρία -επαναποστολή σωστής μητρικής στον καταναλωτή, σε τόσο μικρο διάστημα. Και μένα μου φάνηκε περίεργο οτι έγινε πολύ γρήγορα. συνήθως αργούν πολύ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...