WebHunter

ATi Vs nVidia: Ο πόλεμος των executives!

Recommended Posts

[NEWS_IMG=ATi Vs nVidia: The war of executives!]http://www.hwbox.gr/images/imagehosting/1354af018bb6ef2a.jpg[/NEWS_IMG]Οι μέρες κυλάνε και ο αιώνιος πόλεμος των αντίπαλων εταιρειών παραγωγής καρτών γραφικών διαιωνίζεται. Η nVidia και η ATi, πλέον έχουν φτάσει σε άλλο επίπεδο, χρησιμοποιώντας λεκτικούς υπαινιγμούς για να τονώσουν την κάθε πλευρά. Όλα ξεκίνησαν, όταν ο Richard Huddy, AMD's senior manager of developer relations, τόνισε στο hexus.net πως πιστεύει ότι η nVidia “κατά κάποιο τρόπο αποχωρεί από την αγορά των παιχνιδιών”. Μια τέτοια πρόκληση δε θα μπορούσε να περιμένει και …

Η απάντηση δόθηκε από τον Lars Weinand, NVIDIA's senior technical marketing manager of EMEA, πάλι στο τόπο του Hexus. Για να μην παραλείψουμε κανένα στοιχεία θα σας το μεταφέρουμε αυτούσιο, μεταφρασμένο φυσικά.

Γεια,

Είναι μια ενδιαφέρουσα άποψη από τον κύριο Huddy αλλά σίγουρα δεν είναι αλήθεια ότι η nVidia εγκαταλείπει την αγορά των παιχνιδιών. Αυτό που ο κύριος Huddy περιγράφει είναι αυτό που είναι ευρέως γνωστό ως ανάπτυξη. Βρισκόμαστε στην πορεία του GPU computing από την παρουσίαση της αρχιτεκτονικής CUDA με τις σειρές GeForce 8800 GTX. Η ηγεσία μας στο GPU computing μας επιτρέπει να απευθυνθούμε και σε άλλες αγορές. Η GeForce 8800 GTX ήταν μια πολύ δημοφιλής και επιτυχής gaming card και έτσι συνεχίζουν να είναι οι τωρινές μας κάρτες γραφικών. Η λύση επόμενης γενιάς θα ακολουθεί αυτά τα πρότυπα: με υποστήριξη DirectX 11,3D Vision και PhysX για τα παιχνίδια και επιπρόσθετα GPU computing με OpenCL, Direct Compute, Cuda C, Cuda C++ και άλλα. Επιπλέον υποστηρίζουμε πλήρως τις νέες τεχνολογίες, όπως της μηχανής Bullet Physics για GPU. To Bullet τρέχει πάνω από ένα χρόνο στο CUDA και χρησιμοποιεί αρκετούς open source GPU αλγόριθμους από τα SDK του CUDA και του OpenCL.

Τεχνολογίες όπως το 3D Vision και το PhysX είναι μοναδικά χαρακτηριστικά και είναι τεχνολογίες φτιαγμένες από gamers για gamers και δε σκοπεύουμε να το αλλάξουμε αυτό . Η ομάδα Devtech εργάζεται στενά με τους game develeopers σε ολόκληρο τον κόσμο, για να διασφαλίσει την καλύτερη υποστήριξη και συμβατότητα με τις κάρτες γραφικών μας για τα τελευταία παιχνίδια. Εάν ενδιαφέρεστε να δείτε περισσότερα για τον τρόπο που η nVidia συνεργάζεται με τους game develeopers, παρακαλώ παρακολουθήστε τα τελευταία σχόλια του Tony Tamasi στο παρακάτω θέμα: blogs.nvidia.com/nTersect

Δεν υπάρχει λόγος να πιστεύετε ότι η nVidia θα εγκαταλείψει τους gamers. Οι άνθρωποι που δουλεύουν στην nVidia είναι gamers.

Lars Weinand (NVIDIA)

Σίγουρα αυτά τα λόγια δημιούργησαν μια αλυσιδωτή αντίδραση, και η απάντηση δεν άργησε να έρθει από τον κύριο Huddy, ο οποίος συνέχισε να αναφέρει ότι τελικά η nVidia εγκαταλείπει το pc gaming πριν καταλήξει ότι την ηγεσία των GPU την έχει η AMD. Παρακολουθήστε τη δικιά του απάντηση…

Γεια σου Lars,

Είναι ωραίο να ακούς κάτι θετικό για το DirectX 11 από την nVidia για πρώτη φορά!

Ας απαντήσω και εγώ στα διάφορα τμήματα που ανέφερες.

1. Η θετική αναφορά στο DX11 είναι σπάνιο φαινόμενο στις επικοινωνίας της nVidia – εκτός από τα μηνύματα που στέλνουν στον κόσμο ότι το DirectX 11 δεν έχει σημασία. Για παράδειγμα, προσωπικά δεν θυμάμαι τον Jensen ή άλλους να αναφέρουν το Tessellation (το μεγαλύτερο από τα χαρακτηριστικά του νέου hardware) από την πίστα του GTC (GPU Technology Conference). Ουσιαστικά εάν πρέπει να πιστέψουμε την αναφορά μόνο ένα παιχνίδι εμφανίστηκε στην πίστα κατά τη διάρκεια όλου του συνεδρίου – δύσκολα κάτι που θα αποκαλούσα ως προτεραιότητα για το gaming.

2. Η τεχνολογία του PhysX έχει ακόμα να κερδίσει εμφανή έκταση. Διακρίνοντας από τα τελευταία νούμερα που προέρχονται από την NPD Group, ο Batman AA βρίσκεται στην 96η θέση στις λίστες παιχνιδιών για υπολογιστές και αυτό είναι η καλύτερη βιτρίνα της nVidia για τα PhysX. Υποπτεύομαι ότι τα physics στα παιχνίδια θα υιοθετηθούν καλύτερα όταν σαν μια βιομηχανία αποφύγουμε τα διασπαστικά μονοπωλιακά πρότυπα που ο Lars υποστηρίζει τόσο ακράδαντα. [Σημειώνω πως ανέφερες το CUDA όχι λιγότερες από πέντε φορές – πολλές περισσότερες από κάθε άλλη τεχνολογία που διάλεξες να αναφέρεις!]

3. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για να πιστεύουμε ότι η nVidia απομακρύνεται από την εστίαση στα παιχνίδια. Ας αναφέρω μερικά:

• Δε τα θεωρεί πρωταρχικό στόχο στο GTC είναι ο εμφανής

• Διαπληκτίζεται εναντίων της
σημαντικότητας του DX11
είναι άλλος

• Επιχειρηματολογεί ότι η συνεργασία της AMD με την Codemasters για την προσθήκη του DX11 στο Dirt2
θα βλάψει τους gamers

• Η συμπεριφορά της nVidia να κλειδώσει το antialiasing για το δικό της μόνο hardware (στο Batman Arkham Asylum) δείχνει πως η εταιρεία νοιάζεται περισσότερο για τα χρήματα από τους gamers

• H AMD συνεργάζεται ήδη με τους games developers σε πάνω από 20 επερχόμενους τίτλους παιχνιδιών, ώστε να υποστηρίζουν το DX11. H nVidia δε βρέθηκε πουθενά! Και το κάνουμε αυτό προσφέροντας τα παγκοσμίως καλύτερα γραφικά για DirectX 9, 10 και 10.1!

• H nVidia έχει καθυστερήσει να προσφέρει στην αγορά γραφικά που υποστηρίζουν το DirectX11.

Εάν διαφωνείς με την τέταρτη κουκίδα παραπάνω το πιστεύω πως θα λογομαχούσες πως η AMD θα έπρεπε να κλειδώσει τη λειτουργία του DX11 για το δικό μας hardware, σωστά; Πράγμα που δεν έχουμε κάνει!

Αναφέρεσαι πως η nVidia εμφανίζεται ως ηγέτης στο GPU computing, αλλά σήμερα αυτό αποτελεί απλά μια άδεια διαβεβαίωση.

Κάνε στον εαυτό σου τις παρακάτω ερωτήσεις

1. Σε ποιόν ανήκει η παγκοσμίων πιο γρήγορη διαθέσιμη GPU;

2. Ποια είναι η πρώτη και η μοναδική εταιρεία που προμηθεύει DirectX 11 κάρτες γραφικών;

3. Ποια εταιρεία πουλάει κάρτες γραφικών με το τη μεγαλύτερη επεξεργαστική ισχύ;

Πιστεύω πως αν κοιτάξεις όλα αυτά τα γεγονότα θα πρέπει απλά να παραδεχτείς ότι η ηγεσία των GPU ανήκει στην παρούσα φάση στην AMD – επειδή η απάντηση σε όλες τις ερωτήσεις είναι απλά AMD.

Richard Huddy [Graphics Developer Relations, AMD]

Εμείς στο hwbox δεν έχουμε να προσθέσουμε κάτι περαιτέρω, τα σχόλια δικά σας!

Link to comment
Share on other sites

Τα σχόλια είναι πως η AMD έχει στριμώξει άγρια την nVidia και καλά της κάνει, αφού μέχρι στιγμής η GT300 είναι στα χαρτιά. Από την άλλη, ας περιμένουμε να βγει να δούμε τι θα κερδίσει ο χρήστης, εκτός από μερικά νουμεράκια στο HWbot.

Link to comment
Share on other sites

Πως θα μπορούσε να κλειδώσει το DX11 σε δικό τους μόνο hardware ο Κος Lars όταν το DX11 είναι ένα ανοιχτό πρότυπο και τα δικαιώματα του DX11 δεν τους ανοίκουν? θα μας τρελάνει αυτός? Μεγάλη αλαζονεία βλέπω απο μεριάς ΑΤι, δώσε θάρος στο χωριάτη που λένε. Μόλις βρέθηκε μπροστά για λίγο σήκώσε μπαιράκι. Όταν βγεί το fermi τα κεφάλια πάλι μέσα και ρίξιμο τις τιμές στο κόστος.

Link to comment
Share on other sites

ΏΠΑ βρε!! :D

Ποιος σου είπε ότι είναι ανοιχτό πρότυπο το DirectX 11? ;)

Πιο καλά κλειδωμένο πρότυπο δεν υπάρχει :hehe:

Εάν ήθελε η AMD άνετα κλείδωνε το tesselation να γίνεται μόνο σε αυτήν στο DiRT 2, λέγοντας ότι "δεν έχει δοκιμαστεί σε κάρτες της nVIDIA - δεν μπορούμε να ρισκάρουμε, το κλειδώσαμε!".

Trust me, ΔΕΝ συμφερει ΚΑΘΟΛΟΥ την nVIDIA να μιλήσει για το κλείδωμα αυτό, όταν ΑΝΑΓΚΑΣΕ την Ubisoft να κόψει το DX 10.1 από το Assassin's Creed γιατί ήταν TWIMTBP τίτλος και οι ATi έσπερναν με το patch - πρόσεξε τι λες πάνω στο θέμα!!! :D

Η ATi αν σου έκανε νταβατζιλίκι θα σε πίκραινε βλέπω όμως - δεν λες το ίδιο και σε αυτούς που είχαν κάρτα PhysX ή δεν έχουν AA στο Batman - εκεί τους λες ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ! ;)

Άσε που για 2894718749174198η φορά σας λέω: Μην περιμένετε ότι ο Fermi θα "διαλύσει" την 5870, κανείς δεν ξέρει αν οι 5970 και GX2 θα είναι full powered 5870x2 και Fermi x2 GPUs...;)

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν καταλαβες - το προτυπο ειναι της MS - το παιχνιδι της Codemasters.

Αν η ATi δεν εδινε hardware στην Codemasters, η εταιρεια θα εβγαζε εναν DX11 τιτλο με γραφικα....DX9/10.

Οποτε:

Οι εξτρα δυνατοτητες που εδωσε το hardware, μεσω των εντολων του DX11, θα μπορουσαν ΑΝΕΤΑ να κλειδωθουν. Πως εσυ τωρα πας να παιξεις HAWX και δεν εχεις DX10.1 οσο και να το θες? Ετσι.

Και η δικαιολογια θα ηταν αυτη που σου πα - δεν το δοκιμασαμε με nVIDIA h/w, δεν ξερουμε πως παει - τι κανει, μπορει να μας κοστισει 174925280935 αστροδολαρια σε Q&A, οποτε το κλειδωσαμε μονο για τις ATi.

Αν αντιστρεψεις τα nVIDIA/ATi, ειναι ακριβως οτι ειπε η nV για το Batman.

Link to comment
Share on other sites

Γκούντ γουάινς... Πάρτε 5870....

Even given a best case scenario for NVIDIA, we here at HardOCP.com find it hard to believe that NVIDIA will get any "real" amount of product to market by March of next year. Worth mentioning also NVIDIA has yet to speak one word to us about the gaming abilities of the Fermi GPU. It makes us think that NVIDIA does not even know yet.

Πηγή: [H]ardOCP

Link to comment
Share on other sites

Καλά στο θέμα developer support με hardware και engineers και χρήμα [ το τελευταίο μόνο στους τίτλους TWIMTBP ] η nVIDIA είναι αιώνες μπροστά, όσο και αν θέλει η AMD να πείσει για το αντίθετο.

Το αν τους εκμεταλλεύεται στα TWIMTBP παιχνίδια δεν έχει σημασία στο κεντρικό θέμα του developer support.

Link to comment
Share on other sites

Τα ιδια λεει και ο Semi-Accurate, αλλα κανεις δε λεει αν ειναι σωστες οι πηγες (ουτε εμεις ξερουμε τπτ :P). Γενικα, οποιος θελει να αγορασει, ας αγορασει - για 2-3 FPS θα κανουμε ντορο?

Εγω απλα περιμενω τα dual GPU :hehe:

edit:

Ναι αλλα γιατι το 1/3 των TWIMTBP παιζει καλυτερα σε ATi και οι ανθρωποι της ATi λενε οτι η nVIDIA "πιεζει" τους developers, αντι να δουλευει μαζι τους φιλικα, οπως κανουν σε "παμπολλους" τιτλους αυτοι?? (απο video στο HEXUS αυτο)

Link to comment
Share on other sites

Πολυ πιτσιρικο-κοκορομαχια μου εβγαλε αυτη τους η αντιπαραθεση! Ποιο σοβαρο στελεχος προωθει την εταιρεια του με forum posts???

Και κατι επιχειρηματα.. "εγω εχω την πιο γρηγορη καρτα τωρα, οχι εσυ" "εσυ ομως μου εφαγες το μπιφτεκι" α0χαχ0χα0χα0αχ0αχχα0χ

Δεν ξερω, μου φανηκε ψιλογελοιο

Link to comment
Share on other sites

Απο μια μεριά δικαιολογώ τη στάση του κόκκορα της ΑΤι μιας και αφού έχουν το πάνω χέρι τώρα, και φαίνεται πως θα το έχουν για ένα 6μηνο ακόμα, κοκκορεύεται.

Αν θυμάστε με το tape out του r600 την είχαμε ξεβαφτίσει την ATi. Γενικά πάντα περιμένουμε κάτι το παραπάνω απο την ΑΤι και πέφτει πολύ περισσότερο το κράξιμο οταν βγάλει κάτι κακό σε σχέση με μια αποτυχία της nVidia. Φαινόμενο που δεν ξέρω απο που προέρχεται αλλά αυτό θυμάμαι.

Μπορεί να παιχτεί πάλι μια ιστορία r600 με το fermi που μελλοντικά θα προετοιμάσει το έδαφος για τα νέα GPU της nVidia ή και όχι, γιατί τελικά η ΑΤι την "πάτησε" και στόχευε απο την αρχή στην αρχιτεκτονική Dx10 ενώ έφαγε κλωτσιά χαμηλά με το κόψιμο του πλήρους DX10 απο την M$ με τις ευλογίες της πράσσνης και αυτό ηταν που τελικά έκανε το R600 να φαίνεται αποτυχία. Τώρα που φαίνεται η ΑΤι να έχει την M$ με το μέρος της (ίσως έπαιξε και το xbox ρόλο) να δούμε τι θα δούμε.

Remember DX9.0c , DX10.1 etc.

Απο την άλλη η πράσινη προσπαθεί με νύχια και με δόντια να κρατηθεί στην αγορά και τι πιο έξυπνο απο συνεργασίες με εταιρίες παιχνιδιών. Και καλά κάνει. Είναι κάτι στο οποίο πρέπει να ξυπνήσει η ATi.

Βέβαια η ΑΤι δείχνει να επικεντρώνεται περισσότερο στους business το οποίο φαίνεται απο το soldout των 4850 στην apple. Καλή κίνηση αυτό. Εκεί είναι τα λεφτά.

Πάντως δεν δικιολογέιται με τπτ να κλειδώνει να απενεργοποιεί features κλπ οταν βρίσκει προιόντα της αντίπαλης εταιρίας στο ίδιο μηχάνημα. Αυτά είναι παιδιαρίσματα και αντιεπαγγελματικά imho.

Επι εποχής nforce-2-3-4 έτρωγε ψωμί ή μία απο την άλλη. Μην τα ξεφτιλίζουμε όλα.

Link to comment
Share on other sites

ανοησίες και απο τους δυο, φτηνο μαρκετινγκ ειναι αυτο που κάνουν, και μάλιστα χωρίς ουσία. Εγώ -σε επικοινωνιακό επίπεδο- την nVida την έχω σιχαθεί, αναμασάει τα ίδια και τα ίδια, και απο ουσία μηδεν. Ξήλωμα θέλει όλο το marketing τμήμα τους, και αναδιάρθρωση!!!

Απο την άλλη πλευρά η Ati, δεν μπορεί να μιλάει για σεβασμό στον gamer, την στιγμμή που ανεβ'αζει τις τιμές....

Link to comment
Share on other sites

Μην μπερδεύεσαι, άλλο ο σεβασμός στον gamer με τις προσφερόμενες τεχνολογίες και τον ενστερνισμό τους όσο πιο γρήγορα γίνεται και άλλο η οικονομική διαφοροποιήση που τυχαίνει να γίνεται λόγω άλλων συγκυριών (οικονομική κρίση, αδυναμία παραγωγής wafers κτλ).

Link to comment
Share on other sites

Πάντως δεν δικιολογέιται με τπτ να κλειδώνει να απενεργοποιεί features κλπ οταν βρίσκει προιόντα της αντίπαλης εταιρίας στο ίδιο μηχάνημα. Αυτά είναι παιδιαρίσματα και αντιεπαγγελματικά imho.

Αυτό είναι κάτι που ξεκίνησε η nV εδώ και αρκετά χρόνια, από την έλευση της ΑΤΙ 9700 Pro... Optimized παιχνίδια που παίζουν καλύτερα με nV και όχι με την κατά πολύ καλύτερη τότε 9700.

Φυσικά δεν πτοείται και το συνεχίζει, και όχι απλά αν δε βρει δικό της προϊόν, αλλά αν βρει ΚΑΙ της άλλης!!! Μιλάμε για το απόλυτο αίσχος!

Επίσης, η επιρροή της nV στα παιχνίδια, δεν μένει στο κομμάτι "optimized for nV" αλλά σίγουρα κάτω από το τραπέζι, εκβιάζει τις εταιρίας να ΜΗΝ ασχολούνται με τις κάρτες των υπολοίπων, ώστε όχι απλά να μην παίζουν τόσο καλά, αλλά να έχουν και προβλήματα, με αποτέλεσμα να παιδεύεται η ΑΤΙ να τα διορθώνει μέσω drivers που όλοι παραπονιούνται ότι αυτοί φταίνε.

Link to comment
Share on other sites

...πέστα ρε Wiz :) το ίδιο σκηνικό παίζεται χρόνια τώρα για αυτό και δεν την πάω μια την nV :D μου την δίνει απίστευτα αυτό το μποικοτάζ που κάνει γιατί πολυ απλα μπορεί λόγω fame!! ουστ λέμε :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που φαίνεται η ΑΤι να έχει την M$ με το μέρος της

Μπα μην το λες. Σε παρουσίαση των Win7 εκπρόσωπος της Microsoft και στο κομμάτι της παρουσίασης για το DirectX 11, ανέφερε την Nvidia, που ακόμα δεν έχει κάρτες και δεν ανέφερε ΚΑΘΟΛΟΥ την ΑΤΙ που είχε τις κάρτες ήδη στα μαγαζιά!!!

:Q..

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν καταλαβες - το προτυπο ειναι της MS - το παιχνιδι της Codemasters.

Αν η ATi δεν εδινε hardware στην Codemasters, η εταιρεια θα εβγαζε εναν DX11 τιτλο με γραφικα....DX9/10.

Οποτε:

Οι εξτρα δυνατοτητες που εδωσε το hardware, μεσω των εντολων του DX11, θα μπορουσαν ΑΝΕΤΑ να κλειδωθουν. Πως εσυ τωρα πας να παιξεις HAWX και δεν εχεις DX10.1 οσο και να το θες? Ετσι.

Και η δικαιολογια θα ηταν αυτη που σου πα - δεν το δοκιμασαμε με nVIDIA h/w, δεν ξερουμε πως παει - τι κανει, μπορει να μας κοστισει 174925280935 αστροδολαρια σε Q&A, οποτε το κλειδωσαμε μονο για τις ATi.

Αν αντιστρεψεις τα nVIDIA/ATi, ειναι ακριβως οτι ειπε η nV για το Batman.

Δεν μπορώ να σε καταλάβω, πρώτα βγαίνει το πρότυπο και μετά το hardware που το υποστηρίζει. Τι σχέση έχει αν έδωσε η ΑΤι το hardware στην Codemasters? Τα Features του DX11 είναι κοινά και δεν διαφέρουν απο hardware σε hardware. Άλλο να κάνουν σε συνεργασία optimize τους drivers να τρέχει καλύτερα σε Ati κάρτες με DX11 και άλλο να κλειδώσουν τα features του DX11. Πως θα τα κλειδώσουν αφου δεν τους ανήκει??

Link to comment
Share on other sites

Για enlink me.

Πω πω... με σκοτώνεις τώρα διότι αυτό είναι από τα νέα των 50-100 λέξεων.

Θα το ψάξω να δω που το είχα δει. Νομίζω ήταν στην παρουσίαση των Win7 στην Αγγλία.

http://www.hexus.net/content/item.php?item=20820

Το βρήκα. Βασικά το διάβαζα και γέλαγα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να σε καταλάβω, πρώτα βγαίνει το πρότυπο και μετά το hardware που το υποστηρίζει. Τι σχέση έχει αν έδωσε η ΑΤι το hardware στην Codemasters? Τα Features του DX11 είναι κοινά και δεν διαφέρουν απο hardware σε hardware. Άλλο να κάνουν σε συνεργασία optimize τους drivers να τρέχει καλύτερα σε Ati κάρτες με DX11 και άλλο να κλειδώσουν τα features του DX11. Πως θα τα κλειδώσουν αφου δεν τους ανήκει??

Καταλαβε το γιατι ειναι παρα πολυ απλο:

Πως εσυ δεν εχεις DirectX 10.1 στο HAWX?

Έτσι δε θα ειχες DX11 στο DiRT 2, αν το κλειδωναν στο μενου του παιχνιδιου.

Όπως ακριβώς κλείδωσε τα εξτρά εφέ η CryTek στο Crysis σε DX9, ενώ οι ανανεωμένες libraries του DX10 που έβαζες στο DirectX 9.0c τα ειχαν κανονικά μέσα.

Δεν είναι κάτι που γίνεται "αυτόματα" το tesselation - εφόσον το κάναν ΜΟΝΟ με ATi GPU, αν και εφόσον ακολουθούσαν το νταβατζιλίκι της nVIDIA, θα μπορούσαν να το κλειδώσουν και να σου πουνε: "Αν έρθει η nVIDIA να το δοκιμάσουμε, τότε ίσως με κάποιο patch να μπει".

To Assassin's Creed πως πήγε δλδ η nVIDIA και απαίτησε να αποσυρθεί το DirectX 10.1 patch? Με βάση τη λογική σου, η τεχνολογία ήταν δωρεάν/ανοιχτή/έτοιμη, οπότε γιατί το κάναν αυτό? ;)

Link to comment
Share on other sites

Άρα θα μπορούσε πχ να το ισχυριστεί η Codemasters αυτό μετά απο την πίεση της ΑΤι αλλά όταν βγάλει η πράσινη κάρτες DX11 θα αναγκαζόταν να βγάλει Patch. Και ποιος ο λόγος να το κάνει όταν δεν υπάρχουν στην αγορά DX11 κάρτες απο την πράσινη? δεν έχει νόημα.

Στο assassins greed και στο hawx μλκα της nvidia αλλά όταν έχεις συνεργάτες (ubisoft) θες να σε υποστηρίζουν πως να το κάνουμε.

Το crysis άστο εκεί έπαιζε και η μαμά mictosoft μέσα και το σπρώξιμο της αγορας σε vista.

Εγώ πιο πολύ συμφωνώ με την στάση της nvidia την τότε εποχή στο φιάσκο της microsoft dx10-10.1 που δεν έτρεξε όπως η άτι να το υιοθετήσει στις κάρτες της και να αλλάξει ολόκληρη γραμμή παραγωγής παρά την στάση της ati που τρέχει σαν σκυλάκι να υιοθετήσει τις παπαριές της microsoft για να κάνει πιο αξιόλογα τα προϊόντα της.

Γενικώς προσπαθεί να δείξει οτι μπορεί αλλά δεν θέλει η ΑΤι αλλά εγώ βλέπω να θέλει αλλά να μην μπορεί. Σκυλί που γαβγίζει μην το φοβάσαι. Όσο και να λέει οτι τα physx είναι ανούσια φαίνεται οτι την καίει πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now