George_o/c

The Saboteur: Πλήρης ασυμβατότητα με κάρτες γραφικών της AMD/ATi!

Recommended Posts

[NEWS_IMG=The Saboteur: Πλήρης ασυμβατότητα με κάρτες γραφικών της AMD/ATi!]http://reviews.hwbox.gr/news/pc_gaming.jpg[/NEWS_IMG]Τυγχάνει να γνωρίζετε το The Saboteur της Pandemic; Πρόκειται για ένα third-person shooter, το οποίο βασίζεται στην ιστορία της περιόδου που οι Ναζί βρίσκονταν στο Παρίσι. Ο παίκτης υποδύεται έναν Ιρλανδό οδηγό αγώνων που μετατρέπεται σε φανατικό επαναστάτη, κατά των Ναζί φυσικά. Κυκλοφόρησε την προηγούμενη εβδομάδα για το PlayStation 3, όμως η Pandemic ανέλαβε να το μεταφέρει και στα PCs. Τώρα, δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν ότι τα παιχνίδια, κατά τη μεταφορά τους από τις κονσόλες στους υπολογιστές χάνουν την αίγλη τους, όχι μόνο λόγω των δυσκολιών στο χειρισμό, αλλά και των αμέτρητων bugs.

Αυτό όμως που συνέβη με το The Saboteur είναι πρωτοφανές! Από ότι φαίνεται αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα σταθερότητας με συγκεκριμένο PC Hardware. Βασικά, όσοι PC Gamers χρησιμοποιούν κάρτες γραφικών της AMD/ATi, αδυνατούν να παίξουν το παιχνίδι!

Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός του ότι το The Saboteur αναγράφεται στην λίστα των NVIDIA The Way It's Mean To Be Played παιχνιδιών. Ωστόσο το δράμα συνεχίζει να εκτυλίσσεται. Η Pandemic έβαλε επισήμως λουκέτο αμέσως μετά το λανσάρισμα του παιχνιδιού. Το ανθρώπινο δυναμικό της μειώθηκε κατά πάρα πολύ, τόσο, ώστε να γίνει πραγματοποιήσιμη η συγχώνευσή του με την ήδη υπάρχουσα EALA facility της Electronic Arts.

[img_ALT=The Saboteur: Πλήρης ασυμβατότητα με κάρτες γραφικών της AMD/ATi!]

http://www.hwbox.gr/images/imagehosting/4614b25e25a2fe11.jpg[/img_ALT]

Link to comment
Share on other sites

Είστε κακεντρεχείς. Τι σχέση μπορεί να έχει το meant to be played με το οτι το παιχνίδι δεν τρέχει σε ΑΤι... Μα σας παρακαλώ....

Και σιγά το παιχνίδι... Καήλα που είχαμε να παίζουμε τους saboteurs... Ως προς τί ή αναφορά in the first place;...

Link to comment
Share on other sites

Εμένα αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η διαφαινόμενη "πρεμούρα" των pc gamers να το παίξουν, αντί να ρίξουν τρελό φτύσιμο επειδή πρόκειται για bug-αρισμένο μέχρι αηδίας port από κονσόλες.

Το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό imo. Άσε που δεν ξέρουμε ως καταναλωτές ούτε τα σωστά μηνύματα να περάσουμε. Λίγη σκέψη πριν αγοράσουμε / γράψουμε κάτι και δημιουργήσουμε momentum δε βλάπτει...

Άντε να δείτε avatar θα έλεγα.... :P

Link to comment
Share on other sites

Το ότι ήταν ανίκανοι οι developers ? ( εξ' ου και το ναυάγιο της εταιριούλας τους ).

Όποιος πιστεύει ότι η nVIDIA τους πλήρωσε και τους είπε "Κάντε το να μην τρέχει καν στις AMD" είναι πολύ μα πάρα πολύ αδαής.

Link to comment
Share on other sites

Mουφα το game! Εδω σε λιγο θα εχουμε AVP BY ATI με το sabomoufa θα ασχολουμαστε..

.Aς το παρει και αυτο η nvidia να το γεμισει με physics , το εχει ετοιμο το χαρτομανι απο το batman και θα πεταει λεμε το game....ΜολΙς ακουμπαει ενα χαρτακι θα κολλαει το game και ας εχεις και 3χ285 καρτες.....

To ειδα στο ΒΑΤΜΑΝ με τα ιδια μου τα ματια...3χ285 και ειχες frames drops! ΕΛΕΟΣ!

Link to comment
Share on other sites

Frame drops θα έχεις πάντα σε οποιοδήποτε θέμα, με οποιαδήποτε κάρτα, είτε με physX, είτε με Havok, είτε με τσιρλιπιπί.

Όταν το αμάξι περάσει από λακούβα μεγάλη με νερό είτε είναι Yugo, είτε είναι Veyron θα έχεις πτώση της ταχύτητας.

Δεν θα καταργήσουμε και τους νόμους της φυσικής :D

Κάτσε να το δούμε το AVP γιατί πολύ φοβάμαι πως θα είναι κάτω του μετρίου όπως και τα περισσότερα games της εποχής μας...

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ακράδαντα ότι αυτοι που έκαναν μεταφορά απο την κονσόλα στους υπολογιστές δεν τους έκοψε να το δοκιμάσουν με ATI (nvidia είχαν στο πισι τους στάνταρ) και το λάθος είναι κάτι πολύ απλό γι` αυτούς, πιστεύω θα το φτιάξουν μέσα στην εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

¨Οσο για τον φιλο παραπάνω, δεν ειναι φυσιολογικό να έχεις ένα πισι τούμπανο και να έχεις Frame drops εκτός και αν είναι τόοοοσο κακογραμμένος ο κώδικας του παιχνιδιού, δες το παράδειγμα με το gothic 3 στην αρχή δεν μπορούσες να παίξεις λόγο κώδικα άλλα κάθισε μια ομάδα και το "διόρθωσαν" και πλέων είναι παιχνιδιάρα.

Link to comment
Share on other sites

To oblivion και το fallout3 έχουν frame drops και stuttering και δεν έχουν κακογραμμένο κώδικα, απλά η μηχανή έχει να κάνει απίστευτους υπολογισμούς.

Τώρα 3X285 και frame drops στην Unreal engine??? Είναι 1000 % πρόβλημα με drivers και όχι της μηχανης.

Link to comment
Share on other sites

¨Οσο για τον φιλο παραπάνω, δεν ειναι φυσιολογικό να έχεις ένα πισι τούμπανο και να έχεις Frame drops εκτός και αν είναι τόοοοσο κακογραμμένος ο κώδικας του παιχνιδιού, δες το παράδειγμα με το gothic 3 στην αρχή δεν μπορούσες να παίξεις λόγο κώδικα άλλα κάθισε μια ομάδα και το "διόρθωσαν" και πλέων είναι παιχνιδιάρα.

Διάβασε παρακάτω...

υ.γ. Μόνο και μόνο η χρήση SLI/CrossFire είναι αρκετή για να έχεις κακοποίηση του frame rate λόγω multi-stuttering και πιθανής ασυμβατότητας με κάποιο game ( bad profile / ανύπαρκτο profile )

To oblivion και το fallout3 έχουν frame drops και stuttering και δεν έχουν κακογραμμένο κώδικα, απλά η μηχανή έχει να κάνει απίστευτους υπολογισμούς.

Τώρα 3X285 και frame drops στην Unreal engine??? Είναι 1000 % πρόβλημα με drivers και όχι της μηχανης.

Ας γίνω κακός...

Μην λέτε μαλακίες.

Frame drop έχεις πάντα και παντού.

Εκτός και αν frame drop εννοείτε την πτώση καρέ δίχως λόγο σε πολύ χαμηλά νούμερα ( κάτω των 10 fps ).

Από την στιγμή που η σκηνή αλλάζει και μεγαλώνει ο αριθμός των πολυγώνων, ο αριθμός των υφών και γίνεται χρήση περισσότερων εφφέ/shaders/etc τα καρέ θα πέσουν.

Οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί και διάφοροι.

Φυσιολογικοί και αφύσικοι ( με τους αφύσικους να εμπεριέχει την ηλιθιότητα/λάθος κάποιου προγραμματιστή ).

Στα παιχνίδια της Bethesda χρησιμοποιείται υπερβολικά το texture streaming και εκεί δεν πρόκειται να μην έχετε σπασίματα στα καρέ εκτός και αν βάλετε SSD ή υπάρχει τρόπος να γίνεται full texture precaching ( αν φυσικά χωράνε όλα στην μνήμη της κάρτας γραφικών σας και το υποστηρίζει και η μηχανή του παιχνιδιού ).

Link to comment
Share on other sites

Pepa βάλε oblivion με 191.07 σε windows 7 x64 και μια 295 και έλα να μου πεις αν έχουν πρόβλημα οι drivers στο frame drop ή η μηχανή.

Στην Gamebryo μηχανή είναι όπως τα λέω, λόγο τον πολλών υπολογισμών και τα prerender frames της κάρτας έχεις frame drops.

Οταν λέω Frame drops εννοώ πχ όταν είμαι σε εσωτερικό χώρο και δεν κοιτάω προς την μεριά που είναι οι εχθροί να έχω 300+fps και με το που γυρίσω προς τους εχθρούς να πέσουν στα 30. Εκεί φταίνε οι drivers όχι η μηχανή. Έβαλα τους πιο παλιούς 186. και δεν τα είχα αυτα.

Link to comment
Share on other sites

Frame drops θα έχεις πάντα σε οποιοδήποτε θέμα, με οποιαδήποτε κάρτα, είτε με physX, είτε με Havok, είτε με τσιρλιπιπί.

ε όχι δε το δέχομαι... TWIMTBP τίτλος με 3x από την καλύτερη μονοπύρηνη κάρτα της... απλά δεν το δέχομαι για παιχνίδι που χρησιμοποίησε ως promotάρισμα του PHYSX. Να κάτσουν να το γ...στρώσουν και να το πρωμοτάρουν που θα ρίξω ένα σκασμό λεφτά για ΔΙΚΟ τους hardware και που? στο Batman που πίνουν νερό στη δουλειά που του έχουν ρίξει.... μη χ....

πολύ κολλημένο με την nvidia σε βλέπω αδερφέ, σε σημείο παραπληροφόρησης μερικές φορές...

Link to comment
Share on other sites

Καλα κι εγω ειχα τρελα προβληματα με την 9800GX2 στο Batman, μαλλον λογω μικρης μνημης του. Αλλα οπως και να χει, τα frame drops συμβαινουν αλλα αν ειναι μια μηχανη καλογραμμενη, μπορουν να αποφευχθουν. Ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα "χαζων" frame drops ειναι το Call of Duty με τον καπνο/σκονη, που τα αναλαμβανει ο CPU και γινεται ενα bottleneck απειρο (εκει που ειχες 250+ FPS παει στα 100 και αν...)

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται έχετε μπερδέψει τα frame drops (μη απεικόνιση ενός καρέ επειδή άργησε να δημιουργηθεί) με το framerate drop (μείωση της αναπαραγωγής frame ανά δευτερόλεπτο λόγω δυσκολίας σχεδιασμού)

Link to comment
Share on other sites

frame skipping λέγεται το φαινόμενο που λες εσύ Γιώργο, όχι frame drop ( frame drop αποκαλούνται τα χαμένα frames σε audio/video capture ).

Όσο για τον φίλο τον trabakoula...

Στα περισσότερα παιχνίδια τα αντικείμενα με τον μεγαλύτερο όγκο σε υφές, και τις περισσότερες λεπτομέρειες ( polygon count ) είναι οι χαρακτήρες ( άνθρωποι, τέρατα, κλπ ) και είναι λογικό όταν την μια κοιτάς τον τοίχο και την άλλη κοιτάς τον τοίχο παρέα με 5-6 shadows 3-4 χαρακτήρες να έχεις χαμηλότερα fps, άλλο το load στην μια περίπτωση και εντελώς άλλο στην άλλη.

Η πτώση μπορεί να είναι φυσική ( αν είναι τόσο πιο complex η σκηνή π.χ. ) είτε αφύσικη ( ναι μεν πρέπει να πέσουνε τα FPS λόγω των περισσότερων objects & effects, αλλά να πέφτουνε παραπάνω λόγω προβλήματος είτε του παιχνιδιού είτε του driver της VGA ).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now